• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36)

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) згідно документації. Строк надання послуг/виконання робіт: протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 2023 року. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що система управління якістю стосовно виконання будівельних робіт (організація будівництва будівель) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно виконання будівельних робіт відповідна вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - сертифікат на систему екологічного управління, що система екологічного управління відповідає: вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва: - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, стосовно виконання робіт і послуг у сфері будівництва відповідає ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. • Розрахунок договірної ціни здійснюється з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: -локальний кошторис; -зведений кошторисний розрахунок; -розрахунок вартості матеріальних ресурсів; -дефектний акт.

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2023 15:20 - 08.01.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b46a859352c643a4a84a0197fcdf3db8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004323-a.b2
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45. СКАРЖНИК (суб’єкт скарження): Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич 08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1 ЄДРПОУ 20602646 тел.: 067-231-85-96 E-mail: Viking-@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації ЄДРПОУ 39833860 01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7 тел. (044) 253-00-86, E-mail: tender.osvita@ukr.net СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-01-03-004323-a fa95d3fa1a6f4791b94ee6da72ef9c19 ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ: 1 500 000,00 грн з ПДВ С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 03 січня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36). Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливостей), електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» - 1 248 800,00 грн., з ПДВ. 16 січня 2023 року Протокольним рішенням (Протоколом) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» посилаючись на те, що (цитуємо): «Тендерна документація містить наступні вимоги: 1. Розділ «Інша інформація». Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців). 6. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг без отримання авансового платежу. Учасником не надано зазначений документ». 18 січня 2023 року Замовник прийняв Протокол уповноваженої особи управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, яким визнав переможцем закупівлі учасника з найбільшою ціновою пропозицією (1 454 590,80 грн.) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Елітміськбуд» і розмістив його та та додаток 1 до нього - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «Будкомплект» вважає ці рішення Замовника незаконними, такими, що прийняті з порушенням процедури закупівлі і є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «Будкомплект». Відповідно до пункту 40 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (цитуємо): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Замовник не виконав пункт 40 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, і не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якби Замовник виконав пункт 40 Особливостей і розмістив таку вимогу, то Учасник ТОВ «Будкомплект», керуючись пунктом 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції і надав лист щодо підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг без отримання авансового платежу. Відповідно до пункту 31 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до частини дев’ятої статті 26, частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (цитуємо): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому Учасник ТОВ «Будкомплект» вважає, що Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації. Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 52 Особливостей «Порядок оскарження відкритих торгів», ТОВ «Будкомплект» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 16 січня 2023 року, яким відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ТОВ «Будкомплект». 4. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол уповноваженої особи управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 18 січня 2023 року, яким визнано переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Елітміськбуд» та додаток 1 до нього - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Зобов’язати Замовника виконати вимогу пункту 40 Особливостей і розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Будкомплект» невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Додаток: 1) Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 16 січня 2023 р. 2) Протокол уповноваженої особи управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 18 січня 2023 року, яким визнано переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Елітміськбуд» та додаток 1 до нього - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 23 січня 2023 року
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2023 15:38
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект", Губатий Олександр 380672318596 viking-@ukr.net
Вимога
Є відповідь

1. Скасувати Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 16 січня 2023 року. 2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2023-01-03-004323-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) із найбільш економічно вигідною пропозицією 1 248 800,00 грн., з ПДВ. У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» залишає за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.

Номер: 922c352bd6ce4ca49373c58a63728a4e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004323-a.a1
Назва: 1. Скасувати Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 16 січня 2023 року. 2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2023-01-03-004323-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) із найбільш економічно вигідною пропозицією 1 248 800,00 грн., з ПДВ. У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» залишає за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Вимога:
Вих. № 79 від 16.01.2023 р. Уповноваженій особі Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації 01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7 ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів за відкритими торгами з особливостями у закупівлі UA-2023-01-03-004323-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500 ВИМОГА Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2023-01-03-004323-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36), Уповноваженою особою Замовника 16 січня 2023 року було прийнято Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Цим протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» посилаючись на те, що (цитуємо): «Тендерна документація містить наступні вимоги: 1. Розділ «Інша інформація». Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців). 6. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг без отримання авансового платежу. Учасником не надано зазначений документ». ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що прийняте під надуманим, безпідставним приводом і є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «Будкомплект». Відповідно до пункту 40 Особливостей (цитуємо): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Замовник не виконав пункт 40 Особливостей і не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якби Замовник виконав пункт 40 Особливостей і розмістив таку вимогу, то Учасник ТОВ «Будкомплект», керуючись пунктом 41 Особливостей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції і надав лист щодо підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг без отримання авансового платежу. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому Учасник ТОВ вважає, що Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації. З огляду на вище викладене, ТОВ «Будкомплект» вимагає: 1. Скасувати Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 16 січня 2023 року. 2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2023-01-03-004323-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвальномого приміщення (укриття) ЗЗСО № 5 за адресою: м. Київ вул. Тимірязєвська, 36) із найбільш економічно вигідною пропозицією 1 248 800,00 грн., з ПДВ. У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» залишає за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Вашу пропозицію відхилено відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено