-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
2 221 128.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 105.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 105.64 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 12:24 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
На необгунтоване відхилення пропозиції
Номер:
d555cf023e0447138605a468af67ca7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-007058-a.b2
Назва:
На необгунтоване відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Романенко Іване Августиновичу, надайте пояснення, щодо неправомірного протокольного рішення від 17.02.2023р. про відхилення нашої пропозиції по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер оголошення (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-09-007058-a).
Зі змісту зазначеного рішення вбачається, що підставою відхилення нашої тендерної пропозиції стала необхідність її відхилення, внаслідок чого уповноваженою особою було зроблено висновок про те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, але таке формулювання підстав відхилення тендерної пропозиції суперечить Закону, адже необхідність відхилення тендерної пропозиції може бути тільки наслідком невідповідності тендерної пропозиції вимогам Закону та умовам ТД, а не навпаки. Відповідно до п.1 резолютивної частини Рішення уповноваженої особи від 17.02.2023р., а саме: «Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № UA-2023-02-09-007058-a – Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», вказано ст. відхилення, однак відсутній перелік підстав для відхилення. З урахуванням змісту п. 2 резолютивної частини Рішення уповноваженої особи від 17.02.2023р., а саме: «Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому Законом та умовами Особливостей», ми вважаємо недостатньою та упередженою аргументацію для відхилення, зазначену в мотиваційній частині протокольного рішення від 17.02.2023р.: «В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів…», та вимагаємо надати додаткову інформацію про конкретні причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та невідповідності кваліфікаційним критеріям, надавши їх вичерпний перелік, а також зазначити конкретну норму Закону, на підставі якої відхилено нашу пропозицію. Також просимо пояснити, чому п.1 Рішення вступає в абсурдне протиріччя з п.2 Рішення, при чому, в такій мірі, що зазначене рішення не можливо сприймати як адекватне. При підготовці відповіді на вимогу просимо взяти до уваги, що дана процедура відкритих торгів підпадає під контроль АМКУ та ДАСУ. І не отримавши аргументованої відповіді, Ми вимушені будемо скористатися своїм правом по ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ст.19 Конституції України, ст. ст. 18, 25 Господарського кодексу України, ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 20:54
Вирішення:
Роз’яснення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2023-02-09-007058-a.c1 щодо пояснення по відхиленню пропозиції учасника ВКФ «Урарту» із закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № UA-2023-02-09-007058-a
Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Вашу вимогу за № UA-2023-02-09-007058-a.c1 від 17.02.2023.
Щодо надання чіткого обґрунтування відхилення пропозиції ВКФ «Урарту».
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок та документів. Документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями.
Разом із тим хочемо зазначити що відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 6 Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: 6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)».
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У складі Пропозиції ВКФ «Урарту» містяться, зокрема:
- договірна ціна (файли «8.imd» та «розрахунки дц в. Ніщинського» в складі файлу "12.Підтвердження розрахунків.rar"), де зазначено, зокрема: «Кошти на покриття ризиків - -», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами - -».
Враховуючи наведене та практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Пропозиція ВКФ «Урарту» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин, пропозиція Учасника ВКФ «Урарту» підлягає відхиленю про що зазначено у умовах тендерної документації з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
На необгунтоване відхилення пропозиції
Номер:
8ee20c46ce35455d86db747acf233fd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-007058-a.c1
Назва:
На необгунтоване відхилення пропозиції
Вимога:
Перш за все, повідомляємо, що Ми дуже вражені швидкістю роботи уповноваженої особи, а саме Романенко Івана Августиновича та його протокольного рішення від 17.02.2023р. про відхилення нашої пропозиції по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер оголошення (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-09-007058-a).
Відповідно до п.1 резолютивної частини Рішення уповноваженої особи від 17.02.2023р., а саме: «Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № UA-2023-02-09-007058-a – Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону», вказано ст. відхилення, однак відсутній перелік підстав для відхилення.
З урахуванням змісту п. 2 резолютивної частини Рішення уповноваженої особи від 17.02.2023р., а саме: «Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому Законом та умовами Особливостей», ми вважаємо недостатньою аргументацію для відхилення, зазначену в мотиваційній частині протокольного рішення від 17.02.2023р.: «В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів…», та вимагаємо надати додаткову інформацію про конкретні причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та невідповідності кваліфікаційним критеріям, надавши їх вичерпний перелік, а також зазначити конкретну норму Закону, на підставі якої відхилено нашу пропозицію.
При підготовці відповіді на вимогу просимо взяти до уваги, що дана процедура відкритих торгів підпадає під контроль АМКУ та ДАСУ. І не отримавши аргументованої відповіді, Ми вимушені будемо скористатися своїм правом по ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ст.19 Конституції України, ст. ст. 18, 25 Господарського кодексу України, ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 22:10
Вирішення:
Роз’яснення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2023-02-09-007058-a.c1 щодо пояснення по відхиленню пропозиції учасника ВКФ «Урарту» із закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Петра Ніщинського (від вул. Бернарда Претвича до буд № 35 по вул. Петра Ніщинського) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № UA-2023-02-09-007058-a
Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Вашу вимогу за № UA-2023-02-09-007058-a.c1 від 17.02.2023.
Щодо надання чіткого обґрунтування відхилення пропозиції ВКФ «Урарту».
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок та документів. Документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями.
Разом із тим хочемо зазначити що відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 6 Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: 6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)».
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У складі Пропозиції ВКФ «Урарту» містяться, зокрема:
- договірна ціна (файли «8.imd» та «розрахунки дц в. Ніщинського» в складі файлу "12.Підтвердження розрахунків.rar"), де зазначено, зокрема: «Кошти на покриття ризиків - -», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами - -».
Враховуючи наведене та практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Пропозиція ВКФ «Урарту» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин, пропозиція Учасника ВКФ «Урарту» підлягає відхиленю про що зазначено у умовах тендерної документації з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено