-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярські товари (папір офісний)
Торги не відбулися
362 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 814.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 814.35 UAH
Період оскарження:
23.11.2022 11:26 - 28.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
c47d7977e3b34837a1a1b80677517728
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-23-005334-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-11-23-005334-a на закупівлю «Канцелярські товари (папір офісний)» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-11-23-005334-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 27.11.2022 11:54
- Сертифікат LE 60 Office.pdf 30.11.2022 16:23
- Сертификат Multilaser (1).pdf 30.11.2022 16:23
- Сертифікат A-One переклад для тендера УКР.pdf 30.11.2022 16:23
Дата подачі:
27.11.2022 11:54
Вирішення:
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради під час здійснення публічних закупівель є юридичною особою державної або комунальної власності, що визначаються Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування як замовники, які організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до пункту 38 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
КП «ЦЗО» ДМР в своїй діяльності керується рішенням міської ради «Про визначення комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради централізованою закупівельною організацією» від 23.06.2021 №7/8, зі змінами та доповненнями (далі – Рішення від 23.06.2021 №7/8), розпорядження Дніпровського міського голови «Про затвердження порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель» від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі – Порядок від 29.09.2021 №6-29/9-р), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922, зі змінами та доповненнями та іншими нормативно-правовими актами.
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради провадить свою діяльність виключно за принципами прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища та добросовісної конкуренції. Уповноважена особа Замовника в своїй діяльності керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами у сфері закупівель.
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне.
Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради 23.11.2022 року оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями за предметом «Канцелярських товарів (папір офісний)» на закупівлю Паперу офісного у кількості 1590 пачок з визначеними технічними вимогами очікуваною вартістю 362 870,0 гривень (ID UA-2022-11-23-005334-а) на підставі Заявки Замовника – Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради за визначеними замовником технічними характеристиками.
Під час розгляду Вимоги, керуючись пунктом 4.5 Порядку КП «ЦЗО» ДМР було направлено запит Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з питання обґрунтування можливості придбання паперу офісного за визначеними Замовником технічними характеристиками щонайменше у двох постачальників з додаванням сертифікатів за кожною позицією паперу або надати інформацію з оновленими технічними характеристиками товару з метою внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідно до наданої Замовником - Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради відповіді, закупівлю паперу офісного за визначеними технічними характеристиками по м. Дніпро пропонують щонайменше двоє постачальників, у яких є в наявності відповідні сертифікати якості.
Статус вимоги:
Відхилено