• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт укриття.

Завершена

1 740 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 410.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2023 11:12 - 15.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо надання ормативного обґрунтування рішення Замовника відхилення пропозиції Учасника з урахуванням питань порушених у вимозі.

Номер: ecec5a0ecaf6415f90232aefd93b076c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-003551-a.a2
Назва: Щодо надання ормативного обґрунтування рішення Замовника відхилення пропозиції Учасника з урахуванням питань порушених у вимозі.
Вимога:
ТОВ «Класика комфорту» не погоджується з причиною дискваліфікації та застосованими правовими підставами застосування абзаце 1 підпункту 2 п. 41 Особливостей та просить Змовника надати додаткову інформації причин дискваліфікації. Так, при розгляді пропозиції Учасника ТОВ «Класика комфорту» Замовником була надана вимога про усунення невідповідностей, а саме: «З метою усунення невідповідностей просимо надати документи, що зазанечені у ТД, а саме: 1) таблиця 2 додатку 1 Пункт 2.2, надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Верхолазні роботи, зареєстрованої не раніше дати оголошення даної закупівлі. 2) Відповідно до таблиці 1 додатку 1 п.1.4. надати оригінал протоколу перевірки справності електрообладнання (протокол перевірки справності електрообладнання мегомметром) на електроінструмент, що вказаний у документі Учасника «Довідка про МТБ», п.13 - вібратор поверхневий ИВ-99Б У2 – 1 шт. та п.14 – шуруповерт Дніпро -М СВ -180А – 3 шт» Серед невідповідностей, які були зазначені Замовником ВІДСУТНІ зауваження, на які посилається замовник як на підставу дискваліфікації, а саме: 1.відсутні зауваження до кошторисної документації 2. відсутні зауваження до документів, що посвідчують сертифікацію Учасника за стандартами ІSO. Відповідно до п. 40. Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків ВІДСУТНОСТІ забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно абзацу 1 підпункту 2 п. 40. 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; Законодавством ІМПЕРАТИВНО визначено ОБОВЯЗОК розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником у складі пропозиції було подано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції – кошторисні розрахунки. Таким чином ненадання можливості для виправдання помилок, які Замовник виявив при розгляді пропозиції є порушенням законодавтсва. Просимо надати нормативне обґрунтування рішення Замовника відхилення пропозиції Учасника з урахуванням питань порушених у цій вимозі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимог п.43 Особливостей на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" яка була визначене ЕСЗ (електронною системою закупівель) як найбільш економічно вигідна на предмет відповідності вимогам тендерної документації замовника згідно з п.38 Особливостей, виявлено невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, які призвели до відхилення пропозиції. Замовник керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей відхилив тендерну пропозицію замовника на підставі наступних норм: П.41. Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; Абзацом першим пункту 40 Особливостей визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзац другий п. 40 Особливостей визначає: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ до предмета закупівлі, вважаються помилки, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником визначено Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), згідно якої визначено перелік найменувань робіт і витрат під час надання послуги з поточного ремонту укриття, а також перелік документів, які Учасники процедури закупівлі з метою підтвердження відповідності ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ Й КЛІМАТ, ВІДПОВІДНОСТІ, ПРОДУКТИВНОСТІ, РЕСУРСОЕФЕКТИВНОСТІ, БЕЗПЕЧНОСТІ, ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ повинні надати в складі тендерної пропозицій як документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: - локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності); - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно виконання будівельних робіт відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий акредитованим органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком), з наданням звіту про перевірку; - сертифікат на систему екологічного управління, що система екологічного управління відповідає: вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва, виданий акредитованим органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком), з наданням звіту про перевірку; - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, стосовно виконання робіт і послуг у сфері будівництва відповідає ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) з наданням звіту про перевірку. Таким чином, відповідно до Закону та Тендерної документації Замовника СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ УМОВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОСЛУГИ (перелік найменувань робіт і витрат під час надання послуги – дефектний акт) та документи щодо підтвердження відповідності ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ Й КЛІМАТ, ВІДПОВІДНОСТІ, ПРОДУКТИВНОСТІ, РЕСУРСОЕФЕКТИВНОСТІ, БЕЗПЕЧНОСТІ, ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ (сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)) відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (технічні специфікації), на які відповідно до пункту 40 Особливостей заборонено надавати вимоги про усунення невідповідностей. Оскільки, невідповідності виявлені у документах щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (технічні специфікації) учасника, які в тому числі призводять до зміни предмета закупівлі, зокрема не вірно вказані види робіт, розцінки та будівельні матеріали, що відповідно змінює технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також впливає на об’єми будівельних матеріалів та їх вартість, -замовником на підставі п. 41 Особливостей прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ". Додатково доводимо до Вашого відома, що пунктом 2 Розділу 5 Тендерної документації встановлено - відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Жодним з Учасників в період оскарження не надано запитань, уточнень або вимог, а також скарг, у спосіб визначений законодавством щодо Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення порушень законодавства

Номер: 91726b4505284539b3d95661d3f429e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-10-003551-a.c1
Назва: Усунення порушень законодавства
Вимога:
Вимогами ТД Встановлена вимога про наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Верхолазні роботи, зареєстрованої не раніше дати оголошення даної закупівлі. Вимога про надання декларації не раніше дати оголошення даної закупівлі є порушення вимог чинного законодавства та є дискримінаційною, оскільки встановлення строку початку дії декларації не відноситься до компетенції Замовника. Просимо усунити вимогу про початок дії декларації "не раніше дати оголошення даної закупівлі."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпек, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Порядком встановлено можливість подання декларації не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку робіт, при цьому Порядком не заборонено подавати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці раніше, аніж за п'ять робочих днів до початку робіт. Ураховуючи вище викладене, а також те, що в складі робіт, які необхідно буде виконувати на об’єкті, є роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), Учасники мають підтвердити відповідність свої матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на момент прийняття участі у даній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено