• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Котел газовий водогрійний з пальниками та котловою автоматикою в комплекті для котельні по вул. С.Петлюри, 4а м. Львів

Котел газовий водогрійний з пальниками та котловою автоматикою в комплекті для котельні по вул. С.Петлюри, 4а м. Львів, в кількості - 2 комплекти

Торги відмінено

9 279 927.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 278 397.81 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 16:45 - 14.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 862aa30b9b584e2ab6ae43cf479cb826
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-001140-a.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Визнати протокол засідання тендерного комітету №5/01-2018 від 05.01.2018 року на відповідність технічним вимогам про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «Котлогаз» та допущення до аукціону ТОВ «Терміка» та ТОВ «МТВО «Комплекс» неправомірним.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2018 13:59
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2018 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: відміна торгів на підставі рішення №722-р/пк-пз від 26.01.2018р.
Задовільнена: Так
Автор: ООО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ", Сергей Пастух +380675313649 pastuh@kotlogaz.com.ua http://www.kotlogaz.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b22668dcd5ff405c8a86123162bf7d0a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-001140-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником торгів ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАЛІЗНИЧНЕТЕПЛОЕНЕРГО» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю товару ДК 021:2015 (44620000-2) Радіатори та котли для систем центрального опалення та їх деталі; Котел газовий водогрійний з пальником та котловою автоматикою в комплекті для котельні по вул.С. Петлюри, 4а, м. Львів. Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «Котлогаз» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері ознайомившись з тендерною документацію Замовника, але у нас виникли запитання та зауваження щодо деякрозділів Додатку №3 до Тендерної документації ( Технічне завдання), а саме до заявлених технічних вимоги товару: №12 Площа нагріву котла, №13 Питомий об’єм котлової води, №17 Обмеження циркуляції води через котел, №24 Конструкція та спосіб відкривання фронтальних дверей та люків, які наше підприємство й опублікували на сайті 27.10.17, 15:41 год. Щодо №12 Площа нагріву котла Так як різні виробники котлів мають різні габаритні розміри котлоагрегатів та у зв’язку з цим площа нагріву також відрізняється. Площа поверхні нагріву впливає на температуру вихідних газів та ККД котла. Запитання ТОВ «ВКП « Котлогаз» : Чи допускається застосування котлів, у яких площа нагріву складає менше 270 м2, якщо при цьому виконуються вимоги до температури вихідних газів та ефективності котла КПД ? Щодо № 13 Питомий об’єм котлової води Так як питомий об’єм котлової води приведений до 1 кВт потужності визначається за формулою: Vпит = Vк / Qк (л/кВт) , де Vк – загальний об’єм котлової води (л) Qк - максимальна теплова потужність котла (кВт) . Питомий об’єм котлової води повинен бути не менше 1,5 л/кВт. Виконання вимоги підтвердити приведенням значення (опису, пояснення, величини) в технічній документації заводу-виробника. Зауваження ТОВ «ВКП «Котлогаз»: Нижча водонаповненість котлів за наведений показник в ТЗ є додатковою перевагою, адже це дозволяє забезпечити більшу маневреність потужності, і економію природного газу під час запуску котлів з холодного стану та в перехідних режимах. Вимога Замовника не менш ніж 1,5 літр/кВт відповідає тільки котлам Viessmann. Прохання до Замовника врахувати це та розглядати обладнання, що має питомий об’єм котлової води нижче 1,5 л/кВт? Щодо №17 Обмеження циркуляції води через котел Обмеження циркуляції води через котел Умови експлуатації (проектування, монтажу) заводу-виробника повинні допускати нормальну роботу котла без вимоги забезпечення мінімальної циркуляції води через котел. Робота пальника котла при відсутності циркуляції через котел, при нормі всіх інших параметрів безпеки, не повинні приводити до його аварійної зупинки. Виконання вимоги підтвердити приведенням значення (опису, пояснення, величини) в технічній документації заводу-виробника. Запитання ТОВ «ВКП «Котлогаз»: Чи допускається робота автоматики безпеки, що передбачає включення циркуляційних котлових насосів при працюючому пальнику. Якщо ні, будь ласка поясніть причину? Щодо№24 Конструкція та спосіб відкривання фронтальних дверей та люків. Конструкція та спосіб відкривання фронтальних дверей та люків Фронтальні двері котла обов’язково повинні мати розпашну конструкцію (дві окремі половини). Не допускається кріплення пальника і інших елементів на фронтальні двері котла. Фронтальні двері котла повинні мати змогу безперешкодного ревізійного відкривання, без необхідності будь-яких демонтажних робіт. На фронтальні двері котла не повинна передаватись вага пальників і будь-яких інших пристроїв. Котел своєю конструкцією повинен передбачати наявність оглядового (ревізійного) люка, який забезпечує доступ людини в середину топки котла, без необхідності виконання будь-яких демонтажних робіт. Відкривання люка повинно бути простим і безперешкодним. Котел повинен мати пристрій (оглядове віконце), для візуального спостереження за формою факела пальника. Конструкція пристрою спостереження повинна бути захищеною від тривалої дії високих температур та забруднення продуктами згоряння. Виконання вимоги підтвердити приведенням значення (опису, пояснення, величини) в технічній документації заводу-виробника. Зауваження ТОВ «ВКП «Котлогаз» : Такі конструктивні особливості явно вказують на конструкцію конкретного котла марки Viessmann. Інші виробники котельного обладнання мають інакшу конструкцію дверей котла, поворотної камери, розташування топки та димогарних труб 2-го та 3-го ходу, що має багато переваг при експлуатації та сервісному обслуговуванні котла. Прохання скасувати необхідність виконання даного пункту технічного завдання. На всі вищевказані запитання та зауваження Замовник 01.11.17 о 10:20 год. надав наступну відповідь: По даній закупівлі було допущено помилку у технічному завданні (додаток 3) , тому якнайшвидше будуть внесенні зміни по даній закупівлі. Просимо розглянути оновлене технічне завдання. 01.11.2017 року Замовником опубліковано оновлений Додаток №3 ( Технічне завдання), з яким ми ознайомилися, але від попередньої редакції цього Додатку нічого не змінилося, роз’яснення на запитання та зауваження не надано. Вважає, що такі дії Замовника порушують права та інтереси учасників торгів. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; Однак в порушення зазначених принципів публічних закупівель Замовником в Документації зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі, які є дискримінаційним по відношенню до Підприємства Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначена у додатку 3 Документації, викладена з вимогами таким чином, щоб штучно та навмисно не допустити Суб’єкта оскарження (ТОВ « ВКП «Котлогаз») до участі у конкурсі зі своїм запропонованим товаром, що суперечить меті Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII про створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Технічні вимоги Замовника що викладені в Додатку №3 ( Технічне завдання) унеможливлюють участь Суб’єкта оскарження (ТОВ «ВКП«Котлогаз»), який має можливість запропонувати Замовнику обладнання, що є вигідним за технічними характеристиками та за ціновою пропозицією. Вважаємо що встановлення Замовником вищенаведених технічних вимоги є зловживанням з його боку та порушенням принципів, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Необхідно відмітити, що відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». В порушення зазначеної вимоги Закону Замовником без будь-якого обґрунтування в Додатку 3 Документації зазначені певні конструктивні особливості котлів, які є тільки у котлів марки ВІССМАНН, а відтак обмежує участь Суб’єкта оскарження (ТОВ «ВКП «Котлогаз») і є порушенням вимог, викладених у ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «ВКП «Котлогаз», маючи фактичну можливість реалізувати аналогічні котли, які відповідають вимогам державних стандартів, саме для котельного обладнання, штучно Замовником позбавляється можливості реалізувати. Так згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. Все вище наведене свідчить про те, що встановленням конкретних технічних вимог Замовником обмежується коло потенційних учасників публічної закупівлі та порушуються принципи максимальної економії та ефективності та запобіганню зловживанням, а також свідчить про те, що Замовником при встановлені штучних обмежень щодо технічних вимог до предмету закупівель, порушуються принципи максимальної економії та ефективності при здійснення процедури закупівлі товарів за державні кошти. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника внести корективи в тендерну документацію. Додатки : 1. Платіжне доручення про сплату 5000.00 грн. 2. Додаток № 3 в старій редакції, який було викладено на сайт Замовником 05.10.2017 3. Додаток № 3 в новій редакції, який було викладено на сайт Замовником 01.11.2017 .
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2017 16:26
Дата виконання рішення Замовником: 07.12.2017 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Було внесені зміни у Технічному завданні (Додаток №3) Тендерної документації на вимогу Постійно діючою адміністративної Колегією Антимонопольного Комітету України , рішення №8265-р/пк-пз від 23.11.2017р.,які відображені у протоколі засідання тендерного комітету № 07/12-17 від 07 грудня 2017р.
Автор: ООО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ", Сергей Пастух +380675313649 pastuh@kotlogaz.com.ua http://www.kotlogaz.ua