• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, АС 6-13, АМ 13-25, паливні брикети з деревини

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, АС 6-13, АМ 13-25, паливні брикети з деревини). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111100-1 – Вугілля. Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111400-4 - Деревне паливо. Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

21 536 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 680.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2022 17:04 - 02.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щось дуже цікаве!

Номер: add3cc4994fe4eb28c9ce80f46e1bc87
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-28-014774-a.c1
Назва: Щось дуже цікаве!
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації, Вами вимагається: Провадження господарської діяльності - будівлі (приміщення), що знаходяться у власності чи користуванні постачальника, для організації прийому і обслуговування споживачів, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку (телефон, факс, E-mail). Відповідні приміщення повинні бути призначені для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Відтак, фізичне обслуговування споживачів в таких точках контакту повинно відповідати вимогам пожежної та електробезпеки, санітарного гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, що неможливо забезпечити без наявності відповідного працівника, який пройшов у встановленому порядку спеціальне навчання та отримав належне посвідчення. Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020-2021 років або на більш пізню дату. Учасники додатково надають витяг із Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020-2021 року або за бульш пізній період (надається перша сторінка такого Журналу). З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. Яке відношення Ви маєте до будівлі,(приміщення), для організації прийому і обслуговування споживачів, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку, Приберіть цю смішну вимогу, адже це не складські приміщення де зберігається вугілля! Але вам аби куди впіхнути цю вимогу ліж би ....... !Учасники не зобовязані робити ту маячню, яку ви вимагаєте до приміщеннь які призначені для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинногочинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Особливо вирішення спорів) Аргументуйте будь ласка чому саме така вимога, і які саме приміщення ви мали на увазі?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги «Провадження господарської діяльності - будівлі (приміщення), що знаходяться у власності чи користуванні постачальника, для організації прийому і обслуговування споживачів, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку (телефон, факс, E-mail). Відповідні приміщення повинні бути призначені для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Відтак, фізичне обслуговування споживачів в таких точках контакту повинно відповідати вимогам пожежної та електробезпеки, санітарного гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, що неможливо забезпечити без наявності відповідного працівника, який пройшов у встановленому порядку спеціальне навчання та отримав належне посвідчення. ...» - частина 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Вказана вимога відповідає реальним обставинам, в яких перебуває країна і громадяни, в тому числі ті, які працюють в державних установах, підприємствах різних форм власності. Військова агресія Російської Федерації проти України поставила під загрозу нормальне функціонування усіх без винятку суб’єктів господарювання, в тому числі як учасників торгів так і замовників торгів. Постійні загрози воєнних обстрілів та ракетних ударів зумовлюють необхідність власників юридичних осіб привести до відповідності вимогам законодавства про охорону та безпеку праці як знання та навички працівників, так і власне приміщення, в яких здійснюється господарська діяльність. І це не обов’язково повинні бути виключно складські приміщення, де зберігається товар. Звертаємо увагу, що учасник-переможець повинен укласти Договір із Замовником. Після цього не виключено необхідності внесення певних змін до договору, як наслідок укладання відповідних додаткових угод до Договору. Укладання будь-яких правочинів до договору може здійснюватись за адресою замовника або ж постачальника. Задля цього постачальник повинен мати придатні та безпечні приміщення для ведення господарської діяльності та обслуговуванні його споживачів товару. Саме тому зазначені вимоги за тендерною документацією є цілком виправданими та зрозумілими. Що стосується законності формування вказаних вимог: Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих». Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу: «Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …» Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності. Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності. Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств. Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань. Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються. Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця. Частиною 2 статті 21 Кодексу Цивільного захисту України встановлено обов’язки до усіх громадян України, в тому числі тих, що є працівниками підприємств-учасників процедур тендерних закупівель, зокрема: «Громадяни України зобов’язані: виконувати правила пожежної безпеки, забезпечувати будівлі, які їм належать на праві приватної власності, первинними засобами пожежогасіння, навчати дітей обережному поводженню з вогнем.». Статтею 39 Кодексу Цивільного захисту України (далі – Кодекс ЦЗУ) передбачено: «Навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях здійснюється: 1) за місцем роботи - працюючого населення; 2) за місцем навчання - дітей дошкільного віку, учнів та студентів; 3) за місцем проживання - непрацюючого населення.» Окрім цього, вже згаданим Кодексом Цивільного захисту України передбачено наступні положення: «Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки суб’єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб’єктів господарювання.», - стаття 55 Кодексу ЦЗУ; Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ. З огляду на все вказане вище, чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно п.1 розділу I Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., – ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу I Правил – ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, – посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку»,особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань охорони праці та пожежної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника твердого палива. Окрім цього, з метою імплементації Третього енергетичного пакету, Україна взяла на себе обов’язок привести у відповідність до стандартів та нормативів ЄС та Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) вимоги до діяльності усіх підприємств енергетичної сфери, що діють на території України. Вказана вимога дозволить підприємствам-постачальникам та вцілому енергетичному сектору України консолідуватись із енергосистемою країн ЄС. У зв’язку із чим, підприємства-постачальники твердого палива, природного газу та електричної енергії повинні привести зокрема умови своєї діяльності до стандартів із охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, а також охорони навколишнього середовища, шляхом впровадження відповідних політик до програми діяльності підприємств, відповідного навчання персоналу. З огляду на вказане вище, вважаємо оскарження вказаних вимог за тендерною документацією надуманим та необґрунтованим. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств-постачальників твердого палива за безпеку як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються. Так само як і вимоги про надання інформації щодо нещасних випадків на підприємстві учасника від державних органів. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який зокрема, своїм - рішенням від 18.09.2019 № 13208 відмовив в цій частині у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання. Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.» Потенційний Учасником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних акредитованих організацій Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Потенційний Учасника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Потенційний Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено