-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку №4 за адресою: м. Київ, вулиця Гарматна, 53
Торги відмінено
3 944 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 720.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2023 14:51 - 18.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо обов'язковості внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України!!!
Номер:
81b4b66ade4f49739a1e28e53f0c326c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.b6
Назва:
Вимога, щодо обов'язковості внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно Додатку 3 тендерної документації "Технічне завдання" ви вимагаєте від учасників надати:
- Для підтвердження інформації у складі пропозиції Учасники мають надати копію сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (міжнародний стандарт).
У складі пропозиції Учасники надають копію сертифікатe ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту.
На підтвердження наявності в учасника інжинірингу пожежної безпеки, яка відповідає національним та міжнародним стандартам, учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
п.6. На підтвердження наявності в учасника системи управління щодо соціальної відповідальності учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014.
п.7. Учасник у складі пропозиції надають копію ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування.
По-перше, в Україні затверджені та діють Державні стандарти ДСТУ ISO, тому не зрозуміло, чому ви вимагаєте від учасників надання сертифікатів, щодо міжнародних стандартів ISO???
По-друге, чому, як Замовник дозволяєте собі порушувати статтю 23 Закону України "Про публічні закупівлі" і не дозволяєте учасникам надати еквівалентний (аналогічний) сертифікат відповідності відповідно до ДСТУ ISO???
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 23 ч.6. абз.2 в якій чітко зазначено наступне: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність "еквівалентним вимогам" та видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
По-третє, відповідно до ст.1 ч.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності;
Відповідно до положення «Про Національне агентство з акредитації України», яке затверджено Наказом №1318 від 13.07.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України»
Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Відповідно ст.5 ч.2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Перелік назв і позначень таких актів та документів, тексти нормативно-правових актів з питань акредитації, а також тексти інших документів з питань акредитації, прийнятих національним органом України з акредитації, оприлюднюються на веб-сайті національного органу України з акредитації в Інтернеті.
Відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є "компетентним" для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації.
У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається - "атестат про акредитацію" та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знаку акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Тобто наявність в органу з оцінки відповідності "атестата про акредитацію" є вимогою чинного законодавства України, а також є доказом та гарантією, щодо дотримання органом з оцінки відповідності, одного з Основних принципів діяльності з акредитації органів з оцінки відповідності, а саме: - професійної компетентності виконавців робіт!!!! Що є обов'язковою вимогою, яку повинен дотримуватися будь-який Замовник і ви не є виключенням, відповідно статті 23 ч.6. абз.2 Закону України "Про публічні закупівлі"!!!
Ви як Замовник процедури закупівлі, який представляє державну структуру і є розпорядником державних коштів, "ЗОБОВ'ЯЗАНІ" керуватися Законами України та вимагати надання Учасниками в своїх тендерних пропозиціях документів, а саме Сертифікатів відповідності серії ДСТУ ISO, які «обов’язково» повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, а також не маєте ніякого права порушувати Закони України шляхом надання Учасниками сертифікатів відповідності виданих Органом(ами) з оцінки відповідності "компетентність" яких не підтверджена жодним документом.
Таким документом згідно чинного законодавства України є - "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим органом Національне агентство з акредитації України (НААУ).
Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до Учасників процедури закупівлі, які є беззаперечно "ОБОВ'ЯЗКОВИМИ" відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO, або аналогічних "еквівалентним вимогам", які видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації для підтвердження якої надати "атестат про акредитацію" органу з оцінки відповідності, який виданий уповноваженим на це органом - Національним агентство з акредитації України (НААУ).
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання Законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.03.2023 12:00
Дата подачі:
16.03.2023 13:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вимоги щодо надання вищезазначених сертифікатів встановлені у відповідності до норм чинного законодавства України.
Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 прийнято відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 року № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом».
Сертифікат ISO 50001:2018 прийнято відповідно до пп. 1 пункту 1 наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 № 104 «Про прийняття та скасування національних стандартів».
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 прийнято відповідно до пп. 12 пункту 1 наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 № 507 «Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту».
Стандарт SA 8000 є міжнародним стандартом та частиною чинного законодавства України, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і контрагентами по договорам, що визначає впровадження соціальних якостей надання роботи.
Міжнародна система підтвердження відповідності передбачає двоступеневу структуру для забезпечення визнання результатів оцінки, а саме: спочатку акредитуються органи з сертифікації систем управління (продукції, послуг), а потім акредитовані органи сертифікації оцінюють об’єкти сертифікації і видають сертифікати, як результат оцінки третьою стороною, які визнаються в усьому світі. Тому ряд міжнародних стандартів ISO передбачають акредитацію (серія 17000), а ряд – сертифікацію, як підтвердження відповідності систем управління (продукції, послуг) в організації (підприємстві) вимогам певного стандарту. Призначення стандарту завжди вказується в преамбулі стандарту.
