-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, крупи)
Завершена
229 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 245.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 245.70 UAH
Період оскарження:
03.01.2018 10:31 - 14.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
837f1b549f3745c5a2a3aa3e2759ba9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-03-000271-a.a1
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
СКАРГА на здійснену дискваліфікацію
Токарівський психоневрологічний інтернат
Тендерному комітету
ТОВ «Наш млин» висловлює категоричну негоду з рішенням тендерного комітету від 05.02.2018 року (протокол №54), а також невідповідністю висловлених зауважень до документації з врахуванням змін, які були досягнуті в процесі обговорення тендерної документації.
При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Виходячи із вище наведеного, тендерний комітет пересвідчився в тому, що учасник не відповідає двом із кваліфікаційних критеріїв, а саме:
1). Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - не надано жодних підтверджуючих документів);
В складі тендерної документації учасником було подано
Додаток - обладнання і персонал.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.01.2018 16:06
Версія документу від 11.01.2018 16:06
Розкрито: 19.01.2018 16:40.
Умовами тендерної документації було зазначено, що учасник подає довідку в довільній формі, яка і була надана Учасником.
Ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Інформація про наявний транспорт була зазначена в довідці з одночасним посиланням на відкрите джерело інформації, що її підтверджує.
Істотне значення для визнання помилок формальними (несуттєвими) є здатність впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоздатність учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації було зазначено, що
«1. Наявність у Учасника власного автотранспорту МОЖЕ БУТИ підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів
2. Наявність у Учасника орендованого автотранспорту МОЖЕ БУТИ підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.
(Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню).
3 Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі.
Словосполучення «МОЖЕ БУТИ» вказує на необов’язковий характер доручення цих документів, а лише зазначає на один зі способів, які може бути застосований Учасником. В той самий час Організатор закупівель вказав на довільний характер довідки, що подається учасником.
2). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відомості про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі за власним підписом,копії підтверджуючих документів (Копію аналогічного договору стосовно постачання товару у відповідності до предмета закупівлі, накладної, позитивні відгуки про співпрацю відповідно до наданого Учасником аналогічного договору, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору – не надано накладної та позитивного відгуку про співпрацю.
В складі тендерної документації учасником було подано
договір аналогічний.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.01.2018 16:06
Версія документу від 11.01.2018 16:06
Розкрито: 19.01.2018 16:40
Докази визнання вказаного договору недійсним в установленому законом порядку, припинення строку їх дії або розірвання будь-якою із сторін в матеріалах справи відсутні.
Істотне значення для визнання помилок формальними (несуттєвими) є здатність впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоздатність учасника.
Учасником надано чинний, не скасований договір, добросовісність та законність якого захищається законодавством України. Учасник готовий підтвердити добросовісне виконання цього договору та багатьох інших в тому числі укладених з бюджетними установами.
Частиною 7 статті 28 Закону № 922-VIII замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв, яким повинні відповідати учасники.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «Наш млин» не згодне з висновками Протоколу №54 від 05.02.2018 року, зазначені зауваження вважає формальними, спрямованими на дискримінацію учасників, можливі прояви корупційної складової.
Висловлені зауваження не можуть впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоздатність учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 06.02.2018 10:30
Дата подачі:
06.02.2018 10:30
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 цього Закону.
Замовник має право встановлювати документальне підтвердження як одного так і кількох кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Замовник можете вимагати документи, що підтверджують відповідність Учасника одному, декільком або ж всім критеріям.
Відповідно до посилання Учасника на порушення ст. 3 вище зазначеного закону, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, повідомляємо, що тендерна документація передбачає надання документів щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
У разі якщо Учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він повинен надати лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасник не надав документів, передбачених тендерною документацією, або листів-роз’яснення.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція Учасника відхилена відповідно до норм Закону про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено