-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Завершена
324 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2023 09:21 - 22.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до органу оскарження в порушення вимог ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
0f47520a710c408b9977e0734cb3cd4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-000773-a.a5
Назва:
Скарга до органу оскарження в порушення вимог ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Вимоги опублікованої тендерної документації в новій редакції порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (Далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) в частині, що стосуються тендерної документації, крім того в частині невиконання рішення органу оскарження та порушують наше право на участь у цих Торгах, зокрема виходячи з описаного в скарзі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.02.2023 17:47
- Додаток до Скарги 04.02.2023 17:47
- Пояснення 2.docx 13.02.2023 13:34
- рішення від 07.02.2023 №1327.pdf 07.02.2023 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2023 №1767.pdf 16.02.2023 11:22
- рішення від 15.02.2023 №1767.pdf 17.02.2023 16:19
- пояснення по скарзі 2.pdf 09.02.2023 13:36
- Пояснення 2 по скарзі ВО Побужжя.docx 09.02.2023 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2023 17:51
Дата розгляду скарги:
15.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2023 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.02.2023 16:20
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2023 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни згідно рішення АМКУ
Вимога
Відхилено
порушення вимог п. 29 Особливостей.
Номер:
17517ab6ebb0474d8ef99dc903f0e7ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-000773-a.c4
Назва:
порушення вимог п. 29 Особливостей.
Вимога:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно оголошення та Тендерної документації ви закуповуєте: Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3. Для вугілля кам’яного, що використовуються для побутових потреб наразі діє один державний стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови". Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" не передбачає наявності наступних документів, що вимагаються вами згідно Тендерної документації, а саме:
2.3. Інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка визначених замовником в цьому тендері марок вугілля із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника(продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта господарювання).
2.4. Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.2.3. додатку 2 до цієї тендерної документації: чинний договір(и) купівлі-продажу (або постачання) визначених замовником в цьому тендері марок вугілля між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником); договір(и) купівлі-продажу (або постачання) визначених замовником марок вугілля між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не є виробником та/або не має прямих договірних відносин з виробником).
2.5. Звіт про проведення екологічного аудиту виданого на виробника або довідку в довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 з додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки. Якщо учасник не надає в тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. Відсутність чинного висновку з оцінки впливу на довкілля на виробника пропонованої продукції в згаданому реєстрі або відсутність в тендерній пропозиції копії висновку з оцінки впливу на довкілля (або його першої сторінки), чи опис планової діяльності в висновку не пов’язаний з переробленням корисних копалин, у тому числі збагаченням, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
За власним прикладом Рішення АМКУ Ви повинні були вже дізатись, що ДСТУ 7146:2010 вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик І БІЛЬШЕ НІЧОГО.
Також, у системі електроних торгів є вже безліч рішень АМКУ щодо визначення аналогчних вимог незаконними.
Отже, вимагаємо виключити незаконні вимоги, що не передбачені чинним національним стандартом для даного виду товару.
У іншому випадку звернемось до уповноважених органів з метою захисту прав.
Нагадуємо, що повноваження щодо становленя порушень поряду проведення торгів має АМКУ та ДАСУ.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 17:26
Вирішення:
Ваше право, звертайтесь! Дуже дякуємо за інформацію, також окрім ДАСУ та АМКУ державне регулювання, контроль у сфері закупівель здійснюють: уповноважений орган - Мінекономіки, Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування та Рахункова палата. Подумайте, можливо доречно звернутись і до них.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023
Номер:
eb6f2886b3c346f0951f043b3f505514
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-000773-a.c3
Назва:
НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023
Вимога:
Згідно РІШЕННЯ АМКУ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023 Документація не містить переліку лабораторій, їх адреси, вартість послуг з
проведення лабораторних досліджень, строки виконання, що не дає можливості учасникам
належним чином сформувати свою Пропозицію у т.ч. в частині формування ціни
Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема,
Скаржника.
Враховуючи викладене, зазначена умова є дискримінаційною по відношенню до
суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
У проекті договору п. 2.4 (ЗІ ЗМІНМИ) вказано 2.4. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, в тому числі у випадку візуального виявлення недоліків у місці розвантаження в частині якісних та технічних показників (наявність дрібної фракції у розмірах та кількості, що перевищує встановлені чинними стандартами норми, наявність у вугіллі сторонніх домішок – землі, сміття, інші невідповідності вугілля встановленим чинними стандартами технічним показникам), а так само встановлення в процесі споживання такого вугілля нетипових відхилень, таких як недосягнення нормальної тепловіддачі котельного опалення, понаднормативні перевитрати вугілля по відношенню до розрахункової витрати аналогічного вугілля за попередні періоди, тощо, проводити лабораторні дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Замовника в незалежній атестованій хімічній лабораторії. В такому випадку Постачальник може вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до хімічної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень за власні кошти на умовах та у строки, визначені Замовником. Замовник має безумовне право вибору хімічної лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. За наявності зауважень представника Замовника, що уповноважений на приймання вугілля, щодо технічних та якісних показників вугілля, що прибуло до визначеного Договором місця призначення, таке вугілля не приймається Замовником (не підписується відповідний акт приймання-передачі Товару) та не підлягає оплаті до моменту виконання Постачальником умов, зазначених вище при настанні подібних випадків. Всі непередбачувані додаткові витрати (зберігання вугілля, охорона, ризики псування та/або засмічення вугілля під дією атмосферних факторів, тощо) в такому випадку можуть покладатися на Постачальника та не компенсуватися Замовником.
Відтак вбачається невиконання рішення органу оскарження.
АНІ цін, ані переліку лабораторій, ані жодних інших вимог, щоб Учасники могли сформувати ціни НЕ НАДАНО Замовником.
Виконайте рішення АМКУ, у іншому випадку звернемось до АМКУ та ДАСУ з метою захисту прав та притягнення до відповідальності уповноваженої особи Замовника за порушення - невиконання рішення органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 16:59
Вирішення:
Ваше право, звертайтесь!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023
Номер:
6e85955e84664e3a8f2e98bf4dd91694
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-000773-a.b2
Назва:
НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023
Вимога:
Згідно ТД у новій редакції у Додатку 2 міститься вимога 2.5. Звіт про проведення екологічного аудиту виданого на виробника або довідку в довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 з додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки. Якщо учасник не надає в тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. Відсутність чинного висновку з оцінки впливу на довкілля на виробника пропонованої продукції в згаданому реєстрі або відсутність в тендерній пропозиції копії висновку з оцінки впливу на довкілля (або його першої сторінки), чи опис планової діяльності в висновку не пов’язаний з переробленням корисних копалин, у тому числі збагаченням, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
ПРОТЕ, Згідно РІШЕННЯ № 1131-р/пк-пз від 01.02.2023, Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію.
Відповідно до додатку 2 Документації зазначено, зокрема:
Звіт про проведення екологічного аудиту виданого на виробника або довідку в
довільній формі про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки
впливу на довкілля на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, відповідно
до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017 з
додаванням копії означеного висновку або його першої сторінки. Якщо учасник не надає в
тендерній пропозиції висновку з оцінки впливу на довкілля на перероблення корисних
копалин, у тому числі збагачення, або його першої сторінки, він має зазначити в довідці
таку інформацію: повне найменування виробника, його код ЄДРПОУ, номер висновку та
дата його видачі, реєстраційний номер справи, опис планової діяльності для самостійної
перевірки замовником наявності означеного висновку в Єдиному реєстрі з оцінки впливу
на довкілля http://eia.menr.gov.ua/. Відсутність чинного висновку з оцінки впливу на
довкілля на виробника пропонованої продукції в згаданому реєстрі або відсутність в
тендерній пропозиції копії висновку з оцінки впливу на довкілля (або його першої
сторінки), чи опис планової діяльності в висновку не пов’язаний з переробленням корисних
копалин, у тому числі збагаченням, є підставою для відхилення тендерної пропозиції
учасника.
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для
побутових потреб поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА
АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ
ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" не передбачає наявності вищезазначених документів.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам
чинного законодавства в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення
пункту 29 Особливостей.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відтак, вбачається невиконання рішення органу оскарженя у вказаній частині.
З метою захисту своїх прав будемо вимушені звернутись до АМКУ та ДАСУ з метю встановлення порушення та притягнення до відповідальності уповноваженої особи Замовника, у тому випадку, якщо рішення АМКУ не буде виконано та незаконну вимогу не буде вилучно з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 16:55
Вирішення:
Ваше право, звертайтесь!
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
48391c1c5d6f4e69bd00bfc67d843f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-000773-a.a1
Назва:
в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Щодо рішення Замовника (умов тендерної документації) по даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.01.2023 12:36
- рішення від 24.01.2023 № 788.pdf 24.01.2023 15:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2023 № 1131.pdf 01.02.2023 17:47
- рішення від 01.02.2023 № 1131.pdf 03.02.2023 12:49
- Пояснення по скарзі.docx 26.01.2023 12:53
- пояснення по скарзі.pdf 26.01.2023 12:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2023 13:19
Дата розгляду скарги:
01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2023 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2023 12:49
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2023 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни згідно рішення АМКУ