• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку.

Торги відмінено

2 470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 350.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2023 10:26 - 14.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 43e67730320a43d69cd48a2e9fc45d92
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-001728-a.c3
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М"
Дата розгляду скарги: 03.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2023 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.04.2023 16:23
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2023 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4079-р/пк-пз від 03.04.2023 р., зобов’язано комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради" (Замовник) скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕРМОПЛАСТ М" Переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО "Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради" на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-001728-a, згідно вимог пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Протокол № 4 від 07.04.2023 року.
Автор: ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД", Наталія Абрамчук +380332786144 agrool@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо обрання переможця та надання розяснень

Номер: 69e46925a8eb4154b55dfaf4b25e9991
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-001728-a.c2
Назва: Щодо обрання переможця та надання розяснень
Вимога:
Протоколом № 3 від 21.03.2023 р. ТОВ «Термопласт М» визнано переможцем у закупівлі UA-2023-03-09-001728-a. Повідомляємо, що дане рішення є неправомірним виходячи з наступного: На виконання умов Додатку № 2 «Технічне завдання» ТОВ «Термопласт М» не виконані наступні вимоги: 1. Учасником надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності. 2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 « У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики». 3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів». На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М». Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, надаємо відповідь. 1. Учасником, якого визнано переможцем надано сертифікат відповідності на «Вікна та двері зовнішні з полівінілхлоридних профілів» № UA.1О210.01229-22 до цього сертифікату в составі тендерної пропозиції відсутні протоколи Випробувань № 22ВС-112501, № 22ВС-112502 від 25.11.2022 року. Натомість учасником наданий Протокол випробувань на блок віконний із полівінілхлорідного профілю № Л092702/22 від 27.09.2022 р. до якого в составі тендерної пропозиції відсутній Сертифікат відповідності. Згідно вимог замовника учасник повинен долучити Сертифікат відповідності на металопластикові блоки щодо відповідності до ДСТУ EN 14351; ДБН В 2.6 -31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” - Протокол випробувань металопластикового віконного блоку щодо відповідності до ДСТУ EN 14351, В 2.6-31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” Ці два документи містяться у пропозиції учасника, жодних посилань, на те щоб долучити протоколи на підставі яких видавався сертифікат, чи сертифікат на підставі яких робився протокол як вимога у документації відсутня. 2. В листі від Заводу виробника учасником не надані технічні характеристики , що є невиконанням вимог наступного пункту Додатку № 2 «У складі пропозиції учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики». У складі пропозиції учасник долучив документ «Довідка від виробника» у якій є підтвердження заводу-виробника про відповідність пропонованих конструкцій вимогам діючих в Україні нормативних актів, також у цьому ж листі є посилання “Усі технічні характеристики згідно вимогам замовника містяться у складі тендерної пропозиції у паспортах виробу на металопластикові конструкції та двері металеві”. У складі пропозиції учасник долучає паспорти виробів на двері металеві та металопластикові конструкції у яких надано всі технічні характеристики відповідно до вимог Замовника. 3. Учасником у складі кошторисної документації не надано «Підсумкову відомість ресурсів». На підставі вищенаведеного є всі підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Термопласт М». Просимо розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлений законом термін. У складі пропозиції учасником долучена підсумкова відомість ресурсів, в якій показано всі необхідні матеріали, які будуть використовуватись для виконання даної закупівлі. Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. З повагою, Замовник!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 79d06b8872ad49e89496176af1727e78
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-09-001728-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога У Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») пунктом 2. вимагається наявність робітників будівельних спеціальностей у штаті підприємства Учасника (не менше п’яти). Основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, відображено у двох видах: у формі трудового договору, що виникає після його укладення між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (ЦПД), що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України (ЦКУ). Відповідно до ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Серед них: - на виконання робіт (договори підряду, гл. 61 ЦКУ); - на надання послуг (гл. 63 ЦКУ). - на виконання науково-дослідних робіт, дослідно-конструкторських та технологічних робіт (гл. 62 ЦКУ) та інших. Відповідно до статей 6, 627 Цивільного кодексу України діє принцип свободи договору. Отже, роботодавець має право заключати з працівником договори ЦПХ, які є законним підтвердженням відносин між роботодавцем та працівником. Вимагаємо внести відповідні зміни у ТД, бо ця Ваша вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною і може призвести до оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з чинним законодавством України про працю працівник це особа, яка приймається на роботу за трудовим договором (контрактом). Така правова позиція міститься в усіх актах чинного законодавства, які мають визначення поняття «працівник». Так, відповідно до ст. 14.1.195. Податкового кодексу «працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону». Аналогічну правову позицію висловив законодавець і в ЗУ «Про охорону праці», відповідно до ст. 1 якого «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)». Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для навчального закладу, з урахуванням стислості строків та умов надання послуг, що будуть надаватися під час навчально – виховного процесу, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити відбір надійного та досвідченого постачальника послуг для навчального закладу. Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації у достатній кількості, а також підтвердження їх працевлаштування не є дискримінаційними вимогами, а є мінімально необхідними критеріями для забезпечення якісного та оперативного надання послуг. У випадку підписання цивільно-правової угоди особа надає чітко визначені договором послуги, отримає оплату за результат (їх виконання) та не підпорядковуються правилам трудового розпорядку, що ускладнює взаємодію Окрім того, роботи будуть виконуватися на висоті не менше 1,3 м. Дані роботи є роботами підвищеної небезпеки відповідно до п. 94 Переліку робіт підвищеної небезпеки, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512 (НПАОП 0.00-4.12-2005). Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. №1107, виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3 та п.18 Групи Б Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Роботи, визначені декларацією, можуть виконуватися виключно працівниками роботодавця, а не особами, що надають послуги за цивільно-правовими договорами або договорами підряду. Тому неприпустимо оформляти договори цивільно-правового характеру або договори підряду на виконання небезпечних робіт з особами, які не мають відповідних знань, досвіду та у визначених законом випадках, допуску (дозволу), а також робіт, які мають постійний характер виконання. Беручи до уваги статус Замовника та умови за яких надаватимуться послуги, вважаємо , що кваліфікаційний критерій щодо наявності певної кількості працівників відповідної кваліфікації встановлено нами на підставі п. 2. ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та без порушення жодних принципів публічних закупівель. Додатково роз’яснюємо Вам, що для того, щоб відповідати встановленому нами критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ви не позбавлені можливості укласти з такими особами трудові договори або ж залучити потужності субпідрядників. Відтак необхідність вносити зміни до тендерної документації відсутня. Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. З повагою, Замовник!
Статус вимоги: Відхилено