-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні талони на бензин А-95 PRO (або еквівалент), дизельне паливо ЄВРО (або еквівалент)
Завершена
3 158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 790.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2023 17:36 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
74324846a30a4cb29b9aee82c41053fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-20-014996-a.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Відповідно умов Додатку № 3 до тендерної документації ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (паливні талони на бензин А-95 PRO (або еквівалент) та дизельне паливо Євро (або еквівалент)) Замовник вимагає наявність АЗС Учасника та його партнерів, на відстані до 2 км від місцезнаходження Замовника (39500, Україна, Полтавська обл, Полтавський район, м.Карлівка, пров.Горького, 6).
Оскільки за даними умовами, прийняти участь у закупівлі, має можливість дуже вузьке коло Постачальників, (так як кількість АЗС різних брендів у вказаному радіусі є значно обмеженою), дані дії Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, ставлять учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше, а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО скасувати вищезаначені обмеження.
В разі незадоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду 26.01.2023 12:01
Дата подачі:
24.01.2023 11:15
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо за Ваше звернення! Зазначаємо, що в тендерній документації зазначено, що ми являємося комунальним підприємством, що розташоване за адресою: м.Карлівка, пров.Горького,6. Спецавтомобілі та трактори підприємства заправляються щодня, тому розташування АЗС на значній відстані від місцезнаходження підприємства призведе до перевитрати палива. Тому вимога щодо розташування АЗС на відстані до 2км не є дискримінаційною, а є економічно доцільною для підприємства.
Разом з тим наголошуємо, що замовником виставлена умова про придбання палива шляхом видачі талонів та його відпуску через АЗС Учасника чи його партнерів, а тому Учасник за відсутності власних АЗС може вирішити питання шляхом укладення партнерського договору. Відповідно цього право на участь в торгах мають всі учасники ринку на рівних умовах.
Відповідно вищевикладеного, на виконання вашої вимоги буде внесено зміни лише в частині розташування АЗС в межах міста Карлівка, і до технічних вимог в Додатку 2 до тендерної документації будуть внесені зміни в такій редакції: «АЗС має бути розташовано в межах міста Карлівка
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
d34542173ae648338c1e20e647d9adbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-20-014996-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно умов Додатку № 3 до тендерної документації ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (паливні талони на бензин А-95 PRO (або еквівалент) та дизельне паливо Євро (або еквівалент)) Замовник вимагає наявність АЗС Учасника та його партнерів, на відстані до 2 км від місцезнаходження Замовника (39500, Україна, Полтавська обл, Полтавський район, м.Карлівка, пров.Горького, 6).
Оскільки за даними умовами, прийняти участь у закупівлі, має можливість дуже вузьке коло Постачальників, (так як кількість АЗС різних брендів у вказаному радіусі є значно обмеженою), дані дії Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, ставлять учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше, а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО скасувати вищезаначені обмеження.
В разі незадоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
Відмінити
Дата скасування:
25.01.2023 15:38