-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 73110000-6 Дослідницькі послуги (Аналіз проектної документації та оформлення розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ енергоблока №3 ВП ЮУАЕС)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Зам. начальника САБ - начальник ВАтаСЗАБ - Нікітенко Андрій Сергійович, тел. (05136) 4-18-82 s_nikitenko@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
753 996.59
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2017 14:34 - 10.01.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Номер:
9155ccea4e92468fa7aaa91594478a8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-11-001247-a.a1
Назва:
Скарга про невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Скарга:
Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Енергоатом в особі Відокремленого підрозділу «ЮУАЕС» (далі Замовник) здійснює процедуру закупівлі – ДК 021:2015 – 73110000-6 Дослідницькі послуги (Аналіз проектної документації та оформлення розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ енергоблока №3 ВП ЮУАЕС). Ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-11-001247-а, що опубліковане на веб-порталі https://prozoro.gov/ua.
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає здійснення закупівель зокрема за принципами недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Однак, при вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлено дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі та до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників. Зокрема, встановлення обмежуючих вимог щодо досвіду виконавця аналогічного договору.
Відомості про кваліфікаційний критерій тендерної документації Замовника, який оскаржується.
В Розділі 5 ТД "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Замовника міститься вимога щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції "Довідки в довільній формі про наявність досвіду виконавця аналогічного договору з розробки звітів з аналізу безпеки енергоблоку АЕС, розробки ЗППБ для енергоблоків АЕС, або звітів з аналізу безпеки модифікації та зазначено, що "Учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору".
15.12.2017 наше підприємство в порядку, передбаченому чинним законодавством, звернулося через електронну систему закупівель до Замовника з проханням усунути дискримінаційну вимогу та викласти формулювання вимоги Розділу 5 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" з дотриманням вимог Закону «Про публічні закупівлі» наступним чином: «Учасник повинен вказати не менше одного аналогічного договору, в якому виконана розробка розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ».
19.12.2017 Замовник через електронну систему закупівель погодився внести відповідні зміни та надав наступну відповідь: «Зважаючи на необхідність дотримання законодавчо встановлених принципів здійснення закупівель, розділ 5 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" ТД буде відредагований відповідним чином».
Натомість, до тендерної документації Замовником не були внесені зміни, пов’язані із суттю запиту.
В зв’язку з чим, наше підприємство 04.01.18 в порядку, передбаченому чинним законодавством, повторно звернулося через електронну систему закупівель з проханням викласти формулювання вимоги Розділу 5 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" у відповідності із попереднім запитом, погодженим Замовником, а саме: «Учасник повинен вказати не менше одного аналогічного договору, в якому виконана розробка розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ».
05.01.2018 Замовником через електронну систему закупівель була надана відповідь: «На Ваше звернення повідомляємо, що:
1 Вимога, зазначена в ТД, щодо наявності у учасника не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного договору, вказана у відповідності до частини 2 статті 16 Закону: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
2 Цитата «Досвід … набуті при виконанні договорів в частині інших незавершених етапів, які не пов'язані із предметом закупівлі» - не є документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору».
Вважаємо, що Замовник в розділ 5 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" зміненої ТД виклав дискримінаційну вимогу щодо необхідності наявності не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного договору, виходячи з наступного:
- розробка окремих розділів ЗППБ (а саме: «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация») може здійснюватися як в рамках окремих договорів, так і в рамках більш комплексного договору, в якому крім розділів, що є предметом закупівлі, розробляються ще і інші розділи ЗППБ та надаються інші супутні послуги, наприклад оновлення та актуалізація звіту з аналізу безпеки (надалі - ЗАБ) тощо, які не пов’язані з предметом закупівлі;
- відповідно до частини другої ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» серед кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути встановлені Замовником в тендерній документації є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Зазначена норма імперативна та не передбачає якихось змін чи доповнень. Доповнення «в повному обсязі» суперечить суті вимог Закону та порушує принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням;
- відповідно до частини четвертої ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Зазначена вище вимога Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» порушує права нашого підприємства та унеможливлює його участь у закупівлі як учасника, що має необхідний досвід з розробки розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ за окремими, повністю виконаними, прийнятими замовником та оплаченими етапами договору, по якому наразі ще продовжується виконання інших, не пов’язаних з предметом закупівлі, етапів, через що договір не може вважатися повністю виконаним.
Таким чином, вищезгадана вимога суперечить вимогам ст.3,ч. 4 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі», порушує принципи закупівель та призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі ДК 021:2015 – 73110000-6 Дослідницькі послуги (Аналіз проектної документації та оформлення розділів «Проект энергоблока», «Эксплуатационная безопасность» і «Эксплуатационная документация» ЗППБ енергоблока №3 ВП ЮУАЕС) до прийняття рішення за даною скаргою.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 09.01.2018 16:28
- Скарга.pdf 09.01.2018 16:28
- На запит АМКУ.pdf 25.01.2018 12:03
- Рішення від 12.01.18 №237+лист Замовнику.pdf 12.01.2018 19:46
- Лист про перенесення розгляду скарги UA-2017-12-11-001247-a.a1.pdf 23.01.2018 12:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2018 № 756.pdf 30.01.2018 17:04
- Рішення від 29.01.2018 № 756.pdf 01.02.2018 20:33
- Відповідь замовника.pdf 19.01.2018 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.01.2018 16:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.02.2018 20:33