• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо яловичини охолоджене, свинина охолоджена, печінка яловича охолоджена, четверті курей охолоджені, філе курей охолоджене.

2 лоти

Завершена

3 990 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 955.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2017 13:14 - 30.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 31b77b3caf014aeca346d382f0f86114
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-002229-b.a3
Назва: Скарга
Вимога:
Детальний опис міститься в мотивованій частині скарги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не може розлядати дане звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Скарга

Номер: 446ed581eab0435d986e9e7a54898f32
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-002229-b.a4
Назва: Скарга
Вимога:
Міститься в скарзі
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: d9bcf729a71e45e09e5f9462e1f102a7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-002229-b.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro , Замовником Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради, було проведено закупівлю з обранням продери Відкритих торгів згідно ДК код 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (2 лоти) Лот № 1 – Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, печінка яловича охолоджена Лот № 2 Четверті курей охолоджені, філе курейбройлера Ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-15-002229-b. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники: 1. ПП «Чілдрен-продукт» 2. ТОВ «Стартрейдінг» Детально ознайомившись із Протоколами № 6 від 10.01.2018 року та Протоколом № 7 від 10.01.2018 року, слід зазначити, що рішення викладене в даному протоколі не відповідає вимогам встановленим в ЗУ «Про публічні закупівлі». 1 Зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме п. 2. 4 Додатку 2, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати . копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців (надалі - Акт перевірки компетентного органу). Разом з тим відповідно до умов тендерної документації Замовника, визначено наступну вимогу : Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Невиконання вимог цього розділу ТД у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Як вбачається із інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro закупівлі UA-2017-12-15-002229-b, учасника ПП «Чілдрен-продукт» у складі своєї пропозиції на виконання вимог п. 2.4 Додатку 2 надав Письмові пояснення, щодо відсутності документів в яких послався на п. 4. Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб –підприємців не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з чого ПП «Чілдрен-продукт» не надає у складі власної пропозиції копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику в сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців натомість відповідно до вимог визначених Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» підприємством у складі пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Таким чином, учасником ПП «Чілдрен-продукт» не було виконано вимогу Замовника, яка передбачена п. 2.4 Додатку 2 тендерної документації, не надано у складі пропозиції вищезгаданого Акту перевірки компетентного органу. В розумінні ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , Експлуатаційний дозвіл та Акт перевірки компетентного органу є два різні по своєму змісту, терміном дії, принципом проведення, документи, а тому подання даного документу(Експлуатаційний дозвіл від 19.12.2016 року) учасником ПП «Чілдрен-продукт» є безпідставним. Акт перевірки компетентного органу станом на день подання тендерних пропозицій учасників не змінював форми та не втратив свою чинність, а тому відповідно до умов тендерної документації Замовника, подання іншого рівнозначного документу або письмового пояснення в такому випадку є безпідставним, та таким що прямо порушує вимоги тендерної документації замовника. Також, відсутність запитань та уточнень до тендерної документації Замовника з боку учасників та участь в закупівлі є фактом погодження з умовами такої документації. Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що учасником ПП «Чілдрен-продукт» не було виконано вимоги тендерної документації Замовника викладені в п. 2.4 Додатку 2, щодо надання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців , а тому, відповідна пропозиція має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки пропозиція ПП «Чілдрен-продукт» не була відхилена Замовником, це призводить до порушення прав ТОВ «Стартрейдінг» визначених в ЗУ «Про публічні закупівлі» як учасника, який виконав аналогічні вимоги тендерної документації та надав у складі пропозиції Акт перевірки компетентного органу. Також доводимо до Вашого відома, шановний Замовник, що у випадку не усунення порушення прав ТОВ «Стартрейдінг» як учасника, буде вимушене звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку із чим учасником буде сплачено 5 000, 00 грн. за подання скарги. Так враховуючи позитивну практику розгляду скарг із аналогічних питань, скаргу учасника ймовірно буде задоволено. У разі задоволення скарги, та відновлення порушення прав учасника ТОВ «Стартрейдінг» звернеться до Господарського суду м. Києва із позовом про відшкодування збитків в розмірі 5 000,00 грн. ,спричинених внаслідок неправомірних дій Замовника викладених у вищевказаних рішеннях тендерного комітету. Таким чином дані витрати будуть покладені на тендерний комітет Замовника, що може привезти до ризику втрати бюджетних коштів. Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції». ПРОСИМО: 1. Переглянути зазначені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та скасувати протокол № 6 від 10.01.2018 року та протокол № 7 від 10.01.2018 року про визначення переможцем ПП «Чілдрен-продукт». 2. Здійснити перекваліфікацію даної закупівлі, та відхилити пропозицію учасника ПП «Чілдрен-продукт» на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, опублікувавши протокол про відхилення. 3. Перейти до розгляду наступної пропозиції учасників закупівлі. 4. У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель визнати їх такими що не відбулись, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). І на останок зауважуємо, що при ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені оскарженні, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції, Антимонопольного комітету України, та державної аудиторської служби
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. 3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку. 4. У разі якщо оператор ринку, який вже має експлуатаційний дозвіл, побудував нові або здійснює реконструкцію споруд і планує використовувати їх для виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, встановлює нову виробничу лінію, він повинен звернутися із заявою до головного державного інспектора про зазначені наміри не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку виробництва, переробки або реалізації. Інспекція нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній та необхідні дослідження проводяться протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви. Оператор ринку використовує нові або реконструйовані споруди, нові виробничі лінії після отримання акту за результатами проведення інспекції, якщо такий акт підтверджує відповідність вимогам санітарних заходів. Якщо в акті зазначено про невідповідність вимогам, використання нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній можливе тільки після проведення повторної інспекції з оформленням відповідного акта. Встановлюючи вимогу в тендерній документації щодо надання учасниками копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців замовник керувався нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що не всі оператори ринку повинні мати експлуатаційний дозвіл, який відповідно до статті 1 зазначеного закону, є документом дозвільного характеру, та видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Жоден із учасників не звертався до замовника за роз’ясненнями з даного питання. Додатком 4 до Тендерної документації визначено, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший документ або письмове пояснення. Учасник Приватне підприємство «Чілдрен-Продукт» у складі своєї тендерної пропозиції надав пояснення щодо причин ненадання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців, а саме: що у складі своє тендерної пропозиції надав копію експлуатаційного дозволу. У складі своєї тендерної пропозиції Приватним підприємством «Чілдрен-Продукт» надано експлуатаційний дозвіл № 10-19-64 від 19.12.2016, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, та є чинним. Враховуючи зазначене замовник вважає прийняте рішення щодо визначення переможцем ПП «Чілдрен-Продукт» законним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: b78420e9a8404171b756593a718189f9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-002229-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro , Замовником Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради, було проведено закупівлю з обранням продери Відкритих торгів згідно ДК код 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (2 лоти) Лот № 1 – Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, печінка яловича охолоджена Лот № 2 Четверті курей охолоджені, філе курейбройлера Ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-15-002229-b. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники: 1. ПП «Чілдрен-продукт» 2. ТОВ «Стартрейдінг» Детально ознайомившись із Протоколами № 6 від 10.01.2018 року та Протоколом № 7 від 10.01.2018 року, слід зазначити, що рішення викладене в даному протоколі не відповідає вимогам встановленим в ЗУ «Про публічні закупівлі». 1 Зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме п. 2. 4 Додатку 2, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати . копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців (надалі - Акт перевірки компетентного органу). Разом з тим відповідно до умов тендерної документації Замовника, визначено наступну вимогу : Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Невиконання вимог цього розділу ТД у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Як вбачається із інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro закупівлі UA-2017-12-15-002229-b, учасника ПП «Чілдрен-продукт» у складі своєї пропозиції на виконання вимог п. 2.4 Додатку 2 надав Письмові пояснення, щодо відсутності документів в яких послався на п. 4. Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб –підприємців не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з чого ПП «Чілдрен-продукт» не надає у складі власної пропозиції копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику в сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців натомість відповідно до вимог визначених Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» підприємством у складі пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Таким чином, учасником ПП «Чілдрен-продукт» не було виконано вимогу Замовника, яка передбачена п. 2.4 Додатку 2 тендерної документації, не надано у складі пропозиції вищезгаданого Акту перевірки компетентного органу. В розумінні ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , Експлуатаційний дозвіл та Акт перевірки компетентного органу є два різні по своєму змісту, терміном дії, принципом проведення, документи, а тому подання даного документу(Експлуатаційний дозвіл від 19.12.2016 року) учасником ПП «Чілдрен-продукт» є безпідставним. Акт перевірки компетентного органу станом на день подання тендерних пропозицій учасників не змінював форми та не втратив свою чинність, а тому відповідно до умов тендерної документації Замовника, подання іншого рівнозначного документу або письмового пояснення в такому випадку є безпідставним, та таким що прямо порушує вимоги тендерної документації замовника. Також, відсутність запитань та уточнень до тендерної документації Замовника з боку учасників та участь в закупівлі є фактом погодження з умовами такої документації. Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що учасником ПП «Чілдрен-продукт» не було виконано вимоги тендерної документації Замовника викладені в п. 2.4 Додатку 2, щодо надання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців , а тому, відповідна пропозиція має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки пропозиція ПП «Чілдрен-продукт» не була відхилена Замовником, це призводить до порушення прав ТОВ «Стартрейдінг» визначених в ЗУ «Про публічні закупівлі» як учасника, який виконав аналогічні вимоги тендерної документації та надав у складі пропозиції Акт перевірки компетентного органу. Також доводимо до Вашого відома, шановний Замовник, що у випадку не усунення порушення прав ТОВ «Стартрейдінг» як учасника, буде вимушене звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку із чим учасником буде сплачено 5 000, 00 грн. за подання скарги. Так враховуючи позитивну практику розгляду скарг із аналогічних питань, скаргу учасника ймовірно буде задоволено. У разі задоволення скарги, та відновлення порушення прав учасника ТОВ «Стартрейдінг» звернеться до Господарського суду м. Києва із позовом про відшкодування збитків в розмірі 5 000,00 грн. ,спричинених внаслідок неправомірних дій Замовника викладених у вищевказаних рішеннях тендерного комітету. Таким чином дані витрати будуть покладені на тендерний комітет Замовника, що може привезти до ризику втрати бюджетних коштів. Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції». ПРОСИМО: 1. Переглянути зазначені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та скасувати протокол № 6 від 10.01.2018 року та протокол № 7 від 10.01.2018 року про визначення переможцем ПП «Чілдрен-продукт». 2. Здійснити перекваліфікацію даної закупівлі, та відхилити пропозицію учасника ПП «Чілдрен-продукт» на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, опублікувавши протокол про відхилення. 3. Перейти до розгляду наступної пропозиції учасників закупівлі. 4. У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель визнати їх такими що не відбулись, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). І на останок зауважуємо, що при ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені оскарженні, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції, Антимонопольного комітету України, та державної аудиторської служби
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. 3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку. 4. У разі якщо оператор ринку, який вже має експлуатаційний дозвіл, побудував нові або здійснює реконструкцію споруд і планує використовувати їх для виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, встановлює нову виробничу лінію, він повинен звернутися із заявою до головного державного інспектора про зазначені наміри не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку виробництва, переробки або реалізації. Інспекція нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній та необхідні дослідження проводяться протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви. Оператор ринку використовує нові або реконструйовані споруди, нові виробничі лінії після отримання акту за результатами проведення інспекції, якщо такий акт підтверджує відповідність вимогам санітарних заходів. Якщо в акті зазначено про невідповідність вимогам, використання нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній можливе тільки після проведення повторної інспекції з оформленням відповідного акта. Встановлюючи вимогу в тендерній документації щодо надання учасниками копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців замовник керувався нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що не всі оператори ринку повинні мати експлуатаційний дозвіл, який відповідно до статті 1 зазначеного закону, є документом дозвільного характеру, та видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Жоден із учасників не звертався до замовника за роз’ясненнями з даного питання. Додатком 4 до Тендерної документації визначено, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший документ або письмове пояснення. Учасник Приватне підприємство «Чілдрен-Продукт» у складі своєї тендерної пропозиції надав пояснення щодо причин ненадання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором гігієнічних вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, термін дії якого не більше 3 місяців, а саме: що у складі своє тендерної пропозиції надав копію експлуатаційного дозволу. У складі своєї тендерної пропозиції Приватним підприємством «Чілдрен-Продукт» надано експлуатаційний дозвіл № 10-19-64 від 19.12.2016, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, та є чинним. Враховуючи зазначене замовник вважає прийняте рішення щодо визначення переможцем ПП «Чілдрен-Продукт» законним.
Статус вимоги: Не задоволено