• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна, двері. Заходи з енергозбереження.

Металопластикові вікна, двері. Заходи з енергозбереження.

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2023 10:48 - 22.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання Переможця

Номер: efb371db139349fa9a0e5ff2eaed8c12
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-17-002781-a.b1
Назва: Неправомірне обрання Переможця
Вимога:
Уповноваженій особі із закупівель Липоводолинська селищна рада ВИМОГА 17-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-17-002781-a на закупівлю «Металопластикові вікна, двері. Проведення заходів з енергозбереження» на суму 550 000,00UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ТОВ "КВА" на суму 322 151,16 UAH, з ПДВ. 2. ФОП "МІХНО РАЇСА МИКОЛАЇВНА " на суму 391 079,00 UAH, з ПДВ 3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 411 322,00 UAH, з ПДВ. За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "КВА" надійшла на кваліфікацію та за результатами розгляду відповідно до Протоколу Замовника № 47 від 27.03.2023р. була обрана переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "КВА" повністю відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме: 1. Відповідно до Додатку 1 ТД п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» пп.2 від Учасника вимагалось надання «Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Порушуючи дану вимогу Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції надав довідку в якій відобразив недостовірну інформацію, а саме що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібні спеціальні дозволи. Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до нормативних норм у будівництві з проведення проектування, ремонтів реконструкцій, експлуатації вказано, що підвіконня розташовується на висоті 0,8м від рівня підлоги. Також ДСанПіН 5.5.2.008-01. «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (57514)» абз.1 п.4.1. передбачає «Висота вікна при правосторонньому освітленні повинна бути не меншою 2,2 м при наявності глухої перегородки висотою 0,8 м від підлоги (при висоті приміщення 3,0 м)»; абз.6 п.4.1. передбачає «Найбільш раціональна форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м, при збереженні висоти підвіконника 0,8 м». Водночас ,Технічним завданням замовника передбачені наступні види робіт : - монтаж віконних конструкцій висотою до 2,05м - монтаж дверних конструкцій висотою до 2,61м Тобто роботи вказані у технічному завданні Замовника проводяться і також на висоті до 2,85м м. ( а саме висота до підвіконня 0,8м+ висота вікна 2,05м=2,85м), що явно перебільшує 1,3м. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. На підставі наведених фактів пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.3 Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» : - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей; - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Відповідно до Оголошення предметом закупівлі є віконні блоки , які потрібно встановити в адміністративних будівлях Липоводолинської селищної ради ,за адресами : 1) 42500, Сумська область, Роменський район, смт. Липова Долина, вул. Роменська, 4а; 2) 42543, Сумська область, Роменський район, с. Яганівка, вул. Демченка, 8; 3) 42540, Сумська область, Роменський район, с. Байрак вул. Миру, 16; 4) 42547, Сумська область, Роменський район, с. Лучка, вул. Шевченка, 2; 5) 42513, Сумська область, Роменський район, с. Берестівка, вул. Молодіжна, 1 Згідно протоколу випробувань з визначення групи горючості №32-ГГ(14)-2015 від 25.06.2015р. , який наданий Учасником для підтвердження якості товару, у розділі «Висновок» вказано, що віконний профіль виробництва ТОВ «ВІКНАЛЕНД» відноситься до матеріалів групи горючості Г3 (за пожежною класифікацією будівельних матеріалів п.2.3 ДБН В.1.1-7-2002 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»). Будівлі за вказаними адресами та їх призначенням відноситься до громадськихї будівель. Згідно п.5.6 ДБН В.1.1-7:2016 у будинках висотою не більш ніж 26,5м у внутрішніх шарах системи зовнішнього облицювання будинків стін будинку допускається використовувати груп горючості Г1,Г2. Також відповідно до п.6.19 даного ДБН забороняється у стінах передбачати порожнини обмежені матеріалами групи горючості Г3, Г4. Відповідно до п.7.3.3 даного ДБН у будинка усіх видів вогнестійкості на шляхах евакуації не допускається застосовувати будівельні матеріали з вищою пожежною небезпекою, ніж: а)Г1 - для облицювання стін та сходових кліток; б)Г2 – для облицювання стін коридорів , холів і фойє. Крім цього, ДБН В.2.2-9-2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення.» п. 10.3.7 тлумачить , що «Опорядження шляхів евакуації громадських будинків умовною висотою до 47 м включно повинно відповідати вимогам пожежної безпеки ДБН В.1.1-7, а також вимогам будівельних норм за видами будинків та споруд». Таким чином запропонований Учасником ТОВ "КВА" товар не відповідає вимогам Замовники за призначенням предмета закупівля, що означає про необхідність відхилення його пропозиції відповідно до п.3 Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» : - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що факт невідповідності встановлених віконних конструкцій нормативним протипожежним вимогам приведе до накладання штрафних санкцій на відповідальні особи при проведенні перевірки органами ДСНС та пред’явлення з їх боку припису з усуненням виявленого порушення, яке можливо зробити тільки шляхом заміни встановлених віконних блоків на нові, що призведе до нових витрат бюджетних коштів, які постійно перевіряються правоохоронними органами. 4. Окрім того , відповідно до п.4 Додатку 2 від учасника вимагалось «Якість металопластикових вікон та дверей (профіль, комплектуючі: пороги, підвіконня, відливи, фурнітура) повинна відповідати вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ДБН тощо), про що надається відповідний підтверджуючий документ . Металопластикові вікна та двері повинні відповідати вимогам екологічної та пожежної безпеки.» Порушуючи дану вимогу Учасник- Переможець у складі своєї пропозиції надав протокол випробувань з визначення групи горючості №32-ГГ(14)-2015 від 25.06.2015р. термін дії якого закінчився 30.06.2020р., тобто даний документ не є діючим, що значить про не підтвердження запропонованої продукції даній вимозі. Даний факт підтверджує, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "КВА" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника № 47 від 27.03.2023р, за яким було обрано пропозицію ТОВ "КВА" переможною. 