• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

Завершена

5 064 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 320.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2022 14:15 - 28.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо інженерів-консультантів

Номер: 0f12c01904594c4b97686c7184338bef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-17-006960-a.b3
Назва: Щодо інженерів-консультантів
Вимога:
Предметом закупівлі є роботи, а саме проектно-вишукувальні роботи: виконання вишукувальних робіт, розробка проектно-кошторисної документації. Тому, Ви як Замовник проектно-кошторисної документації(ПКД) і в подальшому можливий замовник будівництва, маєте право заключити окремий договір на надання інженерно-консультаційних послуг з відповідним виконавцем (інженером-консультантом) на надання ним послуг і покласти на нього функції керівника проекту(це не стосується робіт з ПКД, що ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ п. 21 Технічного завдання на проектування (Додаток №3): вимоги Вас як Замовника щодо врахування в кошторисному розрахунку - в) надання послуг інженера-консультанта – 2,25%. Тому, прошу врахувати зазначене та усунути вимогу щодо наявності інженерів-консультантів при роробці проектної документації, адже це суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до Наказ Мінрегіону України від 08.08.17 р. № 192 "Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", провідний інженер-консультант консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва з зазначенням усіх можливих організаційно-технологічних ризиків, аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проекту, розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення. Для якісного виконання робіт учасник має бути забезпечений фахівцями, що можуть здійснювати контроль за проектними рішеннями та коригувати похибки що можуть призвести до організаційно-технологічних ризиків при реалізації об'єкту. Відповідно, зазначений фахівець є необхідним при виконання робіт визначених Додаток №3 до тендерної документації та можливість його залучення визначена чинним законодавство України. Враховуючи вищезазначене та відповідність тендерної документації чинному законодавству, звернення задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Додаток 1 до тендерної документації

Номер: ffa5d41c969d4c7e978f3417ad2b22bb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-17-006960-a.b2
Назва: Додаток 1 до тендерної документації
Вимога:
Додаток 1 Загальні вимоги до об’єкту проектування в розділі Деталі проекту зазначена орієнтовна вартість проекту – 520 тис. доларів США. Валюта закупівлі – гривня. Є недоречним зазначати вартість проекту в доларах, враховуючи, що 520000,00 *40 грн. (за 1 дол. США) – 20 800 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі – 5 064 000 грн з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-17-006960-a). Тобто, незрозуміло, яку саме вартість мав на увазі Замовник????? та якщо дана інформація має місце бути, то потребує уточненню та зазначенню у національній валюті.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до Додатку 1 Додатку №3 тендерної документації у розділі «Деталі проекту» визначено орієнтовну вартість – 520 тис. доларів США. Дана вартість є орієнтовною цифрою, що визначає об’єм фінансування будівельно-монтажних робіт. Зазначена інформація дасть можливість виконавцю при проектуванні зорієнтуватися у рамках вартісних показників, при цьому валюта долари США визначена у зв’язку із наявністю впливу інфляції та зміни курсу валют. Зазначена інформація жодним чином не впливає на можливість учасників прийняти участь в даній закупівлі та не обмежує жодного із заінтересованих осіб. Дана інформація є додатковою та допоміжною при виконанні проектних робіт та не потребує додаткових уточнень. Очікувана вартість предмету закупівлі чітко визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, що опубліковано в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для уточнень та змін у тендерній документації, відповідно звернення задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо працівників та їх кваліфікації відповідно до предмету закупівлі

Номер: 20a1a62fd88d47c88b06eacc322fedce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-17-006960-a.a1
Назва: Щодо працівників та їх кваліфікації відповідно до предмету закупівлі
Вимога:
Предметом закупівлі є проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228». Відповідно до абз. 3 п.п.2.1. п. 2 Додатку 2 Тендерної документації, Замовник зазначає, що учасник повинен документально підтвердити наявність ПРАЦІВНИКІВ, ДОСТАТНЬОЇ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ КВАЛІФІКАЦІЇ та надати копії кваліфікаційних сертифікатів тощо, що дають право на виконання робіт, ЩОДО ОБ’ЄКТІВ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ВІДПОВІДНО ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до Технічного завдання на проектування Додаток 3 до тендерної документації попередньо визначено клас (наслідків) відповідальності предмета закупівлі СС2 та відповідно об’єктом закупівлі є БУДІВЛЯ. Враховуючи зазначене, ВАМИ БЕЗПІДСТАВНО ВИЗНАЧЕНА ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО СЕРТИФІКАТУ ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА- ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ДОРІГ(НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО СЕРТИФІКАТУ СС3 (ЗНАЧНІ НАСЛІДКИ). Адже, даний напрямок дозволяє сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування розділів , які відповідають за проектування всіх дорожніх споруд (дороги , мости , переходи , розв'язки , залізничних колій , тунелів та інших дорожніх споруд), що аж ніяк не пов’язано з предметом закупівлі. Та БЕЗПІДСТАВНА та недоречна вимога щодо інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва з кваліфікаційним сертифікатом СС3 (значні наслідки), адже щодо об’єкта, що є предметом закупівлі, попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) СС2. Прошу Замовника, врахувати зазначене та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п.10 Додатку №3 тендерної документації передбачено основні об’єми проектування в тому числі благоустрій території виконати згідно з ДБН Б.2.2-5:2011 з освітленням та огородженням території. Відповідно до п. 4.1 Розділу 4. ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЙ» визначено, що під час проектування благоустрою територій населених пунктів треба дотримуватися протипожежних, санітарно-гігієнічних, конструктивних, технологічних вимог, спрямованих на створення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля, збереження і охорону навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. П.4.5 Розділу 4. ДБН Б.2.2-5:2011 встановлено, що до елементів благоустрою треба відносити: -покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок; -зелені насадження загального та обмеженого користування і спеціального призначення; -будівлі та споруди системи вивезення побутових відходів; -засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами; - технічні засоби регулювання дорожнього руху; - споруди системи інженерного захисту території; - комплекси та об'єкти монументального мистецтва; -обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків, розміщених на територіях загального користування та інших об'єктах благоустрою; - малі архітектурні форми; - інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами. Проекти благоустрою територій загального користування обов'язково повинні включати стоянки міського транспорту та гостьові стоянки для автомобілів згідно з ДБН 360. Відповідно до Наказу №26 від 27.01.2014р. Міністертсва регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» передбачено, що інженер-проектувальник автомобільних доріг забезпечує відповідність проектної документації вимогам чинного законодавства, надійність і довговічність конструкцій, зниження рівня впливу споруди на навколишнє природне середовище, зручність і економічність утримання та можливість ремонту. Забезпечує відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту. бере участь в забезпеченні відповідності проектної документації архiтектурним i мiстобудiвним вимогам, захисту навколишнього природного середовища, рацiональному використанню природних ресурсiв, експлуатацiйній надiйності та безпеці, високій ефективності та окупності інвестицій, патентоспроможності та патентній чистоті технiчних рiшень та застосованого обладнання, конкурентоспроможності продукції. Відповідно, Додатком №3 тендерної документації передбачені роботи, що потребують залучення інженера-проектувальника(інженерно-будівельне проектування доріг), що зумовило вимогу тендерної документації. Стосовно класу наслідків об’єкту повідомляємо, що відповідно до п. 14 Додатку №3 тендерної документації передбачено, що клас наслідків об’єкту СС2 визначено попередньо. Відповідно Додаток №3 передбачає обов’язок виконавця уточнити клас наслідків згідно ДСТУ 8855:2019. Відповідно до п. 4.1 Розділу 4 ДСТУ 8855:2019. «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)» визначено: Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни. Таким чином при виконанні проектних робіт, клас наслідків об’єкту може бути змінений та визначений як СС3, в такому разі для виконання робіт передбачених предметом закупівлі учасник має володіти персоналом відповідної кваліфікації, що дасть можливість виконати роботи відповідно до технічних, якісних кількісних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до Додатку 1 Додатку №3 завданням центру є забезпечити скоординоване надання послуг, що полегшує кращий доступ до основних послуг з охорони психічного здоров’я та благополуччя, необхідних місцевим ветеранам та їх родинам; забезпечити інноваційні та гнучкі моделі надання послуг, які охоплюють якомога більше місцевих ветеранів та їхніх сімей (за обсягом послуг); досягти більшої інтеграції державної та недержавної підтримки для благополуччя ветеранів та їх сімей; забезпечити дослідження причин та наслідків геноциду українського народу, популяризацію в світі українського народу у боротьбі проти рашизму, відстоюванні прав та свобод людини. Зазначені завдання є першочерговими та надзвичайно важливими в сучасних реаліях, Замовник не може допустити обставини, що можуть стати перепоною для виконання робіт, що передбачені предметом закупівлі, що в свою чергу зумовило зазначенні вимоги тендерної документації. Враховуючи вищезазначене та відповідність тендерної документації вимогам законодавства, звернення задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено