-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Для потреб Департаменту патрульної поліції та його територіальних (відокремлених) підрозділів
Завершена
4 001 245.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 40 012.45 UAH
мін. крок: 1% або 40 012.45 UAH
Період оскарження:
08.05.2023 15:34 - 13.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0069c6c8de1e4b059df8839b0ce20093
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-08-010574-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо видалити дискримінаційні вимоги які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю,а саме: " 6. Рівень страхових виплат по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за даними фінансової звітності за 2022 рік повинен бути не менше 50% від отриманих страхових премій за даним видом страхування." Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. За даними Журналу ТОП іншуренс даній вимозі відповідає лише ОДИН учасник. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватись за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, замовники мають самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відтак, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації п.6 Додатку 3 "6. Рівень страхових виплат по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за даними фінансової звітності за 2022 рік повинен бути не менше 50% від отриманих страхових премій за даним видом страхування."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2023 12:05
Вирішення:
Повідомляємо, що найближчим часом у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме вимоги до рівня страхових виплат по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів будуть приведені до основних показників здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за внутрішніми договорами за даними МТСБУ (за 2021 рік ~ 50,74%; за 2022 рік ~ 39,51%; за січень- березень 2023року ~ 53,97%).
Статус вимоги:
Задоволено