-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту будівлі блоку служб 2-го району (інв.№1192)
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту будівлі блоку служб 2-го району (інв.№1192))
Завершена
3 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2023 11:24 - 02.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо рішення замовника про відхилення вимоги UA-2023-01-26-004074-a.c1
Номер:
a0769439d14346a0aa41e0b2c6d2e8ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-004074-a.b3
Назва:
Щодо рішення замовника про відхилення вимоги UA-2023-01-26-004074-a.c1
Вимога:
Дякуємо за Вашу відповідь на вимогу UA-2023-01-26-004074-a.c1,
При наданні відповіді на нашу вимогу ви проігнорували частину нашої вимоги а саме той факт, що в Тендерній документації вами зазначено що Учасник має надати не менше двох відгуків. Встановлення мінімальної кількості відгуків є вимогою що штучно звужує кількість учасників, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які починають працювати в даній сфері та мають лише один аналогічний договір відповідно можуть надати лише один відгук.
У звязку з чим , ми вважаємо вашу відмову від задоволення вимоги безпідставною. Просимо внести зміни в Тендерну документацію, в частині визначення кількості відгуків, з метою запобігання дискримінації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.02.2023 11:52
Дата подачі:
01.02.2023 16:10
Вирішення:
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Тому отримання від попереднього контрагента учасника схвального відгуку є вагомішим доказом надійності учасника.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників саме документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Наявність відгуків документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Тендерної документації
Номер:
089a992325c04c0590e9d42239a87192
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-004074-a.b2
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
В п. 1 Розділу І Тендерної (далі - ТД), вами зазначено, що Тендерну документацію сформовано Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022 (далі – Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
В п.3 Таблиці Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, вами зазначено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасникам необхідно надати:
Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника (з урахуванням ч. 5 ст. 22 Закону) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка містить відомості про: посаду, П.І.Б., спеціальність/кваліфікація, працює в даній організації постійно/ тимчасово, загальний досвід роботи (років), досвід роботи на посаді, місце отримання освіти (найменування учбового закладу), дата та номер документа.
При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність:
- інженера-будівельника (не менше одного) з досвідом виконання будівельних робіт);
- маляра, штукатура або маляра-штукатура;
-тесляра.
Одночасно Замовником, в якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації, встановлено вимогу Учасникам надати копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці, або цивільних угод з такими працівниками.
Також для підтвердження вказаних в довідці даних учасником надаються копії відповідних чинних документів:
- копію диплома про освіту інженера-будівельника зазначеного в Довідці;
- копію посвідчення або свідоцтво маляра, штукатура або маляра-штукатура ( не нижче 4 розряду не менше 3-х осіб) зазначених в Довідці;
- копію посвідчення або свідоцтво: тесляра (не нижче 3 розряду не менше 2-х осіб) зазначених в Довідці;
В ч. 1 статті 16 Закону України зазначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Закон не містить інформацію щодо необхідності Замовниками встановлювати умову щодо надання особистих документів працівників.
Якщо у Учасника є в наявності працівники, які мають відповідну кваліфікацію але не надають згоду на оприлюднення їх особистих документів, таких як дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо, при цьому таких працівників у Учасника достатньо для надання послуг, що підтверджується аналогічними договорами.
Вимога щодо надання Учасниками копій документів працівників, а саме копію диплома про освіту інженера-будівельника зазначеного в Довідці; копію посвідчення або свідоцтво маляра, штукатура або маляра-штукатура ( не нижче 4 розряду не менше 3-х осіб) зазначених в Довідці; копію посвідчення або свідоцтво: тесляра (не нижче 3 розряду не менше 2-х осіб) зазначених в Довідці, є такою що штучно звужує кількість учасників, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, працівники яких не надали їм згоду на оприлюднення особистих документів.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо внести зміни в документацію та виключити дану вимогу, як таку, що не відповідає умовам закупівлі та створює дискримінаційні умови для учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.02.2023 11:55
Дата подачі:
01.02.2023 16:11
Вирішення:
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Надання копій трудових угод або наказів по підприємству підтверджує правові трудові взаємовідносини між працівником та підприємством. Надання посвідчення або свідоцтва підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до його спеціальності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до Тендерної докуметації та усунення дискримінаційних вимог
Номер:
cc53bb1bf1a341a68d5377f289d71e75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-004074-a.c1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної докуметації та усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
В п. 1 Розділу І Тендерної (далі - ТД), вами зазначено, що Тендерну документацію сформовано Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції закону від 10.09.2022 (далі – Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Проте, в п.3 Таблиці Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, вами зазначено,
що Учасник має надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оригінали або завірені учасником копії позитивних листів-відгуків (не менше двох) щодо вказаних в довідці договорів з зазначенням:
- найменування виконавця/підрядника та замовника;
- предмету договору;
- номеру та дати договору;
- підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг.
Акцентуємо вашу увагу, на тому що лист-відгук законодавством не визначений як документом який підтверджує виконання послуг чи виконання договору. Також, наголошуємо що замовник відповідно ч. 3 ст. 22 Закону в тендерній документації може розмістити вимогу щодо надання інформації про наявність відгуків, а не вимагати надання самого відгуку, як документа.
Крім того, вами зазначено що Учасник має надати не менше двох відгуків, дана вимога є такою що штучно звужує кількість учасників, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які починають працювати в даній сфері та мають лише один аналогічний договір відповідно можуть надати лише один відгук.
У зв’язку з вищезазначеним просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги .
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 01.02.2023 14:39
Дата подачі:
31.01.2023 11:56
Вирішення:
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Надання договіру про аналогічні виконання робіт/послуг) або (акту виконаних робіт/ послуг ) не завжди підтверджує надійність учасника .
Договір є лише декларацією намірів щось надати/виконати роботи/ послуги. Акт виконаних робіт також не дає 100% певності у тому, що виконавець виконав все вчасно та якісно тощо.
Тому отримання від попереднього контрагента учасника схвального відгуку є вагомішим доказом надійності учасника.
Статус вимоги:
Відхилено