• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сканер для контролю на авіаційну безпеку фізичних осіб

Детальний опис наведений в Тендерній документації від 02.08.2017 №15-03-143

Завершена

210 000.00 EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 EUR
Період оскарження: 03.08.2017 16:38 - 09.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e30dddb782e041828934595cd028b74a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.b11
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга ТОВ «Проектно-технічний центр» на протокол розгляду тендерних пропозицій ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» № 15-02-1 від 04.01.2018, тендер № 1300111 від 03.08.2017 щодо кваліфікації учасника THG Technik Handels Gesellschaft AG, якого визнано переможцем відкритих торгів
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.02.2018 20:42
Автор: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Мухін Сергій Анатолійович +380442840464 3PG@uasm.org
Скарга
Відхилено

Скарга DIATECH SA

Номер: 17dd2de46c014f6e993e027c14dd736b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.a10
Назва: Скарга DIATECH SA
Скарга:
Скарга DIATECH SA, Акціонерне товариство на рішення Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» про дискваліфікацію учасника, переможця торгів, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю № 15-02-472 від 28.12.2017
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.02.2018 20:40
Автор: Diatech SA, Рафаель Вароне 41227007152 tendersa@diateh.com
Скарга
Відхилено

Скарга на протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» на відповідність технічним вимогам № 15-02-364 від 08.11.2017

Номер: cce564a5f2bd4637a19ca70eb8886484
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.c9
Назва: Скарга на протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» на відповідність технічним вимогам № 15-02-364 від 08.11.2017
Скарга:
ТОВ «Проектно-технічний центр» вважає, що тендерні пропозиції учасників THG Technik Handels Gesellschaft AG та Prestige Security Services AG не відповідають вимогам Тендерної документації замовника № 15-03-307 від 04.10.2017 (редакція 06), внаслідок чого мали бути відхиленні на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника, оформлені протоколом розгляду тендерних пропозицій № 15-02-364 від 08.11.2017, частково суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, зокрема прийняті із порушенням процедури закупівлі і вимог ст.ст. 3, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «Проектно-технічний центр» та у зв’язку із чим підлягають скасуванню.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.12.2017 17:50
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Мухін Сергій Анатолійович +380442840464 3PG@uasm.org
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 45f98c972f2a4defbd9100e421acaf5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.c7
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Підпункт 3 "Дії Сторін у разі не надання/не належного надання Комерційної пропозиції" пункту 7 "Порядок подання Учасниками комерційної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону)" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації має посилання на не існуючий пункт тендерної документації, а саме: "3.2. У разі настання обставин, зазначених в пункті 5.1, Переможець торгів у строк...". Враховуючи вказане, необхідно внести зміни до тендерної документації, а саме скоригувати посилання.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2017-08-03-002094-b.c7) задовольнити, до тендерної документації внести відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо зміни тендерної документації.

Номер: e9a347834c774a61be1b663b8901e5f6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.b6
Назва: Щодо зміни тендерної документації.
Вимога:
Добрий день. Пункт 1 "Лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою**, в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (3 (три) пункти):" Додатку 2 "ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ" вимагає обов'язкового вказання 3 (трьох) пунктів, але наведені лише два, а саме: "1. Наявність працівників відповідної кваліфікації..." та "2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази...". Враховуючи вищевказане, необхідно внести зміни до Тендерної документвціх та додати у відповідне міце Тендерної документації інформацію про те, який саме третій пункт має міститися у листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2017-08-03-002094-b.b6) задовольнити, до тендерної документації внести відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо технічних вимог до предмету закупівлі.

