-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автомобільні дороги та залізниці)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-03-16-001478-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
53 103 521.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 517.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 265 517.61 UAH
Період оскарження:
06.04.2023 16:50 - 15.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f0c9ee58467d46e18a9a3a8da6a544cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-06-011107-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо вимог п. 7.1.1. Додатку 2 до тендерної документації .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.04.2023 14:09
- Відповідь на ВИМОГУdocx.docx 17.04.2023 10:06
Дата подачі:
14.04.2023 14:09
Вирішення:
Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Отже, опираючись на статтю 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, вимоги щодо наявності у учасника дозвільних документів, що вимагаються законодавством, що не порушує вимог законодавства у сфері закупівель, адже заборони Законодавства на надання такої документації не встановлено. Разом з тим, потенційний учасник у разі незгоди з замовником, щодо встановлення такої вимоги, має можливість оскаржити встановлення таких вимог Замовником у відповідних інстанціях.
Щодо твердження ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" у своїй вимозі що «Дозвільні документи, що зазначені в п.7.1.1. додатку 2 до тендерної документації знаходяться у вільному доступі у формі відкритих даних, зокрема, за посиланнями: dozvil.ndiop.kiev.ua та dp.dsp.gov.ua», необхідно зазначити що дане твердження є абсолютно безпідставним та таким що не відповідає дійсності.
Згідно з статтею 21 ЗУ «Про охорону праці» «Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, оприлюднює інформацію про всі видані та анульовані дозволи у медіа».
У пункті 20 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зазначено наступне: Держпраці та її територіальні органи ведуть реєстр дозволів в установленому порядку, узагальнюють інформацію про видані та анульовані дозволи і оприлюднюють її у засобах масової інформації та на власному веб-сайті. Держпраці та її територіальні органи вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості про дозволи (зареєстровані декларації) в установленому порядку.
Отже, як видно з вищенаведеного, вимоги законодавства стосуються розміщення у вільному доступі не самих дозволів, а інформації про видані або анульовані дозволи, при цьому така інформація має достатньо загальний характер.
Якщо відкрити сайт Національного науково-дослідного інституту промислової безпеки та охорони праці. Інформаційну систему «Реєстр дозволів» за посиланням dozvil.ndiop.kiev.ua та у пошуку ввести ЄДРПОУ 13417687 (ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці") система видає інформацію про наявність у згаданого підприємства 8 дозволів (з них 6 діючі, 1 продовжений, 1 переоформлений).
Відкривши інформацію за посиланням по кожному з дозволів можна отримати наступне:
№ 0491.21.12 – в коментарі вказано - п. 25 група А дод. 2 до Порядку.
№ 0180.19.30 - в коментарі вказано - додаток 3 п. 2. додаток 7 п. 1. – додатки до якого саме документу невідомо, можна тільки здогадуватися.
№0407.18.30 - в коментарі вказано - Додаток 3 пп. 6, 7, 8. Додаток 7 п. 5. – додатки до якого саме документу невідомо, можна тільки здогадуватися.
№ 0406.18.30 – в коментарях не надано жодної інформації, в інших полях наведено наступне: Види робіт -1; машини, механізми, устаткування-15; Статус дозволу-діючий; строк дозволу - 5 років; дата видачі 10.12.2018.
№1080.18.12 - в коментарях не надано жодної інформації, в інших полях наведено наступне: Статус дозволу-діючий; строк дозволу - 5 років; дата видачі 12.12.2018.
№1515.16.12 - в коментарях не надано жодної інформації, в інших полях наведено наступне: Види робіт -6, 12, 15, 18; Статус дозволу-діючий; строк дозволу - 5 років; дата видачі 23.11.2016
№0479.15.30 - в коментарях не надано жодної інформації, в інших полях наведено наступне: Види робіт -1; машини, механізми, устаткування-1, 2, 3, 4, 12, 16, 17, 18; Статус дозволу-діючий; строк дозволу - 5 років; дата видачі 13.08.2012 та інші поля, що стосуються інформації про переоформлення дозволу.
№0478.15.30 - в коментарях не надано жодної інформації, в інших полях наведено наступне: Види робіт -1; Статус дозволу- переоформлений; строк дозволу - 5 років; дата видачі 01.07.2011 та інші поля, що стосуються інформації про переоформлення дозволу.
Як видно з інформації по кожному з дозволів наведеній в «Реєстрі дозволів», замовник не може отримати дані про наявність чи відсутність в ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" необхідних дозволів, що передбачені тендерною документацією, для виконання робіт підвищеної небезпеки, а також можливих встановлених обмежень до цих дозволів. З наведеної в «Реєстрі дозволів» інформації можна перевірити виключно інформацію про те, чи наданий дозвіл є чинним чи анульованим.
Якщо перейти за посиланням dp.dsp.gov.ua, закладки «ДІЯЛЬНІСТЬ» - «РЕЄСТИ», здійснюється перехід на сайт dsp.gov.ua, а далі на сайт dozvil.ndiop.kiev.ua, де отримаємо ті ж результати.
Крім цього, необхідно зазначити, що протягом останніх декількох років зміст «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» значно змінювався, в тому числі по декілька разів на рік. Значна кількість видів робіт підвищеної небезпеки може здійснюватися виконавцями на основі не дозволів, а декларацій відповідності оформлених згідно з Порядком в минулих редакціях. А вимоги законодавства щодо оприлюднення в відкритому доступі дозвільних документів типу «декларація» в єдиному реєстрі відсутні.
Тому, враховуючи зазначене вище, з метою запобігання порушення законодавства з охорони праці виконавцями робіт на об’єктах підвищеної небезпеки – магістральних газопроводах України, зменшення ризиків виникнення аварійних ситуацій та нещасних випадків, ТОВ «Оператор ГТС України» зобов’язане вимагати у потенційних учасників торгів копії дозвільних документів.
Отже враховуючи наведену вище інформацію, можна зазначити що вимога Учасника є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено