• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Хліб

Завершена

859 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 299.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2022 14:27 - 12.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірності прийняття Рішення уповноваженою особою про відхилеення Тендерної пропозиції від 19.12.2022 року по учаснику ФОП ЯРОШ ВІТАЛІЮ ОЛЕКСІЙОВИЧУ

Номер: 76573f93fde044b5a8c1e2c03c5d7f86
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-07-012388-a.a1
Назва: Щодо неправомірності прийняття Рішення уповноваженою особою про відхилеення Тендерної пропозиції від 19.12.2022 року по учаснику ФОП ЯРОШ ВІТАЛІЮ ОЛЕКСІЙОВИЧУ
Вимога:
По результатам торгів наша пропозиція була сама економічно вигідна, але була відхилена на підставі того, що при подачі документів нами як Учасником не були надані такі документи - атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015; звіт за результатами сертифікованого на підставі якого було видано сертифікат, який підтверджує відповідність системи менеджменту та інші документи передбачені в Додатку 3 тендерної документації, так як Учасник ФОП ЯРОШ В.О. не являється сам Виробником , а дистриб'ютором ТОВ "Черкасихліб "ТД", то нами були надані документи від виробника ТОВ "Черкасихліб "ТД". а саме :Сертифікат на СУЯ за ДСТУ ISO 9001 на ТОВ "Черкасихліб "ТД", Сертифікат на СМБХП за ДСТУ ISO 22000 ТОВ "Черкасихліб "ТД", Декларація виробника, Вами як Замовником не було надано можливості усунути невідповідності на протязі 24 годин, хоча цінова пропозиція ФОП ЯРОШ В.О, була самою економічно вигідною. Чому не надано можливості нам усунути недаліки на протязі 24 годин?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: відповідно до п. 40 Особливостей Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Згідно протоколу від 19.12.2022р. Вашу пропозицію було відхилено у зв’язку з відсутністю об’ємного переліку документів, який у вимозі Вами зазначено лише частково. Перелік складається з: - звіт за результатами сертифікаційного нагляду (аудиту) системи менеджменту, на підставі якого було видано сертифікат, який підтверджує відповідність системи якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; - атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав ДСТУ ISO 22000:2019 сертифікат; - звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано сертифікат, який підтверджує відповідність системи менеджменту безпечності харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) - копію діючого сертифікату на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; - звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано сертифікат, який підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - Скан-копія оригіналу Протоколу контрольних випробувань харчової продукції, видані цією акредитованою лабораторією не раніше, як за три місяця до кінцевої дати подання пропозиції, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками (об’єднана проба): фізико – хімічні, токсичні елементи, мікотоксини, пестициди, радіонукліди. Надати атестат акредитації лабораторії, яка видала вказані протоколи. - Скан-копія оригіналу Документу, що підтверджує вимірювальні можливості виробничо-вимірювальної лабораторії (дозвіл, посвідчення, сертифікат), виданий уповноваженим органом. Зазначені документи (передбачено Додатком 3 Тенденої документації «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») стосуються технічних на якісних характеристик предмета закупівлі, що виключає можливість публікації повідомлення про усунення невідповідностей щодо цього переліку невідповідностей (що зазначені у технічній специфікації). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно листа Мінекономіки «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» №3304-04/6037-06 від 07.02.2022р. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. На підставі вищезазначеного відмічаємо, що у зв’язку з відсутністю документів, які не підпадають під можливість дозавантаження за допомогою механізму усунення невідповідностей, Ваша тендерна пропозиція відповідно до законодавства повинна бути відхилена. Окрім того оскільки пропозицію в будь-якому випадку Замовник зобов’язаний відхилити, Замовником було зазначено всі недоліки тендерної пропозиції, що не заборонено законодавством.
Статус вимоги: Відхилено