Також технічними комітетами міжнародної організації зі стандартизації ISO розроблені стандарти, підтвердження відповідності яким не здійснюється ні шляхом акредитації, ні шляхом сертифікації (наприклад, стандарти пов'язані з оцінкою ризиків, оцінкою невизначеності результатів вимірювань, визначенням міжкалібрувальних інтервалів), але які пов'язані з цими процедурами. Ці стандарти теж використовуються органами з оцінки відповідності під час акредитації або організаціями (підприємствами), які сертифікують системи управління (продукцію, послуги).
Акредитація - це підтвердження компетенції органів з оцінки відповідності (ООВ: випробувальні та калібрувальні лабораторії, органи з сертифікації систем управління, органи з сертифікації продукції та послуг, органи з сертифікації персоналу, органи контролю (інспектування). Право на проведення акредитації національним органам надають IAF (Міжнародний форум з акредитації) за стандартами для органів з сертифікації та ILAC (Міжнародна кооперація з акредитації) за стандартами для лабораторій і органів інспектування. В Україні національним органом з акредитації, який підписав договори з IAF і ILAC і уповноважений урядом України акредитувати ООВ є НААУ (Національне агентство з акредитації України). IAF і ILAC завжди укладають договір тільки з одним національним органом з акредитації в кожній країні. ООВ не може подати заявку на акредитацію до іншої країни, якщо національний орган у його країні підписав договір в міжнародній системі акредитації. Атестат акредитації видається на термін до 5 років з щорічними наглядовими аудитами з боку національного органу з акредитації.
Сертифікація - це підтвердження відповідності третьою стороною, як правило, компетентним акредитованим органом оцінки відповідності (ООВ). Органи з сертифікації бувають національні (акредитовані НААУ або іншими національними органами з акредитації) та міжнародні (наприклад, UKAS), які крім акредитації мають нотифікацію (уповноваження) працювати в інших країнах, але в будь-якому випадку сертифікати акредитованих в міжнародній системі ООС визнаються в усьому світі).
Додатково повідомляємо, що розглянемо питання щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині..
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Номер:
422acb1f06de48d9b066689d44530a15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.a5
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 3 до Тендерної документації наявна вимога до учасників, яка неодноразово була визнана, як дискримінаційна постійно діючою комісією АМКУ.
Відповідно до п.5. ви вимагаєте надати - Страховий поліс учасника або договір про добровільне страхування відповідальності перед третіми особами, укладений з учасником та дійсний на весь період надання послуг за предметом цієї закупівлі, страхова сума якого має бути не менше суми даної закупівлі.
Ваша вимога, як Замовника про надання Учасниками Договору про добровільне страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий».
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників.
Згідно ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вимога, щодо надання учасниками Страхового полісу або договору про добровільне страхування відповідальності перед третіми особами, укладений з учасником та дійсний на весь період надання послуг за предметом цієї закупівлі, страхова сума якого має бути не менше суми даної закупівлі, була визнана як дискримінаційною низкою рішень постійно діючої колегією АМКУ, а саме:
- рішення колегії АМКУ №10451 від 27.05.2020р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №6);
- рішення колегії АМКУ № 1464 від 08.02.2023р. (питання №2).
Наполягаємо на видаленні зазначеної вами дискримінаційної вимоги в іншому разі ми звертаємося з офіційною скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.03.2023 15:31
Дата подачі:
14.03.2023 20:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вимогу щодо надання страхового полісу учасника або договору про добровільне страхування відповідальності перед третіми особами, укладеного з учасником та дійсного на весь період надання послуг за предметом цієї закупівлі, страхова сума якого має бути не менше суми даної закупівлі при виконання будівельно – монтажних робіт може виконати будь – який учасник процедури закупівлі, а тому вона не є дискримінаційною.
Додатково повідомляємо, що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та студенти. Роботи виконуються в робочий час, тому Замовник вимагає надати такий поліс або договір, який покриває збитки, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Повна дискримінація учасників процедури закупівлі
Номер:
fee9feb321ed40e5bd9bf9bf44e2f120
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.b4
Назва:
Повна дискримінація учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку 3 до Тендерної документації ви вимагаєте від учасників надати, згідно п.4. Лист (або інший документ), виданий органом ДФС (органом ДПС), про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах.
Зазначте у вашій відповіді, якою чинною Постановою або Наказом ви керуєтеся??? І друге з якого періоду орган ДФС (орган ДПС) почав видавати Довідки у вигляді Листів - про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах. І на основі якого Закону України орган ДФС (орган ДПС) має право розголошувати конфіденційну інформацію про учасника, адже це є банківською таємницею!!! Що це за вимога ,ви що правоохоронні органи???
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.03.2023 15:17
Дата подачі:
14.03.2023 15:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, дана вимога сформована відповідно до норм чинного законодавства України.
Відповідно до п. 2 розділу І Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 року № 721 (у редакції від 09.07.2019 року № 292) (далі - Порядок № 721), цей Порядок визначає послідовність дій банків та інших фінансових установ під час надання повідомлень про відкриття або закриття рахунків (далі - Повідомлення) платників податків - юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) незалежно від організаційно-правової форми, відокремлених підрозділів та представництв юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (далі - платники податків) до контролюючих органів, у яких обліковуються платники податків, та відкриття або закриття банками власних кореспондентських рахунків, а також форму і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови контролюючих органів у взятті рахунків на облік.
Згідно п. 5 розділу І Порядку № 721 банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку.
Згідно п. 6 розділу І Порядку № 721 Повідомлення-відповідь - електронне повідомлення про взяття / відмову у взятті на облік у контролюючих органах рахунків платників податків, відкритих у банках та інших фінансових установах.
Відповідно до п. 4 розділу II Порядку № 721 контролюючий орган не пізніше ніж на наступний робочий день із дня отримання Повідомлення в електронній формі зобов'язаний надіслати до фінансової установи з використанням електронних комунікаційних мереж електронне Повідомлення-відповідь щодо взяття рахунку на облік у контролюючому органі, структура якого визначається згідно з додатком 1 до цього Порядку.
П. 6 розділу II Порядку № 721 передбачено, що датою початку видаткових операцій за. рахунком платника податків (крім банку) у фінансовій установі є дата однієї з подій, що відбулася першою: отримання фінансовою установою Повідомлення-відповіді з відміткою про взяття рахунку на облік у контролюючому органі або реєстрації отримання фінансовою установою корінця повідомлення з відміткою про взяття рахунку на облік у контролюючому органі, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з пунктом 4 цієї глави.
Отже, згідно Порядку № 721 банки у день відкриття/закриття рахунку надсилають до контролюючого органу повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків, на що контролюючий орган надсилає банку електронне Повідомлення-відповідь щодо взяття рахунку на облік у контролюючому органі, і лише після взяття рахунку на облік у контролюючому органі допускається здійснення видаткових операцій за рахунком.
Додатково повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною з огляду на рішення АМКУ
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимоги тендерної документації складені особою, яка порушує чинне законодавство України
Номер:
f413c39eb3844be09abd14b8e5306132
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.a3
Назва:
Вимоги тендерної документації складені особою, яка порушує чинне законодавство України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі тендерна документація складена вами, нагадує набір солянки!!!
Це стосується сертифікатів відповідності ДСТУ ІSO!!!
Для підтвердження інформації у складі пропозиції Учасники мають надати копію сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (міжнародний стандарт).
У складі пропозиції Учасники надають копію сертифікатe ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту.
На підтвердження наявності в учасника інжинірингу пожежної безпеки, яка відповідає національним та міжнародним стандартам, учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
2. На підтвердження наявності в учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає національним та міжнародним стандартам, учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
6. На підтвердження наявності в учасника системи управління щодо соціальної відповідальності учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний виданий учаснику органом сертифікації чи органом оцінки відповідності сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014.
7. Учасник у складі пропозиції надають копію ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування.
У нас в Україні затверджені та діють Держстандарти, і відповідно всі сертифікати видаються відповідно до діючих Державних стандартів України, чому у вас в одних вимогах ДСТУ ISO, а в інших ISO і SA, з чим ця вибірковість пов'язана??? З вашою некомпетентністю, чи з тим, що у вашого потенційного переможця наявні сертифікати саме в такому трактуванні???
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо чинного законодавства України, щодо надання учасниками чинних сертифікатів відповідності ДСТУ ISO, а не збірна солянка в перемішку!!!
В випадку ігнорування ми звернемося до АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.03.2023 15:06
Дата подачі:
14.03.2023 15:10
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що міжнародні сертифікати також є частиною чинного законодавства України, що встановлює вимоги до якості послуг, які надаються згідно з предметом закупівлі.
Наявність сертифікатів ISO, ДСТУ ISO, SA в Учасника надасть можливість більш ретельно та всебічно вивчити ділові якості Учасника, його спроможність надати послуги, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчать про відповідність організації Учасника вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Крім того зазначаємо, що отримати сертифікати ISO, ДСТУ ISO, SA може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандартів ISO, ДСТУ ISO, SA
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація учасників
Номер:
19592849098f4b53a79739320fd29b05
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.a2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації наявна вимога до учасників, Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
Дана вимога є дискримінаційною і такою, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме чинні Постанові №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" послуги які є предметом закупівлі, згідно Технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Виходячи з вищезазначеної інформації в п.16 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року відсутні вимоги до Ліцензіата, щодо "обов'язкової" документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
Шановний Замовнику надайте чітку обгрунтовану відповідь, згідно вимог, якого Державного стандарту України, або Державних будівельних норм, або Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", або іншого дозвільного документу сформована ваша вимога до Учасників процедури закупівлі???
Наполягаємо на видаленні повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі та приведення вимог тендерної документації до чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2023 14:49
Вирішення:
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації сформовані у відповідності до норм чинного законодавства.
При формуванні вимог тендерної документації Замовник керується не тільки Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), а й іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.
Статтею 7 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, наявність електротехнічної лабораторії є обов’язковою у зв’язку з тим, що технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено комплекс електровимірювальних послуг, які виконують за допомогою електротехнічної лабораторії.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Номер:
1c04f99a909c418382e082b2964e484d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-13-007959-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації наявна вимога до учасників, згідно п.2. Надати Скановані з оригіналу копії свідоцтв (на не менше 2-ох працівників) про проходження спеціального навчання щодо надання послуг протипожежного призначення на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
Дана вимога є дискримінаційною і такою, яка не відповідає чинному законодавству України!!!
Чинним законодавством України працівникам (фахівцям) для виконання робіт протипожежного призначення не потрібно проходити ніяких додаткових навчань!!!
Відповідно до вимог чинної Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічно-го обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Відповідно до Наказу №96-22 від 12.01.2022 року Про затвердження професійного стандарту «Електромонтер з обслуговування електроустановок», згідно п.1.10 Документи, що підтверджують професійну та освітню кваліфікацію, її віднесення до рівня НРК, в якому зазначено:
Код професії: 7242 Для Електромонтера з обслуговування електроустановок 3-го розряду – є диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво(посвідчення) про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації за професією.
Відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти (номер стандарту ДСПТО 7241.DL.33.20-2013 Затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.07.2013 № 923
Код професії: 7241 Слюсар (налагоджувальник) з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка), розділу Загальні положення щодо реалізації ДСПТО
Випускнику професійно-технічного навчального закладу другого та третього атестаційних рівнів, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник», видається диплом.
Особі, яка опанувала курс професійно-технічного навчання й успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідного розряду та видається свідоцтво(посвідчення) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Отже, виходячи з вищезазначеної інформації, документами, які передбачені чинним законодавством України є диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво(посвідчення) про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації за професією, ніяких інших додаткових документів, а також необхідність проходження додаткового навчання чинним законодавство не передбачено!!!
Ч.3, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ваша вимога, щодо Надання Сканованих з оригіналу копії свідоцтв (на не менше 2-ох працівників) про проходження спеціального навчання щодо надання послуг протипожежного призначення на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень не передбачене жодним нормативним актом, наказом, постановою, згідно законодавства України.
Окрім, того нас дивує, що Замовником є Державна установа, яка представляє сферу надання освітніх послуг, і висуває вимогу до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає і не грунтується на чинному законодавстві України.
Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної та незаконної вимоги і не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників, інакше ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.03.2023 13:43
Дата подачі:
14.03.2023 12:06
Вирішення:
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації сформовані у відповідності до норм чинного законодавства.
При формуванні вимог тендерної документації Замовник керується не тільки Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), а й іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких визначено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Національний авіаційний університет прагне отримати послуги належної (високої) якості, тому вимагає наявність дійсно кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід.
В свідоцтвах про проходження спеціального навчання зазначається інформація про те, які саме роботи протипожежного призначення, визначені ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, можуть виконувати працівники.
Відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуванню підлягають такі види послуг і робіт протипожежного призначення:
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Саме на ці види послуг і робіт протипожежного призначення працівники отримують свідоцтва про проходження спеціального навчання.
Таким чином, вимога щодо надання свідоцтва про проходження спеціального навчання працівників не є дискримінаційною, оскільки дані свідоцтва може отримати будь – який суб’єкт господарювання, який дійсно має кваліфікованих працівників та здійснює свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ.
Крім того зазначаємо, що дана вимога щодо надання спеціального навчання не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями АМКУ, наприклад рішення № 5454-р/пк-пз від 18.08.2022 року.
Статус вимоги:
Не задоволено