• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15221000-3 Свіжоморожена риба хек)

Торги відмінено

852 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 262.50 UAH
Період оскарження: 27.01.2023 07:19 - 01.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність тендерної документації чинному законодавству Украни про публічні закупівлі

Номер: 817166fb130341d8a338b31b965630bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-000148-a.b2
Назва: Невідповідність тендерної документації чинному законодавству Украни про публічні закупівлі
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» оголосив про закупівлю товару (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-27-000148-a). Я, як майбутній учасник маю намір прийняти участь у даній закупівлі, однак ознайомившись з умовами Тендерної документації виявив встановлені замовником перешкоди. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 1 таблиці до Додаток 2 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» Замовник вимагає: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону. Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: - аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року; - документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути датований не пізніше дати оголошення закупівлі). Аналогічний договір (договори) – договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я, на надання аналогічних послуг, що відповідають предмету цієї закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору. Позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору, в разі зменшення суми договору або його розірвання, із вказанням причин та ініціатора таких подій. (За умови надання копії аналогічного договору з КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» Відповідно до пункту 1 таблиці до Додаток 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: … аналогічний договір (договори) не пізніше 2022 року; документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути датований не пізніше дати оголошення закупівлі); договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я; а умови надання копії аналогічного договору з КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно. Фактично замовник вимагає надати підтвердження виконання аналогічний договорів тільки за 2022 рік та виключно з медичним закладом охорони здоров’я, що є дискримінаційним до безлічі потенційних учасників, у т.ч. і скаржника Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічного товару лише комунальним закладами та лише за 2022 рік. Також яке значення має дата видачі відгуку не пізніше дати оголошення закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Також не зрозумілі привілегії щодо постійних Постачальників - копії аналогічного договору з КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно. Така вимога обмежує коло учасників лише тими, що співпрацюють з медичним закладом охорони здоров’я та виконували постачання таким замовникам Свіжомороженої риби хек у 2022 році, та є дискримінаційною відносно великого кола потенційних учасників, у тому числі і відносно Учасника. Як постачальник, що здійснюю поставки різноманітних продуктів харчування та напоїв по всій території України, маю можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів. Оскільки коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі, обмежується критерієм «форми власності» замовника аналогічного договору та «року виконання» договору та відгуку «не пізніше дати оголошення закупівлі» та копії аналогічного договору з КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» - відгук та копії первинних документів «подавати не потрібно», Ви як Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушуєте принцип недискримінації учасників та вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує принцип недискримінації учасників, виходячи з наступного. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Ви як Замовник жодним чином не обґрунтовуєте необхідність встановлення додаткового кваліфікаційного критерію – «медичний заклад» замовника аналогічного договору та «року виконання» договору та відгуку «не пізніше дати оголошення закупівлі» та копії аналогічного договору з КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» - відгук та копії первинних документів «подавати не потрібно». Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що Тендерна документація в цій частині не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кінцевий строк подання вимоги: 00 год. 01.02.2023 р. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей прошу Замовника: 1. Привести закупівлі UA-2023-01-27-000148-a до вимог чинного законодавства України! 2. Прошу Замовника – Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" усунути вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-01-27-000148-a: - привести вимогу що аналогічного договору у відповідність до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Вказані вимоги обумовлені тим, що одним із завдань Замовника є безпечне та якісне забезпечення харчування пацієнтів, що в свою чергу обумовлює постійність та вчасність постачання продуктів харчування на підприємство. Факти викладені у вимозі свого підтвердження не знайшли. Так звані "додаткові кваліфікаційні вимоги Замовника" обумовлені тим, що Замовника не цікавлять договори, які не можуть об'єктивно засвідчити виконання договору за аналогічним предметом закупівлі. В розумінні замовника аналогічні договори, це ті, які укладені з іншими замовниками та які можливо реально перевірити, в тому числі і через систему Прозоро, як щодо реальності укладення таких договорів, так і щодо реальності їх виконання. Враховуючи постійні зміни у сфері публічних закупівель, а також враховуючи військовий стан, в якому Україна знаходиться з 24.02.2022, Замовника цікавлять договори які укладені не раніше 2022 року, що вказує на реальність виконання умов договору та реальної можливості поставки продуктів харчування за умов, які склались в державі у 2022 році. Щодо відгуку - то в разі добросовісного виконання умов договору, у потенційного учасника не має перешкод в отриманні позитивного відгуку від Замовника . Враховуючи викладене, підстав для задоволення вимоги не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінації учасників

Номер: be4ac2655e2c4c3d978666289ad14131
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-000148-a.a1
Назва: щодо дискримінації учасників
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» оголосив про закупівлю товару (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-27-000148-a). Я, як майбутній учасник маю намір прийняти участь у даній закупівлі, однак ознайомившись з умовами Тендерної документації виявив встановлені замовником перешкоди. Дана процедура проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IХ (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова КМУ № 1178). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Я, Учасник повідомляю про наявність в Тендерній документації на закупівлю товару (далі - Тендерна документація) дискримінаційних умов та умов, що обмежують конкуренцію та суперечать вимогам закону та вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Прошу зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства згідно наведеного нижче. Вважаємо, що замовником в рамках здійснення даної закупівлі були допущені порушення головних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії Замовника в частині встановлення у Документації оскаржуваних вимог у відповідний спосіб були визнані такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Відповідно до пункту 51 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Керуючись пунктом 51 Особливостей, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, які мають дискримінаційний характер по відношенню до нас, як учасника, а саме: Відповідно до абзацу 4 пункту 1 Додатоку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV) : ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»» Замовник вимагає: «Поставка товару має здійснюватися автотранспортом Постачальника, що призначений та обладнаний (рефрижератором) для перевезення охолоджених (заморожених) продуктів харчування, тому Учасник у складі пропозиції повинен надати: копію діючого протоколу перевірки технічного стану транспортного(-их) засобу(-ів), який учасник має намір залучати для виконання умов договору поставки товару; для підтвердження підтримання температурного режиму під час постачання товару Учасник має подати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про калібрування, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, та атестат про акредитацію органу із калібрування; копію документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції транспортного засобу, яким планується постачання Товару, укладені між учасником та суб’єктом господарювання уповноваженим на проведення дезінфекційних робіт. На підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції транспортних засобів учасники у складі тендерної пропозиції надають: результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень, що проведені в акредитованих лабораторіях (протокол, висновок тощо) на транспортний(і) засіб(и), яким планується постачання Товару, видана на ім’я учасника у поточному році (обов’язково надати інформацію про результати досліджень на вміст БГКП, лістерії та МАФАнМ). Також надати атестат лабораторії, яка провела дані лабораторні дослідження, в останній редакції. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару, і представляти її за вимогою замовника, та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам.» Така умова тендерної документації, що визначає надання свідоцтво про калібрування та супутні документи до нього на ім’я Учасника та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень, що проведені в акредитованих лабораторіях (протокол, висновок тощо) на транспортний(і) засіб(и), яким планується постачання Товару, видана на ім’я учасника відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання (що користуються послугами перевезення) в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. мене як Учасника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Замовник повідомляє, що холодильне обладнання Учасника транспортний засіб, якого пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, та атестат про акредитацію органу із калібрування; копію документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції транспортного засобу, яким планується постачання Товару, укладені між учасником та суб’єктом господарювання уповноваженим на проведення дезінфекційних робіт. Також вимагає результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції - оформлені на Транспортний Засіб та складське приміщення видана на ім’я учасника. Тобто прийняти участь у закупівлі має право лише власник Транспортного засобу або Учасник який провів дезінфекційні роботи та калібрування. Замовники які отримують послуги згідно договору про надання послуг з перевезення вантажів обмежені у праві прийняти участь у Закупівлі. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. Учасника. Тобто обмежується коло учасників які працюю на договірних відносинах відповідно до договору надання транспортних послуг і не можуть надати відповідні підтверджуючі документи на ім’я власника Транспортного засобу. З огляду на вищезазначене, вважаємо, що замовник зловживає своїми правами, порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання сертифікатів саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей прошу Замовника: 1. Привести закупівлі UA-2023-01-27-000148-a до вимог чинного законодавства України! 2. Прошу Замовника – Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" усунути вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-01-27-000148-a: - надати право учасникам які працюють на договірних відносинах відповідно до договору надання транспортних послуг і можуть надати відповідні підтверджуючі документи на ім’я власника Транспортного засобу;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Вказані вимоги обумовлені тим, що одним із завдань Замовника є безпечне та якісне забезпечення харчування пацієнтів, що в свою чергу обумовлює необхідність перевірки безпечності умов транспортування та зберігання продуктів харчування. Факти викладені у вимозі свого підтвердження не знайшли. Замовником не обмежуються права жодного потенційного учасника, в тому числі і тих, які не мають власних транспортних засобів для постачання продукції. Учасники, які отримують послуги згідно договору надання транспортних послуг, на час подачі своєї тендерної пропозиції повинні мати укладений такий договір, відповідно вправі передбачити у ньому надання відповідних документів (які передбачені у тендерній документації) власником транспортного засобу.
Статус вимоги: Відхилено