• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо яловичини 1 категорії, м’якоть охолоджена задньотазової або лопаткової частин, чверть куряча 1 категорії заморожена, тушки курчі 1 категорії заморожені, філе куряче 1 категорії заморожене, стегенця курячі 1 категорії заморожені, філе індички охолоджене, свинина нежирна, м’якоть охолоджена задньотазової або лопаткової частин, код ДК 021:2015: код 15110000-2 – М'ясо

Завершена

667 463.39 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.05.2023 13:52 - 26.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Повторно послуга по зберіганню

Номер: bfaad971aad94cfbbbe721c4f9957585
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c9
Назва: Повторно послуга по зберіганню
Вимога:
ВИМОГА Вами надана відповідь: При закупівлі продуктів харчування Замовник крім Закону України «Про публічні закупівлі» повинен керуватись також вимогами законодавства щодо безпечності харчових продуктів, а саме: вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зазначені вимоги включені до тендерної документації на виконання ст.20, 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Одночасно повідомляємо, що ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Довожу до Вашого відома, що згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію у тому випадку, якщо вона не протиречить ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто при закупівлі Товару не можна виставляти вимоги до закупівлі Послуг на зберігання та транспортування. По питанню ст.20, 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вони відносяться до надання Послуг. Таким чином, Ви як Замовник об’єднали два виду торгів: торги на закупівлю Товару та на закуплю Послуги по зберіганню цього товару. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви маєте право проводити торги по одному тільки виду: або закупівля Товару або закупівля Послуги по зберіганню цього товару. Дана вимога порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. За умовами даного тендеру Замовником здійснюється закупівля продукту харчування до навчальних закладів. При закупівлі продуктів харчування Замовник крім Закону України «Про публічні закупівлі» повинен керуватись також вимогами законодавства щодо безпечності харчових продуктів, а саме: вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Цей Закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї. Тому, виконання умов зазначених у ст.20, 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» спрямовані для забезпечення безпечного обігу продуктів харчування. Одночасно повідомляємо, що ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про етикетку

Номер: 885d34119f8641c1b0996c5bb123712a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c8
Назва: Про етикетку
Вимога:
ВИМОГА В тендерній документації та у проекті договору відсутні вимоги до маркування у вигляді етикетці на товарі: 1) У споживчій упаковці (1 кг-2 кг); 2) У груповому пакуванні згідно заявок навчальних закладів. Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та до проекту договору.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не містить порушення під час проведення тендеру. Основою регулювання маркування продовольчих товарів, є закон України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Він визначає загальні вимоги та перелік обов'язкової інформації про харчові продукти, а також порядок її розміщення і представлення. Згідно.п. 11.8 проекту договору, що наданий у складі тендерної документації зазначено: «11.8. У випадках, не передбачених даним договором, сторони керуються чинним законодавством України.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про пакування продукції

Номер: 89482162d0c04e84afe3e9b952413ba6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c7
Назва: Про пакування продукції
Вимога:
ВИМОГА В тендерній документації та у проекті договору відсутні вимоги та опис в якому пакуванні Постачальник повинен відвантажувати продукцію до навчальних закладів: 1.У споживчій упаковці (1 кг-2 кг); 2.У груповому пакуванні згідно заявок навчальних закладів. Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору по цьому питанню.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не містить порушення під час проведення тендеру. Умовами тендерної документації не передбачено групового пакування. Учасник у складі своєї пропозиції має надати оригінал гарантійного листа щодо можливості постачання товару до навчальних закладів у випадку перемоги дрібними партіями. Крім того, згідно п.5.4. Проекту договору маршрути, графіки та обсяг завозу товарів у навчальні заклади відпрацьовуються Постачальником та погоджуються із Замовником, керівником навчального закладу. Згідно п. 6.3.3. проекту договору «Тара та упаковка харчових продуктів повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Кожна одиниця упаковки товару, що швидко псується, повинна супроводжуватися сертифікатом встановленої форми на даний вид продукції з обов’язковим зазначенням температури зберігання і кінцевого терміну реалізації»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про п.4.3 Інструкції

Номер: a5aa09f9e76c47f784d7c5abf01f1945
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c6
Назва: Про п.4.3 Інструкції
Вимога:
ВИМОГА У п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації зі змінами вказано про :інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників. В обґрунтуванні цієї вимоги Замовник посилається на п.4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05 травня 2006 р. за N 523/12397 передбачено, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». В Інструкції відсутні вимоги щодо обов’язкової кількості осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Головна вимога - особи причетні до зазначених робіт повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та були забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Таким чином, Замовником невірно трактується п.4.3 тексту Інструкції. Тобто, дана вимога Замовника незаконна, вона порушує підпункти 2,4,6 пункту 1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимогу – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05 травня 2006 р. за N 523/12397 передбачено, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Тобто, водія транспорту мають супроводжувати принаймні дві особи, які мають супроводжувати продукти у дорозі і виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. На виконання цієї вимоги у тендерній документації не вказана обов’язкова кількість осіб водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників. Мінімальна кількість – це водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний, вантажник. Однак Замовник не заперечує, якщо буде більша кількість осіб, які мають відповідні документи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо комплектувальників товару

Номер: f740c40237114923bb858330f46d4848
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c5
Назва: Щодо комплектувальників товару
Вимога:
Відповідно п.2.1. та п.2.2. тендерної документації вимагається серед інших працівників наявність комплектувальників товарів. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 65 "Торгівля та громадське харчування" комплектувальник товарів має такі завдання та обов'язки. Відбирає товари на підставі документів, розпаковує їх та організує переміщення цих товарів до місця комплектування партії. Перевіряє відповідність маркування товарів за документами фактичній наявності. Комплектує партії товарів згідно із зазначеними в документах найменуваннями, кількістю, вагою, сортами, розмірами тощо. Упаковує товари, готує їх до відправлення, заповнює пакувальні ярлики, позначає одержувача та його адресу. Організує збереження скомплектованих партій товарів з урахуванням норм складування, дотримання санітарних правил та вимог протипожежного захисту, забезпечує належні умови зберігання (температурний режим, вологість, освітлення, товарне сусідство, терміни), які запобігають псуванню та втратам. Бере участь в підготовці товарів до інвентаризації. Комірник має такі завдання та обов’язки: приймає на склад, зберігає і видає зі складу торговим відділам товарно-матеріальні цінності, що надходять від постачальників. Перевіряє відповідність цінностей, які приймає, супровідним документам, базовим артикулам, штрих-кодам. Переміщує матеріальні цінності до місць зберігання вручну або за допомогою штабелерів та інших механізмів з розкладанням (сортуванням) їх за видами, якістю, призначенням та іншими ознаками. Керує роботою вантажників під час навантаження, вивантаження вантажів і розташування їх усередині складу. Комплектує партії матеріальних цінностей за заявками споживачів. Складає дефектні відомості на браковані товари вітчизняного та імпортного постачальника, акти на їх ремонт і списання, а також на недостачу і псування товарно-матеріальних цінностей. Організовує зберігання матеріалів і продукції з метою запобігання їх псуванню та втратам. Веде облік наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух. Бере участь у проведенні інвентаризацій. Забезпечує зберігання матеріальних цінностей. Таким чином, вбачається, що комірник виконує споріднені завдання з комплектувальником товарів. Враховуючи зазначене вище, з метою уникнення дискримінації учасників торгів вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, шляхом можливості залучення комірника. Тобто надати можливість прийняти участь учасникам у яких наявний працівник, який обіймає посаду комірника та виконує серед іншого, такі ж завдання як і комплектувальник товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога тендерної документації щодо підписання тендерної пропозиції КЕП

Номер: 1947ed461a6440d2a943976aff5de9c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога тендерної документації щодо підписання тендерної пропозиції КЕП
Вимога:
Пунктом 1.5. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вами встановлена наступна вимога: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) в цілому на пропозицію. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначено, що електронний підпис — електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис та встановлено види електронних підписів, такі як кваліфікований чи удосконалений електронний підписи. Нагадуємо, що підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Якщо Тендерна документація містить вимогу щодо підписання документів пропозиції тільки КЕП - участь у торгах зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, що використовують КЕП. Така вимога надає перевагу окремим учасникам, тоді як мені це перешкоджає взяти участь у закупівлі, оскільки я на законних підставах має намір використовувати УЕП. У зв’язку з зазначеним вище, прошу Вас привести свою документацію у відповідність з діючим законодавством та прибрати дискримінаційну умову шляхом доповнення можливості підписати тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник при складанні тендерної документації керуються вимогами законодавства стосовно закупівель. Так, п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 передбачено, що «розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється ……учасником/постачальником ….. шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника/постачальника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про послуги оренди..позички

Номер: c72660c498a94b9abad0bafbdadddc1e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.b3
Назва: Про послуги оренди..позички
Вимога:
Вимога 3 У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «…Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме: - Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України. або - Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України…» Ця вимога не має ніякого відношення до закупівлі товару, а відноситься до закупівлі послуги, пов’язаної з постачанням товару, яка є окремим видом закупівлі та має інший код ДК 021:2015. Тобто, Ви як Замовник в одних торгах об’єднуєте вимоги для закупівлі товару та для закупівлі послуги, пов’язаної з постачанням товару. При цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №1178 «Особливості» не містять вимоги стосовно залучення спроможності інших суб’єктів господарювання у разі закупівлі товару. Разом з тим питання можливості залучення інших суб’єктів господарювання, а також відносин, що виникають між ними, не є предметом регулювання Закону та Особливостей. Це договірні відносини яки регулюються за межами тендерної документації при закупівлі товару, що буде здійснюватися мною на вільний розсуд як підприємця (ст.44 Господарчого Кодексу України)- Учасника торгів. Також виходячи з вищевикладеного, я маю право самостійно встановлювати ціну на послугу, пов’язану с постачанням товару Замовнику. Вашими незаконними вимогами Ви обмежуєте мої права, які надані мені Законом. Це суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. З вашої вимоги не зрозуміло, що за ціна на послугу, пов’язану с постачанням товару Замовнику. За умовами даного тендеру Замовником здійснюється закупівля продукту харчування до навчальних закладів. При закупівлі продуктів харчування Замовник крім Закону України «Про публічні закупівлі» повинен куруватись також вимогами законодавства щодо безпечності харчових продуктів, а саме: вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Так, ст. 25 передбачено, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Тобто, якщо експлуатаційний дозвіл або зареєстровані потужності будуть видані не на ім’я Учасника вищеперелічені документи підтвердять правові підстави посилання на них Учасника тендера.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про послугу повязану зі зберіганням

Номер: 596f8b5d1b9647eea9f39a6fd76afad7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.b2
Назва: Про послугу повязану зі зберіганням
Вимога:
ВИМОГА №2 У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: 1.4. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі 1.5. Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)): «…Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів…» «…учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.6. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо)..». Вказані вимоги не мають не якого відношення до закупівлі товару та послуг, пов’язаних з постачанням таких товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Це відноситься до проведення торгів на надання послуг по зберіганню товару. Ця вимога суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. А також, щоб тендерна документація відповідала кваліфікаційним вимогам про закупівлю товару, а не надання послуги, пов’язаної зі зберіганням товару. Послуга, пов’язана зі зберіганням товару дезінфекції, дезінсекції, дератизації приміщення - це окремий вид закупівлі послуг. Прохання не плутати два окремих виду закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. За умовами даного тендеру Замовником здійснюється закупівля продуктів харчування до навчальних закладів. При закупівлі продуктів харчування Замовник крім Закону України «Про публічні закупівлі» повинен керуватись також вимогами законодавства щодо безпечності харчових продуктів, а саме: вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зазначені вимоги включені до тендерної документації на виконання ст.20, 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Одночасно повідомляємо, що ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про роботу самостійно

Номер: e9ad695ee3174d9e9d94420bc7266604
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-008497-a.b1
Назва: Про роботу самостійно
Вимога:
ВИМОГА №1 У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: -2.1. інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і комплектувальників товарів. -2.2. особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів. Я фізична особа-підприємець, на спрощеній системі оподаткування, працюю самостійно, маю один автотранспортний засіб-рефрижератор та відповідні потужності. У зв’язку з невеликим одноразовим відвантаженням товару (згідно заявки) та з метою зниження ціни за одиницю товару, я поєдную функції водія, експедитора транспортного, вантажника і комплектувальника на підставі ст.44 Господарчого Кодексу України, тобто прийняв рішення здійснювати послугу по постачанню товару самостійно. Згідно п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів..». При цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №1178 «Особливості» не містять вимоги стосовно залучення спроможності інших суб’єктів господарювання у разі закупівлі товару. Разом з тим питання можливості залучення інших суб’єктів господарювання, а також відносин, що виникають між ними, не є предметом регулювання Закону та Особливостей. Це договірні відносини яки регулюються за межами тендерної документації при закупівлі товару, що буде здійснюватися мною на вільний розсуд як підприємця (ст.44 Господарчого Кодексу України)- Учасника торгів. Також виходячи з вищевикладеного, я маю право самостійно встановлювати ціну на послугу, пов’язану с постачанням товару Замовнику. У тексті Вашої тендерної документації, а саме у кваліфікаційних вимогах відсутні вимоги до Учасників - фізичних осіб-підприємців, працюючих самостійно без найманих працівників, без наявності потужностей, без певної кількості автотранспортних засобів. Тобто, я можу брати участь у торгах як Учасник, але не можу пройти кваліфікаційний відбір та стати Переможцем торгів. Таким чином, текстом тендерної документації порушено моє законне право пройти кваліфікаційний відбір як підприємця, працюючого самостійно на підставі ст.44 Господарчого Кодексу України. Що суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Тобто, щоб я міг пройти кваліфікаційний відбір на підставі Вашої тендерної документації без залучення водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і комплектувальників товарів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. З вашої вимоги не зрозуміло, що за ціна на послугу, пов’язану з постачанням товару Замовнику. За умовами даного тендеру Замовником здійснюється закупівля продуктів харчування до навчальних закладів. Щодо розгляду тендерної пропозиції, то Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до 37 пункту Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Отже, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім вимогам тендерної документації, то Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію. За умовами даного тендеру Замовником здійснюється закупівля продуктів харчування до навчальних закладів і вимогами п.4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05 травня 2006 р. за N 523/12397 передбачено, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)».
Статус вимоги: Відхилено