• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Благоустрій населеного пункту Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, а саме прибудинкова територія амбулаторії за адресою: вул.Шкільна, 30А, с.Нестоїта Подільського району Одеської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

544 738.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 723.69 UAH
Період оскарження: 22.03.2023 16:15 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

відповідь до кваліфікації

Номер: c75aed995e5142118254e7e77905d990
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-009018-a.c2
Назва: відповідь до кваліфікації
Вимога:
Просимо надати адресні данні та контактні данні представника Замовника для відправки заяви та протоколу для подальшого розгляду тендера з ознайомлення матеріалів справи. Оскільки ми вважаємо, що ваші зауваження щодо двох тендерів поспіль щодо нас були упередженими. Так як у нас була найнижча адекватна вартість послуг щодо іншого учасника, то можна судити про співпрацю Замовника з ТОВ Котовський асфальтобетонний .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зазначаємо, що Замовник (відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області) являється структурним підрозділом Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, який діє згідно з Положенням про Відділ, затвердженим рішенням сільської ради від 21.01.2021 року №410-VIII. Згідно з частиною 3 статті 24 ЗУ «Про місцеве самоврядування» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції. Наголошуємо на тому, що саме Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з частиною 4 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом, тому в своїй діяльності Відділ керується нормами цього Закону. Так, на виконання частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу, що вимога (скарга) ID: UA-2023-03-22-009018-a.c2 від 10.04.2023 року не містить законних зауважень, на які повинна надавати відповідь Уповноважена особа Замовника. Також, слід звернути Вашу увагу на наступне: технічна можливість майданчика для закупівель: https://www.dzo.com.ua, відображає офіційні адресні дані Замовника, які надають можливість для листування та ведення переговорів. Проте, мета надання адресних даних з ваших слів «…для відправки заяви та протоколу для подальшого розгляду тендера з ознайомлення матеріалів справи» не несе логічного зв’язку, а відповідно – не може братись до уваги!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

відповідь на відхилення

Номер: a6691788bf9549c3bf919ebaff1f2fa5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-009018-a.b1
Назва: відповідь на відхилення
Вимога:
Відповідно пункту 40 Особливостей 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Стройсервис "УЖЕ" завантажив скановану інформацію у вигляді файлу формату PDF за назвою «паспорт ІПН». При цьому, файл містить копію паспортних даних та копію картки фізичної особи-платника податків без власноручного засвідчення (підпису) уповноваженої особи що не суперечить тендреній документації, оскільки у тендерній документації не було такого критерію відпопідності, таким чином ми його додали самостійно без вимоги Замовника. Але якщо ви за цей документ нас відхилили, то стосовно пункту повинні були надати час на усунення стосовно підпису. Відповідно до ст.5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Стаття 6 вищезазначеного закону говорить, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Електронний підпис накладений на увесь пакет документів. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Стосовно тендерній документації: Для учасників, що підпадають під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII: - інформацію (довідку) щодо вартості чистих активів товариства станом на дату складання останньої затвердженої фінансової звітності, що передує даті оголошення закупівлі; - копію протоколу (витягу з протоколу) загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину за результатами проведення закупівлі (якщо інше не передбачено статутом товариства). Товариство з обмеженою відповідальністю "Стройсервис "Уже" не відноситься до Товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю згідно ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 13, ст.69), тому інформацію (довідку) щодо вартості чистих активів Учасника в нашому випадку не надавалась. ТОВ "Стройсервис "УЖЕ" вважаємо ваше рішення дискримінацією та упередженим ставленням до учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області зазначає, що при винесені протокольного рішення керувалася виключно нормами чинного законодавства. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наголошуємо на тому, що здійснення закупівель проводиться з забезпеченням принципів публічних закупівель та недискримінації учасників. Так, згідно з ЗУ «Про господарські товариства» до господарських товариств належать: акціонерні товариства, товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, повні товариства, командитні товариства. В свою чергу ЗУ «Про товариства з обмеженою відповідальністю та з додатковою відповідальністю» визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників. Звертаємо вашу увагу, що сполучник «та» перелічує, відносно яких товариств норми закону діють. Відповідно – Ваші твердження «Товариство з обмеженою відповідальністю «Стройсервис "УЖЕ" не відноситься до Товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю згідно ЗУ "Про товариства з обмеженою відповідальністю та з додатковою відповідальністю"…» є необґрунтованими та такими, що виходять з власного та суб’єктивного бачення. На виконання вимог ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Ви, як учасник закупівлі, повинні були долучити в складі своєї тендерної пропозиції вартість чистих активів Вашого товариства згідно фінансової звітності. Щодо першого зауваження про ненадання можливості на виправлення невідповідностей, слід зазначити наступне. Одним із принципів публічних закупівель є – ефективність! Замовник в силу нагальності надання послуг по обєкту: «Благоустрій населеного пункту Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, а саме прибудинкова територія амбулаторії за адресою: вул.Шкільна, 30А, с.Нестоїта Подільського району Одеської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» не повинен висувати вимоги до учасників щодо усунення невідповідностей, і як наслідок – за результатами розгляду, все-таки відхилити пропозицію, в якій є інші порушення вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні