• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої

Завершена

3 520 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 200.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2023 11:51 - 26.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»

Номер: 8af8ecfcca5847078f4115d017235924
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-11-005370-a.a4
Назва: Оскарження рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Вимога:
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт» не відповідає технічним вимогам замовника, та є такою яка має бути дискваліфікована. Обгрунтування надаю у вкладені із повним текстом вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: : Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати в технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Так, у тендерній документації за тендером UA-2023-05-11-005370-a викладено саме необхідні вимоги до багатофункціональних пристроїв, а будь-які додаткові технічні характеристики або конструктивне виконання зазначеного обладнання не мають значення за умови дотримання зазначених вимог. В інформаційному листі уповноваженого представника Xerox Limited від 15.05.2023 № 6494/05, який додано в пропозиції ТОВ «Сучасні інформаційні технології «Інсіт», зазначено перелік обладнання та його технічних характеристик обладнання. Таким чином ТОВ «Сучасні інформаційні технології «Інсіт», надано підтверджуючу інформацію щодо виробника обладнання. З приводу розбіжностей між найменуванням товару в інформаційному листі від виробника та комерційній пропозиції учасника повідомляємо, що в ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні інформаційні технології «Інсіт» було встановлено повну відповідність товару, що пропонується, технічним характеристикам, які зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Розбіжності обумовлені тим, що в інформаційному листі виробника зазначено артикули або парт-номери деталей, які пропонуються, а в тендерній пропозиції та технічних характеристиках товару зазначено фактичну назву цих комплектуючих. Вважаємо, що наведених даних достатньо для ідентифікації тендерної пропозиції та її технічних характеристик, які є невід’ємною частиною договору та будуть перевірятися при постачанні товару.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ"

Номер: 247d16de2c12489f83f4a81a965e7793
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-11-005370-a.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ"
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Дата розгляду скарги: 14.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2023 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2023 15:49
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2023 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Колегії № №8675 -р/пк-пз від 14.06.2023р. Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про визначення фізична особа-підприємець "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ переможцем процедури закупівлі товару – "Багатофункціональні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-11-005370-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт», Погребна Катерина Василівна KATERINA@INSIT.COM.UA https://www.insit.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визначення ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" переможцем

Номер: 5631001a531740dda9596be372beee28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-11-005370-a.a2
Назва: Оскарження рішення про визначення ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" переможцем
Вимога:
Цінова пропозиції ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ", не містить прямої інформації щодо намірів постачання опцій до БФП які потрібні замовнику, та без яких цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, повідомляємо Вам, що відділом інформаційних систем та технічної підтримки управління інформаційної підтримки та зв’язку Департаменту патрульної поліції, було розглянуто технічні характеристики запропонованого товару учасником фізичною особою-підприємством "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ", а саме довідку з порівняльною таблицею технічних характеристик товару із зазначенням виробника, марки, країни походження, який пропонується учасником, з тими що зазначені у Додатку №3 до Тендерної Документації, що вимагалася абзацом 2 пункту 6 розділу І Додатку №1 до Тендерної Документації. Хочемо зазначити, що в вищезазначеній довідці технічні характеристики запропонованого товару учасником ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" повністю відповідають технічним характеристикам замовника, які зазначені в Додатку №3 до Тендерної Документації. Щодо цінової пропозиції, хочемо зазначити , що згідно абзацу 7 пункту 1.1. Розділ ІІІ Тендерної Документації - «Цінова пропозиція», подається у вигляді наведеному у Додатку № 2 до Тендерної Документації. Форма «Цінова пропозиція», не містить вимог щодо надання інформації про технічні характеристики та опції товару, що пропонуються учасником до закупівлі. Відповідно до пункту 1.3. ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ в Додатку №4 до Документації характеристики Товару визначені у Додатку №1, який є невід’ємною частиною цього Договору. Технічні характеристики товару вказуються у Додатку №1 до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення авторизаційного листа із тендерної документації

Номер: 7e3521c0e7e14f0bb2c9f21fb05b0816
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-11-005370-a.c1
Назва: Вимога про усунення авторизаційного листа із тендерної документації
Вимога:
Вимога На вимогу надати гарантійний лист від виробника (авторизаційний лист), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції можуть бути надані учасником при подані тендерної пропозиції. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управлінням інформаційної підтримки та зв’язку ДПП в межах компетенції розглянуло вимогу про усунення порушення за процедурою закупівлі багатофункціональних пристроїв (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-05-11-005370-a) в частині подання учасниками авторизаційного листа від виробника товару, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора для даної закупівлі, який підтверджує технічні характеристики з повним їх приведенням в авторизаційному листі згідно технічних вимог та підтверджує повноваження учасника від виробника товару (офіційного представництва на території України) або офіційного дистриб’ютора на постачання товару. Ураховуючи наведену у вимозі інформацію та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних питань, вважаємо за допустиме замінити оскаржуваний пункт тендерної документації, виклавши його в такій редакції: «довідка з посиланням на сайт виробника товару, де розміщено технічні характеристики товару, який пропонується Учасником, або інформаційний лист та/або брошура надана виробником із зазначенням тих самих технічних характеристик
Статус вимоги: Задоволено