-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протиожеледна рідина для протиожеледної обробки злітно-посадкових смуг
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Місце поставки Товару – відповідно до Документації: 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль -7, АЗС-2, АЗС-3
Торги відмінено
33 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 165 000.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2022 12:50 - 06.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
your answer
Номер:
9f3cf5b666504026ba5c5e59b9eb9c75
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-009235-a.b5
Назва:
your answer
Вимога:
It is a pity. We are going to inform factories in China and India, who were intending to offer, that recall that inquiry as buyer has raised impossible for performance terms.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2022 18:40
Вирішення:
Ми вдячні за проявлений інтерес до нашої закупівлі та сподіваємось на Ваш успіх у переговорах з виробниками
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
delivery
Номер:
75f78884f2a9436985533ad999decc55
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-009235-a.c4
Назва:
delivery
Вимога:
Dear Buyer,
Yes, you extended the time for presentation of documents reasonably. But you included other amendment to 10 days for delivery from your order. With that term you cut all foreign bidders out. Do you know, that only delivery from Polish warehouse to Kyiv with military logistics take 2 weeks? And delivery from China or India? And product must be manufactured. Product is not "laying in the bushes".
Please replace "10 days" either with "90 days" or with "to be scheduled as mutually agreed between buyer and supplier". Otherwise we cannot help. Physically. For any price.
Best regards,
P.S.: Do not put traps for the suppliers - that is very obvious and only making negative impression.
==============================
Шановний покупець!
Так, Ви обґрунтовано продовжили термін подання документів. Але ви включили іншу поправку до 10 днів для доставки з вашого замовлення. З цим терміном ви виключаєте всіх іноземних учасників торгів. Чи знаєте ви, що тільки доставка з польського складу до Києва військовою логістикою займає 2 тижні? А доставка з Китаю чи Індії? І продукт має бути виготовлений. Товар не «валяється в кущах».
Будь ласка, замініть «10 днів» на «90 днів» або на «буде заплановано за взаємною згодою між покупцем і постачальником». Інакше ми не можемо допомогти. Фізично. За будь-яку ціну.
З найкращими побажаннями,
P.S.: Не ставте пастки на постачальників - це дуже очевидно і справляє лише негативне враження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2022 20:40
Вирішення:
В пункті 1 РОЗДІЛУ ІІ ДОДАТКУ 1 Тендерної документації зазначена мета використання Товару: «для забезпечення виробничих потреб відповідних структурних підрозділів підприємства в умовах воєнного стану на період ОЗП 2022-2023 та зимове утримання аеродрому», що окреслює період, в якому потреба в необхідній кількості Рідини для Замовника є найбільшою, тобто це осінньо-зимовий період. Збільшення строку поставки Товару на «90 днів» або на «буде заплановано за взаємною згодою між покупцем і постачальником» ставить під загрозу оперативне реагування на можливу динамічну зміну погодних умов в регіоні (коливання температури, кількості опадів, тощо), тому строк поставки Товару, зазначений в пункті 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 Тендерної документації від 13.12.2022 № 15-15/3-68 (редакція 02), а саме: «не більше 10-ти календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника» Замовник залишає без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.01.2023 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни до проекту Договору про закупівлю
Номер:
39dcd73c67024a46be7e34920e462831
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-009235-a.c3
Назва:
Зміни до проекту Договору про закупівлю
Вимога:
Добрий день! Просимо дати відповіді і внести зміни до тендерної документації стосовно таких питань: 1. В Тендерній документації наведено проекти Договорів про закупівлю. Згідно проектів договорів для іноземних та учасників-резидентів є суттєва різниця в моменті оплати за фактично поставлений товар. Так переможець-резидент не має можливості зміни ціни з огляду на зміну курсу іноземної валюти, хоча строк оплати згідно наведеного Договору, складає 30 діб (ще 15 діб на Замовника не нараховуються ніякі штрафи та пені, тобто можна вважати, що строк можливої оплати може розтягнутися і на 45 діб). За цей строк можливі суттєві зміни курсу на міжбанківській валютній біржі (а саме за ним купують валюту українські компанії для розрахунків за сировину іноземного походження). Фактично Замовник сплатить переможцю-резиденту суму, за яку не можливо придбати ту суму валюти, яка буде вказана в розрахунку імпортної складової. При цьому для аналогічного розрахунку з переможцем – іноземною компанією Замовник витратить значно більшу кількість гривні для купівлі валюти і розрахунку за вже поставлений товар. Вважаємо такий підхід дискримінаційним по відношенню до компаній-резидентів, що мають імпортну складову в ціні товару і просимо внести в проект Договору з учасниками – резидентами відповідні зміни, які захистять компанії від гарантованих збитків в разі суттєвої зміни курсу іноземної валюти до моменту фактичної оплати Замовником. 2. В п.10 проекту Договору про закупівлю також встановлено норми щодо форс-мажорних обставин. Станом на вірогідну дату підписання Договору в Україні ще буде діяти Воєнний стан і відповідно одразу Сторони можуть не виконувати жодні зобов’язання за Договором. І якщо для Замовника це фактично не викликає ніяких фінансових труднощів, оскільки саме він є отримувачем Товару без передплати, то для Постачальника, який поставив товар, виникає 100% вірогідність не отримання коштів за поставлений товар без жодних шансів отримати хоч якесь відшкодування за порушення строків несплати Замовником за отриманий товар. А в сумарному підрахунку з можливими збитками від зміни курсу іноземної валюти такі норми в Договорі одразу роблять неможливим його підписання. Просимо внести зміни, які по-перше будуть враховувати підписання договору фактично в умовах воєнного стану, а по-друге будуть зобов’язувати Замовника сплачувати за поставлений Товар і не використовувати повідомлення про обставини непереборної сили після його отримання, або зобов’язувати Замовника повертати отриманий товар належної якості Постачальнику власними коштами на адресу Постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2022 17:05
Вирішення:
По першому питанню звертаємо увагу Учасника на наступне:
З 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Особливостями передбачено перелік випадків зміни істотних умов договору. Так, відповідно до п.п. 7 п. 19 Особливостей передбачено можливість зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Звертаємо увагу Учасника, що на виконання п.п. 7 п. 19 Особливостей Замовник передбачив такий порядок зміни ціни в п. 3.4 та п.п. 7 п. 13.5 проекту договору про закупівлю (для учасників резидентів), який міститься в Додатку 4 тендерної документації від 13.12.2022 № 15-15/3-68 (далі – Проект договору). П. 3.4 та п. п. 7 п. 13.5 Проекту договору дають право Постачальнику, за наявності імпортної складової в структурі ціни Товару, змінити ціну одиниці Товару у разі зміни курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком України (НБУ). Більше того, в п.п. 7 п. 13.5 Проекту договору детально прописний механізм, порядок застосування, перелік документів, формула, тощо.
З огляду на вищезазначене, не вважаємо такий підхід дискримінаційним по відношенню до компаній-резидентів оскільки Замовник діє відповідно до вимог чинного законодавства з публічних закупівель, а Учасник документально не підтвердив в чому саме полягає дискримінація.
Що стосується захисту Замовником компанії від гарантованих збитків в разі суттєвої зміни курсу іноземної валюти до моменту фактичної оплати Замовником, то звертаємо увагу на положення Господарського кодексу України:
Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ч. 1 ст. 42);
Підприємництво здійснюється на основі: (крім іншого) комерційного розрахунку та власного комерційного ризику (ч. 1 ст. 44).
Приймаючи до уваги вищезазначене, вважаємо, що захист Учасника від гарантійних збитків не входить до повноважень Замовника та не передбачений вимогами чинного законодавства України.
По другому питанню звертаємо увагу Учасника на наступне:
В розділі 10 Проекту договору зазначено що відноситься до форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (п. 10.1), умови повідомлення про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) (п. 10.2), документ, який підтверджує настання та строк дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (п. 10.3), а також випадок можливого розірвання договору у зв’язку з триваючими форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) (п. 10.4).
Оскільки на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та оскільки в Особливостях відсутня норма щодо обов’язкового зазначення в умовах договору про закупівлю, що його підписання відбувається фактично в умовах воєнного стану, не вбачаємо за необхідне внести зміни в проект договору, які будуть враховувати підписання договору фактично в умовах воєнного стану.
Що стосується пропозиції Учасника зобов’язати Замовника сплачувати за поставлений Товар, то такий обов’язок Замовника передбачено в п. 1.1 та в п. 7.1.1 Проекту договору, а в розділі 4 Проекту договору передбачено порядок здійснення оплати.
Що стосується пропозиції Учасника зазначити в Проекті договору щодо не використання Замовником повідомлення про обставини непереборної сили після отримання Товару, то звертаємо увагу на норми ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України: Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності.
Враховуючи вищезазначене, прохання Учасника щодо внесення змін в Проект договору є таким, що не відповідає нормам загального законодавства України та обмежує права Замовника.
Що стосується прохання Учасника внести зміни в Проект договору в частині зобов’язання Замовника повертати отриманий товар належної якості Постачальнику власними коштами на адресу Постачальника, то звертаємо увагу на предмет договору: договір поставки товару, його порядок поставки та приймання-передачі встановлений в розділі 5 Проекту договору. Відповідно до п. 6 ст. 1 Закону: договір по закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. З огляду на вищезазначене вважаємо зобов’язання Замовника повертати отриманий товар належної якості Постачальнику таким, що не відповідає предмету договору, меті закупівлі та поняттю договору про закупівлю у розумінні п. 6 ст. 1 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.01.2023 12:01
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога внесення змін в умови тендерної документації
Номер:
c885b125a9644729a098222145e57f46
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-009235-a.c2
Назва:
Вимога внесення змін в умови тендерної документації
Вимога:
Добрий день!
Просимо дати відповіді і внести зміни до тендерної документації стосовно таких питань:
1. В Тендерній документації наведено проекти Договорів про закупівлю. Згідно проектів договорів для іноземних та учасників-резидентів є суттєва різниця в моменті оплати за фактично поставлений товар. Так переможець-резидент не має можливості зміни ціни з огляду на зміну курсу іноземної валюти, хоча строк оплати згідно наведеного Договору, складає 30 діб (ще 15 діб на Замовника не нараховуються ніякі штрафи та пені, тобто можна вважати, що строк можливої оплати може розтягнутися і на 45 діб). За цей строк можливі суттєві зміни курсу на міжбанківській валютній біржі (а саме за ним купують валюту українські компанії для розрахунків за сировину іноземного походження). Фактично Замовник сплатить переможцю-резиденту суму, за яку не можливо придбати ту суму валюти, яка буде вказана в розрахунку імпортної складової. При цьому для аналогічного розрахунку з переможцем – іноземною компанією Замовник витратить значно більшу кількість гривні для купівлі валюти і розрахунку за вже поставлений товар. Вважаємо такий підхід дискримінаційним по відношенню до компаній-резидентів, що мають імпортну складову в ціні товару і просимо внести в проект Договору з учасниками – резидентами відповідні зміни, які захистять компанії від гарантованих збитків в разі суттєвої зміни курсу іноземної валюти до моменту фактичної оплати Замовником.
2. В п.10 проекту Договору про закупівлю також встановлено норми щодо форс-мажорних обставин. Станом на вірогідну дату підписання Договору в Україні ще буде діяти Воєнний стан і відповідно одразу Сторони можуть не виконувати жодні зобов’язання за Договором. І якщо для Замовника це фактично не викликає ніяких фінансових труднощів, оскільки саме він є отримувачем Товару без передплати, то для Постачальника, який поставив товар, виникає 100% вірогідність не отримання коштів за поставлений товар без жодних шансів отримати хоч якесь відшкодування за порушення строків несплати Замовником за отриманий товар. А в сумарному підрахунку з можливими збитками від зміни курсу іноземної валюти такі норми в Договорі одразу роблять неможливим його підписання. Просимо внести зміни, які по-перше будуть враховувати підписання договору фактично в умовах воєнного стану, а по-друге будуть зобов’язувати Замовника сплачувати за поставлений Товар і не використовувати повідомлення про обставини непереборної сили після його отримання, або зобов’язувати Замовника повертати отриманий товар належної якості Постачальнику власними коштами на адресу Постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилкова
Дата скасування:
13.12.2022 17:06
Вимога
Вирішена
terms
Номер:
528e537fd1ff4a8c93f75f9aa42918e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-009235-a.b1
Назва:
terms
Вимога:
Dear Airport Boryspil,
You were unable to buy granulated potassium formate, so you inquire for fluid. Okay. It seems reasonable. But WTF you set a term of delivery within 3 days from your order date when delivery is within a year??? Such term is possible only if goods are ready stored in warehouse in Boryspil or Kyiv region, not even in Ukraine. Or maybe you are ready to send aircrafts to China to pick the goods up? Such term looks either extremely unprofessional or intentionally cutting 99% of potential bidders "for friends" or as simply sabotage.
As well you issue your tenders for a week. Yes, it is allowed by CabMin Decree 1178, but for military procurement and it is only ALLOWED, but not OBLIGED. NaftoGaz also tried to set such term and faced that 90% of its tenders simply have no bids. Now they changed this practice of malpractice. People have NO TIME TO PREPARE DOCUMENTS PROPERLY. Foreign factories are not working in emergency style and do not care of your emergencies. You should care of your needs in advance.
So, we reasonably require you to amend your terms from "3 days" to "as per mutually agreed reasonable schedule" and extend deadline of this tender for at least 2 weeks after last amendment. Otherwise we cannot help.
Sincerely,
==========
Шановний аеропорт Бориспіль!
Ви не змогли купити гранульований форміат калію, тому запитуєте рідину. Добре. Це здається розумним. Але якого дідька ви встановлюєте термін доставки протягом 3 днів із дати замовлення, якщо доставка протягом року??? Такий термін можливий лише за наявності готового товару на складі в Борисполі чи Київській області, навіть не в Україні. Або, можливо, ви готові відправити літак до Китаю, щоб забрати товар? Такий термін виглядає або вкрай непрофесійним, або навмисним скороченням 99% потенційних учасників торгів «під друзів», або просто як саботаж.
Крім того, ви виставляєте тендери на тиждень. Так, це дозволено Указом Кабміну 1178, але це для військових закупівель і це лише ДОЗВОЛЕНО, але не ОБОВ’ЯЗКОВО. Нафтогаз також намагався встановити такий термін і зіткнувся з тим, що на 90% його тендерів просто немає заявок. Тепер вони змінили цю практику недбалості. У людей НЕМАЄ ЧАСУ НАЛЕЖНО ГОТУВАТИ ДОКУМЕНТИ. Іноземні заводи не працюють в екстреному режимі і не дбають про ваші надзвичайні ситуації. Ви були повинні подбати про свої потреби заздалегідь.
Таким чином, ми обґрунтовано вимагаємо від вас змінити свої умови з «3 днів» на «відповідно до взаємно узгодженого розумного графіка» та продовжити кінцевий термін цього тендеру щонайменше на 2 тижні після останньої зміни. Інакше ми не можемо допомогти.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2022 17:38
Вирішення:
За результатами розгляду Звернення внесені зміни до Тендерної документації (редакція 01) в частині строку поставки Товару та кінцевого строку подання тендерної пропозиції та Тендерна документація викладена в новій редакції (02)
Статус вимоги:
Задоволено