-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
8 294 871.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 948.71 UAH
мін. крок: 1% або 82 948.71 UAH
Період оскарження:
25.01.2023 14:46 - 17.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо Переможця
Номер:
89206169d1974b4eac7969c25d6630b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.a10
Назва:
Вимога щодо Переможця
Вимога:
Детально в описі
Пов'язані документи:
Учасник
- V. ОП посвідчення та протокол (документи Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:04
- І. про спецзасоби (довідка Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Жук.pdf 28.03.2023 12:04
- ІІІ. Експоцентр-ВДНХ (договір Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:04
- ІІ. Укрпошта акти (документи Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Кашуба В.Й..pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Стеценко А.П..pdf 28.03.2023 12:04
- Вимога щодо Переможця.pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Іващенко А.М..pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Золотарьов.pdf 28.03.2023 12:04
- VІІ. договір страхування проф відповідальність на 2023 рік.pdf 28.03.2023 12:04
- VІ. Беженар.pdf 28.03.2023 12:05
- VІ. працівники.pdf 28.03.2023 12:05
- V. тех персонал (довідка Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
- ІІ. Договір Укрпошта ориг. + коп. (документи Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
- ІІ. досвід (довідка Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
- VІ. Пискун.pdf 28.03.2023 12:05
- ІІ. Експоцентр-ВДНХ 469-В оригінал + акти+рекоменд. (документи Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
- ІІІ. ст. 17 (довідка Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
- 0. Протокол визначення Переможця.pdf 28.03.2023 12:05
- VІ. Браговський.pdf 28.03.2023 12:05
- VІ. Бережний.pdf 28.03.2023 12:05
- IV. пропозиція (довідка Комсервіс).pdf 28.03.2023 12:05
Дата подачі:
28.03.2023 12:05
Вирішення:
ПУНКТ 1
ПП «Комсервіс –Безпека» в складі надано довідку «довідку про мат базу», яка містить інформацію щодо наявності:
9мм пристрій для відстрілу гумових куль Форт 17Р 2 власне
Набої гумові Форт-Т кал. 9 мм 50 власне
і відповідно у складі пропозиції подано видаткову накладну № 5363 від 03 квітня 2018 року, яка підтверджує наявність вищезазначених спецзасобів.
До того ж, Замовник звертає увагу, що вимога тендерної документації визначена так: наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони для забезпечення кожного посту охорони відповідно до Постанови КМУ №97 від 11.02.2013.
Відповідно до абз.1 ч.1 ст.9 ЗУ «Про охоронну діяльність», Суб'єкт охоронної діяльності МАЄ ПРАВО для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою КМУ №97 від 11.02.2013 затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, згідно з додатком.
Тобто, постановою КМУ №97 від 11.02.2013 визначено вичерпний ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, які можуть використовуватись в охоронній діяльності. Цей перелік не є обов’язковим до наявності в повному обсязі для надання охоронних послуг.
Таким чином, Замовник встановив вищевказану вимогу з метою наявності в Учасника спеціальних засобів тих, які є в переліку, який затверджений КМУ №97. Тобто, щоб це були засоби захисту, які дозволені (передбачені) вимогами чинного законодавства. Але, це не означає те, що Учасник в обов’язковому порядку зобов’язаний мати всі види спеціальних засобів, які зазначені в цій постанові.
Виходячи з викладеного, Замовник не вбачає жодних невідповідностей та підстав для відхилення пропозиції Переможця в даній частині.
ПУНКТ 2
Замовником у складі пропозиції була встановлена наступна вимога: (документація зі змінами»
Довідка в довільній формі з інформацією про виконаний Учасником аналогічний договір укладений не раніше 2017 року із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер, строк дії).
1.1. Аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п. 3.1); документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі – акти, видаткові накладні.
