• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, перевезення та утилізації побутових ламп розжарювання, отриманих у рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням)

Завершена

2 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2023 10:56 - 28.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення вимог тендерної документації переможцем процедури закупівлі

Номер: 60f7745adfee4100be3598ae9ff46aed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-23-003446-a.a1
Назва: Порушення вимог тендерної документації переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Визначений Замовником переможець процедури закупівлі - ТОВ "Еко-Прикарпаття" не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема щодо: 1. У наданій Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачено п. 3 кваліфікайних критеріїв Додатку № 1 до тендерної документації, номер наказу про прийняття на роботу інженера Бабія Василя Миколайовича не відповідає наданим сканкопіям наказів. 2. Згідно п. 2 кваліфікайних критеріїв Додатку № 1 до тендерної документації аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі та надано відповідні підтверджуючі документи. Проте надані Акти здачі-прийняття наданих послуг на суму 3 448 872,09 грн., а не 3 496 500,00 грн, що свідчить протилежне. Додатково дана інформація підтверджується у листі-відгуку. 3. У листі-відгуку відсутня інформація щодо строку надання послуг (початок-закінчення), що вимагається п. 2 кваліфікайних критеріїв Додатку № 1 до тендерної документації. 4. У Актах здачі-прийняття наданих послуг зазначено, що послуги надавались згідно договору № ДГ 110101, але у всіх інших документах зазначено № 110101. 5. У наданих учасником документах різниться інформація щодо терміну виконання аналогічного договору, зокрема: - в довідці про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору вказано 11.01.2020-30.04.2020; - термін дії договору про надання послуг № 110101 від 11.01.2020 до 31.12.2020; - останній акт здачі-прийняття наданих послуг № ОУ-0000019 від 31.05.2020. Тому, враховуючи вищенаведене, просимо переглянути рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою на дії Замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. При ухваленні рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ», чия пропозиція за результатами оцінювання була визначена найбільш економічно вигідною, Замовником враховувалися вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Викладені у Вашій заяві твердження про порушення вимог тендерної документації переможцем процедури закупівлі не знаходять свого підтвердження. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. З урахуванням наведеного вище, розбіжності у номері наказу про прийом на роботу, зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, та сканкопії цього наказу, а також у номері аналогічного до предмету закупівлі договору у актах здачі-приймання наданих послуг, були віднесені Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно до пункту 10.1 Договору № 110101 від 11.01.2020 року строк дії Договору визначено до 31.12.2020 року. Відповідно до пункту 5.1 Договору «Загальний строк надання Послуг – до 30 квітня 2020 року. Конкретні обсяги і терміни надання послуг визначаються Замовником, та надаються Виконавцю окремими заявками Замовника.». Враховуючи наявність в договорі такої умови, у Замовника відсутні підстави вважати зазначену учасником інформацію щодо строків виконання договору, обсягів надання послуг та ін. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому твердження Листом-відгуком КП «Комбінат міського господарства» від 10.09.2020 № 227 щодо виконання договору № 110101 від 11.01.2020, наданого учасником, підтверджено, що «Договір виконано належним чином, з дотриманням Виконавцем строків надання послуг та вимог щодо якості послуг.», «Зі сторони Замовника відсутні претензії або судові позови до Виконавця щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.». Замовником не вбачається передбачених законом підстав для перегляду рішення. Ваша вимога не може бути задоволена та відхиляється Замовником.
Статус вимоги: Відхилено