• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та забезпечення громадського порядку в навчальних корпусах та гуртожитках, а також об’єктів та іншого майна, що належить «Замовнику» і знаходиться на даній території

Завершена

5 696 572.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 965.73 UAH
Період оскарження: 27.01.2023 15:42 - 10.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: ca4d10adce4e4b568dee841578da04ee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-015207-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись з інформацією і вимогами, зазначеними в тендерній документації Замовника, дійшли висновку про повну відсутність в ТД кваліфікаційних критеріїв та вимог для потенційних учасників закупівлі. Не зважаючи на заявлений великий обсяг закупівлі та її значний кошторис, Замовник не вимагає підтвердження надійності потенційного переможця закупівлі. З метою підтвердження учасниками закупівлі своєї фінансової спроможності, наявності ведення фінансово-господарської діяльності в теперішній час та не допущення використання недоброчинними учасниками закупівель демпінгових схем і участі в тендері таких гравців разом з великою кількістю своїх технічних кандидатів, вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію і доповнити її наступними пунктами: 1.Забезпечення тендерної пропозиції «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від очікуваної вартості закупівлі у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. • Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія має містити умови згідно яких банк-гарант зобов’язується розглянути письмову вимогу замовника та сплатити суму наданої банківської гарантії у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту одержання письмової вимоги замовника. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.» 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору «Довідка про виконання аналогічного договору протягом 2021-2022р.р., де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, відомості про найменування наданих послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію), суму договору та стан його виконання на момент складання довідки. Копія аналогічного договору та підтверджуючих документів про його виконання (акти і додатки); лист- відгук від замовника» 3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічноїбази та технологій: «У складі тендерної пропозиції Учасник подає сканований оригінал договору купівлі-продажу, або діючого у 2023 році договору оренди, або іншого документу щодо права володіння чи права користування чи права розпорядження офісу (приміщення) Учасника у місті Дніпро.» В разі не задоволення цієї вимоги, надати розгорнуту відповідь з обґрунтуванням підстав її не задоволення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись з вашими вимогами щодо тендерної документації, повідомляємо , що відповідно до Закону « Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Кількість кваліфікаційних вимог Замовник установлює самостійно. Наряду з цим, зауважуємо, що в тендерну документацію буде внесено зміни щодо підтвердження учасником виконання аналогічних договорів та наявності матеріально-технічної бази в м. Дніпро.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо Акту візуального огляду об’єкту - дискримінаційна вимога.

Номер: 764aefba295242d78c8d8ba10252ce1f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-015207-a.a1
Назва: Вимога щодо Акту візуального огляду об’єкту - дискримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний Замовник, Вами передбачена Вимога: 10.3. Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єктів охорони Замовника. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Заявку на огляд об’єктів Учасник надає на ім’я ректора університету не пізніше, як за (3) три робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником об’єктів охорони та території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону і патрулювання. Зрозуміло, що копії технічних планів, які оприлюднені Замовником для орієнтовного оцінювання площ територій, не можуть в необхідній мірі відображати всіх рельєфних особливостей територій, технічний стан парканів, споруд на території, їх геометричні розміри, кількісний стан зелених насаджень не тільки на території Замовника, але й на безпосередньо прилеглій території, та інші важливі чинники, які, на переконання Замовника, необхідно оцінювати Учаснику до надання своїх пропозицій. На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального обстеження, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг. Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції. Тож посилання на рішення від 13.12.2019 №18550, 13.05.2020 № 9264,від 29.05.2020 № 10669, від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель некоректне та не має підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2023 09:01