Номер: efa73994d22746de9fa82ffef6600bf6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.b5
Назва: Щодо технічних вимог до предмету закупівлі.
Вимога:
Доброго дня! У тендерній документації, зокрема в Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», містяться вимоги до предмету закупівлі, необхідність яких не відповідає реальним умовами експлуатації обладнання та звужує коло потенційних учасників. На нашу думку, технічні вимоги вказані в підпункті 5, пункту 2 «Технічні вимоги до сканера для контролю на авіаційну безпеку фізичних осіб» технічної специфікації наведеної в Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівель» зокрема: «температурний режим експлуатації: від 0°С до +30°С» - звужує коло потенційних учасників, та обмежує вільну конкуренцію. Вказані вимоги порушують принципи здійснення закупівель , що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та являються дискримінаційним критерієм який порушує ст. 5 Закону. Враховуючи вище сказане та беручи до уваги технічні характеристики обладнання різних виробників, пропонуємо підпункт 5, пункту 2 «Технічні вимоги до сканера для контролю на авіаційну безпеку фізичних осіб» технічної специфікації наведеної в Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівель» викласти в наступній редакції: «температурний режим експлуатації: від +5°С до +30°С».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2017-08-03-002094-b.b5) задовольнити частково, до тендерної документації внести відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: d7a67eadff284e45b88c22f50fb1cf60
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної документації нормам існуючого законодавства, зокрема: 1. Відповідно до ч. 10 ст. 87 Повітряного кодексу України «Технічні засоби захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації.» надання сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України, дійсного на дату подання тендерної пропозиції жодним чином не гарантує наявність (дійсність) вказаного свідоцтва на момент введення технічного засобу в експлуатацію та його використання. Строк від дати подачі тендерної пропозиції до можливої поставки обладнання складає близько 5 місяців (враховуючи такі складові процесу закупівлі: 1 місяць від подачі до аукціону, до 1 місяця для визначення переможця та підписання контракту, до 60 робочих днів (3 місяці) на постачання). За цей час (до 5 місяців) наданий сертифікат може виявитись недійсним, оскільки він видається на 2 роки з можливістю анулювання. Таким чином вимога про надання діючого на момент подання тендерної пропозиції сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України жодним чином не забезпечує виконання ч. 10 ст. 87 Повітряного кодексу України. 2. Відповідно до п. 3 ст. 5 Розділу 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Враховуючи викладене в попередньому пункті, вимога про надання діючого на момент подання тендерної пропозиції сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України є дискримінаційною, оскільки не допускає до участі в тендері сучасні зразки технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання, які раніше не були представлені на ринку України, але вже є сертифікованими відповідними міжнародними органами (наприклад, ECAC або ICAO) та надійно зарекомендували себе в міжнародних аеропортах інших країн. З метою виконання частини десятої статті 87 Повітряного кодексу України та дотримання принципу недискримінаційності просимо внести наступні зміни в тендерну документацію від 02.08.2017 № 15-03-143: 1. П. 9 Додатку 2 викласти у наступній редакції: «Дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України або Гарантійний лист від постачальника з зобов’язанням на дату поставки провести сертифікацію запропонованого обладнання відповідно до вимог ч. 10 ст. 87 Повітряного кодексу України та Наказу Міністерства інфраструктури України № 214 від 26.05.2014 «Про затвердження Правил сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання». Гарантійний лист має бути підкріплено копіями діючих документів, що підтверджують міжнародну сертифікацію технічного засобу організаціями ЕСAC та/або ICAO; або посиланням на відкриті офіційні джерела вказаних організацій, що підтверджують таку сертифікацію» 2. П. 6 Додатку 1 (Перелік документів, які Постачальник надає Замовникові Разом з Товаром) доповнити вимогою: «Дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України» 3. Доповнити п. 5.3.12 Додатку 7 (Проект договору про закупівлю (для вітчизняних учасників)) та п. XI Додатку 8 (Проект договору про закупівлю (для іноземних учасників)) підпунктом: «Дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до роз’яснень, наданих ДП МА «Бориспіль» Державною авіаційною службою України, зазначено: «Відповідно до пункту 10 статті 87 Повітряного Кодексу України «Технічні засоби захисту ЦА (цивільної авіації) від АНВ (актів незаконного втручання) повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань ЦА. Процедура сертифікації технічних засобів захисту ЦА від АНВ передбачена Правилами сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26.05.2014 №214, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 червня 2014 року за №619/25396. Правила перебувають у вільному доступі та за ними можна ознайомитись на офіційному сайті Верховної Ради України. Отже, юридичні особи мають змогу отримати інформацію про умови сертифікації їх продукції та отримання сертифіката відповідності. Також, Державіаслужба, у разі звернення, надає консультації з питань сертифікації офіційними представниками фірмами-виробника». Надання учасниками гарантійного листа не є 100% підтвердженням отримання Учасником сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України та не забезпечує Замовнику придбання сертифікованого обладнання. Використання несертифікованого обладнання буде порушенням законодавства України та його використання буде неможливим. ВИРІШЕНО: 1. Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2017-08-03-002094-b.c1), що стосується внесення змін до тендерної документації до пункту 9 Додатку 2 та викладення в наступній редакції «Дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України або Гарантійний лист від постачальника з зобов’язанням на дату поставки провести сертифікацію запропонованого обладнання відповідно до вимог ч. 10 ст. 87 Повітряного кодексу України та Наказу Міністерства інфраструктури України № 214 від 26.05.2014 «Про затвердження Правил сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання». Гарантійний лист має бути підкріплено копіями діючих документів, що підтверджують міжнародну сертифікацію технічного засобу організаціями ЕСAC та/або ICAO; або посиланням на відкриті офіційні джерела вказаних організацій, що підтверджують таку сертифікацію» вважати не задоволеною. 2. Внести зміни до тендерної документації від 01.09.2017 №15-03-209 (редакція 02) та доповнити пункт 5.3.12 Розділу 5 «Порядок поставки Товару та надання Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)» та Розділ XІ. «Документація» Додатку 8 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ) абзацем наступного змісту: «- дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України (копія)». 3. Оприлюднити дане рішення на сайті Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель

Номер: 31435a26b6aa4073b530490cc6352e74
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.b8
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель
Скарга:
Порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель, шляхом включення до тексту тендерної документації вимог, що штучно звужують коло учасників та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2017 20:22
Автор: ТОВ «СКАН СИСТЕМС», Стрілець Дмитро Миколайович +380445912511 info@scansystems.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо усунення дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю

Номер: 9373add079974313aa4a0030b334549e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.a4
Назва: Скарга щодо усунення дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю
Скарга:
Документація містить вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України, дійсного на дату подання тендерної пропозиції і що начебто дана вимога відповідає нормі частини 10 статті 87 Повітряного кодексу України в якій зазначено: «Технічні засоби захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації». На наш погляд дана вимога є дискримінаційною і не відповідає положенням частини 10 статті 87 Повітряного кодексу України
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2017 21:50
Автор: ООО "ТРЕЙД ІНК", Світлана Кузькина 0443538261 tradeinc2016@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель

Номер: 45fb6e0d5ad5458aaf9cccfe34f060e2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-03-002094-b.a2
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель
Скарга:
Порушення Замовником законодавства з питань державних закупівель, шляхом включення до тексту тендерної документації вимог, що штучно звужують коло учасників та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Корегування тексту
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 14.09.2017 21:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.09.2017 19:33
Автор: ТОВ «СКАН СИСТЕМС», Стрілець Дмитро Миколайович +380445912511 info@scansystems.com.ua