На підтвердження успішного виконання умов договору надати лист-відгук від замовника, я к и й підтверджує виконання умов договору та відсутність зауважень/претензій зі сторони замовника.. Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на териорії яких проводяться масові заходи відповідно до предмету закупівлі
Тобто Замовник встановивши дану вимогу, мав на увазі надання в складі пропозиції 1 АНАЛОГІНОГО ДОГОВОРУ (не менше одного). Те, що ви шановний Учасник розумієте, цю вимогу «по-своєму» і звертаєте увагу на припис «аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п. 3.1), то документи мають бути надані до всіх договорів» - це виключне трактування ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», якщо у вас виникали якісь непорозуміння під час підготовки тендерної пропозиції, ви могли звернутись до Замовника, поставивши запитання на майданчику в період уточнень. Замовник вимагав вказати в довідці строк дії договору (вимога щодо вказання строку дії договору відповідно до ДУ не була встановлена), тому Переможцем була вказана відповідна інформація про СТРОК ДІЇ ДОГОВОР, а не СТРОК НАДАННЯ ПОСЛУГ. Замовник не вважає за потрібним перерахувати суми актів наданих послуг, так як документацією не була встановлена вимога щодо відповідності суми актів – з сумами договорів або додаткових угод. Переможцем було надано 3 аналогічних договори, що підтверджують досвід надання послуг, було надано акти, що підтверджують його виконання та листи-відгуки, в яких зазначені строки надання послуг та які підтверджують виконання договорів у повному обсязі.
ПУНКТ 3
Відповідно до пункту 4 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) відповідно до вимог Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
Тобто Замовником не було встановлено вимогу, щодо надання в складі пропозиції інформації щодо раніше укладеного договору. Довідки, що підтверджують відсутність підстав для відмови відповідно до ст. 17 ЗУ, були надані Переможцем на власний розсуд, тому Замовник не може розцінювати дану інформацію, як невідповідність адже не встановлював такої вимоги.
ПУНКТ 4
Щодо відсутності інформації ціна без ПДВ у формі Тендерна пропозиція. Замовник вважає, що це формальна помилка відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому інформація є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Переможець не відступав від форми, Переможець вказав суму з урахуванням ПДВ, при цьому сума без ПДВ міститься у формі тендерної пропозиції, що ніяк не впливає на коректність інформації та зазначена сума є абсолютно правильною та відповідає всім розрахункам.
ПУНКТ 5
Щодо розбіжностей посад у довідці про технічний персонал та посвідченнях про проходження навчання з охорони праці. ПП «Комсервіс-Безпека» було надано в складі пропозиції накази про призначення на технічний персонал та документи, які підтверджують КВАЛІФІКАЦІЮ персоналу та вказують на РОЗРЯД.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410733 на Виноградова Олександра Володимировича (2240 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410737 на Касяненка Володимира Миколайовича (2240 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410721 на Кізіму Антона Андрійовича (7242 Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Вимоги Замовника були дотримані та виконані в повному обсязі. В Замовника відсутні підстави щодо відхилення пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що частина перша статті 105 КЗпП передбачає суміщення професій (посад), тобто можливість виконання працівником на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Тому посади зазначені в посвідченнях можуть бути основною роботою та/або за сумісництвом, що ніяким чином не впливає на кваліфікацію працівників, які здійснюватимуть ремонт та технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації. На підставі вищевикладеного, в Замовника відсутні підстави для відхилення. Вимоги Замовника були дотримані та виконані в повному обсязі. В Замовника відсутні підстави щодо відхилення пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ПУНКТ 6
Інформація подана учасником щодо Довідки в довільній формі про працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником не менше трьох років( з зазначенням ПІБ, стажу роботи охоронником та кваліфікації, з зазначення серії, номеру та дати видачі свідоцтва) в кількості не менше 32 осіб, з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, Замовником не розглядалась як «НЕВІДПОВІДНСТЬ», «НЕПРАВИЛЬНІСТЬ» або «НЕКОРЕКТНІСТЬ». Замовник розглядає це як технічну помилку, адже відповідно до документів, наданих в складі пропозиції, а саме:
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) – 3й розряд;
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій;
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.1., що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- копія документу на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.1., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої не раніше 2021 року та/або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості, всі охоронники відповідають вимогам, встановленим Замовником та чинним законодавством.
Інформація зазначена в довідці, є інформацією в довільній формі, яка може містити невірну назву документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Тому, Замовник не може розглядати дані описки, як НЕВІДПОВІДНІСТЬ пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
ПУНКТ 7
З даного приводу Замовник зазначає, що документація містила вимогу щодо надання в складі пропозиції договору Матеріальної відповідальності Виконавця та відшкодування збитків, нанесених з його вини має бути застрахована на суму не менше 5 000 000 грн (надати в складі пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами). Такий договір в складі пропозиції, надано ПП «Комсервіс-Безпека». Ніяких інших вимог, щодо надання в складі пропозиції інших документів до договору не було.
Додаток до договору, на який посилається ПП «Шериф-Захист» не є визначальним та не може мати інші умови, ніж визначені в договорі. Тобто, вказана заява не може впливати на істотні умови договору. Абсолютно всі умови, які стосуються страхування професійної відповідальності відображені та встановлені в договорі. Заява на страхування необхідна для страхової компанії, на підставі чого укладається договір. Договір є кінцевим етапом процедури страхування, який підтверджує факт страхування, і він відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
900fad963a714df688fab0fe8dd2cb8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.c9
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації та бездіяльність Замовника
при проведенні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- дозвіл зброя.pdf 16.02.2023 22:33
- рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf 16.02.2023 22:33
- Скарга ВДНГ 2023 - 2 (2).pdf 16.02.2023 22:33
- Аналогічний договір ПП Атлант 1 (4) (2).pdf 16.02.2023 22:33
- Рішення від 17.02.2023 № 1868.pdf 17.02.2023 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2023 № 2288.pdf 27.02.2023 17:16
- Рішення від 27.02.2023 № 2288.pdf 01.03.2023 12:33
- Перелік змін 2.pdf 14.03.2023 10:30
- Протокол внесення змін 2.pdf 14.03.2023 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2023 22:38
Дата розгляду скарги:
27.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2023 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2023 12:33
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2023 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни відповідно рішення від 27.02.2023 №2288-р/пк-пз внесені
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
737732099c3e425cb8e0d932d57cd29f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.c8
Назва:
Скарга
Скарга:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації та бездіяльність Замовника
при проведенні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір ПП Атлант 1 (4) (2).pdf 16.02.2023 21:44
- скарга.pdf 16.02.2023 21:44
- дозвіл зброя.pdf 16.02.2023 21:44
- рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf 16.02.2023 21:44
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
371c1249dfeb49be8eaaf7939b2ee983
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.a7
Назва:
Вимога
Вимога:
Пунктом 2. Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Охоронники, в складі екіпажу групи швидкого реагування, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Також, учасники повинні забезпечити можливість озброєння охоронників, які будуть здійснювати охорону об’єкта на посту охорони, газовими пістолетами, за першою вимогою Замовника. Підтверджується гарантійним листом. Додатково надати копію документу
(дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 року, вимоги щодо обов’язку одержати в органі поліції дозвіл на право зберігання зброї, а саме наявності кімнат зберігання зброї встановлені для керівників підприємств, установ, організацій. Наказом МВС № 622 від 21.08.1998 року, зберігання зброї та боєприпасів до неї вдома дозволено для наступних категорій громадян: повнолітніх громадян України, які досягли 18 років – відповідно до п. 12.1 Наказу № 622, вони мають право купувати та зберігати холодну, охолощену та пневматичну зброю та основні частини до неї.
Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видані персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника.
Отже, ми, як потенційний Учасник, не можемо надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги.
Натомість у нас, як потенційного учасника закупівель, наявні працівники відповідної кваліфікації (Охоронники), які в тому числі входять до складу екіпажів груп швидкого реагування, та забезпечені власними пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, які зберігаються у власників таких пристроїв, що в свою чергу дає можливість Учаснику забезпечити надання охоронних послуг в повному обсязі.
Дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності документу (дозволу), виданого Учаснику на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, вимагаємо виключити з тендерної документації.
Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). До також висновку пришла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5 пункт 4, і зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 18:09
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником були внесені відповідні зміни! Вивчайте вимоги тендерної документації зі змінами
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
90ce5e701ab346a2b062c223daf65272
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.a6
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго вечора! Пунктом 3 Додатку №1 тендерної документації в редакції, що опублікована Замовником 25 січня 2023 року було визначено, що Учасник має мати наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження Учасник має надати:
3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконаний Учасником аналогічний договір укладений не раніше 2017 року із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер, строк дії).
3.2. Аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п.3.1); документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі – акти, видаткові накладні.
3.3. На підтвердження успішного виконання умов договору надати лист-відгук від замовника, я к и й підтверджує виконання умов договору та відсутність зауважень/претензій зі сторони замовника. Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи.
Не погоджуючись з Вашими дискримінаційними вимогами визначеними тендерною документацією, а саме про наявність аналогічного договору укладеного не раніше 2017 року та те, що Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи, ПП «Атлант» була подана скарга до Антимонопольного комітету України (Номер скарги: UA-2023-01-25-011619-a.b5). За результатами розгляду скарги та з метою усунення порушень, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Національний комплекс «Експоцентр України» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
На виконання вищезазначеного рішення, 14 лютого 2023 року Національний комплекс «Експоцентр України» були частково внесені зміни, зокрема:
- вимога про наявність аналогічного договору укладеного не раніше 2017 року – видалена;
- вимога про наявні Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи – залишена.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5, прибравши з тендерної документації вимогу про те, що «Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 17:29
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником були внесені відповідні зміни! Вивчайте вимоги тендерної документації зі змінами
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
42a04c15ca6c41dc81676e763404f2a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- дозвіл зброя.pdf 29.01.2023 19:32
- транспорт реагування (16).pdf 29.01.2023 19:32
- Електромонтери та охорона праці (3).pdf 29.01.2023 19:32
- скарга (20).pdf 29.01.2023 19:32
- лист УДЦР.pdf 29.01.2023 19:32
- Електромонтер 1 (2).pdf 29.01.2023 19:32
- Охорона праці та пожежна безпека (5).pdf 29.01.2023 19:32
- Аналогічний договір ПП Атлант 1 (4).pdf 29.01.2023 19:32
- Електромонтер та охорона праці (1).pdf 29.01.2023 19:32
- рішення від 31.01.2023 № 1037.pdf 31.01.2023 15:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf 09.02.2023 13:15
- рішення від 08.02.2023 № 1462.pdf 10.02.2023 14:21
- Пояснення.doc 06.02.2023 13:13
- Пояснення.pdf 06.02.2023 13:13
- Додаток 3 проєкт договору_1676358181.docx 14.02.2023 12:05
- Перелік змін.pdf 14.02.2023 12:05
- Додаток_2_технічні_характеристики_предмету_закупівлі.docx 14.02.2023 12:05
- Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_ст_17.docx 14.02.2023 12:05
- Протокол внесення змін 1.pdf 14.02.2023 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2023 19:35
Дата розгляду скарги:
08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2023 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.02.2023 14:22
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2023 12:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесені відповідно до рішення від 08.02.2023 №1462-р/пк-пз
Вимога
Відхилено
Аналогічний досвід
Номер:
0461dbd5c1614ec6a84c1bde12c76470
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.b4
Назва:
Аналогічний досвід
Вимога:
В додатку №1 тендерної документації п 3. «Про наявність досвіду виконання аналогічного договору» підпункті 3.1. зазначено, що Учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконаний Учасником аналогічний договір укладений не раніше 2017 року із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер, строк дії). Аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (її. 3.1); документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі - акти, видаткові накладні. 3.3. На підтвердження успішного виконання умов договору надати лист-відгук від замовника, який підтверджує виконання умов договору та відсутність зауважень/претензій зі сторони замовника.. Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи. Наше підприємство бажає прийняти участь в даній закупівлі,має багаторічний досвід в наданні охоронних послуг , має виконані в повному обсязі аналогічні договори за ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги, які за кількістю постів, кількістю перебування дороговартісного майна, обладнання , техніки та будівель, обов’язків покладених на персонал охорони значно перевищує технічні вимоги даної тендерної документації.
Однак, в наших договорах Замовником надання охоронних послуг виступали комерційні, комунальні підприємства, що є суб'єктами господарювання з високим ступенем ризику та відноситься до критичної інфраструктури, і охоронювані нами об’єкти не є місцями на території яких проводяться масові заходи та які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України. А відповідно, ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність досвіду з охорони аналогічних об’єктів - послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України, або місць загального відпочинку людей, або місць масового скупчення людей та долучення до тендерної пропозиції наших аналогічних договорів може призвести до відхилення Учасника.
В даному випадку, Замовник вимагає досвід з конкретним типом замовників, що одразу ж звужує коло можливих учасників. Дана вимога є прямим порушенням вимог ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призводить до порушень прав Учасника, як потенційного учасника процедури закупівлі та відповідно створює умови для проведення торгів з обмеженим колом учасників, що в свою чергу не дає можливості Учаснику прийняти участь у закупівлі за даним предметом. Виходячи з наведеного, дана вимога Замовника є дискримінаційною , яка обмежує коло можливих учасників . ВИМАГАЄМО виключити цю дискримінаційну вимогу та привести у відповідність тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 22:05
Вирішення:
Замовник має намір отримати послуги найвищої якості, тому вимагає наявність досвіду з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи. НК «Експоцентр України» є унікальним об’єктом, що потребує особливого підходу до організації охоронних заходів, тому Замовник зобов'язаний створити належні умови зберігання наявних на території пам'ятних комплексів та забезпечення громадського порядку. Виконуючи своє зобов'язання щодо здійснення охорони тому і вимагає в учасників відповідного підтвердження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виконання робіт на висоті
Номер:
db7218d7d8ac445fb096945dd4ceed92
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.b3
Назва:
Виконання робіт на висоті
Вимога:
В п.2.4. Кваліфікаційних вимог вказано, що учасник повинен надати протокол та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці з безпечного виконання робіт на висоті. Однак ні в технічних вимогах ні в проекті договору немає ніяких зобов’язань перед працівниками та Учасником на виконання робіт на висоті. Вимагаємо прибрати цю надуману, дискримінаційну вимогу, яка прописана під конкретного учасника та є недоречною по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 21:40
Вирішення:
Дана вимога є обумовлена великою площею території, великою кількістю споруд та встановлених охоронних засобів. Тому для Замовника вкрай важливо, щоб технічний персонал Учасників мав досвід з обслуговування та налагоджування охоронної техніки, мав відповідну кваліфікацію та пройшов відповідне навчання з виконання робіт на висоті.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
e1d160d5e7614879b1301d69d9700e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго вечора! В тендерній документації в технічних вимогах зазначено, що учасник повинен надати копію документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг. Нам як потенційному учаснику не зрозуміло, навіщо власнику груп швидкого реагування обов’язково мати дозвіл та право на зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, якщо наші охоронники мають власні дозволи та зберігання та носіння зброї покладається особисто на них. Вимагаємо вимогу щодо надання документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, виключити з тендерної документації як таку, що є дискримінаційною та необгрунтованою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 21:24
Вирішення:
НК «Експоцентр України» є унікальним об’єктом, що потребує особливого підходу до організації охоронних заходів. Окрім того, Службою Безпеки України в листах до НК «Експоцентр України», неодноразово вказувалось та вимагалось вжиття заходів адміністративного та організаційно-штатного впливу на ситуацію щодо попередження проникнення до місць масового скупчення людей терористичних груп, а також попередження можливих надзвичайних та аварійних ситуацій на території НК «Експоцентр України» та об’єктів, що розташовані на його території, у зв’язку із ситуацією у країні, що пов’язана із ескалацією конфлікту в українсько-російських міждержавних відносинах, відкритою військовою агресією з боку Російської Федерації, активізацією дій підтриманих Росією озброєних екстремістських та сепаратистських груп на Південному Сході України, та як наслідок зростання рівня терористичної та диверсійної загрози у місті Києві. Відповідно, Замовник висуває високі вимоги до охоронної компанії. Тому встановлена вимога щодо наявності такого Дозволу є цілком обгрунтована.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5413db944bd342b8bb9229510cc7cdfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-011619-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації в Додатку №1 зазначено, що
Учасникам необхідно підтвердити наявність транспорту шляхом надання наступних документів на кожен автомобіль: - свідоцтво про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу…., - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше дати оголошення про закупівлю. Відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 про військово-транспортний обов’язок п.15. « Керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1», після чого отримується довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Нашим підприємством в 2022 році були подані до військового комісаріату зазначена інформація та отримані відповідні довідки. Виходячи з викладеного, постає питання на підставі чого вимагається надання довідок не раніше дати оголошення про закупівлю ? Хочемо зауважити, що термін виконання довідки триває до 30 днів, тож Замовник прописав дану вимогу під конкретного Учасника- передбачуваного ПЕРЕМОЖЦЯ, який завчасно підготувався та отримав довідки. Вважаємо дану вимогу незаконною, нічим не обґрунтованою та корупційною. Вимагаємо тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства, та прописати дану вимогу відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 наступним чином: «…- довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше 2022 року.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 20:33
Вирішення:
Відповідно до п.15 ПОЛОЖЕННЯ про військово-транспортний обов’язок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки. Разом з тим, даним Положенням не встановлено жодних заборон, обмежень щодо часу та періодичності отримання довідок про перебування вказаних транспортних засобів на військовому обліку. Також, не має обов’язковості отримання вказаних довідок виключно після подання відповідної інформації згідно п. 15 вказаного Положення. Таким чином, будь-яке підприємство, установа, організація не залежно від форми власності можуть у будь-який момент безоплатно отримати у військовому комісаріаті за місцем реєстрації передбачену тендерною документацією довідку.
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено