• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду та даху 5 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Мазепи 237 м. Коломия (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

8 063 502.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 317.51 UAH
Період оскарження: 17.05.2023 11:03 - 22.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: 8fff87c158a247a8ba2436c63f166491
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-004079-a.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Вих. №30/05/1 від 30 травня 2023р. Скарга 17.05.2023р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднене оголошення про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-004079-a Капітальний ремонт фасаду та даху 5 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Мазепи 237 м. Коломия (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Першою економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЛАНЕТАБУД». 29.05.2023р. Замовником оприлюднено протокольне рішення №44 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, в якому уповноваженою особою Замовника відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, аргументуючи наступним: Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, а саме: в складі пропозиції ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» надано договірну ціну в якій відсутні кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт ( пункт 5.31 Кошторисних норм «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281) та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ( пункт 5.33 Кошторисних норм «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281). Учасник ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», в особі директора Круля Петра Михайловича, не погоджується з рішенням про відхилення, адже: 1. Пункт 5.31 Кошторисних норм «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281 передбачає, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» надано динамічну договірну ціну, тому кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт не враховуються. 2. Пункт 5.33 Кошторисних норм «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281 передбачає, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Терміни виконання робіт на даному об’єкті стислі, тому даний розрахунок не проводиться. Розрахунок додаткових витрат згідно Пунктів 5.31, 5.33 Кошторисних норм «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281 Замовником не включено в Технічне завдання ( Додаток №3 до Тендерної документації). Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про виявлення порушень під час проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У вашій вимозі відсутня вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином Замовник не зобов’язаний надавати відповідь на Вашу вимогу. Принагідно повідомляємо, що пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281. Пунктом 1 Настанови передбачено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Закупівля за предметом «Капітальний ремонт фасаду та даху 5 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Мазепи 237 м. Коломия (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» здійснюється за рахунок бюджетних коштів, отже вимоги настанови стосуються розрахунків, які надаються в складі пропозиції. Пунктом 2 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено, що кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Кошторисна вартість будівництва може визначатися у приблизному або твердому кошторисі. Кошторис вважається твердим, якщо договором підряду не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за згодою сторін. Таким чином, Вами не вірно вказано вид договірної ціни та відповідно не вірно складені розрахунки. Пунктом 5.31 Настанови передбачено, що 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Пунктом 5.33. Настанови передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Таким чином учасники повинні були врахувати в договірній ціні кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. В складі пропозиції ТОВ Планетабуд надано договірну ціну в якій відсутні кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ Планетабуд відхилена правомірно.
Статус вимоги: Не задоволено