-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)
Завершена
319 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 599.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 599.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2023 11:14 - 12.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
7d3eee91cf2440b08a2b4ac0bf9d4ddf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-002712-a.c1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Вих.№0205-2 від 02.05.2023
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44114014
Адреса: 64207, Україна, Харківська область, м.Балаклія, вул.Центральна, будинок 16
телефон: 380955386394
Email: balakliya.kh@gmail.com
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-31-002712-a
Назва предмету закупівлі: Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)
Ідентифікатор закупівлі: 5947d889d797467c92d98c55a20c23e0 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 28.04.2023
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовником – ВІДДІЛОМ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
2. ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"
15.04.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
18.04.2023 Замовником було розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» про усунення невідповідностей у період з 18.04.2023 16:00 до 19.04.2023 16:00 з наступним змістом: «Вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" (код 44355507) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)(за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти) (далі — Закупівля). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-03-31-002712-a. Згідно з пунктом 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності), а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей, Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушена вимога - п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації -* Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який повністю виконаний договір Учасника, яким передбачалося постачання, бензину та дизельного палива. Учасник подав аналогічний договір на постачання дизельного палива. - п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації - Термін дії талонів або скетч-картків повинен бути не менше 2 років. Наявність зразків талонів/скетч-картків обов’язкова на яких повинно бути захисний та секретний код. Опис талонів/скетч-картків має бути підтверджений Договорами. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виконати вимогу п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА та надати скановану копію Аналогічного договору з додаткам (у разі їх наявності) в якому передбачалося постачання, бензину та дизельного палива. 2. Виконати вимогу п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо) (за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти та надати зразки талонів або скетч-картків з описом терміну дії та системи захисту.»
19.04.2023 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника та усунуло невідповідності.
28.04.2023 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» «на підставі абз. 2 пп. 1 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178».
На підтвердження зазначених підстав Замовник додає до протоколу відхилення лист від Балаклійської міської Військової адміністрації Ізюмського району Харківської області про відсутність технічної можливості відпуску пального з АЗС ОВІС за адресою: м. Балаклія, вул. Цемзаводське шоссе 1.
Відповідно до абзацу 2 п. 38 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Згідно з абз. 2 п. 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Повноваження військових адміністрацій визначені статтею 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», є вичерпними та розширеному трактуванню не підлягають. Відповідно до цієї норми закону надання інформації про діяльність або втручання в господарську діяльність суб’єктів господарювання не входить до компетенції військових адміністрацій.
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надав у складі тендерної пропозиції договір поставки №0301/1 від 03.01.2022 укладений з фізичною особою-підприємцем Демченком Олександром Миколайовичем (файл «Договір Оіл карт сервіс Демченко.pdf»). За вказаним договором ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕВІС» може здійснювати продаж талонів з подальшим відпуском пального на АЗС вказаним в Додатку 2 Договору в тому числі м. Балаклія, вул. Цемзаводське шоссе 1, м. Балаклія, вул. Центральна, 36-а (колишня назва вулиці – Куйбишева, яка перейменована відповідно до розпорядження Балаклійського міського голови від 01.02.2016р. за № 12).
ФОП Демченко О. М. є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС м. Балаклія, вул. Цемзаводське шоссе 1, м. Балаклія, вул. Центральна, 36-а, що підтверджується ліцензіями на право роздрібної торгівлі пальним на 2023 рік (додаються до цієї скарги), та у розпорядженні якого перебуває майно, що знаходиться за вказаними адресами.
Зважаючи на викладене та враховуючи положення п. 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації саме до ФОП Демченка О. М., як суб’єкта господарювання на АЗС за вказаною адресою, відповідно до його компетенції.
Однак, Замовник безпідставно та без будь-якого обґрунтування свого звернення звернувся до органу, до компетенції якого не відноситься надання інформація за даним випадком.
Лист Балаклійської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 27.04.2023 №04-08/1195 не може бути врахований при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки, виданий поза межами компетенції. Крім того, з фото доданих до листа Балаклійської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області неможливо встановити час коли вони були зроблені і що вони зроблені за адресою Харківська обл., м. Балаклія, вул. Цемзаводське шоссе 1.
Крім того, ФОП Демченко О. М. надав лист, що підтверджує можливість відпуску пального, який додається до цієї скарги.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерній документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-03-31-002712-a Замовником Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, код згідно з ЄДРПОУ 44114014, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», п. 40, 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (Код згідно з ЄДРПОУ 44355507).
Додатки:
1. лист № 28-3 від 28.04.2023 ФОП Демченка О. М.
2. ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1018_Подовжена ліцензія до 2023р.pdf 02.05.2023 12:01
- 1019_Подовжена ліцензія до 2023р.pdf 02.05.2023 12:01
- скарга відділ освіти.pdf.asice.zip 02.05.2023 12:01
- Лист Демченка О. М..pdf.asice.zip 02.05.2023 12:01
- рішення від 04.05.2023 № 5920.pdf 04.05.2023 14:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2023 № 6515.pdf 16.05.2023 14:27
- рішення від 15.05.2023 № 6515.pdf 18.05.2023 13:59
- 0113-165.pdf 08.05.2023 14:54
- пояснення по скарзі.docx 08.05.2023 14:54
- п 59.pdf 25.05.2023 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 12:25
Дата розгляду скарги:
15.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.05.2023 14:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.05.2023 14:00
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2023 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання ч.22 ст.18 необхідно виконати рішення № 6515-р/пк-пз від 15.05.2023 комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при закупівлі Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)(за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти), а саме : скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю « ОІЛ КАРТ СЕРВІС» за процедурою - закупівлі Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)(за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-31-002712-а.
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне скасування відкритих торгів
Номер:
6939264a8e194fd1a1c60c00d3bd3000
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-002712-a.c2
Назва:
Безпідставне скасування відкритих торгів
Скарга:
Вих.№0206-1 від 02.06.2023
Антимонопольний комітет України
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44114014
Адреса: 64207, Україна, Харківська область, м.Балаклія, вул.Центральна, будинок 16
телефон: 380955386394
Email: balakliya.kh@gmail.com
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-31-002712-a
Назва предмету закупівлі: Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)
Ідентифікатор закупівлі: 5947d889d797467c92d98c55a20c23e0 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 25.05.2023
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №60 від 25.05.2023
31.03.2023 Замовником – ВІДДІЛОМ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
2. ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"
15.04.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
18.04.2023 Замовником було розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» про усунення невідповідностей у період з 18.04.2023 16:00 до 19.04.2023 16:00.
19.04.2023 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника та усунуло невідповідності.
28.04.2023 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», у зв’язку чим ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» вимушене було звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до органу оскарження.
15.05.2023 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 6515-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" від 02 травня 2023 №UA-2023-03-31-002712-a.c1, Комісія постановила зобов'язати ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-31-002712-a.
25.05.2023 року Замовник прийняв рішення №60 від 25.05.2023 про скасування закупівлі на підставі пп.1 п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
31.05.2023 року Замовник, в період оскарження рішення №60 від 25.05.2023 про скасування закупівлі, оголосив нову закупівлю UA-2023-05-31-002869-a (індикатор закупівлі 081a2c01bb804f7a9b38ae6c8f35efa3) за тим же предметом нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо) та на майже той же обсяг.
Таким чином, зважаючи, що Замовником оголошено нову закупівлю за тим же предметом нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо) та на майже той же обсяг, в період оскарження попередньої процедури, подальша потреба в закупівлі товарів, робіт і послуг залишилась. Той факт, що обсяг закупівлі був зменшений в повторній закупівлі, не може бути підставою для відміни попередніх торгів, в зв’язку з тим, що обсяг закупівлі є можливість шляхом внесення змін до договору після його укладання. Сторони договору наділені правом внесення змін до істотних умов договору закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Вважаємо, що дії Замовника щодо відміни закупівлі пов’язані з небажання визнавати переможцем учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації та лобіювання інтересів наступного учасника ТОВ «ІНТЕКСТ ІНВЕСТ», що є порушенням наших прав та законних інтересів, а також принципів проведення закупівель.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-03-31-002712-a Замовником Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, код згідно з ЄДРПОУ 44114014, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», п. 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відміну торгів UA-2023-03-31-002712-a.
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.06.2023 № 8782.pdf 19.06.2023 19:32
- на заміну помилково оприлюдненої інформації від 15.06.2023 № 8782.pdf 19.06.2023 19:28
- рішення від 06.06.2023 № 8097.pdf 06.06.2023 17:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2023 № 8722.pdf 16.06.2023 14:44
- П 80.pdf 28.06.2023 15:12
- пояснення.pdf 12.06.2023 16:50
- пояснення по скарзі.docx 08.06.2023 21:19
- скарга 2 відділ освіти.pdf.asice.zip 02.06.2023 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2023 16:59
Дата розгляду скарги:
15.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.06.2023 19:34
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2023 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Забезпечити оприлюднення в електронній системі виконання рішення № 8782-р/пк-пз від 15.06.2023 комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при закупівлі Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)(за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти), а саме : скасувати рішення про відміну процедури закупівлі: Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, А-95, дизельне паливо)(за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-31-002712-а.