• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

Папір офісний

Оголошено тендер

362 870.00 UAH
Номер: cdd2b3b7d2c44d1fba1d75c6d1369e31
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-02-002446-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Очікувана вартість: 362 870.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.11.2022 13:51

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1550 пачок
Період постачання (не задано)
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання (не задано)
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума362 870.00 UAH