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "КВА" такою, що не відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ НА ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 17-03-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-03-17-002781-a на закупівлю «Металопластикові вікна, двері. Проведення заходів з енергозбереження» на суму 550 000,00UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ТОВ "КВА" на суму 322 151,16 UAH, з ПДВ. 2. ФОП "МІХНО РАЇСА МИКОЛАЇВНА " на суму 391 079,00 UAH, з ПДВ 3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 411 322,00 UAH, з ПДВ. За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "КВА" надійшла на кваліфікацію та за результатами розгляду відповідно до Протоколу Замовника № 47 від 27.03.2023р. була обрана переможною. З чим ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується та вказує на наступні порушення: 1.Відповідно до Додатку 1 ТД п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» пп.2 від Учасника вимагалось надання «Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Учасник–Переможець у складі своєї пропозиції надав довідку, в якій зазначив, що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібні спеціальні дозволи. В тексті оскарження рекомендується звернути увагу , що відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005), затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». АЛЕ, згідно Роз’яснення Державної служби з питань праці щодо організації безпечного виконання робіт на висоті, роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів. Учасник подає в складі свої пропозиції акт огляду об’єкта, який передбачений Тендерною документацією, що свідчить про те, що Виконавець ознайомлений з обсягами послуг та несе повну відповідальність за надання послуг, які передбачені предметом закупівлі. Тому ОБОВ’ЯЗКОВЕ надання документів, які підтверджують наявність дозволу виконувати роботи на висоті Тендерною документацією не передбачалася. Отже, ненадання інформації, яка підтверджує наявність спеціальних дозволів не є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. 2. Щодо факту невідповідності віконних конструкцій нормативним протипожежним вимогам, посилання на які зазначені у скарзі: 2.1 Згідно п.5.6 ДБН В.1.1-7:2016 у будинках висотою не більш ніж 26,5м у внутрішніх шарах системи зовнішнього облицювання будинків стін будинку допускається використовувати груп горючості Г1,Г2. Також відповідно до п.6.19 даного ДБН забороняється у стінах передбачати порожнини обмежені матеріалами групи горючості Г3, Г4, АЛЕ ЗА ВИЙНЯТКОМ: а) у дерев’яних конструкціях перекриттів і покриттів, поцілених суцільними діафрагмами на ділянки площею не більше ніж 54 м2, а також по контуру внутрішніх стін; б) між металевим профільованим листом і пароізоляцією утеплювача з негорючого матеріалу або матеріалів груп горючості Г1, Г2. При використанні утеплювача з матеріалів груп горючості Г3, Г4 (у тому числі без пароізоляції) ці порожнини по торцях листів мають бути заповнені на довжину не менше за 0,25 м негорючими матеріалами або матеріалами груп горючості Г1 або Г; в) між будівельними конструкціями, що за межею поширення вогню належать до групи МО та їх облицюванням з матеріалів групи горючості Г3 з боку приміщення за умов поділення цих порожнин суцільними діафрагмами на ділянки площею не більше ніж 3 кв.м.; г) між облицюванням з матеріалу групи горючості Г3 та зовнішньою поверхнею стіни одноповерхового будинку заввишки від рівня землі до карнизу не більше, ніж 6м, та з площею забудови не більше, ніж 300 кв.м., за умов, що ці порожнини поділені суцільними діафрагмами на ділянки площею не більше, ніж 7,2 кв.м.; Діафрагми слід виконувати з негорючих матеріалів та матеріалів груп горючості Г1-Г3. Приміщення, заявлені в Тендерній документації підлягають до перелічених вийнятків. 2.2 Щодо відповідності товару п. 7.3.3 ДБН В.1.1-7:2016. Відповідно до п.7.3.3 даного ДБН у будинка усіх видів вогнестійкості на шляхах евакуації не допускається застосовувати будівельні матеріали з вищою пожежною небезпекою, ніж: а)Г1 - для облицювання стін та сходових кліток; б)Г2 – для облицювання стін коридорів , холів і фойє. Наголошуємо, що даний пункт даного ДБН не стосується предмету закупівлі. 2.3 Щодо відповідності п.10.3.7 ДБН В.2.2-9-2018 про опорядження шляхів евакуації громадських будинків повинно відповідати вимогам пожежної безпеки. даний пункт даного ДБН не стосується предмету закупівлі, , оскільки по шляхах евакуації встановлення вікон та дверей, які є предметом Закупівлі не передбачається. Отже, запропонований Учасником ТОВ «КВА» товар відповідає вимогам Замовника. 3. Відповідно до п.4 Додатку 2 від учасника вимагалось: «Якість металопластикових вікон та дверей (профіль, комплектуючі: пороги, підвіконня, відливи, фурнітура) повинна відповідати вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ДБН тощо), про що надається відповідний підтверджуючий документ . Металопластикові вікна та двері повинні відповідати вимогам екологічної та пожежної безпеки». Якість металопластикових вікон та дверей, які пропонує ТОВ «КВА», відповідають вимогам чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ДБН тощо) і, як і передбачено вимогами Замовника, Учасник підтвердив діючими сертифікатами. Щодо документів, які підтверджують вимоги пожежної безпеки, то Тендерною документацією не передбачено наявність саме діючих протоколів. На підставі вищенаведеного Уповноважена особа прийняла рішення: 1.Залишити діючим протокол № 47 від 27.03.2023 р., за яким було обрано пропозицію ТОВ «КВА» переможною. 2.Залишити тендерну пропозицію ТОВ «КВА» такою, що відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено