• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заходів захисту приміщення бюджетної установи – встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, передавання тривожних сповіщень, порошкового пожежогасіння в приміщеннях будівель Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 Чернівецької міської ради (літери А і Б) за адресою: 58000, м. Чернівці, вул. Білоруська, будинок 77 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації).

Завершена

650 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2023 23:32 - 21.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: c30bfc0bcdf44e82b45dafffde1bfb7e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-14-000764-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та протоколом уповноваженої особи, процедуру закупівлі відмінено через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, із зазначенням опису порушень, які допущено Замовником. Інформуємо орган оскарження про те, що Замовником у протокольному рішенні уповноваженої особи від 26.05.2023 року не зазначено опису порушень, які допущено, також відсутня інформація з переліком порушень, які НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ. Відповідно до п. 47 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Відповідно до інформації, зазначеної в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, Замовник посилається на п.п.2, п. 50 Особливостей а саме: «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Замовником у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2023 року зазначено: «допущено механічну помилку, а саме в оголошені не проставлено галочку, що очікувана вартість закупівлі з врахуванням ПДВ, як це передбачено тендерною документацією. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити», вважаємо, що Замовником не надано опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо було б усунути. Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно. По-перше, звертаємо увагу колегії, що відсутній факт самого виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які Замовник не має можливості усунути. Оголосивши вартість предмета закупівлі без ПДВ, Замовник створює рівні умови для участі в закупівлі як для неплатників ПДВ, так і для учасників, що є платниками ПДВ. Відповідно до п.4.5 розділу I тендерної документації зазначено, що Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Зазначаємо, що запропонована ціна пропозиції з врахуванням ПДВ кожного з учасників платників ПДВ процедури закупівлі UA-2023-05-14-000764-a не перевищує оголошену Замовником вартість предмета закупівлі без ПДВ. По-друге, на етапі подання пропозицій у жодного з потенційних учасників, які мали намір прийняти участь у закупівлі, не виникло запитань щодо умов, які визначені в тендерній документації. Тобто, інформація, яка зазначена Замовником в тендерній документації є абсолютно зрозумілою учасникам, а також, учасники, подаючи свою тендерну пропозицію, є такими, що погоджуються з вимогами тендерної документації Замовника та дотримуються змісту та вимог, які викладені Замовником у тендерній документації. В Додатку 4 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовником в графі «Загальна вартість» передбачається можливість для учасників неплатників ПДВ зазначити ціну без ПДВ, а для учасників, що є платниками ПДВ зазначити ціну пропозиції з врахуванням ПДВ. В Додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації пунктом 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» теж передбачено, що ціна Договору може бути або з врахуванням ПДВ, або без ПДВ. Стосовно того, що в протокольному рішенні № 21 уповноваженої особи від 26.05.2023 року зазначається, що в оголошені не проставлено галочку, що очікувана вартість закупівлі з врахуванням ПДВ, як це передбачено тендерною документацією, інформуємо про те, що Замовником в тендерній документації, а саме в п.4 Оголошення про проведення відкритих торгів зазначається, що «Очікувана вартість предмета закупівлі: 650 000,00 грн.», а з ПДВ чи без Замовником не зазначено, а в електронній системі закупівель оголошена вартість закупівель 650`000.00 Гривня (без ПДВ). В пункті 1 розділу V тендерної документації Замовником зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.» Зазначаємо, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Додатково слід зазначити, що в рішенні Замовника відсутній опис самих порушень, а саме: відсутні будь-які посилання на законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що відповідає за порушення у сфері публічних закупівель. Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до ст. 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, по типу: органу оскарження та органів державного фінансового контролю. Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, на думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що: 1) відсутній сам факт порушення законодавства у сфері публічних закупівель; 2) Замовником не надано опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель; 3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень. Тому, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Додатково звертаємо увагу, що згідно з п.59 Особливостей: «Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом)». Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 26.05.2023 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-05-14-000764-a. 3) Зобов’язати Замовника –– скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ СТУПЕНІВ №16 Чернівецької міської ради від 26.05.2023 року щодо рішення про відміну процедури закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження.
Дата розгляду скарги: 15.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2023 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2023 18:57
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2023 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи, що рішення органу оскарження набрало чинності та Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Чернівецької міської ради не має наміру оскаржувати дане рішення, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення Антимонопольного комітету України від 15.06.2023 №8793-р/пк-пз, рішення Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 Чернівецької міської ради від 26.05.2023 року №21 про скасування відкритих торгів по процедурі закупівлі «Послуги з заходів захисту приміщення бюджетної установи – встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, передавання тривожних сповіщень, порошкового пожежогасіння в приміщеннях будівель Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 Чернівецької міської ради (літери А і Б) за адресою: 58000, м. Чернівці, вул. Білоруська, будинок 77 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)» (UA-2023-05-14-000764-a) підлягає скасуванню. Враховуючи, що на підставі цього рішення, рішення від 26.05.2023 №21 про скасування відкритих торгів по процедурі закупівлі «Послуги з заходів захисту приміщення бюджетної установи – встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, передавання тривожних сповіщень, порошкового пожежогасіння в приміщеннях будівель Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 Чернівецької міської ради (літери А і Б) за адресою: 58000, м. Чернівці, вул. Білоруська, будинок 77 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)» втрачає чинність, у зв’язку із цим поновити зазначену процедуру закупівлі та розпочати оцінку тендерних пропозицій.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Гупалюк Сергій 380977471338 bildingprotekt@gmail.com