-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили»
Завершена
2 100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2023 13:05 - 07.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення замовника
Номер:
d3c89b50c2e04eb4998ce1d4e2dff54f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-007988-a.b5
Назва:
про скасування рішення замовника
Вимога:
Після усунення недоліків Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА".
28 березня 2023 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 березня 2023 року про намір укласти договір про закупівлю з ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" (далі за текстом - Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція Переможця (далі за текстом - Пропозиція) не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України
Відповідно до Форм «Тендерна пропозиція», завантажених до системи - ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»: 1)пропозиція.pdf Експортовано:09-02-2023, 15:01:30; 2)пропозиція оновлена.pdf Експортовано:17-02-2023, 19:44:10; 3)пропозиція оновлена.pdf Експортовано:29-03-2023, 11:42:46; загальна вартість послуг за умовами Закупівлі складає 1637173,44 грн (в т.ч. ПДВ), саме цю вартість Переможець увів в систему для визначення своєї пропозиції (Див. Рис № 1), яка і виявилась переможною.
(Рис № 1)
Провівши елементарний аналіз пропозиції, очевидним є те, що вона складена без урахування вимог Тендерної документації Замовника, пропонуємо нижче ознайомитись з відповідними розрахунками:
Пункт № 1 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (1) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (7344), режим охорони –цілодобовий (24 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 350822,88 грн з ПДВ.
Очевидно що у 350822,88 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 350822,88 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з 20% відрахуванням податку на додану вартість по п. 1 складає 292352,40 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (292352,40грн/7344кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн
Пункт № 2 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (2) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (14688), режим охорони –цілодобовий (24 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 701645,76 грн з ПДВ.
Очевидно що у 701645,76 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 701645,76 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з відрахуванням 20% податку на додану вартість по п. 2 складає 584704,80 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (584704,80 грн/14688кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн.
Пункт № 3 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (2) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (12240), режим охорони –(20 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 701645,76 грн з ПДВ.
Очевидно що у 701645,76 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 584704,80 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з відрахуванням 20% податку на додану вартість по п. 3 складає 487254,00 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (487254,00 грн/12240 кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн
Враховуючи вимоги Тендерної Документації, Замовник прямо і чітко вказав що саме Учасник повинен включити в ціну пропозиції • Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядку заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
Отже ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» , з метою заниження вартості цінової пропозиції нижче рівня прогнозованих пропозицій які будуть складені з дотриманням вимог Тендерної документації Замовника та законодавства України іншими потенційними учасниками закупівлі, унесено суму 1637173,44 грн (в т.ч. ПДВ) та завантажено відповідні дані до системи, чим створено передумови до протиправного визнання переможцем закупівлі.
Звертаємо увагу, що нами подано скаргу до АМКУ. Відповідно до чинного законодавства.
• АМКУ залишає скаргу без розгляду у випадку, якщо замовник усунить порушення, зазначені в скарзі;
• АМКУ приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовник відповідно до закону усуне порушення, зазначені в скарзі.
Вимагаємо скасувати Протокол № 20 щодо прийняття рішення
уповноваженою особою від 28 березня 2023 року враховуючи роз’яснення Державної служби України з питань праці ВИХ № 975/2/2.1-23а від 17.03.2023 під час оцінки пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», відхилити пропозицію ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» оскільки тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- пропозиція оновлена 28.03.2023.pdf 02.04.2023 17:09
- пропозиція.pdf 02.04.2023 17:09
- протокол _ 20 віл 28.03.2023 (1).PDF 02.04.2023 17:09
- пропозиція оновлена 17.02.2023.pdf 02.04.2023 17:09
- Витяг з реєстру ПДВ.pdf 02.04.2023 17:09
- калькуляція.pdf 02.04.2023 17:09
- витяг з ЗУ про держбюджет на 2023 рік.pdf 02.04.2023 17:09
- Відповідь з Держпраці з даними КЕП.pdf 02.04.2023 17:09
Дата подачі:
02.04.2023 17:10
Вирішення:
Підстави для відхилення пропозиції ПП «Комсервіс -Безпека» відсутні , враховуючи рішення від 02.03.2023р. за № 2535-р/пк-п постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога скасувати рішення замовника та виконати вимоги ст. 39 Особливостей
Номер:
d9753083241d466280aed006789e2d09
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-007988-a.b4
Назва:
вимога скасувати рішення замовника та виконати вимоги ст. 39 Особливостей
Вимога:
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(Далі за текстом –Особливості), визначені дії Замовника, зокрема п.
«39. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
Замовник процедури Закупівлі, маючи достовірну інформацію про факт зазначення у тендерній пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» недостовірної інформації про включення в ціну пропозиції усіх податків та зборів як того вимагав Замовник в Тендерній документації, і як передбачено чинним законодавством України, (калькуляція.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30, що було предметом виставлення вимоги та подання скарги) не вжив заходів щодо отримання підтвердження від переможця ПП «КОМССЕРВІС-БЕЗПЕКА» про включення в цінову пропозиції усіх податків та зборів, крім того не звернувся до органів державної влади відповідно до їх компетенції (Державної служби України з питань праці) або інших організації за підтвердженням інформації наданої в ціновій пропозиції Переможця.
Визнавши переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», Замовник проігнорував та порушив Вимоги власної тендерної документації та Особливостей, а саме (у п.п.1. абзацу «Інші умови тендерної документації» п.3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Порядку заповнення тендерної документації» зазначено - Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
• Додаток № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель» в розділі «Загальні вимоги до персоналу охорони» у п. 10. Зазначено, що організація роботи по охороні здійснюється згідно вимог» Кодексу законів України про працю»
• Додаток № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» в розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно розділ III, п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, та зокрема: - Розрахунок вартості послуг з охорони (вартості однієї люд./год.).
• Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядку заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.)
Разом з тим Скаржник звернувся за відповідним роз’ясненням до Державної служби України з питань праці, за ВИХ № 975/2/2.1-23а від 17.03.2023 року отримано відповідь, в якій зазначено зокрема, що за виконану годинну норму праці розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншим за 40,46 грн. Що є доказом тверджень Скаржника про порушення Замовником процедури закупівлі в частині визнання переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА».
Звертаємо увагу, що нами подано скаргу до АМКУ. Відповідно до чинного законодавства.
• АМКУ залишає скаргу без розгляду у випадку, якщо замовник усунить порушення, зазначені в скарзі;
• АМКУ приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовник відповідно до закону усуне порушення, зазначені в скарзі.
Вимагаємо скасувати Протокол № 20 щодо прийняття рішення
уповноваженою особою від 28 березня 2023 року та врахувати роз’яснення Державної служби України з питань праці ВИХ № 975/2/2.1-23а від 17.03.2023 під час оцінки пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», або самостійно звернутись в порядку абзацу другого п. 39 Особливостей «за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції»
Додатки до вимоги:
1.Протокол № 20 від 28.03.2023
2.Форма «Тендерна пропозиція» від 02.02.2023
3.Форма «Тендерна пропозиція» від 17.02.2023
4. Форма «Тендерна пропозиція» від 28.03.2023
5.Розрахунок вартості однієї години охорони від 02.02.2023
6.Витяг з реєстру платників податку на додану вартість ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»
7.Лист з Державної служби України з питань праці ВИХ № 975/2/2/2.1-23а від 17.03.2023
8.Витяг із Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»
Пов'язані документи:
Учасник
- витяг з ЗУ про держбюджет на 2023 рік.pdf 02.04.2023 17:02
- Витяг з реєстру ПДВ.pdf 02.04.2023 17:02
- калькуляція.pdf 02.04.2023 17:02
- Відповідь з Держпраці з даними КЕП.pdf 02.04.2023 17:02
- пропозиція оновлена 28.03.2023.pdf 02.04.2023 17:02
- пропозиція оновлена 17.02.2023.pdf 02.04.2023 17:02
- пропозиція.pdf 02.04.2023 17:02
- протокол _ 20 віл 28.03.2023 (1).PDF 02.04.2023 17:02
Дата подачі:
02.04.2023 17:02
Вирішення:
Підстави для скасуванняя Протоколу № 20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.березня 2023 р. відсутні , враховуючи рішення від 02.03.2023р. за № 25535-р/пк-п постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про ппорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю
Номер:
b6959401451245f18030950014acfa80
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-007988-a.b3
Назва:
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю
Скарга:
Вих. № 68 від 02.04.2023 року
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» ЄДРПОУ 41252635
Адреса: 02091 м. Київ, вул. Горлівська
буд.124/2 (офіс)
тел.:+38(044) 338 89 02; E-mail: securiti.elite@gmail.com
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили" ЄДРПОУ: 35371053
Адреса: 01021, Україна, Київ, вул. Липська,16 +380442533571 E-mail: lavlena@bigmir.net
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили"(далі - Замовник) розпочало процедуру закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили») https://gov.e-tender.ua/tender/dilovi-poslugi/UA-2023-01-31-007988-a-posluhy-z-oxorony-terytoriyi-obyektiv-ta-sporud-naczionalnoho
На порталі уповноваженого органу Prozorro пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано учасниками, у тому числі Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» (далі - Скаржник):
1. ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 1637173,44 UAH, Статус: учасник виграв закупівлю
2. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "ЕЛІТ" 1699744,32 UAH, -(Скаржник)
3. ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 1816416,00 UAH
4. ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 1884960,00 UAH
Після усунення недоліків Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА".
28 березня 2023 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 20 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 березня 2023 року про намір укласти договір про закупівлю з ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" (далі за текстом - Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція Переможця (далі за текстом - Пропозиція) не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України (далі за текстом - Документація), з наступних причин:
1)
Відповідно до Форм «Тендерна пропозиція», завантажених до системи - ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»: 1)пропозиція.pdf Експортовано:09-02-2023, 15:01:30; 2)пропозиція оновлена.pdf Експортовано:17-02-2023, 19:44:10; 3)пропозиція оновлена.pdf Експортовано:29-03-2023, 11:42:46; загальна вартість послуг за умовами Закупівлі складає 1637173,44 грн (в т.ч. ПДВ), саме цю вартість Переможець увів в систему для визначення своєї пропозиції (Див. Рис № 1), яка і виявилась переможною.
(Рис № 1) (малюнок не завантажує, звернути увагу в скані документу)
Провівши елементарний аналіз пропозиції, очевидним є те, що вона складена без урахування вимог Тендерної документації Замовника, пропонуємо нижче ознайомитись з відповідними розрахунками:
Пункт № 1 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (1) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (7344), режим охорони –цілодобовий (24 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 350822,88 грн з ПДВ.
Очевидно що у 350822,88 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 350822,88 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з 20% відрахуванням податку на додану вартість по п. 1 складає 292352,40 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (292352,40грн/7344кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн
Пункт № 2 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (2) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (14688), режим охорони –цілодобовий (24 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 701645,76 грн з ПДВ.
Очевидно що у 701645,76 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 701645,76 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з відрахуванням 20% податку на додану вартість по п. 2 складає 584704,80 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (584704,80 грн/14688кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн.
Пункт № 3 зазначеного документу вказує що стаціонарний пост з кількістю охоронців (2) та кількістю годин охорони відповідно умовам закупівлі (12240), режим охорони –(20 год), ціна однієї години 47,77грн з ПДВ, вартість 701645,76 грн з ПДВ.
Очевидно що у 701645,76 грн, має входити як мінімум:
а) прямі витрати (заробітна платня, спецодяг, амортизація, транспортні витрати)
б) накладні витрати (адміністративні витрати)
г) податок на додану вартість ( 20% від 584704,80 грн)
Відповідно до поданих Переможцем документів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» є платником ПДВ-20%. (Витяг з реєстру ПДВ.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30)
Отже вартість послуг з відрахуванням 20% податку на додану вартість по п. 3 складає 487254,00 грн.
Ціна однієї години без ПДВ складатиме (487254,00 грн/12240 кількість годин охорони=39,80 грн) що є порушенням чинного законодавства, не покриває прямих і накладних витрат ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», оскільки розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншими за 40,46 грн
Враховуючи вимоги Тендерної Документації, Замовник прямо і чітко вказав що саме Учасник повинен включити в ціну пропозиції • Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядку заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
Отже ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» , з метою заниження вартості цінової пропозиції нижче рівня прогнозованих пропозицій які будуть складені з дотриманням вимог Тендерної документації Замовника та законодавства України іншими потенційними учасниками закупівлі, унесено суму 1637173,44 грн (в т.ч. ПДВ) та завантажено відповідні дані до системи, чим створено передумови до протиправного визнання переможцем закупівлі.
2.)
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(Далі за текстом –Особливості), визначені дії Замовника, зокрема п.
«39. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
Замовник процедури Закупівлі, маючи достовірну інформацію про факт зазначення у тендерній пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» недостовірної інформації про включення в ціну пропозиції усіх податків та зборів як того вимагав Замовник в Тендерній документації, і як передбачено чинним законодавством України, (калькуляція.pdf Експортовано: 09-02-2023, 15:01:30, що було предметом виставлення вимоги та подання скарги) не вжив заходів щодо отримання підтвердження від переможця ПП «КОМССЕРВІС-БЕЗПЕКА» про включення в цінову пропозиції усіх податків та зборів, крім того не звернувся до органів державної влади відповідно до їх компетенції (Державної служби України з питань праці) або інших організації за підтвердженням інформації наданої в ціновій пропозиції Переможця.
Визнавши переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», Замовник проігнорував та порушив Вимоги власної тендерної документації та Особливостей, а саме (у п.п.1. абзацу «Інші умови тендерної документації» п.3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Порядку заповнення тендерної документації» зазначено - Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
• Додаток № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель» в розділі «Загальні вимоги до персоналу охорони» у п. 10. Зазначено, що організація роботи по охороні здійснюється згідно вимог» Кодексу законів України про працю»
• Додаток № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» в розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно розділ III, п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, та зокрема: - Розрахунок вартості послуг з охорони (вартості однієї люд./год.).
• Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядку заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.)
Разом з тим Скаржник звернувся за відповідним роз’ясненням до Державної служби України з питань праці, за ВИХ № 975/2/2.1-23а від 17.03.2023 року отримано відповідь, в якій зазначено зокрема, що за виконану годинну норму праці розмір нарахованої заробітної плати не може бути меншим за 40,46 грн. Що є доказом тверджень Скаржника про порушення Замовником процедури закупівлі в частині визнання переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА».
Скаржник вважає рішення Замовника дискримінаційним, необґрунтованим і таким, що порушує його право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури/закупівлі: Послуги з охорони території, об'єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили» ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 20 щодо прийняття рішення
уповноваженою особою від 28 березня 2023 року та зобов’язати Замовника врахувати роз’яснення Державної служби України з питань праці ВИХ № 975/2/2.1-23а від 17.03.2023 під час оцінки пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», або самостійно звернутись в порядку абзацу другого п. 39 Особливостей «за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції»
Додатки до скарги:
1.Протокол № 20 від 28.03.2023
2.Форма «Тендерна пропозиція» від 02.02.2023
3.Форма «Тендерна пропозиція» від 17.02.2023
4. Форма «Тендерна пропозиція» від 28.03.2023
5.Розрахунок вартості однієї години охорони від 02.02.2023
6.Витяг з реєстру платників податку на додану вартість ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»
7.Лист з Державної служби України з питань праці ВИХ № 975/2/2/2.1-23а від 17.03.2023
8.Витяг із Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»
Генеральний директор В.В.Полончук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 02.04.2023.pdf 02.04.2023 16:38
- протокол _ 20 віл 28.03.2023 (1).PDF 02.04.2023 16:38
- Відповідь з Держпраці з даними КЕП.pdf 02.04.2023 16:38
- Витяг з реєстру ПДВ.pdf 02.04.2023 16:38
- витяг з ЗУ про держбюджет на 2023 рік.pdf 02.04.2023 16:38
- пропозиція оновлена 28.03.2023.pdf 02.04.2023 16:38
- пропозиція оновлена 17.02.2023.pdf 02.04.2023 16:38
- калькуляція.pdf 02.04.2023 16:38
- пропозиція.pdf 02.04.2023 16:38
- Платіжне доручення.pdf 02.04.2023 16:49
- Пояснення на скаргу.pdf 07.04.2023 19:34
- Клопотання.pdf 07.04.2023 19:50
- Клопотання уточнене.pdf 07.04.2023 21:02
- Доповнення до скарги.pdf 17.04.2023 10:04
- ЗАМОВНИКу ТОРГІВ.pdf 17.04.2023 10:05
- Відп на запит.pdf 17.04.2023 10:06
- Рішення від 04.04.2023 № 4118.pdf 04.04.2023 16:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.04.2023 № 317.pdf 10.04.2023 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2023 № 4842.pdf 17.04.2023 18:42
- Рішення від 17.04.2023 № 4842.pdf 19.04.2023 18:43
- тендерна документація 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- тендерна документация 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- протокол 06.04.2023 13:23
- пояснення 06.04.2023 13:23
- пояснення 06.04.2023 13:23
- рішення 06.04.2023 22:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2023 16:48
Дата розгляду скарги:
10.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 16:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.04.2023 18:43
Скарга
Виконана замовником
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a
Номер:
72daa8c349b84d92962b97582d5704f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-007988-a.b2
Назва:
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» ЄДРПОУ 41252635
Адреса: 02091 м. Київ, вул. Горлівська
буд.124/2 (офіс)
тел.:+38(044) 338 89 02; E-mail: securiti.elite@gmail.com
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили" ЄДРПОУ: 35371053
Адреса: 01021, Україна, Київ, вул. Липська,16 +380442533571 E-mail: lavlena@bigmir.net
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили"(далі - Замовник) розпочало процедуру закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили») https://gov.e-tender.ua/tender/dilovi-poslugi/UA-2023-01-31-007988-a-posluhy-z-oxorony-terytoriyi-obyektiv-ta-sporud-naczionalnoho
На порталі уповноваженого органу Prozorro пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано учасниками, у тому числі Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» (далі - Скаржник):
1. ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 1637173,44 UAH, Статус: учасник виграв закупівлю
2. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "ЕЛІТ" 1699744,32 UAH, -(Скаржник)
3. ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 1816416,00 UAH
4. ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 1884960,00 UAH
Після завершення аукціону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА".
16 лютого 2023 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 лютого 2023 року про намір укласти договір про закупівлю з ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" (далі за текстом - Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція Переможця (далі за текстом - Пропозиція) не відповідає ряду кваліфікаційних та технічних вимог тендерної документації (далі за текстом - Документація), а саме:
1.
У тендерній документації Замовник встановив наступні вимоги:
• у п.п.1. абзацу «Інші умови тендерної документації» п.3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Порядку заповнення тендерної документації» зазначено - Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
• Додаток № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель» в розділі «Загальні вимоги до персоналу охорони» у п. 10. Зазначено, що організація роботи по охороні здійснюється згідно вимог» Кодексу законів України про працю»
• Додаток № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» в розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно розділ III, п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, та зокрема: - Розрахунок вартості послуг з охорони (вартості однієї люд./год.).
• Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядку заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
В своїй Пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надав довідку, розрахунок вартості людино/години ( документ - PDF ) в якій у рядку 2 «Заробітна плата», в графі «грн. за годину» - вказано 39,26
Згідно частині першої ст. 3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, не кваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).
Частиною другою цієї статті визначено – до мінімальної заробітної плати не включається доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні витрати.
Відповідно до частини першої ст. 95 Кодексу законів про працю України, мінімальна заробітна плата — це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Відповідно до частини п’ятої цієї ж статті, мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.
Відповідно до частини четвертої ст. ст. 95 Кодексу законів про працю України, розмір мінімальної заробітної плати встановлюється і переглядається відповідно до статей 9 і 10 Закону України «Про оплату праці» та не може бути нижчим від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Мінімальна заробітна плата встановлюється на національному рівні (однакова для всіх, відсутній регіональний, галузевий чи ін. поділ). Розмір мінімальної заробітної плати встановлює Верховна Рада України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», стаття 8, з 1 січня 2023 року встановлено мінімальну заробітну плату: у погодинному розмірі - 40,46 гривні.
Таким чином ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", як учасник торгів надав недостовірну інформацію, яка була використана при розрахунку цінової пропозиції, що базується на розрахунку вартості людино/години, з метою заниження цінової пропозиції нижче рівня собівартості послуги, що прямо впливає на результати процедури закупівлі.
В своїй ціновій пропозиції ( пропозиція.pdf та пропозиція оновлена.pdf) ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" вказав ціну послуг, за яку вони як виконавець зобов’язуються надати послуги, в сумі 1637173,44 грн в т.ч. ПДВ. в наслідок чого його неправомірно було визнано переможцем процедури закупівлі.
2.
• У п. 2 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (учасник повинен мати в штаті працівників, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, не менше 10 охоронців). Документальним підтвердженням щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є: 2.1. Оригінал довідки з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена(ий) печаткою (у разі наявності) про чисельність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10 осіб), які мають необхідні знання, досвід, пройшли медичний огляд щодо стану здоров’я з позитивним висновком (у т. ч. не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії), а також пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
На виконання даної вимоги ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надано довідку ВИХ № 6 від 02.02.2023 «файл працівники.pdf», в якій у графі «посада» відносно вказаних 10 працівників зазначено – охоронник.
У документі (файл «трудові.pdf») ПП «КОМСЕРВІС БЕЗПЕКА» надано копії трудових книжок на зазначених працівників в яких наявні розбіжності в займаних посадах, з вказаними учасником у довідці, так :
1.Браговський – (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
2.Дуйсенбаєв- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
3.Мурашко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
4.Петренко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
5.Кучеренко- (в довідці охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій.
Вважаємо що працівник Кучеренко, будучи на посаді водія не може відповідати кваліфікаційній вимозі встановленій замовником, а саме щодо безпосереднього відношення до здійснення охорони.
Подача інформації в офіційному документі, щодо зайняття посад охоронця – (Браговським, Дуйсенбаєвим, Мурашко, Петренко, Кучеренко), повинна розцінюватись Замовником як - недостовірна.
Отже інформація подана в довідці, є недостовірною, складалась таким чином щоб виконати вимогу замовника щодо наявності персоналу безпосередньо пов’язаного з організацією та здійсненням охорони, що прямо впливає на результати закупівлі.
3.
Не дивлячись на те, що в тендерній документації встановлено вимоги до Учасників, виконання яких дає можливість об’єктивно оцінити пропозиції Учасників, Замовник, в супереч п. 1.12 тендерної документації та пунктів 39,40,41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник не врахував факти надання недостовірної інформації ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", не вжив заходи встановлені законодавством, та неправомірно визнав ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"-переможцем.
Крім того на Вимогу UA-2023-01-31-007988-a.b1 від 19-02-23, в якій зазначені порушення з боку Переможця, що прямо вплинули на результати процедури закупівлі, -Замовник ніяк не відреагував
Скаржник вважає рішення Замовника дискримінаційним, необґрунтованим і таким, що порушує його право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі: Послуги з охорони території, об'єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили» ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 4 щодо прийняття рішення
уповноваженою особою від 16 лютого 2023 року та визнати пропозицію ПП «КОМСЕРВІС БЕЗПЕКА» такою, що не відповідає кваліфікаційним і технічним вимогам тендерної документації, Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Генеральний директор В.В.Полончук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-UA-2023-01-31-007988-a.b2.PDF 21.02.2023 16:54
- платіжне доручення скарга b31eff79-15c5-4472-9e05-274d7b4dbe75.pdf 21.02.2023 17:05
- Рішення від 23.02.2023 № 2127.pdf 23.02.2023 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2023 № 2535.pdf 03.03.2023 12:26
- Рішення від 02.03.2023 № 2535.pdf 07.03.2023 11:26
- Тендерна документація 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- Тендерна документація 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- протокол 27.02.2023 17:27
- пояснення в АМКУ 27.02.2023 17:27
- пояснення в АМКУ 27.02.2023 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 17:02
Дата розгляду скарги:
02.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2023 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2023 11:26
Дата виконання рішення Замовником:
24.03.2023 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії від 02.03.2023р. №2535-р/пк-пз та пункту 63 Особливостей повідомляємо наступне:
Скасувати рішення про визначення приватного підприємства "КОМСЕРВІСБЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника "Биківнянські могили", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-31-007988-a.
Вимога
Є відповідь
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі
Номер:
d75c19bf5be146cfb9cc964d075302eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-007988-a.b1
Назва:
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі
Вимога:
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили" ЄДРПОУ: 35371053
Адреса: 01021, Україна, Київ, вул. Липська,16 +380442533571 E-mail: lavlena@bigmir.net
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» ЄДРПОУ 41252635
Адреса: 02091 м. Київ, вул. Горлівська
буд.124/2 (офіс)
тел.:+38(044) 338 89 02; E-mail: securiti.elite@gmail.com
ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника щодо визначення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-01-31-007988-a Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили"(далі - Замовник) розпочало процедуру закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили») https://gov.e-tender.ua/tender/dilovi-poslugi/UA-2023-01-31-007988-a-posluhy-z-oxorony-terytoriyi-obyektiv-ta-sporud-naczionalnoho
На порталі уповноваженого органу Prozorro пропозиції на участь в зазначеній вище процедурі закупівлі подано учасниками, у тому числі Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» (далі - Скаржник):
1. ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 1637173,44 UAH, Статус: учасник виграв закупівлю
2. ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "ЕЛІТ" 1699744,32 UAH, -(Скаржник)
3. ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 1816416,00 UAH
4. ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 1884960,00 UAH
Після завершення процедури закупівлі Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА".
16 лютого 2023 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 лютого 2023 року про намір укласти договір про закупівлю з ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" (далі за текстом - Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція Переможця (далі за текстом - Пропозиція) не відповідає ряду кваліфікаційних та технічних вимог тендерної документації (далі за текстом - Документація), а саме:
1.
У тендерній документації Замовник встановив наступні вимоги:
• у п.п.1. абзацу «Інші умови тендерної документації» п.3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» «Порядок заповнення тендерної документації» зазначено - Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
• Додаток № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель» в розділі «Загальні вимоги до персоналу охорони» у п. 10. зазначено, що організація роботи по охороні здійснюється згідно вимог» Кодексу законів України про працю»
• Додаток № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» в розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно розділу III, п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, зокрема: - Розрахунок вартості послуг з охорони (вартості однієї люд./год.).
• Відповідно п. 1.9. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Порядок заповнення тендерної документації» - Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
В своїй Пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надав довідку, розрахунок вартості людино/години ( файл - «калькуляція.pdf» ) в якій у рядку 2 «Заробітна плата», в графі «грн. за годину» - вказано 39,26
Згідно частини першої ст. 3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, не кваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).
Частиною другою цієї статті визначено – до мінімальної заробітної плати не включаються доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні витрати.
Відповідно до частини першої ст. 95 Кодексу законів про працю України, мінімальна заробітна плата — це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Відповідно до частини п’ятої цієї ж статті, мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.
Відповідно ж до частини четвертої ст. 95 Кодексу законів про працю України, розмір мінімальної заробітної плати встановлюється і переглядається відповідно до статей 9 і 10 Закону України «Про оплату праці» та не може бути нижчим від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Мінімальна заробітна плата встановлюється на національному рівні (однакова для всіх, відсутній регіональний, галузевий чи ін. поділ). Розмір мінімальної заробітної плати встановлює Верховна Рада України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», стаття 8, з 1 січня 2023 року встановлено мінімальну заробітну плату: у погодинному розмірі - 40,46 гривні.
Таким чином ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", як учасник торгів надав недостовірну інформацію, яка була використана при розрахунку цінової пропозиції, що базується на розрахунку вартості людино/години, з метою заниження цінової пропозиції що прямо впливає на результати процедури закупівлі.
В своїй оновленій ціновій пропозиції (файл – «пропозиція оновлена.pdf») ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" вказав ціну послуг, за яку вони як виконавець зобов’язуються надати послуги, в сумі 1637173,44 грн. в наслідок чого його неправомірно було визнано переможцем процедури закупівлі.
2.
• У п. 2 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (учасник повинен мати в штаті працівників, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, не менше 10 охоронців). Документальним підтвердженням щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є: 2.1. Оригінал довідки з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена(ий) печаткою (у разі наявності) про чисельність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10 осіб), які мають необхідні знання, досвід, пройшли медичний огляд щодо стану здоров’я з позитивним висновком (у т. ч. не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії), а також пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
На виконання даної вимоги ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надано довідку ВИХ № 6 від 02.02.2023 (файл – «працівники.pdf»), в якій у графі «посада» відносно вказаних 10 працівників зазначено – охоронник.
У документі (файл – «трудові.pdf») ПП «КОМСЕРВІС БЕЗПЕКА» надано копії трудових книжок на зазначених працівників в яких наявні розбіжності в займаних посадах, з вказаними учасником у довідці, так :
1.Браговський – (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
2.Дуйсенбаєв- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
3.Мурашко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
4.Петренко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець..
5.Кучеренко- (в довідці охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій.
Вважаємо що працівник Кучеренко, будучи на посаді водія не може відповідати кваліфікаційній вимозі встановленій замовником, а саме щодо безпосереднього відношення до здійснення охорони.
Подача інформації в офіційному документі, щодо зайняття посад охоронця – (Браговським, Дуйсенбаєвим, Мурашко, Петренко, Кучеренко), повинна розцінюватись Замовником як - недостовірна.
Отже інформація подана в довідці, є недостовірною, складалась таким чином щоб виконати вимогу замовника щодо наявності персоналу безпосередньо пов’язаного з організацією та здійсненням охорони, що прямо впливає на результати закупівлі.
3.
Не дивлячись на те, що в тендерній документації встановлено вимоги до Учасників, виконання яких дає можливість об’єктивно оцінити пропозиції Учасників, Замовник, в супереч п. 1.12 тендерної документації та пунктів 39,40,41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник не врахував факти надання недостовірної інформації ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", не вжив заходи встановлені законодавством, та неправомірно визнав ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"-переможцем.
Скаржник вважає рішення Замовника дискримінаційним, необґрунтованим і таким, що порушує його право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевказаного, просимо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол № 4 щодо прийняття рішення
уповноваженою особою від 16 лютого 2023 року та визнати пропозицію ПП «КОМСЕРВІС БЕЗПЕКА» такою, що не відповідає кваліфікаційним і технічним вимогам тендерної документації, Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 21.02.2023 17:40
Дата подачі:
19.02.2023 17:07
Вирішення:
Рішення стосовно Вимоги обґрунтовано Протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол № 10 від.21.02.2023р.), що додається.
Статус вимоги:
Відхилено