• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт найпростішого укриття цивільного захисту лікувального корпусу Комунального некомерційного підприємства «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» за адресою: вул.Котляревського,1, м.Бориспіль, Київська область

Торги не відбулися

4 204 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 040.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 10:18 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 60e7c28c1e8e411799df894b040968f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-002552-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що учасники мають надати у складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, це буде підтвердженням виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи. Дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасником разом із замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового АКТУ обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики, та порушую принципи здійснення публічних закупівель, таких як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів маєвідбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під часпроведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендернихпропозицій. Також, учасник може бути позбавлений можливості підписати у Замовника АКТ огляду об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ми. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога Документації про складання акту огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує положення статті 5 Закону. Зауважимо, що АМКУ має усталену практику щодо визнання вимог тендерної документації про відвідування об’єкта будівництва та складення акту огляду об’єкта протиправними (наприклад, рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, №1281-р/пк-пз від 06.02.2023, №1307-р/пк-пз від 06.02.2023). З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо здійснення огляду об’єкта та підписання у замовника акту такого огляду об’єкта. В іншому випадку, змушені будемо звертатись до органу оскарження за захистом своїх прав, як учасника закупівлі. Додатково зауважимо, що уповноважена особа Замовника несе адміністративну відповідальність за затвердження та оприлюднення тендерної документації, яка складена не у відповідності із вимогами закону (частина 1 ст. 164-14 КУпАП). В даному випадку, зазначена вище вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам законодавства, а тому тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, положенням ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! КНП «ББЛІЛ» уважно вивчила ваше запитання надає відповідь. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення
Статус вимоги: Не задоволено