• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з користування та обслуговування системи електронного документообігу Мінагрополітики

Торги відмінено

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.4% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2017 19:10 - 04.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері закупівель

Номер: 922e614189c3423ab25474862e936925
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-002697-a.b2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері закупівель 13 жовтня 2017 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2017-10-13-002697-a (df03b8dd14434e8780258bdf2d2c35da) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з користування та обслуговування системи електронного документообігу Мінагрополітики», код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями. 25 жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження), зі скаргою в якій звернув увагу органу оскарження на той факт, що Замовник свідомо розробив тендерну документацію під одного учасника та у зв’язку з цим просив орган оскарження - зобов'язати Міністерство аграрної політики та продовольства України усунути дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документацію по закупівлі UA-2017-10-13-002697-a у відповідність із вимогами законодавства. Рішенням Органу оскарження № 7586-р/пк-пз від 27.10.2017 р. скаргу призначено до розгляду на 13.11.2017 р. та водночас було запропоновано Замовнику надати пояснення, щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів з урахуванням оскаржуваних умов тендерної документації. На засіданнях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які відбулись 13.11.2017 р. та 15.11.2017 р., замовник не зміг довести, що на ринку існує щонайменше два виробники, які відповідають вимогам тендерної документації та фактично вказав, що вимогам тендерної документації відповідає один продукт під назвою «IT enterprise» Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ". З огляду на вище описані порушення, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення від 15.11.2017 р. № 8036-р/пк-пз, яким зобов’язано Міністерство аграрної політики та продовольства України усунути дискримінаційні умови тендерної документації. 01.12.2017 р. Міністерство аграрної політики та продовольства України (надалі – Замовник), виконало рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2017 р. № 8036-р/пк-пз та затвердило, в новій редакції, тендерну документацію по закупівлі «Послуги з користування та обслуговування системи електронного документообігу Мінагрополітики», код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями. Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації від 01.12.2017 р. затвердженої протоколом № 71 визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ. Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. За приписами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. З інформації розміщеній на веб.сайті https://prozorro.gov.ua вбачається, що Замовник розглянув три пропозиції учасників по вказаній закупівлі UA-2017-10-13-002697-a та визначив переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", що підтверджується наступним протоколом розкриття: Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ #37471425 Відхилено 1 498 000,00 UAH з ПДВ 18 грудня 2017 19:21 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" #40026988 Відхилено 1 500 000,00 UAH з ПДВ 18 грудня 2017 19:24 Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30116577 Переможець 1 998 000,00 UAH з ПДВ 18 грудня 2017 19:28 При цьому, необхідно відмітити що Замовник прийняв безпідставне та необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та внаслідок цього протиправно визначив переможцем закупівлі, учасника під якого була прописана тендерна документація в редакції від 11.10.2017 р., а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Окремо звертаємо, увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на той факт, що Протокол № 76 від 18 грудня 2017 р. опублікований на веб.сайті https://prozorro.gov.ua по закупівлі UA-2017-10-13-002697-a грубо та нахабно, нехтує фундаментальні принципи здійснення публічних закупівель, які закріплені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та чітко вказують, що закупівля має бути здійснена з додержанням наступних фундаментальних принципів: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Протокол № 76 від 18 грудня 2017 р., завершує стадію розгляду пропозицій учасників, складений таким чином, що в ньому: - не зазначено будь-які посилання на конкретні умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція Скаржника; - не зазначено посилання на будь-які документи, які входять до складу тендерної пропозиції Скаржника та які не відповідають вимогам тендерної документації; - не здійснено співставлення вимог діючого законодавства, вимог тендерної документації з тендерною пропозицією скаржника. Крім викладеного, протокол № 76 від 18 грудня 2017 р. в супереч принципу «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель» закріпленому в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» містить посилання на протокол № 75 від 18 грудня 2017 р. в якому ніби то зазначено, обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції – дане підтверджується наступним витягом з протоколу від 18 грудня 2017 р. № 76 Слухали: Т.в.о. голови тендерного комітету, Пасічник Олена Іванівна, проінформувала присутніх, що … За результатами розгляду тендерних пропозицій, Протоколом засідання тендерного комітету Міністерства аграрної політики та продовольства України від 18.12.2017 № 75, визначено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Транслінк консалтинг» та ТОВ «Айкюжн ІТ» такими, що не відповідають умовам тендерної документації, а тендерна пропозиція учасника ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» Враховуючи вищевикладене, наступні питання були винесені на голосування: 1.1. Відхилити тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 1.2. Визнати ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем в процедурі закупівлі… Вирішили: 1.1. Відхилити тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 1.2. Визнати ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем в процедурі закупівлі… Відповідно до ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Таким чином, виключно у межах та у спосіб визначений, вказаним спеціальним законом, повинен був діяти Замовник приймаючи протокол № 76 від 18 грудня 2017 р. Якщо протокол № 75 від 18 грудня 2017 р. – це помилка, то під цією помилкою підписалися 8 з 10 членів тендерного комітету Замовника і її наявність, прямо підтверджує протиправність та необґрунтованість протоколу № 76 від 18 грудня 2017 р. При цьому, за умови що Замовник оформив процес розгляду тендерних пропозицій двома протоколами № 75 та № 76 – один з яких № 76 опублікував, а інший ні, в даних діях вбачається порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», адже Замовник не мав законодавчо встановленого права приховувати обґрунтування для відхилення тендерних пропозицій учасників, які не були визнані переможцями. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; Частина 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Частина 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. В силу приписів ч. 4 ст. 11, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що рішення тендерного комітету має оформлюватись протоколом та бути аргументованим. За таких обставин слід відмітити, що вище наведено витяги з протоколу № 76 від 18 грудня 2017 р. в яких описано фактично єдину причину, яка слугувала приводом та підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк консалтинг» та яка формулюється Замовником, таким чином: «Відхилити тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону». - За такої ситуації виникає цілий ряд запитань: - де зафіксовано виявлені порушення? - які саме порушення виявлено? - яким нормам діючого законодавства не відповідають виявлені порушення? - які норми діючого законодавства порушено? коли були виявлені вказані порушення? - чи надано можливість членам тендерного комітету Замовника ознайомитись з виявленими порушенням? Відсутність опису виявлених порушень законодавства є недодержанням вимог ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» яка вказує, що Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Однак, з протоколу № 76 від 18 грудня 2017 р. взагалі не зрозуміло чи члени тендерного комітету Замовника знали за що голосували та чи могли дати у відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» об’єктивну і неупереджену оцінку документам, які входили до складу тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг». У зв’язку з викладеним, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг» є безпідставним, необґрунтованим та таким, що порушує норми діючого законодавства України. Так, зокрема, стаття 8 Конституції України, вказує що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює такі принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. В силу описаних вище фактичних та правових обставин справи, вважаємо що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг», Замовник порушив наступні приписи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (не зазначення в протоколі № 76 від 18 грудня 2017 р. будь-якої аргументації, на підставі якої можливе застосування визначених законом та тендерною документацією, підстав для відхилення тендерної пропозиції); - недискримінація учасників (перехід до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Айкюжн ІТ», внаслідок безпідставного та необґрунтованого відхилення пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг»); - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки тендерній пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг» та прийняття протиправного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг», не зважаючи на імперативні приписи ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», які фактично зобов’язують розглянути тендерну пропозицію учасника та надати їй об’єктивну та неупереджену оцінку. Докази, того що тендерна пропозиція ТОВ «Транслінк консалтинг» взагалі розглядалася – в протоколі № 76 від 18 грудня 2017 р. відсутні). - максимальна економія та ефективність (намагання укласти договір з учасником, ціна тендерної пропозиції якого, значно вища ціни запропонованої Скаржником); - запобігання корупційним діям і зловживанням (спочатку розроблення тендерної документації виключно під переможця закупівлі а потім, оформлення процедури закупівлі так ніби для Замовника не існує вимог Закону України «Про публічні закупівлі»). Слід відзначити, що своїми діями Замовник порушив не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й приписи чинного законодавства, зокрема ст. 28, ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій. При цьому, відповідно до приписів ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Однак, протокол № 76 від 18 грудня 2017 р., вказує що Замовник не надав належної оцінки тендерній пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг», що підтверджується тим фактом що вказаний правочин не містить посилань на будь-які документи, що входили до складу тендерної пропозиції Скаржника та які свідчать про невідповідність тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації. Дана обставина, надає правові підстави стверджувати про те, що тендерна пропозиція ТОВ «Транслінк Консалтинг» взагалі не розглядалась по суті – така ситуація є грубим порушенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому Замовник повинен був вказати у своєму протоколі розгляду тендерної пропозиції, які документи тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг» не відповідають умовам тендерної документації та вказати чому пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відповідає умовам тендерної документації. Приписи ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», які вказують, що у разі відхилення тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Вище описані фактичні та правові обставини справи підтверджують той факт, що Замовник не мав права розглядати наступні тендерні пропозиції, у зв’язку з тим, що не обґрунтував відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Транслінк Консалтинг». Допущені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції порушення призвели до неправомірного акцепту пропозиції, учасника під якого з самого початку розроблялась тендерна документація, Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та визнання його переможцем, що в свою чергу має наслідком порушення прав ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», чия тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 9. ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до ч. 11 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження має право зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та/або відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. На підставі вище викладених та правових обставин, керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», - ПРОСИТЬ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», по закупівлі код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуги з користування та обслуговування системи електронного документообігу Мінагрополітики), оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 76 від 18 грудня 2017 р., опублікованому 18 грудня 2017 р., оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-13-002697-a. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуги з користування та обслуговування системи електронного документообігу Мінагрополітики) Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та укладення з даним Учасником договору про закупівлю, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 18 грудня 2017 р., опублікованому 18 грудня 2017 р. та повідомленням про намір укласти договір, без дати, опублікованому 18 грудня 2017 р. о 19:28, оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-13-002697-a. Додаток: 1. платіжне доручення № 318 від 21.12.2017 р. 2. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2017 р. № 8036-р/пк-пз 3. протокол засідання тендерного комітету № 76 від 18 грудня 2017 р. 4. повідомленням про намір укласти договір, опубліковане 18 грудня 2017 р. о 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.01.2018 18:17
Дата виконання рішення Замовником: 15.03.2018 12:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення тендерного комітету Мінагрополітики від 15.03.2018 р. протокол № 11
Автор: ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ, Шмідко Володимир Миколайович +380949284394 volodymyr.shmidko@gmail.com http://www.translink.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Щодо невідповідності мети предмета закупівлі описовій частині тендерної документації, щодо протиправної вимоги надати незахищені мобільні додатки для центрального органу державної влади

Номер: 09407f068ea14fb9856e95343120f07d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-002697-a.b1
Назва: Щодо невідповідності мети предмета закупівлі описовій частині тендерної документації, щодо протиправної вимоги надати незахищені мобільні додатки для центрального органу державної влади
Скарга:
Щодо невідповідності мети предмета закупівлі описовій частині тендерної документації, щодо протиправної вимоги надати незахищені мобільні додатки для центрального органу державної влади
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2017 18:56
Дата виконання рішення Замовником: 01.12.2017 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимогу виконано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ, Шмідко Володимир Миколайович +380949284394 volodymyr.shmidko@gmail.com http://www.translink.com.ua