• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 943 дні назад

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2023 12:08 - 13.02.2023 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скасування рішення

Номер: c5544d477a8b45a983c36df5e5123954
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006688-a.c2
Назва: Скасування рішення
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Код ЄДРПОУ: 00032767 Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «УПРАВИТЕЛЬ-В» Код ЄДРПОУ: 44022683 Ідентифікаційний номер: 44022683 Адреса: Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Хмеельницьке шосе, 2 каб.103, 21016 телефон: (067) 978 96 15 електронна пошта: upravitelv@gmail.com Замовник, дії якого оскаржуються: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Код ЄДРПОУ: 34849106 Адреса: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, 59 електронна пошта: romanenkoia@vmr.gov.ua контактна особа: Романенко Іван Августинович тел. 380432595298 Інформація про закупівлю Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ID: 047bfb5d528841949419210763d88095 Номер: UA-2023-02-08-006688-a СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визнання переможцем процедури закупівлі іншого учасника 08 лютого 2023 року о 12.08 Замовник: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор UA-2023-02-08-006688-a). Всього у процедурі прийняли участь наступні учасники: • ПП «Велес+» • ТОВ "УПРАВИТЕЛЬ-В" (далі Скаржник) 17.02.2023 року о 11.30 Замовник Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор UA-2023-02-08-006688-a) приймає рішення (далі за текстом Протокол) про визнання переможцем закупівлі ПП «Велес+» (Далі за текстом Переможець) Скаржник не погоджується з Протоколом, вважає його таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, з огляду на наступне. 1. Стосовно рішення Замовника згідно Протоколу про визнання переможцем закупівлі ПП Велес+. Провівши детальний огляд та виявивши невідповідності тендерної пропозиції Переможця, Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей (далі за текстом – Закон) та вимоги тендерної документації (далі за текстом – ТД). Пропозиція Переможця повинна була бути відхилена з наступних підстав: 1.На виконання вимог ТД а саме, ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ РОДІЛ 1 ЗМІСТ І СПОСІБ ПОДАННЯ ПЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ П.1.3. Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства. У складі тендерної пропозиції Переможця наявний документ (наказ № 2 від 27 серпня 2002 року) в змісті даного документа викладена наступна інформація: 1. Про призначення директора ПП «Велес+» Коляденка Леоніда Олександровича; 2. У зв’язку з тим, що виробнича діяльність на підприємстві тимчасово не ведеться, заробітна плата директору нараховуватись не буде. Ніяких інших документів, які підтверджують, що діяльність підприємства ведеться на даний час в тендерній документації Переможця не додано. Проте, відповідно до довідки про досвід виконання аналогічних договорів наданої Переможцем процедури закупівлі відповідно до договору №106 від 18.04.2022 року ПП «Велес+» надавав послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води м. Вінниці на суму 538537.79, що суперечить змісту наказу № 2 від 27 серпня 2002 року Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам ТД, які вимагались Замовником. 2.На виконання вимог ТД а саме, ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ РОДІЛ 1 ЗМІСТ І СПОСІБ ПОДАННЯ ПЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ п. 1.5. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. У складі тендерної пропозиції Переможця у всіх наданих довідках відсутні вихідні номери, дати, кому адресуються довідки, і взагалі не зрозуміло чи дані документи взагалі мають відношення саме до цієї закупівлі. Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам ТД в частині дотримання письмової форми документу у відповідності до вимог чинного законодавства. 3. На виконання вимог ТД а саме, ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ РОДІЛ 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Для підтвердження права власності - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких учасником до надання послуг по предмету закупівлі передбачається згідно п. 5.1.1.1. цього Розділу; для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до надання послуг згідно предмету закупівлі передбачається згідно п. 5.1.1.1. цього Розділу, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів. Переможцем процедури закупівлі ПП «Велес+» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в довідці вказано, що наявне обладнання та матеріально-технічна база забезпечують надання послуг, зазначених в технічному завданні цієї тендерної документації конкурсних торгів в повному обсязі. Проте, якщо звернути увагу на кошторисні розрахунки Переможця, а саме підсумкову відомість ресурсів, можна побачити, що згідно цього документу переможцем будуть використовуватись: Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; насоси для водозниження та водовідливу потужність 4 кВт; машини шліфувальні електричні; дрилі електричні. Зазначене обладнання відсутнє в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Тож залишається незрозумілим той факт, яким чином Переможець має надати послуги, та як наявне обладнання та матеріально-технічна база забезпечать надання послуг, зазначених в технічному завданні цієї тендерної документації конкурсних торгів в повному обсязі.? Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам ТД в цій частині, а саме невідповідність матеріально-технічної бази підсумковій відомості ресурсів. 4.На виконання вимог ТД а саме, ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ РОДІЛ 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п. 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації. Відповідно до довідки наданої Переможцем закупівлі ПП «Велес+» про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, відсутня інформація про те, що * Послуга включає в себе дезінфекцію 617 колодязів питної води. Для надання послуг використовувати дезінфікуючі засоби з масовою часткою активного хлору не менше ніж 1,5 г/дм3 та параметри якого відповідають ТУ У 24.2-32436433-002:2010. Що свідчить про те, що Переможцем підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам, які викладені в Додатку 2 (Технічне завдання)., не в повному обсязі. В той час як в складі тендерної документації Переможця надано лист-згоду наступного змісту: Виконувати роботи зобов’язуємось згідно технічного завдання поданого у тендерній пропозиції. (тобто не в повному обсязі) . На підставі вищенаведеного, пропозиція Переможця мала б бути відхилена без права виправлення помилок, адже під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надання Переможцем закупівлі погодженого технічного завдання не в повному обсязі, а саме відсутності інформації про те, що * Послуга включає в себе дезінфекцію 617 колодязів питної води. Для надання послуг використовувати дезінфікуючі засоби з масовою часткою активного хлору не менше ніж 1,5 г/дм3 та параметри якого відповідають ТУ У 24.2-32436433-002:2010 це помилка, яка призводить до зміни додатку 2 (Технічне завдання) та не відповідає умовам ТД та вимогам Замовника в цій частині. Своїм рішенням Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Скаржника. Обґрунтування порушення прав Скаржника є очевидним: у випадку, якщо б Замовник дотримувався вимог Закону, проводив належну перевірку документів у тендерній пропозиції, наше підприємство мало б усі підстави на розгляд його пропозиції. Рішення ж Замовника незаконно позбавляють Скаржника цієї можливості. Скаржник вправі розраховувати на неухильне дотримання Замовником положень та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей., ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника. 3. Зобов’язати Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради скасувати своє рішення - Протокол від 17.02.2023 року уповноваженої особи Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор UA-2023-02-08-006688-a) - про визначення ПП «Велес+» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір та перейти до розгляду пропозиції Скаржника. З повагою, Директор ТОВ «Управитель-В» Віталій ШЕВЧУК
Дата розгляду скарги: 01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2023 14:41
Дата прийняття рішення по скарзі: 03.03.2023 14:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В", Віталій Шевчук 380679789615 upravitelv@gmail.com
Вимога
Вирішена

Про внесення змін

Номер: 760e556e48134d4e8e02fb461295a55b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006688-a.c1
Назва: Про внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, як потенційні учасники тендеру, просимо надати роз’яснення щодо Додатку 2 (Технічне завдання, а саме: * Послуга включає в себе дезінфекцію 617 колодязів питної води. Для надання послуг використовувати дезінфікуючі засоби з масовою часткою активного хлору не менше ніж 1,5 г/дм3 та параметри якого відповідають ТУ У 24.2-32436433-002:2010. Надати копії медичних книжок осіб, які працюють з пестицидами та агрохімікатами під час виконання робіт з дезінфекції колодязів питної води також копії проведеного інструктажу з техніки безпеки даних працівників. Надати копію допуску (посвідчення) на право роботи пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею препаратами та агрохімікатами. Виходячи з Вашої вимоги Учаснику необхідно надати допуск та/або посвідчення на право роботи пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею препаратами та агрохімікатами, встановлюючи таку вимогу Ви керуєтесь Постановою від 18 вересня 1995 р. N 746 Київ Про затвердження Порядку одержання допуску(посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами, в той час, як даний вид послуг регламентується Затвердженою Інструкцією із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 18 травня 2007 року N 18 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 липня 2007 р. за N 853/14120 Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 травня 2015 року N 105 Відповідно до Закону України про Про пестициди і агрохімікати (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 14, ст.91) {Вводиться в дію Постановою ВР № 87/95-ВР від 02.03.95, ВВР, 1995, № 14, ст.92} пестициди - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного чи біологічного походження, призначені для знищення, регуляції та припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкоди матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної, чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб; агрохімікати - органічні, мінеральні і бактеріальні добрива, хімічні меліоранти, регулятори росту рослин та інші речовини, що застосовуються для підвищення родючості грунтів, урожайності сільськогосподарських культур і поліпшення якості рослинницької продукції; Виходячи з наведеного вище, просимо надати пояснення, яким чином дезінфікуючі засоби з масовою часткою активного хлору не менше ніж 1,5 г/дм3 та параметри якого відповідають ТУ У 24.2-32436433-002:2010 відносяться до агрохімікатів та пестицидів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме Додатку 2 (Технічне завдання), адже вимога щодо надання допуску та/або посвідчення на право роботи пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею препаратами та агрохімікатами є абсурдною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено