-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Торги відмінено
37 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 185 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 185 000.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2023 19:46 - 31.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Неусунення незаконних вимог в новій редакції тендерної документації
Номер:
f83dafdc37994099bf6dcb777db85044
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-010186-a.a2
Назва:
Неусунення незаконних вимог в новій редакції тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до п. 2 Додатку № 3 до Тендерної документації учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Згідно з п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана закупівля – закупівля електричної енергії, для якої наявний національний стандарт - ДСТУ EN 50160:2014 (що вказаний самим Замовником в Тендерній документації), яким не передбачено наявності у учасника інформації від територіального органу ДСНС України про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Доказом даної позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2022-12-29-010372-a (п. 3 рішення №266-р/пк-пз від 09.01.2023 року). Отже, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол надання відповіді на Вимогу 31.03.23.docx 31.03.2023 09:23
Дата подачі:
29.03.2023 15:28
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Звертаємо увагу,що вимога щодо надання документа з ДСНС встановлена не для підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Зазначена вимога встановлена в розділі “Інші вимоги” та стосується безпосередньо учасника процедури закупівлі. У звязку з наведеним, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незаконні вимоги в тендерній документації
Номер:
73996f9a6a32449b82d2b47bf2d8cee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-010186-a.c1
Назва:
Незаконні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику!
1) Відповідно до пп. 6 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник вимагає, що Учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016), виданого на ім‘я учасника закупівлі. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Даний стандарт не передбачає, зазначеного в тендерній документації ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже констатуємо, що ці вимоги до предмета закупівлі з порушенням п. 29 Особливостей (відповідно до п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом). За таких умов, вищезазначена умова документації не узгоджується із вимогами законодавства в цій частині та є незаконною і дискримінаційною, тому просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a.
2) Крім того, згідно з пп. 6 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, задля підтвердження дотримання учасником вимог Постанови НКРЕКП 25.02.2022 № 332 у складі тендерної пропозиції надається підписана кваліфікованим електронним підписом інформація (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи «а» та «б» за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"). Зазначений документ повинен підтверджувати купівлю електроенергії за місцем провадження господарської діяльності замовника. в обсязі не меншому ніж 7% зазначено в оголошенні. Вказуємо на те, що зазначена вимога Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, зважаючи на таке. Відповідно до п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)", який не передбачає обов’язковість надання інформації щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД, що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника, надання якого вимагається Замовником в тендерній документації. Таким чином встановлена вимога Замовника є незаконною і повинна бути виключена з тексту тендерної документації. У свою чергу, доказом нашої позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2023-03-01-012510-a (рішення №3119-р/пк-пз від 14.03.2023). Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
3) А також, відповідно до п. 3 Додатку № 3 до Тендерної документації учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Знову ж таки, згідно з п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана закупівля – закупівля електричної енергії, для якої наявний національний стандарт - ДСТУ EN 50160:2014 (що вказаний самим Замовником в Тендерній документації), яким не передбачено наявності у учасника інформації від територіального органу ДСНС України про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Доказом даної позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2022-12-29-010372-a (п. 3 рішення №266-р/пк-пз від 09.01.2023 року). Отже, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол надання відповіді на Вимогу та внесення змін 29.03.23.docx 29.03.2023 13:48
Дата подачі:
28.03.2023 10:07
Вирішення:
Доброго дня. Вимогу буде задовільнено, буде внесено зміни,та викладено нову редакцію тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено