• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИС ВИДАТКІВ НА 2023р !!!! Період надання послуг з 01.04.2023р. по 31.12.2023р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості). Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття"). Спосіб підтвердження п.44 Особливостей для Учасників та Переможця визначені в тендерній документації. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!! Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 20.05.2023р. Законом затверджено Указ Президента України від 6 лютого 2023 року №58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб. У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 16:41 - 15.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"

Номер: 804eadaa0ec14a66be72bcc275fe10a9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-010253-a.a4
Назва: Оскарження рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
Скарга:
Рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Суть скарги міститься у вкладеннях
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 19:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.07.2023 11:57
Автор: Управління поліції охорони у Вінницькій області, Побережець Володимир Валерійович +380968939979 vintenderdso@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга 2

Номер: 41a2543c75d44db3939e1b194d5e210e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-010253-a.b3
Назва: Скарга 2
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Вінницький обласний центр зайнятості було проведено закупівлю ID UA-2023-03-09-010253-a за предметом: Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості, Код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охоронні послуги), Основний класифікатор: Код ДК 021:2015: 79711000-1 (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 18 березня 2023 року, 10:00. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 399 411,00 грн. 2. Управління поліції охорони у Вінницькій області – 465 979,50 грн. Очікувана вартість: 480 000,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 23.05.2023 року, 17:06 Замовник розмістив у системі протокол від 23.05.2023 року №29 про дискваліфікацію (відхилення) найбільш економічно вигідної пропозиції, поданої ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», копія протоколу відхилення додається. 1. У протоколі, Замовник зазначає, що у «Заяві на добровільне страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобов’язань» від 15.03.2023 р. №103-180-001926, яка є невід’ємною частиною вище зазначеного Договору в Розділі 3 зазначено: Фінансовий ризик невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2022-11-10-011692-a» залишилося невиправленим посилання на закупівлю – за результатами якої торги не відбулися, тоже учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ми категорично не погоджуємося із даним упередженим рішенням з наступних підстав: 1) 22.05.2023 року о 15:45 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення, а саме: В даній вимозі Замовник зазначає, що «Є необхідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови вище зазначеного Договору, за для забезпечення умов виконання Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учаника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню.», ПРОТЕ жодного згадування про Заяву НЕЗАЗНАЧАЄ!!! Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У зв'язку із тим, що Замовник незазначив ерелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а про виплавлення Заяви у вимозі не зазначено, Замовник своїми діями порушив п.1 та п.2 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що Замовник під час розгляду пропозиції допустив порушення пп. 2, пп. 4 та пп. 5 частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Додатково у складі документів на усунення порушення, надано лист від ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “СТРАХОВА КОМПАНІЯ “ПРЕСТИЖ”, яким надано підтвердження, щодо укладення з ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобов’язань 103-180-001926 від 15.03.2023 р. (далі Договір страхування) для забезпечення виконання вимог тендерної документації по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-010253-a. Ми вважаємо, що виконали всі вимоги передбачені вимогою про усунення порушення та надали всі документи, які вимагалися замовником. 2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації зі змінами, Замовником встановлено вимогу: «Додатково для автомобілів обладнаних кольорографічними схемами та написами (які ідентифікують фірму Виконавця), світловими та звуковими сигналами учасник надає копії технічних паспортів автотранспорту швидкого реагування, фото транспорту швидкого реагування з видимістю державного номеру, видимістю зображення на автотранспорті (напису) фірмового логотипу, який ідентифікується з підприємством надавача послуг та копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року.». У складі пропозиції учасника Управління поліції охорони у Вінницькій області, якого протоколом від 25.05.2023 року №31 визнано переможцем не надано документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року. На підставі зазначеного вище, вважаємо, що пропозиція Управління поліції охорони у Вінницькій області не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможця, учасника Управляння поліції охорони у Вінницькій області . 5. Зобов’язати Замовника визнати пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» такою, яка відповідає всім вимогам тендерної документації. 6. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. Протокол від 23.05.2023 року №29 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Договір оренди приміщення. 3. Договір страхування фін.ризик, заява, платіжка, ДУ 103-180-001926. 4. Лист-запевнення по Договору страхування. 5. Протокол від 25.05.2023 року № 31 про визначення переможця. Директор ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» М.А. Прокопець
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.05.2023 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2023 15:39
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2023 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги поданої ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2023-03-09-010253-a.b3 від 26.06.2023р. Замовника зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФПУЛЬТ 018" та рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-010253- а. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8255-р/пк-пз від 07.06.2023р. є необхідність здійснити повторну кваліфікацію пропозицій учасників. За результатами поданих учасниками цінових пропозицій, 18.03.2023р. системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною пропозицію – ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн.00 коп. без ПДВ. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866), на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників, відсутності підстав визначених п.44 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження відповідності вимогам Замовника було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить такі документи: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам, визначеним у п.44 Особливостей – згідно Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до тендерної документації; - проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 до тендерної документації; - інформацію про ціну – згідно Додатку 5 до тендерної документації; - гарантійний лист про строк дії пропозиції - згідно Додатку 6 до тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - згідно Додатку 7 до тендерної документації; - «лист-згода» на обробку персональних даних - згідно Додатку 8 до тендерної документації. Крім цих документів, Учасником було завантажено й інші документи, які не вимагались Замовником. Керуючись п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Беручи до уваги Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8255-р/пк-пз від 07.06.2023р. та абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає можливість повторно виправити невідповідності у завантаженому ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" «Договорі добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926. В протокольному рішенні від 22.05.2023р. № 22 Замовник зазначав: «Є необхідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови вище зазначеного Договору, за для забезпечення умов виконання Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі)». Враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" має виправити у вище зазначеному договорі, «Заяві на добровільне страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926, яка є невід`ємною частиною вище зазначеного Договору в Розділі 3 якої зазначено: «Фінансовий ризик невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2022-11-10-011692-a». Учасник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" виправляє посилання на закупівлю - за результатами якої торги не відбулися. Замовник надає можливість ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови «Договору добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926, а саме: - видалити з умовах вище зазначеного договору будь-які посилання на закупівлю, яка не відбулась «UA-2022-11-10-011692-a». Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40, п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн.00 коп. без ПДВ, на відповідність вимогам тендерної документації та переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації та інших вимог Замовника вирішила розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1e95fb8b9c6d45aaa0d2ecadf833c347
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-010253-a.a2
Назва: Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Суть скарги міститься у вкладеннях
Дата розгляду скарги: 04.05.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2023 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.05.2023 14:09
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2023 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги поданої Управління поліції охорони у Вінницькій області про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2023-03-09-010253-a.a2 від 24.04.2023р. Замовника зобов'язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-010253-a. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є необхідність здійснити повторну кваліфікацію пропозицій учасників. За результатами поданих учасниками цінових пропозицій, 18.03.2023р. системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною пропозицію – ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн.00 коп. без ПДВ. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866), на відповідність переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників, відсутності підстав визначених п.44 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження відповідності вимогам Замовника було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить такі документи: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам, визначеним у п.44 Особливостей – згідно Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до тендерної документації; - проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 до тендерної документації; - інформацію про ціну – згідно Додатку 5 до тендерної документації; - гарантійний лист про строк дії пропозиції - згідно Додатку 6 до тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - згідно Додатку 7 до тендерної документації; - «лист-згода» на обробку персональних даних - згідно Додатку 8 до тендерної документації. Крім цих документів, Учасником було завантажено й інші документи, які не вимагались Замовником. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційному критерію визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Замовником вимагалось від Учасників надати : - Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо); Згідно довідки завантаженої Учасником до електронної системи закупівель «Про наявність обладнання, матеріально- технічої бази та технологій» (Таблиця) від 17.03.2023р. №05 Учасник зазначає що має у власності 10 власних авто, 17 орендованих авто за договором оренди від 03.10.2022 р. № 03-26/10 та орендоване офісне приміщення. Згідно вимог тендерної документації Учасник має надати копії таких договорів. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" надало договір оренди авто. Крім того, Учасник - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" зазначає, що має орендоване приміщення, проте Учасник не було надано договору на оренду офісного приміщення за адресою розташування ЦПС учасника: м. Київ, вул. С. Сосніних, 1/44. - Також Учасником - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" недотримано умов виконання Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Учасник за умовами тендерної документації надає копію «договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» (п. 15 ч. 4 ст. 6 Закону України «Про страхування») чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 20% від суми договору з Замовником. Учасником було завантажено «Договір добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926. Проте, в пункті 4.1 вище зазначеного договору є посилання на процедуру закупівлі № UA-2022-11-10-011692-a, яка не відбулась, а від так правові відносини не будуть розповсюджуватися на відносини, які можуть настати за результатами укладеного договору між ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", як переможцем закупівлі та Замовником. Є необхідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови вище зазначеного Договору, за для забезпечення умов виконання Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учаника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн.00 коп. без ПДВ, на відповідність вимогам тендерної документації та переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації та інших вимог Замовника вирішила розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію.
Автор: Управління поліції охорони у Вінницькій області, Побережець Володимир Валерійович +380968939979 vintenderdso@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 5ea8c55f539445198afc69f592216d53
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-010253-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2023 14:51
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2023 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: 11.04.2023р. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення від 11.04.2023 №4587-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" від 31.03.2023р. № UA-2023-03-09-010253-a.c1, колегія постановила зобов'язати ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" та рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі за предметом "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-010253-a. Керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Привести в дію рішення від 11.04.2023 № 4587-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області -переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості" Номер оголошення в ID: UA-2023-03-09-010253-a. 3. Відхилити пропозицію Учасника Управління поліції охорони у Вінницькій області з ціновою пропозицією 465 979,50 грн. з ПДВ за предметом закупівлі : "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості» згідно абз.4 п. п. 2 п. 41 «Особливостей», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 4. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018". 5. Визначити - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн. без ПДВ - переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості" та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі ID: UA-2023-03-09-010253-a.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net