-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Мітли, щітки та інше господарське приладдя за ДК 021:2015 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя ЛОТи 1,2: ЛОТ 1 Віники «Сорго» та мітли березові за ДК 021:2015 39224100-9 Мітли; ЛОТ 2 Господарське приладдя за ДК 021:2015 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя.
Завершена
3 408 283.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 103.42 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 103.42 UAH
Період оскарження:
16.02.2023 15:36 - 21.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення!
Номер:
cd5a6167a0664b6fa5388a20f91046ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-16-011640-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення!
Вимога:
Шановний Замовнику! ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не погоджується з Вашим рішенням і вважає відхилення своєї пропозиції неправомірним!
У вашій ТД до закупівлі у Додатку 1 п.3 чітко прописані вимоги:
3. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
3.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею
*Аналогічним договором вважається: договір поставку товару, що відповідає предмету закупівлі укладеного та виконаного у період 2020-2022 років.
3.2. Копію договору про поставку аналогічних товарів зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника.
3.3. Видаткові накладні, що підтверджують виконання договору зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації.
3.4. Лист - відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору.
При можливості «Виправлення помилок» Вашим підприємством було зазначено наступне:
«Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною пропозицією повинен: 1. Завантажити документи на виконання пунктів 3.2, 3.3, 3.4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Завантажити документи на виконання підпункту 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.»
Після виконання вище вказаних умов ви «Відхиляєте» нашу пропозицію, бо ми не додали РАХУНКИ до договорів, про які не йдеться у відповідних пунктах вимог до ТД на які ви вказали!
Ми вимагаємо перегляду вашого вердикту, та прийняття адекватного рішення!
У тяжкий для країни та її економіки час, складається враження, що ви тільки ускладнюєте можливість розвитку підприємств, оголошуючи Закупівлю для того, щоб вигадати причини відмови для тих хто не хоче «ділитися».
Також, доводимо до Вашого відома те, що наше підприємство буде звертатися в Аудиторську службу та Службу Безпеки України для звернення уваги на ваші вимоги "хабарів" дзвінками перед прийняттям рішення про "Переможця", докази у вигляді скріншотів та запису розмови наявні, та будуть передані відповідним службам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2023 12:04
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до пункту 3.2. Додатку № 1 до тендерної документації замовником вимагається копія договору про поставку аналогічних товарів зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» у тендерній пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору № 0454 від 24.02.2023, де як аналогічний договір учасником вказано Договір № 23/0521 від 23.05.2021.
Пунктом 2.1 Договору 23/0521 від 23.05.2021 зазначено, що ціна товару встановлюється на основі узгоджених та оплачених рахунків і підписаних Покупцем накладних, які являються невід’ємною частиною даного договору. Проте, всупереч твердженням учасника, тендерною документацією не вимагається надання рахунків, але вимагається надання копії договору про поставку аналогічних товарів і саме нормами договору учасника регулюється наявність і невід’ємність рахунку до договору № 23/0521 від 23.05.2021. Учасник як сторона договору визначив наявність рахунку обов’язковим та невід’ємним для договору № 23/0521 від 23.05.2021.
Тобто, учасником не надано не рахунку до Договору, як він стверджує, а рахунки як невід’ємну частину договору. Не надання рахунку, який є невід’ємної частини договору, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв замовника, є невідповідністю в документах, що подані учасником.
Замовником відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту Особливості) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не виправило виявлені замовником невідповідності.
Потрібно зазначити, що на виконання пункту 3.3. Додатку № 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня видаткова накладна до Договору № 23/0521 від 23.05.2021, який зазначено у довідці № 0454 від 24.02.2023 про виконання аналогічного договору. Вимоги замовника відповідно до п. 40 Особливостей про усунення вище зазначених невідповідностей, також не були виконані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОЯЛ КАРД ДНІПРО».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
7fb9a6f488894a0c8ecf3192a7dde293
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-16-011640-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не погоджується з Вашим рішенням і вважає відхилення своєї пропозиції неправомірним!
У вашій ТД до закупівлі у Додатку 1 п.3 чітко прописані вимоги:
3. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
3.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею
*Аналогічним договором вважається: договір поставку товару, що відповідає предмету закупівлі укладеного та виконаного у період 2020-2022 років.
3.2. Копію договору про поставку аналогічних товарів зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника.
3.3. Видаткові накладні, що підтверджують виконання договору зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації.
3.4. Лист - відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору.
При можливості «Виправлення помилок» Вашим підприємством було зазначено наступне:
«Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною пропозицією повинен: 1. Завантажити документи на виконання пунктів 3.2, 3.3, 3.4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Завантажити документи на виконання підпункту 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.»
Після виконання вище вказаних умов ви «Відхиляєте» нашу пропозицію, бо ми не додали РАХУНКИ до договорів, про які не йдеться у відповідних пунктах вимог до ТД на які ви вказали!
Ми вимагаємо перегляду вашого вердикту, та прийняття адекватного рішення!
У тяжкий для країни та її економіки час, складається враження, що ви тільки ускладнюєте можливість розвитку підприємств, оголошуючи Закупівлю для того, щоб вигадати причини відмови для тих хто не хоче «ділитися».
Також, доводимо до Вашого відома те, що наше підприємство буде звертатися в Аудиторську службу та Службу Безпеки України для звернення уваги на ваші вимоги "хабарів" дзвінками перед прийняттям рішення про "Переможця", докази у вигляді скріншотів та запису розмови наявні, та будуть передані відповідним службам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2023 12:05
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до пункту 3.2. Додатку № 1 до тендерної документації замовником вимагається копія договору про поставку аналогічних товарів зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» у тендерній пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору № 0454 від 24.02.2023, де як аналогічний договір учасником вказано Договір № 23/0521 від 23.05.2021.
Пунктом 2.1 Договору 23/0521 від 23.05.2021 зазначено, що ціна товару встановлюється на основі узгоджених та оплачених рахунків і підписаних Покупцем накладних, які являються невід’ємною частиною даного договору. Проте, всупереч твердженням учасника, тендерною документацією не вимагається надання рахунків, але вимагається надання копії договору про поставку аналогічних товарів і саме нормами договору учасника регулюється наявність і невід’ємність рахунку до договору № 23/0521 від 23.05.2021. Учасник як сторона договору визначив наявність рахунку обов’язковим та невід’ємним для договору № 23/0521 від 23.05.2021.
Тобто, учасником не надано не рахунку до Договору, як він стверджує, а рахунки як невід’ємну частину договору. Не надання рахунку, який є невід’ємної частини договору, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв замовника, є невідповідністю в документах, що подані учасником.
Замовником відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту Особливості) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не виправило виявлені замовником невідповідності.
Потрібно зазначити, що на виконання пункту 3.3. Додатку № 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня видаткова накладна до Договору № 23/0521 від 23.05.2021, який зазначено у довідці № 0454 від 24.02.2023 про виконання аналогічного договору. Вимоги замовника відповідно до п. 40 Особливостей про усунення вище зазначених невідповідностей, також не були виконані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОЯЛ КАРД ДНІПРО».
Статус вимоги:
Відхилено