-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ» Код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Завершена
3 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 950.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2022 17:20 - 23.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування неправомірного рішення протоколу
Номер:
c0874e2a6d514ed08a9f68a2b9c1a02a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-012693-a.b1
Назва:
Вимога щодо скасування неправомірного рішення протоколу
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаємо скасувати протокол відхилення, який побудований лише на власних припущеннях причини відхилення, без зазначення чіткої законної підстави для відхилення, а саме:
• В протоколі №355 від 02.12.2022року, тендерна пропозиція відхилена на підставі абзацу 6-го підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Таким чином Ваші власні припущення вигаданої необґрунтованої незаконної причини відхилення, будуються невідповідності тендерної пропозиції, передбаченої вимогами тендерної документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
• Частина 3 статті 22 Закону, викопіювання:
«Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
• Відповідно до частини 3 статті 22, Вами висунуто вимогу в Додатку2, про надання гарантійного листа, викопіювання:
«гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;»
З приводу даної вимоги:
1. Нами надано гарантійний лист за вих.№ 2511/28 від 25.11.2022року, в якому зазначена інформація про відсутність розірваних договорів з Замовником МКП «Бердичівводоканал», відповідно до вимоги Додатку 2 Тендерної Документації.
2. Вами прийнято протиправне рішення, про відхилення пропозиції ТОВ «ТК «Спецзапчасть», яке немає під собою законних підстав, незважаючи на те, що гарантійний лист все таки в наявності є, але Вас не влаштовує надана нами інформація в даному гарантійному листі вих.№ 2511/28 від 25.11.2022року.
Питання по кваліфікації:
Вами прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТК «Спецзапчасть», що зазначено у протоколі №355 від 02.12.2022р., фактично з причини того, що Вас не влаштовую суть інформації зазначеної в НАЯНОМУ гарантійному листі .№ 2511/28 від 25.11.2022року, таким чином Ви вважаєте що дана вимога не виконана та гарантійний лист відсутній. В такому випадку учасник ТОВ «ТК «Спецзапчасть» що саме порушив: відповідність по КВАЛІФІКАЦІЇ чи відповідність по ТЕХНІЧНИМ СПЕЦИФІКАЦІЯМИ?
• Документ Гарантійний лист .№ 2511/28 від 25.11.2022року, фактично наявний, якщо припустити його невідповідність або відсутність – ТАКА ПОДІЯ Є КВАЛІФІКАЦІЄЮ УЧАСНИКА. До чого в такому випадку Додаток 2 тендерної документації?
• Вимога про надання гарантійного листа по виконанню договорів учасником - ви зазначаєте дану вимогу до Додатку 2. В даному випадку Додаток 2 тендерної документації – є фактично ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЮ.
В свою чергу Технічні специфікації, регулюються статтею 23 Закону, викопіювання:
«Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Як бачимо, стаття 23 Технічні специфікації, не містить жодного пункту, який наділив би правом Замовника, відхилити пропозицію учасника по технічним специфікаціям, по причині відсутності або невідповідності гарантійного листа про наявність розірваних договорів.
Питання по Технічним специфікаціям: чи є порушення учасника ТОВ «ТК «Спецзапчасть» в частині технічних специфікацій, що зазначені в додатку2 тендерної документації? В чому саме невідповідність по технічній частині? В протоколі інформація відсутня.
Яким чином пропозиція Учасника не відповідає Додатку 2, що є по суті Технічною специфікацією?
Якщо у Замовника МКП «Бердичівводоканал» все ж таки є зауваження або невідповідність по кваліфікації (гарантійний лист про розірвані договори- має пряме відношення саме до кваліфікації Учасника), в такому випадку, дана невідповідність не може відноситись саме до Додатку 2, що є технічною специфікацією.
Вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК «Спецзапчасть», так як зауважень у Замовника, стосовно порушень або невідповідності пропозиції в частині вимог Додатку 2 тендерної документації, що регулюються статтею 23 Закону по всім без виключення пунктам – відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування необгрунтованого відхилення.pdf 05.12.2022 12:13
Дата подачі:
05.12.2022 12:13
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовник уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.(далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За приписами п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
Згідно з п. 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За приписами абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції також наступні документи:
- гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
У складі тендерної пропозиції Учасника, зокрема, міститься:
- Гарантійний лист за вих.№2511/28 від 25.11.2022 (15 Технічна пропозиція.pdf арк. 12), в якому зазначається: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 36549406, як учасник процедури по предмету закупівлі: «Екскаватор-навантажувач» код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка посилання на процедуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-012693-a повідомляє, що не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею с Замовником (Міське комунальне підприємство «Бердичівводоканал»).
Всупереч вимогам Додатку №2 до тендерної документації «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі» у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено