-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування)
Завершена
14 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 700.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2022 16:07 - 20.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
незаконна дискваліфікація учасника
Номер:
9c680055414b47e48a1f73771ffe3c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-15-012800-a.a1
Назва:
незаконна дискваліфікація учасника
Вимога:
незаконна дискваліфікація учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 29.11.2022 13:45
Дата подачі:
29.11.2022 13:45
Вирішення:
Детально ознайомившись із Вимогою про усунення порушення – номер вимоги: UA-2022-11-15-012800-a.а1, яка подана Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО», код ЄДРПОУ 40227262, щодо незаконної дискваліфікації учасника, дата подання: 29 листопада 2022, час подання: 13:45, повідомляємо, що остання не підлягає задоволенню, з наступних підстав:
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку 4 до Тендерної документації;.
У відповідності із підпунктом 2 пункту 3 (Відхилення тендерних пропозицій) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
При детальному розгляді тендерної пропозиції (документів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі – Учасник) було виявлено, що тендерна пропозиція Учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 5 Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації Учасник повинен надати в технічній частині: Завірену підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав завірену підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
Натомість, Учасник надав лист щодо висновку експертизи вих. № 1898 від 21 листопада 2022 року в якому зазначає, що не надає в складі своєї пропозиції висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар, оскільки згідно Закону України № 1602-VІІ від 22.07.2014 року та інформаційному листу СЕС України № 02.02/871-ІІ від 20.09.2015 року видача висновку санітарно-епідеміологічної експертизи – відмінена.
Проте, згідно інформаційного листа Державної санітарно-епідеміологічної служби України від 18.09.2015 р. № 02.02/871-І доведено до відома, що 20.09.2015 набирає чинності Закон України від 22.07.2014 N 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" (далі - Закон), яким внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про захист прав споживачів", "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" та ін. і викладено в новій редакції Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Звертаємо увагу, що згідно зі змінами, внесеними до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, прийнятим Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів.
Наголошуємо, що сіль технічна не є харчовим продуктом, а є матеріалом, що найчастіше використовується для посипання автошляхів та тротуарів, з метою видалення обледенілості.
На відміну від харчової солі, технічна характеризується більшим помелом і, як правило, збільшеною кількістю сторонніх домішок. Вона дуже концентрована.
Отже, Учасником НЕ надано завіреної підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
2. Відповідно до пункту 6 Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації Учасник повинен надати в технічній частині: Сертифікат радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару (Учасником торгів) та органу з проведення досліджень.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав сертифікат радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Натомість, Учасник надав лист пояснення вих. № 1899 від 21 листопада 2022 року яким повідомляє, що Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) не підлягає обов’язковому контролю на вміст радіонуклідів, а також, що між ТОВ «ТД «КИП І КО» та ТОВ «УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ» укладено договір № 003-19 від 15.02.2019 на надання послуг з організації проведення незалежного лабораторного випробування харчових продуктів та/або продовольчої сировини та/або продукції сільськогосподарського призначення в лабораторії, акредитованій Національною агенцією з акредитації України, термін дії якої подовжено згідно з п. 8.6.1 договору на 2022 рік і діє до 31.12.2022. За вимогою Замовника, у разі визначення ТОВ «ТД «КИП І КО» переможцем процедури закупівлі, гарантуємо проведення незалежного лабораторного випробування, отримання Сертифікату радіаційної безпеки продукту та надання замовнику.
Наголошуємо, що є поняття «добровільна сертифікація», яка є елементом ефективного збуту продукції та засобу підвищення конкурентоздатності, привабливості, вона надає упевненість в якості та безпечності продукції та переваги при участі у тендерах.
Замовник вимагає сертифікат радіаційної безпеки продукту з метою визначення його впливу на навколишнє природне середовище, оскільки перевищення радіаційного фону продукту може викликати жахливі наслідки для здоров’я людей.
У тендерній документації Замовник не зазначає про можливість Учасника надати Сертифікат радіаційної безпеки продукту або під час подання тендерної пропозиції, або після визначення переможця закупівлі, або на вимогу Замовника.
Тендерною документацією передбачена імперативна вимога про надання в технічній частині сертифікату радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Учасник НЕ надав сертифікату радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію (документи) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (код ЄДРПОУ 40227262) Замовником відхилено тендерну пропозицію з підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178).
Замовник діє у повній відповідності до вимог норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, у разі наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції повинен відхилити таку пропозицію.
Замовником було належним чином проведено кваліфікацію Учасника у відповідності до всіх вимог норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено