• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грейдер (код за ДК 021:2015: 43220000-1 — Грейдери та планувальники)

Завершена

4 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 750.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 10:36 - 30.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Технічні характеристики

Номер: da6b833162e34d82ba6578dd3664943d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-002603-a.b1
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Шановний замовник, ознайомившись з технічними вимогами, зазначеними у тендерній документації до предмету закупівлі», вважаємо що вони містять деякі технічні вимоги, котрі не впливають на продуктивність грейдера, в той же час суттєво обмежують коло постачальників відсутністю коридору допустимих параметрів. Якщо ви зацікавлені в заощадженні коштів на придбання якісної техніки, забезпеченні прозорої конкуренції, рівного ставлення до всіх учасників, в такому випадку, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме рік випуску не раніше 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Щодо Вашої вимоги про необхідність зміни технічних характеристик товару в частині наступних параметрів: «рік випуску не раніше 2021». Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Пунктом 28 Постанови про особливості визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Статтею 22 Закону серед іншого унормовано: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);» Виходячи із вказаного на Замовника покладено обов’язок сформувати технічні вимоги до товару, що підлягає закупівлі. Додатком 2 до тендерної документації сформовано ряд технічних та якісних характеристик до товару, що складає предмет закупівлі. Поряд з цим, примітками до додатку 2 тендерної документації передбачено: «Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника». Вказане свідчить про можливість запропонувати учасниками аналогічний товар із технічними показниками, що визначені тендерною документацією. Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.» Тобто, якщо вимоги тендерної документації встановлено таким чином, що обмежують участь окремих учасників закупівлі, або обмежують можливість таким учасникам закупівлі запропонувати товар, ними повинні бути надані документальні докази, що підтверджують об’єктивність встановлених заперечень за Вимогою. Потенційний Учасником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних виробників або їх офіційних представників (дилерів) щодо можливості забезпечити поставку товару не раніше 2022 року випуску, та отримано відповідні відмови. Для нас, як для Замовника, в пріоритеті отримати якісний товар, що є новим. Тому пропозиція придбати товар 2021 року в порівнянні із умовою, що сформована за технічним завданням – не раніше 2022 року є неприйнятною. Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку запропонувати саме той товар, вимоги до якого передбачені тендерною документацією. Не надаючи доказів, оскарження вказаних параметрів до товару, Ваші вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі. Також Вами не визначено, який товар є кращим за вимоги, що передбачені тендерною документацією, і який товар Вами конкретно запропоновано, щоб можливо було встановити підстави для коригування технічного завдання до предмету закупівлі. Виходячи із вказаного, в силу відсутності об’єктивної доведеності в порушенні Вашого права Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено