-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 688,4 км
Завершена
53 922 066.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 539 220.67 UAH
мін. крок: 1% або 539 220.67 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 13:16 - 23.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
10c1ec5838384d1eaa0c9e07cbc13789
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-004414-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга до органу оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- Договірна ціна (без формальної помилки).pdf 06.06.2023 16:00
- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА (позитивна) 149.1674.23.987.pdf 06.06.2023 16:00
- Скарга АМКУ ворд.docx 06.06.2023 16:00
- Скарга АМКУ пдф.pdf 06.06.2023 16:00
- Договірна ціна.pdf 06.06.2023 16:00
- Технічна специфікація.pdf 06.06.2023 16:00
- рішення від 08.06.2023 № 8315.pdf 08.06.2023 16:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2023 № 9017.pdf 21.06.2023 11:43
- рішення від 20.06.2023 № 9017.pdf 23.06.2023 14:41
- Відзив Луцький район 688,4 км.PDF 12.06.2023 14:54
- Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx 12.06.2023 14:54
- Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток № 2 Технічна специфікація.docx 12.06.2023 14:54
- Додаток №6 ПерМат Луцький-Горохівський.xls 12.06.2023 14:54
- Додаток № 5 н.р..docx 12.06.2023 14:54
- Додаток № 5 н.р..pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx 12.06.2023 14:54
- Відзив Луцький район 688,4 км.doc 12.06.2023 14:54
- Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії Луцький район.docx 12.06.2023 14:54
- ТД Луцький район протяжністю 688,4 км (із змінами).pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток № 4 н.р..docx 12.06.2023 14:54
- Додаток № 4 н.р..pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток № 2 Технічна специфікація.pdf 12.06.2023 14:54
- Зміни що вносяться.pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток № 2.1 місце надання послуг.pdf 12.06.2023 14:54
- Додаток №6 ПерМат Луцький-Горохівський.pdf 12.06.2023 14:54
- ТД Луцький район протяжністю 688,4 км (із змінами).docx 12.06.2023 14:54
- Зміни що вносяться.docx 12.06.2023 14:54
- ТД Луцький район протяжністю 688,4 км.pdf 12.06.2023 14:54
- ТД Луцький район протяжністю 688,4 км.docx 12.06.2023 14:54
- Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії Луцький район.pdf 12.06.2023 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 17:24
Дата розгляду скарги:
20.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.06.2023 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.06.2023 14:41
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
ddcdecc54501411ea4dfbae281985f1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-004414-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 02.06.2023 14:57
- 2.imd 02.06.2023 14:57
Дата подачі:
02.06.2023 14:57
Вирішення:
1. Стосовно впливу зазначених в п.20, п.21 Договірної ціни видів робіт на кінцеву розрахункову ціну Учасника:
Перелік документів, які подаються Учасником торгів в складі розрахунку договірної ціни:
- Договірна ціна, відповідно до форми додатку 29 МЕТОДИКИ («Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022) в форматі PDF і Excel;
- перелік основних матеріальних ресурсів згідно додатку №6 до тендерної документації в форматі pdf.
Перевірка розрахунків цінових пропозицій учасників торгів проводиться Замовником виключно з використанням вищезазначених форматів Договірної ціни - PDF і Excel.
Використання формату АВК для перевірки розрахунку Договірної ціни учасника торгів умовами тендерної документації не передбачено.
Замовником перевіряється: найменування видів робіт та, за наявності, їх технічні характеристики, одиниці виміру обсягів робіт, кількісний обсяг робіт та арифметичні підрахунки вартості.
Зазначені Учасником торгів види робіт в п.20 і п.21 Договірної ціни відрізняються від вказаних в Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» за ключовими технічними характеристиками (глибина вибоїн – п.20 на 33% від зазначеної в Технічній специфікації, п.21 на 25% від зазначеної в Технічній специфікації) і не можуть не впливати на кінцеву загальну вартість Договірної ціни учасника торгів - вартість ліквідації вибоїн товщиною 20 мм коштує дешевше ліквідації вибоїни товщиною 30 мм; вартість ліквідації вибоїн товщиною 50 мм коштує дорожче ліквідації вибоїни товщиною 40 мм.
2. Стосовно кваліфікації «формальних помилок»:
- Учасник торгів посилається на пункт 2 Наказу №710 від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ про затвердження «Переліку формальних помилок» (далі ПЕРЕЛІК),
але пункт 2 НАКАЗУ встановлює процедуру державної реєстрації самого НАКАЗУ: «2. Департаменту сфери публічних закупівель забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку», а не формулює перелік окремих категорій формальних помилок.
- Пункт 2 ПЕРЕЛІКУ формулює: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Вищезазначені види формальних помилок, вказані в пункті 2 ПЕРЕЛІКУ, відносяться до категорії технічних: друкарські помилки та комп’ютерна коректура.
До формулювань пункту 2 ПЕРЕЛІКУ не відносяться найменування видів робіт та технічні характеристики в найменуваннях видів робіт, а також помилки арифметичного підрахунку вартості Договірної ціни.
До уваги учасника торгів: порушення вимог «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» стосовно назв видів робіт та їх технічних характеристик змінює в Договірній ціні як технічні характеристики видів робіт так і їх вартісні показники, що прямо впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Трактування змін назв видів робіт та їх технічних характеристик як формальні помилки є безпідставним.
Довідково: зміна цифри чи літери в маркуванні/класифікації/геометрії/потужності матеріалів/конструкцій/споруд/виробництв змінює їх технічні властивості, характеристики та надійність в експлуатації.
3. Стосовно термінологічних визначень методології ціноутворення будівельних робіт та послуг:
В наданих учасником торгів документах в складі Вимоги використовується термін «кошторисні норми України».
В термінології, що використовується в ціноутворенні будівельних робіт та послуг, застосований Учасником торгів термін «кошторисні норми України» це нормативний документ методології ціноутворення будівельних робіт та послуг з повною назвою - «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
В тендерній документації розділ V, Оцінка тендерної пропозиції, п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказано:
«Договірна ціна розраховується на підставі:
…
- «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом №753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 (далі – МЕТОДИКА);
- «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 (далі – ПРАВИЛА)»
Зазначена Учасником торгів у документах Вимоги назва нормативного документу методології ціноутворення «кошторисні норми України» не відповідає п.1 розділу V Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено