• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами») , визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником за ДК 021:2015 : 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Завершена

1 234 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 171.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2023 20:39 - 22.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження умов закупівлі

Номер: aa02e405ce694fa8be16d31caad4c6c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-015577-a.c5
Назва: Оскарження умов закупівлі
Скарга:
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених нижче вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі. 1. Вимога п.11 ч. 3 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Учасник, повинен мати Ліцензію та/або наказу про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження). У ліцензії мають бути зазначені всі вказані види операцій стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами. (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).». Постанова КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами визначає перелік операцій поводження з небезпечними відходами в абзаці 2 пункту 3 Загальних положень «поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.». Але, оскільки закупівлю UA-2023-05-17-015577-a оголосило Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" – медичний заклад зобов’язаний виконувати наказ МОЗ №1602 від 06.09.2022, в якому, відповідно до виду небезпечного відходу, визначені поняття (п. 6 Загальних положень наказу): інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі); кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі). Згідно п. 22 розділу V Вимоги до відходів категорії В1 наказ МОЗ №1602 від 06.09.2022 «Операції з поводження з відходами категорії В у закладі та суб’єктом господарювання, що отримав Ліцензію, наведено в додатку 3 до цих Правил». Звернувши увагу на Операції з поводження з відходами категорії В, види поводження суб’єктом господарювання, що отримав Ліцензію – інсинерація, кремація, оброблення водяним паром під тиском і температурою (стерилізація) або засобами електромагнітного опромінення після попередньої шредеризації. Передавання для використання, як вторинної сировини після оброблення. Оскільки, суб’єктом підприємницької діяльності як процес і кінцевий результат надання послуг є спалення (інсинерація/кремація), Замовник обмежує право участі суб’єктами підприємницької діяльності в закупівлі за конкретними видами поводження з небезпечними відходами «видалення, знешкодження». Тобто, якщо у можливого Учасника закупівлі присутній вид поводження, наприклад, виключно «збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація» (як це вказано в п.5 Переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія Ліцензії АЕ №288632, що видана ТОВ ЕКО НОВА), за вище вказаною вимогою Замовника ТОВ ЕКО НОВА не має права прийняти участь в закупівлі, що суперечить чинному законодавству України (ЗУ Про публічні закупівлі, Постанові КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами визначає перелік операцій поводження з небезпечними відходами, Наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022). ТОВ ЕКО НОВА відповідно до Ліцензії АЕ №288632 по відношенню до небезпечних медичних відходів категорії В здійснює наступні види поводження «збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація», де під поняттям «утилізація» розуміється інсинерація/кремація як того вимагає наказ МОЗ №1602 від 06.09.2022. Тобто суб’єктом підприємницької діяльності повністю виконуються вимоги чинного законодавства України. Підсумовуючи описане, Замовник обмежив право участі в закупівлі UA-2023-05-17-015577-a не тільки одного з можливих учасників – ТОВ ЕКО НОВА, але і інших, оскільки вказав у видах поводження з небезпечними відходами виключно «видалення, знешкодження», а не, наприклад, «видалення або знешкодження, або утилізація» (що розуміється під поняттями «інсинерація/кремація») – в такому б випадку дискримінації жодного з можливих учасників закупівлі б не було. 2.Вимога п.14 ч. 3 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням. А.2. Продукція та послуги Додатку А (Пояснення нової структури, термінології та понять) ISO 9001:2015 IDT (Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). Системи управління якістю. Вимоги. Видання офіційне. Київ, ДП «УкрНДНЦ». 2016) визначає: «В ISO 9001:2008 використано термін «продукція», щоб охопити всі категорії виходу. У цьому виданні цього стандарту використано «продукція та послуги». «Продукція та послуги» охоплюють усі категорії виходу (технічні засоби, послуги, програмні засоби та перероблені матеріали). Спеціальне долучення терміну «послуги» призначено підкреслити відмінності між продукцією та послугами у застосуванні деяких вимог. Послугу характеризують тим, що принаймні частину виходу реалізують за безпосереднього взаємодіяння з замовником. Це означає, наприклад, що відповідність вимогам не завжди може бути підтверджено перед завершенням надання послуг.». По-перше, варто врахувати, що закупівля UA-2023-05-17-015577-a містить саме послуги - Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»). Про жодну продукцію мови не йде. По-друге, відповідність вимогам не завжди може бути підтверджено перед завершенням надання послуг – це формулювання відмінне від кінцевої мети послуги – спалювання, про яке йдеться в поняттях інсинерації чи кремації наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022 як процес та кінцевий результат, що підтверджується суб’єктом надання послуг у вигляді Акту надання послуг. Поряд з тим в документі (Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). Системи управління якістю. Вимоги. Видання офіційне. Київ, ДП «УкрНДНЦ». 2016) визначено СФЕРУ ЗАСТОСУВАННЯ ISO 9001:2015 IDT: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Примітка 1. У цьому стандарті терміни «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник. Примітка 2. Законодавчі та регламентувальні вимоги може бути подано як правові вимоги.». Просимо звернути увагу на формулювання «Примітка 1. У цьому стандарті терміни «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.», де чітко визначено «продукція та послуги», які використовуються разом як повне неділиме поняття (не продукція АБО послуги). Нагадаємо, що закупівля UA-2023-05-17-015577-a містить саме послуги - Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами») та жодного натяку, жодного обґрунтування у Замовника щодо наявності в рамках послуги будь-якої «продукції», яка надається Учасником, в процесі надання «послуги» відсутнє! Отже, Переможець закупівлі буде надавати виключно «послуги», а не «послуги та продукцію». Підкреслюємо і те, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) – в тендерній документації зазначений вимогою «Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.», яка не має відношення до предмету закупівлі та сфери зі спалювання небезпечних медичних відходів. Враховуючи вище викладене, впевнені, що довели дискримінацію учасників закупівлі шляхом вимагання Замовником від учасників закупівлі «Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.». 3.Вимога п.15 ч. 3 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця). Зокрема щодо наявності працівника у штаті Учасника та /або за договорами субпідрядних робіт для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу працівника та/або договір субпідрядних робіт , а також свідоцтво на даного працівника про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Насамперед, Замовник вказує у вищеописаній вимозі до учасників закупівлі на «свідоцтво на даного працівника про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.». Згідно з вказаного формулювання завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом в межах даної закупівлі неможливо, оскільки предмет закупівлі - Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»), де передбачається завантаження/розвантаження небезпечних медичних відходів категорії В з допомогою людей, а не автомобільного транспорту. Замовник не дає чіткого розуміння майбутньому учаснику ТОВ ЕКО НОВА як саме автомобільний транспорт буде супроводжувати, завантажувати та розвантажувати небезпечний вантаж, де, як розуміє ТОВ ЕКО НОВА, в межах надання послуг по відношенню до предмета закупівлі можливе супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів виключно людиною, а не будь-якими механізми, в тому числі, автомобільним транспортом, оскільки в інших вимогах та інформації загалом не вказується про супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Так, згідно вимоги ч. 7 п. 3 Технічного завдання «Надання послуг здійснюється за заявками Замовника. Перевезення відходів повинно здійснюватися автотранспортом Виконавця та /або на підставі цивільно-правових угод. Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію шляхом спалювання. Транспортні витрати входять до вартості послуг (надати гарантійний лист у довільній формі).». Тобто «здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт» суперечить «свідоцтву на даного працівника про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом». Отже, ТОВ ЕКО НОВА вважає, що довела абсурдність «завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом» та суперечність «завантаженню медичних відходів у спеціалізований автотранспорт». 4.Разом з тим у вимозі «Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця).» Замовник вказав на саме два фахівця, що ТОВ ЕКО НОВА вважає дискримінацією зі кількістю. ТОВ погоджується, що на підприємстві повинен бути фахівець у сфері поводження з небезпечними відходами. Однак ТОВ ЕКО НОВА, маючи фахівця у сфері поводження з небезпечними відходами, не розуміє, чому, на думку Замовника, повинно бути саме мінімум два фахівця, а не мінімум один чи мінімум, наприклад, 168 фахівців – у тендерній документації Замовник не довів та не пояснив причину чому потрібно саме мінімум два фахівця, оскільки вимога щодо наявності в Учасника конкретної кількості працівників певної кваліфікації не відповідає ЗУ Про публічні закупівлі, де не вказано про певне число персоналу певної кваліфікації, що підтверджується ч. 2 п.2 статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). У зв’язку з цим, ТОВ ЕКО НОВА не може прийняти участь в закупівлі UA-2023-05-17-015577-a – має тільки одного відповідного фахівця, а це обмежує право участі. Отже, ТОВ ЕКО НОВА вважає, що довела факт дискримінації учасника за кількістю фахівців – саме через це не може прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ Про публічні закупівлі та Конституцією України, ПРОСИМО: Зобов’язати Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 1. Надати пояснення щодо правомірності своїх вимог, що були описані як дискримінаційні по відношенню до ТОВ ЕКО НОВА та інших можливих учасників закупівлі UA-2023-05-17-015577-a. 2. Відмінити дискримінаційні вимоги, які були описані в Скарзі, із внесенням змін в тендерну документацію закупівлі UA-2023-05-17-015577-a для відновлення недискримінаційної можливості участі всіх можливих учасників.
Дата розгляду скарги: 01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 16:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.06.2023 19:14
Автор: ТОВ "ЕКО НОВА", Юлія Кущенко +380677050021 pfset@ukr.net http://econova.org.ua
Вимога
Відхилено

Вимагаємо комплесної перевірки Департаментом стратегічних розслідувань Національної поліції України медичного закладу КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Номер: c4f0472d09ab4b4696e89579e9dd953b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-015577-a.c4
Назва: Вимагаємо комплесної перевірки Департаментом стратегічних розслідувань Національної поліції України медичного закладу КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Вимога:
Виникає логічне питання - Чому раніше КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" співпрацювала зі знищення небезпечних медичних відходів категорії В з компаніями на невеликі об"єми, а тут з"явилися аж 22000 кг ("Совпадєніє?! - Не думаю!")???!!! Наприклад, в 2022 році КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" згідно договору знищили медичних відходів на 1600 кг (закупівля UA-2022-06-06-006377-a), а в 2021 році 240 послуг (закупівля UA-2021-02-26-009647-a)! Виникають надзвичайно цікаві питання: Чому КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" так "багато" знищували медичних небезпечних відходів в попередні роки або чому так "мало" вирішили знищити в 2023 році?! Можливо, хтось зацікавився в збільшенні в майже 22 рази медичних відходів?! Цікавий мотив може бути у цікавій майбутній справі зацікавлених органів. Мабуть, таки догралися! Вимагаємо перевірку КП "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (http://dmkl.pp.ua) Департаментом стратегічних розслідувань Національної поліції України (npu.gov.ua, dsr@police.gov.ua).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. При проведенні та плануванні закупівель Замовник, діє виключно в межах чинного законодавства України. Замовник зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, “Про публічні закупівлі” та проводити закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування . Відповідно до п.14 Особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Замовник здійснює закупівлі відповідно фактичних потреб, які визначаються діяльністю підприємства та з урахування чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінація учасників за видом технологічних особливостей печей - саме щодо газу.

Номер: a66125ebfbf1498aa9e6ed16c9418d86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-015577-a.a3
Назва: Дискримінація учасників за видом технологічних особливостей печей - саме щодо газу.
Вимога:
У п.2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників: сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг). Ми, майбутній Учасник даної закупівлі, заявляємо на наявність печей зі спалювання небезпечних відходів з дизельним пальником! Відтак вказуємо на дискримінацію учасників закупівлі саме за видом технологічних особливостей печей, що має на увазі Замовник, коли прописував вимогу щодо очистки газу. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу або додати до неї "у разі наявності". Окрім того Замовник прописав "їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг". Про кількість фахівців як вимогу дискримінаційну ми вже написали у вимозі UA-2023-05-17-015577-a.a1. Тут аналогічна дискримінація за кількістю фахівців!!! Вимагаємо видалити твердження щодо кількості фахівців! ДумайТЕ, що пишите. Якщо у.о. Замовника не одумається - не тільки дана вимога буде оскаржена шляхом подачі скарги в АМКУ, але і інші, які ми ще не описали!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не скучно)
Дата скасування: 18.05.2023 01:20
Вимога
Вирішена

Закупівля оголошена з порушенням! Вид поводження з небезпечними медичними відходами категорії В різний в різних документах даної закупівлі!

Номер: 02134b5288e443dbb9c0c6d1c7136f84
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-015577-a.a2
Назва: Закупівля оголошена з порушенням! Вид поводження з небезпечними медичними відходами категорії В різний в різних документах даної закупівлі!
Вимога:
Вказуємо на порушення публікації даної закупівлі за видом поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, які присутні в: 1. Списку позицій закупівлі: Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)). 2. Кількісних характеристик предмета закупівлі: Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)). 3. Технічному завданні: Послуги із поводження з медичними відходами : Клінічні та подібні їм відходи (Використаний медичний інструмент: голки, скарифікатори, шприци, системи, леза, дзеркала, тощо.) -збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів. 4. Інформації в Додатку №4 до тендерної документації - п.1.1. Договору: Виконавець зобов’язується надавати протягом 2023 року послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації (Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.)), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)) за ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (далі - «Послуга»), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити вартість послуги на умовах цього Договору. 5. Специфікації - Додатку до Договору: Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів))). Як ми бачимо, Замовник в різних випадках вказує то один комплекс виду поводження з небезпечними відходами, то інший. Рекомендуємо Замовнику визначитися, внести зміни з публікацією конкретного переліку виду поводження з небезпечними медичними відходами категорії В згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників закупівлі за кількістю фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами

Номер: e57cab86d6114cc2a88809320097696b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-015577-a.a1
Назва: Дискримінація учасників закупівлі за кількістю фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами
Вимога:
Відповідно до Технічного завдання Замовник вимагає від Учасників Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця). Шановний Замовник! Ми вказуємо на наявність у Учасника достатньо персонала відповідної кваліфікації для задоволення потреби Замовника, проте в меншій кількості фахівців, ніж вимагає Замовник! Вимога щодо наявності в Учасника конкретної кількості працівників певної кваліфікації - дискримінація учасників закупівлі, яка підтверджена досвідом (Рішенням АМКУ №14091-р/пк-пз від 21.07.2020 закупівлі UA-2020-07-01-008104-a). Не просимо, а вимагаємо видалення даної вимоги, яка стосується саме кількості - мінімум два фахівця! В іншому випадку будемо вимушені захищати порушене право Учасника на недискримінацію в даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України! P.S.: публікація Замовником закупівлі в поза робочий час не виправдає у.о. Замовника та не надасть переваг, навіть вночі ;) така хитрість повертається назад бумерангом)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога «Дискримінація учасників закупівлі за кількістю фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами» та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. При складанні тендерної документації Замовник, діє виключно в межах чинного законодавства України. Дотримуючись виконання норм ст.3, п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (де зазначається, що «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»), а також у відповідності до Закону України «Про відходи» статті 32 «Заходи щодо обмеження та запобігання негативного впливу відходів» з метою обмеження та запобігання негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини забороняється: «е) передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.» Враховуючи вище викладене дана вимога Замовника встановлена згідно із дотриманням норм законодавства України. Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Наявність саме двох спеціалістів є цілком обґрунтованими так як Замовник має намір отримати екологічно-безпечну послугу та, що не мало важливо безперебійну. Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено