• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Красненської територіальної громади, Золочівського району, Львівської області

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2023 17:16 - 16.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні та інші вимоги

Номер: 4489eb04738f48648d38bc6e17bc5491
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-11-014011-a.b1
Назва: Кваліфікаційні та інші вимоги
Вимога:
Згідно методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022}; закону України “Про оцінку земель”. Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель є межі території територіальної громади, а також межі населених пунктів (сіл, селищ, міст), що входять до складу територій територіальних громад, використовуються на підставі відомостей Державного земельного кадастру, а у разі, коли відомості про такі межі не внесені до Державного земельного кадастру, - на підставі проектів формування території і встановлення меж сільських, селищних рад або інших матеріалів, за якими відповідно до законодавства, яке діяло на момент їх затвердження, здійснювалося встановлення (зміна) їх меж. У разі відсутності таких матеріалів і до моменту внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі сіл, селищ, міст відомостями про такі межі, а також межі території територіальної громади (сільської, селищної, міської) ради вважаються дані, що збігаються з межами, відображеними на індексних кадастрових картах (планах) сіл, селищ, міст, районів згідно з відомостями Державного земельного кадастру, а межами територіальної громади вважаються дані згідно із зовнішніми межами юрисдикції ради територіальної громади (населених пунктів), що увійшли до її складу. Тому, послуги по розробленню технічної документації з нормативно грошової оцінки земель в межах населених пунктів не потребують використання геодезичного обладнання для здійснення візуального обстеження території. Просимо виключити з додатку №1 до тендерної документації пункту 1 пункту 1.2 таблиці абзац: - GPS приймач (як мінімум один), надати підтверджуючий документ про правові підстави володіння чи користуваня ним. Учасник в складі пропозиції повинен також надати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Зазначене свідоцтво повинно надаватись на GPS приймач чи GPS приймачі, які учасник зазначить в Довідці про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повірка GPS приймача повинна діяти як мінімум до моменту надання послуг, визначених у Додатку 2 до тендерної документації. - Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці; - Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці; - Електронний тахеометр – не менше 1 (однієї) одиниці, надати підтверджуючий документ про правові підстави володіння чи користуваня ним. У складі пропозиції повинен також надати оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Зазначене свідоцтво повинно надаватись на тахеометр чи тахеометри, які учасник зазначить в Довідці про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повірка тахеометра повинна діяти як мінімум до моменту надання послуг, визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо наявності у Учасника геодезичних приладів, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 (зі змінами) не регламентує матеріально-технічне забезпечення необхідне для виконання того чи іншого виду робіт, а описує виключно методологію. Так як кошти на дану закупівлю фінансуються з бюджету, Замовник передбачає достатню кількість матеріально-технічної бази задля забезпечення належного виконання даної послуги застосовуючи при цьому інформаційне наповнення, яке максимально точно відображатиме поточну ситуацію в межах території згідно предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено