-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В»
відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами.
Завершена
780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2023 11:57 - 18.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо негайного скасування Протоколу визнання переможцем даної закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМом у зв"язку з порушеннями чинних ЗУ Про публічні закупівлі, ЗУ Про страхування, Постанови КМУ від 01.06.2002 №733, ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ЗУ Про публічні закупівлі, Кодексу законів про працю України, Кримінального кодексу України!
Номер:
14cc157a1f9b404a80aff8da76a2547f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.c8
Назва:
Вимагаємо негайного скасування Протоколу визнання переможцем даної закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМом у зв"язку з порушеннями чинних ЗУ Про публічні закупівлі, ЗУ Про страхування, Постанови КМУ від 01.06.2002 №733, ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ЗУ Про публічні закупівлі, Кодексу законів про працю України, Кримінального кодексу України!
Вимога:
ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ у складі своєї пропозиції надав:
Довідку щодо незалучення субпідрядника (Вих. 01/03-715/3 від. 19.01.2023), згідно якого ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ інформує про незалучення іншого суб"єкта господарювання.
Ліцензію на поводження з небезпечними відходами.
Наказ №327 про видачу Ліцензії, де зазначено поводження з клінічними та подібним їм відходами (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження).
Генеральний договір обов"язкового страхування перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів, де вказав себе виключно відправником (не перевізником, не одержувачем).
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації замовник вимагає: договір про організацію перевезень (у разі залучення субпідрядника), договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В»).
У разі якщо учасник процедури закупівлі не є безпосереднім надавачем послуг - такий учасник повинен надати документи, відповідно до статті 16, підстави встановлені статею 17, інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг), пункту 7, розділу 3: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Згідно Наказу про видачу Ліцензії, у ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ відсутнє поводження з небезпечними відходами "перевезення", а у Договорі обов"язкового страхування учасник зазначив себе виключно відправником - залучення субпідрядника з перевезення небезмечних медичних відходів є обов"язковим!
Окрім того учасник зобов"язаний був надати замовнику згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації (Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації):
свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія субпідрядника,
свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) субпідрядника;
у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу субпідряника;
договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В») субпідрядника.
Відповідно до Генерального договору ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ є Страхувальником, який по відношенню до небезпечних відходів, визначених у ньому, виступає лише відправником (п. 5.2 Генерального договору з Додатком 1 до нього), діяльність якого пов"язана з перевезенням небезпечних відходів, включає: підготовку для відправлення небезпечних відходів і тари (перевірку необхідних документів, перевірку запакованих небезпечних відходів на факт унеможливлення розсипання тощо) та передачу небезпечних медичних відходів перевізнику, включаючи навантаження.
Відповідно до частин 3, 4 пункту 10 Порядку і правил проведення обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, затвердженою Постановою КМУ від 01.06.2002 №733, перевізник небезпечного вантажу (небезпечних клінічних відходів) зобов"язаний укласти договір страхування, виходячи з обсягу небезпечного вантажу, а у разі, коли перевізник виконує функції відправника та/або одержувача - він повинен застрахувати свою відповідальність у повному обсязі (повинен зазначити про виконання цієї функції у договорі обов"язкового страхування відповідальності суб"єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Отже, Генеральний договір, наданий ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ (який є безпосереднім надавачем послуг з перевезення небезпечних відходів), у складі тендерної пропозиції, не забезпечує страхування відповідальності учасника у повному обсязі.
На підставі абзаца другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (зазначив себе єдиним надавачем послуги у довідці Вих. 01/03-715/3 від. 19.01.2023, що суперечить Генеральному договору обов"язкового страхування перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів (де вказав себе виключно відправником).
ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не виконав п. 1 розділу 3 тендерної документації.
Вимагаємо негайного скасування Протоколу визнання переможцем даної закупівлі ТОВ НВК УКРЕКОПРОМом у зв"язку з порушеннями чинних (їх частина вказана у вимогах UA-2023-01-13-003179-a.c7 та UA-2023-01-13-003179-a.b6): ЗУ Про публічні закупівлі, ЗУ Про страхування, Постанови КМУ від 01.06.2002 №733, ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ЗУ Про публічні закупівлі, Кодексу законів про працю України, Кримінального кодексу України!
В іншому випадку, будемо вимушені довести факти порушень в АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2023 00:21
Вирішення:
Шановний учасник, ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції Генеральний договір № 5013/217/000001 обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів. Згідно предмету даного договору, учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є страхувальником, що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Що стосується відсутності у ліцензії учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» операції «перевезення», звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції переможця наявна ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 557 від 23.08.2016 р. згідно якої ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є перевізником небезпечних вантажів. Також, у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано інформацію про власний спеціалізований автотранспорт, таким чином учаснику не обов’язково було залучати субпідрядні організації.
Враховуючи зазначене відсутні підстави задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на не відповідь уповноваженої особи у UA-2023-01-13-003179-a.b6
Номер:
d5b86eaa1a0f484f89a838325dfdf9e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.c7
Назва:
Вимога на не відповідь уповноваженої особи у UA-2023-01-13-003179-a.b6
Вимога:
Шановний Замовник!
Ви відповіли наступне: Шановний учасник, відповідно до вашої вимоги зазначаємо наступне:
1. Звертаємо вашу увагу, що учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» завантажив до майданчику Статут підприємства та договір найму оренди транспортного засобу, в якому усі сторінки є читабельними та розбірливими, предмет та зміст документів відповідає вимогам тендерної документації, таким чином пропозиція учасника ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» відповідає вимогам в цій частині.
Щодо Статуту жодних претензій немає.
Але ж учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» згідно вашої вимоги про виправлення невідповідностей не було завантажено необхідного документа, а саме: Договір найму (оренди) транспортного засобу з розбірливою інформацією, чим учасник не виконав вимогу Замовника. Отже, вимога Замовника не виконана. ТЕКСТ ДОКУМЕНТА - ЧАСТКОВО ВІДСУТНІЙ! А, ОТЖЕ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИЙНЯТИМ ЗАМОВНИКОМ У СКЛАДІ ВСІЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ!
Ви відповіли наступне:
2. Згідно додатку № 1 Замовник вимагав «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.» У складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наявна зазначена довідка. Також у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» на працівника Терещенка Олега Ігоровича надано наказ № 11-2 /трив від 15.09.2022 р. та наказ № № 54-К від 16.09.2022 р., що підтверджує факт працевлаштування працівника на підприємстві та відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Додаткова робота Терещенка О.І., його доведений факт суміщення чи поєднання посад - це не факт прийому на роботу! (Де наказ про призначення на відповідну посаду механіка з обслуговування автотранспорту відділу логістики і документообігу.??? - його немає!).
Ви відповіли наступне:
3. Щодо наказу Романової Аріни Аркадіївни – учасником, за вимогою про усунення невідповідностей надано оновлено довідку про наявність працівників (довідка № 01/03-715/15 від 25.01.2023) в якому відсутній зазначений працівник, таким чином надання документів на її працевлаштування – не передбачається умовами тендерної документації.
Нова довідка - це нова інформація! Учасник видалив Романову Аріну Аркадіївну як штатного працівника (це зазначено в попередній довідці) в новій довідці! Таким чином порушив норми Кодексу законів про працю України.
Ви ж самі написали про виправлення невідповідностей впродовж 24 годин, що гарантується ЗУ Про публічні закупівлі. Та спеціально не бачите не виправлення, а зміну факту інформації, що вже завантажена в складі пропозиції.
Ви відповіли:
4. Щодо працівника Катишева Дмитра Миколайовича – учасником надано Наказ № 53-К від 08.11.2018 р., щодо призначення комерційним директором підприємства, посаду, яку зазначено у довідці. Зазначена інформація відповідає вимогам тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації.
Зазначена інформація не відповідає вимозі замовника - немає наказу про призначення!!! Де наказ? Це і є порушенням!
5. Шановний учасник, у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наявний сертифікат якості на мішки для утилізації, згідно вашої вимоги не зрозуміло якого саме підпису не вистачає. Наданий учасником сертифікат відповідає технічним вимогам документації.
В сертифікаті якості відсутня дата!!!!!!!!!!!!!!!!! Коли він був підписаний??? в 2021, в 1986 році чи коли???
До відома Замовника: дату документа на бланку проставляють у спеціально відведеному місці. У внутрішніх службових документах дату проставляють ліворуч від підпису, відповідає новому стандарту оформлення документів за новим ДСТУ 4163:2020.
Ви відповіли:
6. Відповідно до : Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Учасником надано відповідне роз’яснення із посиланням на чинне законодавство, що передбачено тендерною документацією, відсутні підстави задоволення вашої вимоги в цій частині.
У учасника відсутній документ, де чітко повинно бути зазначено щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України - а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А те, що надав учасник - протокол, де частково є інформація, а не конкретно в об"єкт і дослідження!!! А, отже, це є порушенням!
Ви відповіли:
7. Відповідно до Інформацію щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Учасником надано відповідне роз’яснення із посиланням на чинне законодавство, що передбачено тендерною документацією, відсутні підстави задоволення вашої вимоги в цій частині.
У учасника відсутній документ, де чітко повинно бути зазначено щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи) - а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А те, що надав учасник - не відповідає визначеній форма висновку СЕС, де повинно бути вказано: об"єкт експертизи - розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами!!! А, отже, це є порушенням!
Ви відповіли:
8. Відповідно до Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи. Учасником надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 791 від 12.11.2020 р. та лист-роз’яснення (вих.№ 01/03-715/15 від 25.01.2023 р.) із посиланням на чинне законодавство, що відповідає технічним вимогам предмета закупівлі.
Вказаний документ замовником у відповіді - не є підтвердження аналогічного документа Дозволу на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці. Навіть будь-який працівник Держохорони праці або Держгірпромнагляду про це підтвердить.
Окрім того, посилання учасника є не коректним - не відповідає ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки». Ще раз наголошуємо про грубе порушення: Згідно регламенту КМУ постанови, розпорядження повинні відповідати законам та Конституції України. Закони України мають вищу юридичну силу над підзаконними актами.
Ви відповіли:
9. Шановний учасник, у складі пропозиції надано Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на підставі наказу № 327 від 06.09.2016 року. Роз`яснення щодо закреслених чорним маркером номеру ліцензії та дати видачі Ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів України наказом № 327 від 06.09.2016 року міститься в листі Державної регуляторної служби від 24.02.2016 року, який надано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Таким чином пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає вимогам предмета закупівлі в цій частині.
Шановний замовник! Ви чітко прочитали нашу вимогу і знаєте про порушення статті 385 Кримінального кодексу України. Ваша відповідь на нашу вимогу в частині зміни державного документа відсутня - уповноважена особа замовника, Ви прописали вимогу щодо виправлення в 24 години серії і номера, дати видачі Ліцензії. Учасник змінив документ, підтвердив факт зміни та не надав пояснення (чому, для чого змінив текст документа)!!!
ЦЕ Є КРИМІНАЛЬНИМ ЗЛОЧИНОМ!
В останнє просимо вас врахувати конкретні порушення, які доведені в даній закупівлі, що очевидно!!!
Якщо вказані нами порушення ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не є порушеннями для уповноваженої особи замовника, ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки», ЗУ Про публічні закупівлі, Кодекс законів про працю України, Кримінальний кодекс України тощо та не обов"язкові для виконання - ми будемо вимушені захищати своє право в Антимонопольному комітеті України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 16:25
Вирішення:
Шановний учасник, з метою узагальненої відповіді на ваші вимоги зазначаємо наступне:
1. Згідно вимоги Додатку 2 тендерної документації, Замовник вимагав у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу. У складі пропозиції учасника надано договір оренди транспортного засобу від 10.12.2020 р. який підтверджує наявність у учасника спеціалізованого транспортного засобу.
2. Згідно вимоги Додатку 1 Тендерної документації, Замовник вимагав: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.» У складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наявна зазначена довідка, що відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Згідно вимог додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав: Накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації;Сертифікат про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами штатного працівника. У складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надані відповідні накази про прийняття на роботу працівників, а також Сертифікат про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами штатного працівника.
4. Згідно вимог додатку 2 Тендерної документації, Замовник вимагав Сертифікат якості на паковання для збирання медичних відходів категорії «В».Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. У складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано відповідний сертифікат якості на паковання та декларацію відповідності, що відповідає технічним вимогам документації.
5. Що стосується ліцензії та висновків СЕС – учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано відповідно листи-роз’яснення та документи на ліцензію, про що Вам уже було надано відповідь. Замовник в своїй діяльності керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами своєї тендерної документації.
З огляду вищевикладеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Протоколом №11: учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не виконав вимоги Замовника про усунення невідповідностей 24.01.2023 шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів та пояснень о 14:48 25.01.2023 - не може бути визнаним переможцем даної закупівлі.
Номер:
b01b04990f0a4aff859d148c94f8b57f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.b6
Назва:
ТОВ ЕКО НОВА не погоджується з Протоколом №11: учасник ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не виконав вимоги Замовника про усунення невідповідностей 24.01.2023 шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів та пояснень о 14:48 25.01.2023 - не може бути визнаним переможцем даної закупівлі.
Вимога:
Вимога уповноваженої особи замовника дозавантажити або виправити впродовж 24 год не була виконана учасником ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ:
1. Згідно Додатку №2: Уся інформація повинна бути розбірливою (текстуальна частина чіткою при читанні) з метою подальшого її використання для встановлення відповідності кваліфікаційних, якісних, кількісних, технічних та інших вимог Замовника визначених умовами тендерної документації. Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться Замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими, що не надані Учасником у складі тендерної пропозиції. - Сторінки 16 та 17 Статуту є нечитабельними. - Договір найму (оренди) транспортного засобу містить текст, що неможливо прочитати.
Учасник виконав частину вимоги: завантажив окремі сторінки ст. 16,17 Статуту.
Договір найму (оренди) транспортного засобу не завантажив з розбірливою інформацією, чим не виконав вимогу Замовника. Отже, вимога Замовника не виконана.
2. У завантаженій Довідці, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання відсутня інформація про Терещенка Олега Ігоревича. Так, в іншому документі – Наказ № 54-к від 16 вересня 2022р. Терещенко О.І. Учасник надає інформацію про додаткову роботу на умовах суміщення відповідної особи, з тексту якої Терещенко Олег Ігоревич є механіком з обслуговування автотранспорту відділу логістики і документообігу. Про факт працевлаштування Терещенка О.І. в довідці, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, інформація відсутня, що є порушенням чинного трудового законодавства України.
Учасник завантажив наказ про призначення уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, де зазначена інформація про Терещенка Олега Ігоревича.
Про факт працевлаштування Терещенка О.І. не завантажив інформації - не виконав вимогу Замовника.
3. У завантаженій Довідці, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання наявна інформація про Романову Аріну Аркадіївну, а наказу про призначення її на відповідну посаду як штатного працівника відсутня.
Учасник завантажив довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання вже без інформації про Романову Аріну Аркадіївну, чим змінив перелік штату працівників організації, що не відповідає дійсності (в порівнянні з попередньою довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання.
Учасник не завантажив наказ про призначення Романової Аріни Аркадіївни на відповідну посаду як штатного працівника, чим не виконав вимогу Замовника.
4. Згідно Додатку №2 Замовник вимагає надати: - Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання. - Накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації. - Контактні дані Учасника із зазначенням реквізитів: назва, код ЄДРПОУ, юридична, фактична адреса, телефони, електронна пошта, відомості про уповноважену на підписання пропозиції та договору особу, відомості про контактну особу – ПІБ, телефон. Учасник виконав вказані вимоги Замовника, але у Довідці щодо відомостей про підприємство вказав Катишева Дмитра Миколайовича комерційним директором та контактною особою, про яку немає жодної інформації: як наказу про прийняття на роботу, так і дана особа відсутня в списку Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання.
Учасник виконав вимогу Замовника частково: завантажив нову довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання (з інформацією про Катишева Дмитра Миколайовича) та наказ про його переведення, але не надав наказ про прийняття на роботу.
5. Сертифікат якості, що наданий учасником: немає дати підпису.
Учасник не надав пояснень, не завантажив Сертифікат якості.
6. Згідно Додатку №2: Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Документ відсутній.
Учасник надав пояснення, яке не є сканом чи копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України, чим не виконав вимогу Замовника.
7. Згідно Додатку №2: Інформацію щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Документ відсутній.
Учасник надав пояснення, яке не є сканом чи копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України, чим не виконав вимогу Замовника.
8. Згідно Додатку №2:Чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи). Документ відсутній. Наданий лист-пояснення.
Учасник не завантажив документ, а надав лист-пояснення, де посилається на постанову КМУ, що не може бути враховано як виконання вимоги Замовника.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки», «потенційно небезпечний об'єкт - об'єкт, на якому можуть використовуватися або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини, біологічні препарати, а також інші об'єкти, що за певних обставин можуть створити реальну загрозу виникнення аварії». Небезпечні медичні відходи категорії В при тимчасовому зберіганні до спалювання є потенційною небезпекою для довкілля та людей (можливість зараження). Окрім того, об’єкт утилізації, що знешкоджує дані відходи, також автоматично є об’єктом підвищеної небезпеки, оскільки до і під час спалювання - це вже потенційно небезпечні процеси (екологічні та епідеміологічні). Відповідно до пункту 3 Розділу «Ідентифікація об'єктів підвищеної небезпеки» Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. N 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки»: Суб'єкт господарювання, у власності або користуванні якого є хоча б один потенційно небезпечний об'єкт чи який має намір розпочати будівництво такого об'єкта, організовує проведення його ідентифікації.».
Згідно регламенту КМУ постанови, розпорядження повинні відповідати законам та Конституції України. Закони України мають вищу юридичну силу над підзаконними актами.
Окрім того, учасник надав підстави, за якими має право утилізувати медичні відходи категорії В (ліцензія Мінекології) та, одночасно, надав документальне підтвердження (Постанова КМУ №1107) про можливість знешкодження вибухонебезпечних та небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, що абсолютно різні поняття, які не можливо прирівнювати: поділ небезпечних відходів на 4 класи не регулює категорій медичних відходів, які відповідають іншим нормативно-правовим актам (наказ МОЗ 1602).
ВРАХОВУЮЧИ ВІДСУТНІСТЬ У ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ ДОЗВОЛУ НА ЕКСПЛУАТАЦІЮ УТИЛІЗАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ - ВІН ВЗАГАЛІ НЕ МАЄ ПРАВА УТИЛІЗУВАТИ ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНІ ВІДХОДИ КАТЕГОРІЇ В.
9. Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії). Учасник надав Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів. В Ліцензії відсутні номер, серія та строк дії Ліцензії.
ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ не завантажив саму ліцензію (з повним текстом документа) та не надав пояснення чому закреслив номер ліцензії та дату її видачі, що:
1. Унеможливлює перевірку ліцензії за її номером та датою видачі.
2. Містить ознаку підроблення або зміни офіційних документів, що складені у визначеній законом формі та містять передбачені законом реквізити (частина 2, статті 385 Кримінального Кодексу України). ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ погодився зі зміною державного документа шляхом закреслення в Листі поясненні Щодо ліцензії Вих.01/03-715/16 від 25.01.2023 "...роз"яснення щодо закреслених чорним маркером номеру ліцензії та дати видачі Ліцензії..." та не вказав причину такої зміни (частина 4, статті 385 Кримінального Кодексу України: використання завідомо підробленого документа).
Офіційним документом у статтях 357 і 366 Кримінального Кодексу України слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо відміни Протоколу№11, де уповноважена особа Замовника незаконно визнала ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- довідки щодо 24 годин.pdf 26.01.2023 17:46
- Копія Ліцензія Мін природи Укр..pdf 26.01.2023 17:46
- 18. довідка про наявність працівників.pdf 26.01.2023 17:46
Дата подачі:
26.01.2023 17:46
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до вашої вимоги зазначаємо наступне:
1. Звертаємо вашу увагу, що учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» завантажив до майданчику Статут підприємства та договір найму оренди транспортного засобу, в якому усі сторінки є читабельними та розбірливими, предмет та зміст документів відповідає вимогам тендерної документації, таким чином пропозиція учасника ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» відповідає вимогам в цій частині.
2. Згідно додатку № 1 Замовник вимагав «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.» У складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наявна зазначена довідка. Також у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» на працівника Терещенка Олега Ігоровича надано наказ № 11-2 /трив від 15.09.2022 р. та наказ № № 54-К від 16.09.2022 р., що підтверджує факт працевлаштування працівника на підприємстві та відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Щодо наказу Романової Аріни Аркадіївни – учасником, за вимогою про усунення невідповідностей надано оновлено довідку про наявність працівників (довідка № 01/03-715/15 від 25.01.2023) в якому відсутній зазначений працівник, таким чином надання документів на її працевлаштування – не передбачається умовами тендерної документації.
4. Щодо працівника Катишева Дмитра Миколайовича – учасником надано Наказ № 53-К від 08.11.2018 р., щодо призначення комерційним директором підприємства, посаду, яку зазначено у довідці. Зазначена інформація відповідає вимогам тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації.
5. Шановний учасник, у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наявний сертифікат якості на мішки для утилізації, згідно вашої вимоги не зрозуміло якого саме підпису не вистачає. Наданий учасником сертифікат відповідає технічним вимогам документації.
6. Відповідно до : Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Учасником надано відповідне роз’яснення із посиланням на чинне законодавство, що передбачено тендерною документацією, відсутні підстави задоволення вашої вимоги в цій частині.
7. Відповідно до Інформацію щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Учасником надано відповідне роз’яснення із посиланням на чинне законодавство, що передбачено тендерною документацією, відсутні підстави задоволення вашої вимоги в цій частині.
8. Відповідно до Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи. Учасником надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 791 від 12.11.2020 р. та лист-роз’яснення (вих.№ 01/03-715/15 від 25.01.2023 р.) із посиланням на чинне законодавство, що відповідає технічним вимогам предмета закупівлі.
9. Шановний учасник, у складі пропозиції надано Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на підставі наказу № 327 від 06.09.2016 року. Роз`яснення щодо закреслених чорним маркером номеру ліцензії та дати видачі Ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів України наказом № 327 від 06.09.2016 року міститься в листі Державної регуляторної служби від 24.02.2016 року, який надано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Таким чином пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відповідає вимогам предмета закупівлі в цій частині.
З огляду вищевикладеного відсутні підстави задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9af28c12c4294a5ba079f9b7626c18cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, згідно вашої відповіді, не зазначено, що "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання." повинен забезпечувати саме ліензіат, тобто надавач послуг. Ваша відповідь не може бути аргументом для дискримінаційної вимоги.
Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Наказу МОЗ 325:
2. Система поводження з відходами в закладі складається з таких етапів:
1) сортування відходів;
2) нейтралізація або дезактивація відходів (за потреби);
3) збирання відходів;
4) маркування відходів;
5) перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) місця тимчасового зберігання в межах закладу (за потреби);
6) оброблення або знешкодження відходів (за потреби та в разі наявності Ліцензії у закладу);
7) транспортування відходів до об’єктів поводження з відходами, окрім відходів категорії D, поводження з якими регулюється законодавством України щодо поводження з радіоактивними відходами і нормами радіаційної безпеки.
З наведеного вбачається, що сортування, та маркування відходів - обов'язок Замовника.
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі :"Принципом здійснення публічних закупівель" є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На підставі вищевикледного вимагаємо скасувати дану закупівлю, та викласти її в новій редакції, без вимоги щодо надання Декларації про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2023 16:23
Вирішення:
Шановний Учасник!
Насамперед, Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - документ, що вказує на відповідність паковання вимогам Держави. Дискримінації по наявності даного документа в Учасника не може бути - документ повинен бути з пакованням обов"язково.
Щодо сортування та маркування відходів - обов'язок Замовника. Ми керуємося як підконтрольний медичний заклад МОЗ України вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року №1602) та виконуємо їх.
Ще раз наголошуємо: вимога про наявність Декларації про відповідність паковання вказана в Технічному регламенті з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - це офіційний державний документ, що затверджений в 2004 році (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0095-05#Text).
Підтверджуємо - дана закупівля відповідає ЗУ Про публічні закупівлі та Замовник дотримується недискримінації учасників та рівного ставлення до них так само, як і ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
f52485b077a74726a4d0635dc41e2551
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.a4
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
"Відповідь чітка, як ви просили: Наш медичний заклад, з метою економії коштів, бажає отримати послугу згідно предмету даної закупівлі - Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В», яка передбачає: надання відповідного паковання Виконавцем, збір або транспортування медичних відходів категорії "В" (разом з одноразовим пакованням або тарою) та знешкодження чи утилізація (спалювання = кремація = інсинерація - відповідно до виду медичних відходів категорії "В")." - тобто уповноважена особа медичного закладу за основу складання тендерної документації бере "БАЖАННЯ" ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2023 08:59
Вирішення:
Відповідь:
Уповноважена особа медичного закладу відповіла Учаснику на питання та надала аргументацію як словесну (більш, ніж детально), так і вказала у відповіді на вашу вимогу UA-2023-01-13-003179-a.c2: Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ae9c3f054aa545d683d1fde330e4573a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник дана вимога "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - взагалі не конкретизована та не має жодного відношення до предмета закупівлі. Вона вочевидь прописана під кокнретного учасника закупівлі з метою мінапулювання під час визначення переможцем торгів та спонукання корупційним діям. Вимагаємо видалити цю вимогу, або будемо оскаржувати дії Замовника у правоохоронних органах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2023 16:34
Вирішення:
Шановний Учасник!
Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - це вимога не нова та не прописана під конкретного учасника закупівлі з метою маніпулювання під час визначення переможцем торгів та спонукання корупційним діям - вимога є конкретизованою пунктом 17 розділу V наказу Міністерства охорони здоров’я України 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602): ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердженням відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур (Додаток 2 до пункту 7.1.1 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 №289 Про затвердження Технічного регламенту з підтвердженням відповідності паковання(пакувальних матеріалів) та відходів паковання).
Зауважимо: предметом закупівлі є: Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В». Код за ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Отже, предмет даної закупівлі включає в себе як збирання (транспортування), утилізацію одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В», так і самі одноразові ємності для медичних відходів категорії «В».
Посилання:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1387-22#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0095-05#Text
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимоги до Закупівлі
Номер:
8bb7fcd91e31404a929386beed827f6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.c2
Назва:
вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Дайте чітку відповідь, в якому НПА прописано,що Виконавець послуг забов'язаний надавати пакувальні матеріали Замовнику??? В наказі 1602 чітко прописано,що відходи передаються ВЖЕ ЗАПАКОВАНІ та МАРКОВАНІ! не підміняйте поняття !!!! А операції з медичними відходами прописані у ґдодатку 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правилах і нормах щодо поводження з медичними відходами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2023 15:00
Вирішення:
Шановний Учасник!
Насамперед, п. 6 розділу І наказу Міністерства охорони здоров’я України 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) визначає терміни і скорочення в значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);
Очевидно, що кремація та спалювання це тотожні, якщо не одні і ті ж, поняття разом з утилізацією та знешкодженням, що прямо стосується медичних відходів категорії "В" (в наказі Міністерства охорони здоров’я України 08 червня 2015 року № 325 старої редакції взагалі вказується поняття "термічне знешкодження" - що це як не "спалювання" чи "кремація", чи "інсинерація"?!). Ви прекрасно розумієте, що наш медичний заклад не підмінював поняття!
Щодо передачі від медичного закладу виконавцю вже запакованих та маркованих медичних відходів категорії "В" - абсолютно згодні з вами, нам не зрозуміло з якої підстави ви про це згадуєте.
Ви задали питання: Дайте чітку відповідь, в якому НПА прописано,що Виконавець послуг забов'язаний надавати пакувальні матеріали Замовнику???
Відповідь чітка, як ви просили: Наш медичний заклад, з метою економії коштів, бажає отримати послугу згідно предмету даної закупівлі - Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В», яка передбачає: надання відповідного паковання Виконавцем, збір або транспортування медичних відходів категорії "В" (разом з одноразовим пакованням або тарою) та знешкодження чи утилізація (спалювання = кремація = інсинерація - відповідно до виду медичних відходів категорії "В").
Наш медичний заклад не уповноважений проводити навчання або надавати роз"яснення, юридичні коментарі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, які надали відповідне право визначати Предмет закупівлі та зобов"язали Замовника виконувати вище вказані нормативно-правові акти.
Також підтверджуємо, що не порушуємо операції з медичними відходами згідно Додатка 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правилах і нормах щодо поводження з медичними відходами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
81a59072100346758630c2ca4e3f299a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-003179-a.b1
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Наказу 1602 від 06.09.2022 року МСОЗ України р.V п 11 " 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання)."
Згідно п8 розділу III "8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Заборонено накопичувати, тимчасово зберігати, транспортувати, захоронювати небезпечні відходи (категорій В, С, D) разом з відходами категорії А."
Згідно Додатку 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами "Операції з поводження з відходами категорії В - суб'єкт госоподарювання ,що отримав ліцензію забезпечую лише : ІНСЕНІРАЦІЮ АБО КРЕМАЦІЮ ВІДХОДІВ, а лыкувальний заклад забезпечуэ ПАКОВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ..
На підставі чого і яких НПА лікувальний заклад перекладає свої обов'язки по сбору, пакуванню медичних відходів саме в закладі на майбутнього Виконавця послуг???? Негайно внесить зміни до Тендерної документації та дотримуйтесь чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2023 12:23
Вирішення:
Шановний Учасник!
Зверніть увагу! Дана закупівля не стосується відходів категорії А та жодних згадок про даний вид відходів у закупівлі немає.
Лікувальний заклад не перекладає свої обов'язки по збору небезпечних медичних відходів. Збір, мається на увазі, - сам факт передачі від уповноваженої особи щодо утилізації медичних відходів до представників організації, яка здійснює транспортування / перевезення, а далі знешкодження відходів.
Лікувальний заклад не перекладає свої обов'язки по пакуванню медичних відходів. Лікувальний заклад збирає та пакує небезпечні медичні відходи в паковання згідно наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року.
Просимо вас не підмінювати різні поняття:
Пакування - це процес переміщення відходів у тару (паковання) та закриття контейнера/пакета/мішка з метою унеможливлення доступу до вмісту паковання та розсипання вмісту тари, а ПАКОВАННЯ - це вид ємності або тара, в якій перебуватимуть медичні відходи категорії В.
Щодо ІНСЕНІРАЦІЇ АБО КРЕМАЦІЇ ВІДХОДІВ - згідно ч. 2 п. 3 Загальних положень Постанови Кабінету міністрів України від 13.07.2016 №466 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами: поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Жодних слів про інсенірацію або кремацію як види поводження з небезпечними відходами ліцензійні умови не містять.
Посилання на Постанову Кабінету міністрів України від 13.07.2016 №466 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF#Text
Статус вимоги:
Відхилено