-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіо блоку.
Завершена
88 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 442.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 442.50 UAH
Період оскарження:
21.10.2022 13:43 - 27.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
0196bab76e7a4093b3b42662fca96634
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.b10
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі є послуги з: Технічного обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Послуги, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
та послуги, відповідно відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту"
це є 2 (два) різних видів робіт (послуг).
Відповідно які передбачають наявність в ліцензіата різного забезпечення, щодо кадрових вимог (наявність праціників), а також технологічних вимог та наявності матеріально-технічної бази.
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Ліцензіат повинен мати наступні Кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту"
Кадрові вимоги
п.22. Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.23. Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору;
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну);
наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду.
На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.24. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол;
пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення);
засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця;
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер).
Виходячи з вищезазначеної інформації, нам як потенційному Учаснику незрозуміло, чому Учасник процедури повинен «обов'язково» мати "Пультове обладнання" для здійснення (надання) послуг для здійснення спостерігання за системами протипожежного захисту? А чому він (Учасник) не має права надавати послуги зі «спостерігання за системами протипожежного захисту» на підставі цивільно-правового договору (або договору оренди?) і мати для виконання даної задачі "Орендаря", або субпідрядника? Як того дозволяє чинне законодавство України, згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" п.23 Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
абзац 4. На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України, шляхом долучення вимоги до Учасників, щодо наявності власного або орендованого (на основі договору, щодо надання послуг «Про спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації») сертифікованого пульта(ів) пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), як того дозволяє чинне законодавсто України, а саме Постанова №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" та необмежувати навмисно кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2022 22:31
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Постанова КМУ №852 від 23 листопада 2016 року регулює деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює критерії щодо кваліфікації працівників при наданні послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога щодо наявності інженера, електрика встановлена на підставі технічного завдання на надання послуг за закупівлею. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2022 19:09
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
29288b9b4930452d8d5d8b8986c79aae
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.a9
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №1 тендерної документації ви вимагаєте від Учасників надати:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідних для забезпечення виконання робіт замовнику учасник у складі пропозиції надає довідку, що містить наступну інформацію про працівників: Посада, прізвище ім’я по-батькові, форма
трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація(вказати підтверджуючі документи). Для підтвердження кваліфікації необхідно надати: копію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки, копію посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом.
Шановний Замовнику, повторюємо ще раз спеціально для вас.
Нам, як потенційному Учаснику не зрозуміло, чому ви порушуєте чинне законодавство України вимагаючи від Учасників надати копію посвідчення (посвідчень), яким підтверджено IV групу з електробезпеки для всіх працівників (і для керівника і для виконавців робіт)???
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів", згідно п.2.2.3. цитуємо для вас - Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з
електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і ІІІ – в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто виходячи з вищезазначеної інформації "виконавцям робіт" достатньо мати ІІІ групу допуску – в електроустановках напругою до 1000 В, чому ви дозволяєте собі порушення Закону України і вимагаєте від Учасників надання в тендерній пропозиції - копій витягів з протоколів та копій посвідчень щодо виконавців робіт з ІV групою допуску – в електроустановках напругою до 1000 В, а не з ІІІ-ою, як того вимагає чинний НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів". Ви шановний Замовнику перебираєте на себе законодавчі функції!!!
Також нам не зрозуміло, чому ви на нашу конкретну попередню вимогу відповідає загальними фразами і взагалі не відповідаючи на конкретне запитання, яке стосується конкретної вашої "незрозумілої" вимоги до Учасників???
Даною дискримінаційною вимогою до Учасників, ви навмисне обмежуєте потенційну їх кількість та "грубо" і "навмисно" порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та статтю 14 ч.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Лобіюючи інтереси певного Учасника процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2022 19:57
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Звертаємо ще раз вашу увагу, що НПАОП 40.1-1.21-98 не встановлює критерії щодо кваліфікації працівників при наданні послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога щодо наявності інженера, електрика та їх кваліфікації встановлена на підставі технічного завдання на надання послуг за закупівлею. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2022 18:20
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
322dba73d95846b6a8fa71d958d2cba9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.b8
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, ви вимагаєте від Учасників, згідно п.8. надати - Копію відомостей з Єдиного державного реєстр підприємств та організацій України, має бути видана
не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Ми маємо юридичний статус фізична особа підприємець - ми не підприємство і не організація, а тому згідно чинного законодавства України ми не можемо мати, а відповідно і надати - Копію відомостей з Єдиного державного реєстр "підприємств та організацій" України, має бути видана не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як того вимагаєте ви, як Замовник.
Згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" і ніхто його не відміняв.
Згідно статті 1 Визначення термінів
ч.1. виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців - документ, що містить відомості про
юридичну особу або її відокремлені підрозділи, або фізичну особу -
підприємця, визначені цим Законом;
Стаття 4. Поняття державної реєстрації юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців
ч.1. Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення
юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу
підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних
дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних
записів до Єдиного державного реєстру.
Тобто виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами, Учасники, які знаходяться в статусі фізичної особи підприємця, не можуть ніяким чином виконати вашу вимогу.
Даною дискримінаційною вимогою до Учасників, ви навмисне обмежуєте потенційну їх кількість та "грубо" і "навмисно" порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та статтю 14 ч.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Лобіюючи інтереси певного Учасника процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом інтерпритації даної вимоги, яка регламентується та визначається нормами чинного законодавства України, а саме:
надати для Учасників в юридичному статусі ПП, або ТОВ - Копію відомостей з Єдиного державного реєстр підприємств та організацій України, має бути видана не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
а для Учасників в юридичному статусі ФОП - копію виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. А не так, як ви собі "забажали".
Сподіваємось на здоровий глузд з Вашого боку. І порада перед поданням вимог до Учасників, які зазначені в тендерній документації - читайте та аналізуйте чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2022 19:30
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Надання відомостей з ЄДРПОУ встановлена адміністративна послуга, що надається органами державної статистики та не є відкритим реєстром.
У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2022 18:28
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству
Номер:
01025e16a68e409382f369b7695679cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.c7
Назва:
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству
Вимога:
Повторна вимога до Замовника, стосовно незрозумілої вимоги в тендерній документації, щодо надання - Копії погодження з ДСНС України програми навчання учасника відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444;
Шановний Замовнику процедури закупівлі, нам і ми впевненні і іншим Учасниками процедури закупівлі, завжди в лапках, цікаво подавати вимогу Замовнику, який чомусь не читає та нерозуміє її суті!!! А також "сам собі суперечить" та суперечить нормам чинного законодавства України.
У нас до вас 1 (перше) запитання, навіщо ви вимагаєте наявність в Учасників Копії погодження з ДСНС України програми навчання учасника відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444???
Відповідно до постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444 п.5. Навчання населення складається з:
- навчання безпосередньо на підприємствах, в установах та організаціях;
- навчання за межами підприємств, установ та організацій керівного складу і фахівців з питань цивільного захисту та пожежної безпеки;
- практичної підготовки під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту;
- навчання під час здобуття відповідного рівня освіти у закладах освіти;
самостійного вивчення інформації про дії в умовах надзвичайних ситуацій.
Тобто, згідно п.5. постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444 немає жодного навіть натяку на те, що Учасник "обовязково" повинен мати свою особисту погоджену з ДСНС України програму навчання учасника відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444;
Працівники (фахівці) Учасника мають законне право пройти навчання на інших підприємствах, організаціях, навчальних центрах, закладах освіти, які мають погоджену з ДСНС України програму навчання учасника відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444 і закон цього не забороняє!!!
Учасник "не зобов'язаний", згідно чинного законодавства України мати дану погоджену програму. І нам не зрозуміло, чому ви берете на себе законотворчі функції і вимагаєте від Учасників те, що не передбачено і "не є обов'язковим", згідно законодавства України??? Вам ніхто не дає на це ніякого права!!!
Даною дискримінаційною вимогою до Учасників, ви навмисне обмежуєте потенційну їх кількість та "грубо" і "навмисно" порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та статтю 14 ч.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Лобіюючи інтереси Учасника, який має данну погоджену програму с ДСНС, яка до предмета закупівлі немає ніякого відношення.
2 (друге) запитання до вас, як до Замовника, який дуже уважно ознайомлюється та аналізує норми чинного законодавства України, а саме постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444.
цитуємо для вас ще раз:
п.6. Навчання працюючого населення здійснюється безпосередньо на підприємстві, в установі та організації згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту.
п.12. З метою належної організації освітнього процесу, забезпечення послідовності теоретичного і практичного навчання на підприємствах, в установах та організаціях розробляються і ведуться планувальні, облікові та звітні документи.
п.16. Особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань нормативних актів з пожежної безпеки.
Програми проведення інструктажів (вступний, первинний, повторний, позаплановий та цільовий), програми навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки та програми спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) затверджуються керівниками підприємств, установ та організацій.
Порядок затвердження таких програм, організації та контролю їх виконання визначається МВС.
Підкреслюємо насутпні фрази - "ведуться планувальні, облікові та звітні документи";
- "проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки".
Так у нас до Вас є запитання - на вашу думку, які документи є такими, які підтверджують, що працівники (фахівці) дійсно пройшли навчання???
Також доводимо до Вашого відома, що згідно чинної Постанови № 1021 від 05.12.2019 року "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" в якій чорним по-білому зазначено:
цитуємо спеціально для вас:
розділ II. Порядок затвердження програм навчання з питань пожежної безпеки
ч.2. Програми навчання з питань пожежної безпеки суб’єктів, які навчають, що подаються на погодження до ДСНС, розробляються відповідно до цього Порядку. (тобто виходячи з вищезазначеної інформації не всі суб'єкти господарювання, мають і можуть мати погоджену програму з ДСНС України, а відповідно і проводити навчання).
розділ III. Організація виконання програм навчання з питань пожежної безпеки
ч.1. Посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки.
Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин.
ч.2. Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
ч.5. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб’єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
Виходячи з вищезазначеної інформації
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, згідно чинної Постанови № 1021 від 05.12.2019 року "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням", шляхом
долучення вимоги до Учасників, щодо наявності у керівника та виконавців робіт копій посвідчень про перевірку знань по програмі з питань пожежної безпеки, як того вимагає чинне законодавство України.
А також видалити, вимогу, щодо надання Учасниками - Копії погодження з ДСНС України програми навчання учасника відповідно до вимог
пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444;
Також в якості доказу, що ваша вимога є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, які мають чинну ліцензію, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, додаємо Перелік (xlsx) підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки
Пов'язані документи:
Учасник
- rs78KOdaeGXXPnbFJenA4vaVq9RG9TvzBYhQBM7s _3_.xlsx 26.10.2022 19:04
Дата подачі:
26.10.2022 19:04
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Пунктами 6 та 16 постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444 не встановлено форму документального підтвердження їх виконання, а тому замовник не може вимагати документи, форма яких не встановлена чинним законодавством задля недопущення дискримінації учасників. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2022 18:44
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
7a2ab42f8b4c41d3954f3dfd95f4371a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.c6
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, ви вимагаєте від Учасників, згідно Додатку No2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" надати
- Договірну ціну;
- Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу).
Нам, як потенційному Учаснику, який має значний досвід щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, і ми впевнні і багатьом іншим Учасникам не зрозуміло наступне:
- в якому вигляді Учасникам необхідно подавати договірну ціну, локальні кошториси. У вас, як у Замовника в тендерній документації відсутня форма (вигляд) даних документів, вимоги щодо оформлення та подання в тендерній пропозиції Учасниками;
- хто повинен виконувати дані розрахунки (договірної ціни, локальних кошторисів), який фахівець? Чи повинен даний фахівець бути штатним працівником, або працювати по найму, мати диплом про освіту та сертифікат кваліфікованого виконавця робіт, або інші документи?
- на основі яких норм або прейскуранта повинна бути розрахована цінова пропозиція Учасника?
Доводимо до Вашого відома, що в Україні діє Прейскурант № 2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації. Затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування та технічної документації підприємств-виробників на протипожежне обладнання відповідних виробників.
Наполягаємо на наданні чітких роз'яснень нам та іншим Учасникам, відповідно статт1 14 ч.7. Закону України "Про публічні закупівлі" - У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
А також внести в тендерну документацію відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 22:54
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі не встановлено вимог щодо розробки кошторисної документації, крім її відповідності технічним вимогам встановленим у Додатку №2 до Оголошення. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:22
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству
Номер:
6aa0805eb2734ff5bd0d6f9809b0b6f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.c5
Назва:
Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. У вас тендерна документація, з точки зору вимог до Учасників, якось досить цікаво сформована.
Ви одне вимагаєте, а інше, те що передбачене чинним законодавством України чомусь не вимагаєте.
Відповідно додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ви вимагаєте від Учасників надати - Копію погодження з ДСНС України програми навчання учасника відповідно до вимог
пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року No444;
А чому ви з незрозумілих причин не вимагаєте від Учасників наявність в керівника та виконавців робіт копії посвідчень про перевірку знань по програмі з питань пожежної безпеки
Цитуємо чинну Постанову КМУ від 26 червня 2013 року No444
п.6. Навчання працюючого населення здійснюється безпосередньо на підприємстві, в установі та організації згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту.
п.16. Особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань нормативних актів з пожежної безпеки.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом
долучення вимоги до Учасників, щодо наявності у керівника та виконавців робіт копій посвідчень про перевірку знань по програмі з питань пожежної безпеки, як того вимагає чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 19:59
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Пунктами 6 та 16 постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444 не встановлено форму документального підтвердження їх виконання, а тому замовник не може вимагати документи, форма яких не встановлена чинним законодавством задля недопущення дискримінації учасників. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:22
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Незрозуміла вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
bde188a6436d41e681f87ccba07dd78e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.a4
Назва:
Незрозуміла вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, ви вимагаєте від Учасників, згідно п.8. надати - Копію відомостей з Єдиного державного реєстр підприємств та організацій України, має бути видана
не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Що це взагалі за документ, хто його видає і може видати Учаснику процедури закупівлі???
Доводимо до вашого відома, що Відповідно до ч.1, ст.128 Господарського кодексу України, громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу.
Отже, Учасник має статус фізичної особи-підприємця, єдиним документом, що отримує фізична особа-підприємець під час утворення (реєстрації) є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Такоє ми маємо, як фізична особа підприємець - виписку з ЄДР, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, в якій зазначені відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами державних органів, а також зазначені види економічної діяльності.
Дана інформація є в публічному доступі і згідно Закону України "Про публічні закупівлі" статті 17 ч.5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо вимог до Учасників, згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 19:34
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Надання відомостей з ЄДРПОУ встановлена адміністративна послуга, що надається органами державної статистики та не є відкритим реєстром. Радимо звернутися до органу державної статистики за місцем реєстрації. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:22
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
bdbc81fd20e341a1aad736ec172c5cc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 тендерної документації ви вимагаєте від Учасників надати:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідних для забезпечення виконання робіт замовнику учасник у складі пропозиції надає довідку, що містить наступну інформацію про працівників: Посада, прізвище ім’я по-батькові, форма
трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація(вказати підтверджуючі документи). Для підтвердження кваліфікації необхідно надати: копію посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом.
Дана вимога до Учасників процедури закупівлі є дискримінаційною і такою, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме «Типовому положенню про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05).
По-перше, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно Типового положення, а саме розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 Типового положення (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) персоналом, який виконує роботи по оперативному обслуговуванні, або ремонту електрообладнання.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель
- максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження «Загального курсу з охорони праці» для електромонтерів ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов маючи всі передбачені Законом чинні посвідчення та витяги з протоколів, щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці, ми не можемо розраховувати на перемогу.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому ви, як Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила та вимоги до Учасників.
Також доводимо до Вашого відома, що керівник та виконавці робіт, під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, виконують роботи, які відносяться до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, а саме - роботи на висоті понад 1,3 метри, а також безпосередньо та постійно працюють з ручним електрифікованим інструментом та пристроями.
Тому згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), п.3.8 Перевірка знань працівників з питань охорони праці проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов'язків.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена доказами, нам як потенційному Учаснику незрозуміло взагалі, чому ви вимагаєте від Учасників наявність в працівників навчання та копії посвідчень, яке не регламентується та не вимагається чинним НПАОП 0.00-4.12.05, а не вимагаєте те навчання та відповідно посвдчення, яке є "обов'язковим" згідно чинного законодавства України.
Наполягаємо на внесенні змін в тендерну документацію, щодо вимог до Учасників, в наступному трактуванні, як того вимагає чинне законодавство України, а саме:
- наявність у керівника робіт копії витягу з протоколу та посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом.
- наявність у керівника та виконавців робіт копії витягу з протоколу та посвідчення про проходження спеціального навчання роботи на висоті понад 1,3 метри, згідно НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час робіт на висоті" та НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 19:08
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Звертаємо вашу увагу, що НПАОП 0.00-4.12.05 не вимагається у всіх працівників, достатньо хоча б одного. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:18
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
5ae167f8bc1347a8bd63ffe36dcdba05
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 тендерної документації ви вимагаєте від Учасників надати:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідних для забезпечення виконання робіт замовнику учасник у складі пропозиції надає довідку, що містить наступну інформацію про працівників: Посада, прізвище ім’я по-батькові, форма
трудових відносин (вказати підставу), досвід роботи на займаній посаді, освіта або кваліфікація(вказати підтверджуючі документи). Для підтвердження кваліфікації необхідно надати: копію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки, копію посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом.
Шановний Замовнику нам, як потенційному Учаснику не зрозуміло, чому ви порушуєте чинне законодавство України вимагаючи від Учасників надати копію копію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки для всіх працівників (і для керівника і для виконавців робіт)???
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації елекроустановок споживачів", згідно п.2.2.3. цитуємо для вас - Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з
електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і ІІІ – в електроустановках напругою до 1000 В.
відповідно до п.3.2.4. НПАОП 40.1-1.21-98 Працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються.
Давати дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск мають право оперативні працівники з групою V – в електроустановках понад 1000 В і групою IV – в електроустановках до 1000 В.
Виконання робіт, які є предметом закупівлі: "Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку" проводиться відповідно до Постанови №852 від 23 листопада 2016 р. Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" в якому чітко зазначена інформація, щодо кадрових вимог у Лецензіата
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто виходячи з вищезазначеної інформації відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації елекроустановок споживачів", керівник робіт, так як це є особа, яка надає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, повинен "обовязково" мати IV групу допуску до 1000В з електробезпеки, а виконавцям робіт (електромонтеру охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальнику приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування) достатньо мати IІІ групу допуску до 1000В з електробезпеки.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, стосовно вимоги до Учасників щодо наявності у працівників (фахівців) групи допуску з електробезпеки, згідно чинного НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації елекроустановок споживачів", а не в такому вигляді, як ви собі захотіли шановний Замовнику, а саме у керівника робіт - група допуску з електробезпеки не нижче IV до 1000В, а для виконавців робіт - група допуску з електробезпеки не нижче IІІ до 1000В.
Даною вимогою, яка йде в розріз з чинним НПАОП 40.1-1.21-98 ви навмисно дискримінуєте Учасників процедури закупівлі та обмежуєте їх потенційну кількість, тим самим порушуєте ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо недискримінації Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 18:20
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Звертаємо вашу увагу, що НПАОП 40.1-1.21-98 не встановлює критерії щодо кваліфікації працівників при наданні послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога щодо наявності інженера, електрика та їх кваліфікації встановлена на підставі технічного завдання на надання послуг за закупівлею. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:18
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні та незрозумілі вимоги, які суперечать чинному законодавству України
Номер:
246000acc27e4a3980d9ad3a1b9d76a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-006853-a.b1
Назва:
Дискримінаційні та незрозумілі вимоги, які суперечать чинному законодавству України
Вимога:
Замовнику, а саме уповноважена особа стосовно опублікованої вами закупівлі ви або не розбираєтеся в суті, або некомпетентні, або ви надрукували те, що вам написали. Ви вимагаєте надати 1) аналогічний за предметом закупівлі договір «Послуги з технічного обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до систем передавання тривожних сповіщень, згідно ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб в закладах освіти». Наголошуємо згідно ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб не містять фразу «в закладах освіти» це раз і ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб відносяться до надання послуг відповідними державними підрозділами ДСНС України і унеможливлює взяти участь іншим субєктам господарювання це два. Вимагаємо змінити предмет закупівлі так, як він визначений не вірно.
2) Ви вимагаєте надати копію позитивних/ого відгуків/а від контрагентів/а за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання виконавцем робіт своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору, видана не раніше дати публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимагаємо прибрати дискримінаційну і абсурдну вимогу щодо відгука наданого не раніше дати публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Яка різниці, що лист відгук надано місяць чи півроку назад якщо компанія сумлінно, відповідально, без претензій з боку замовника виконала свої зобов’язання.
3) Ваша вимога надати копію сертифікату визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії, виданого учаснику, або його контрагенту, у разі надання копії сертифікату контрагента, надати договір, який підтверджує можливість використання електротехнічної лабораторії учасником за предметом закупівлі є надмірною (читайте нормативні документи). Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою; - перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю; - вимірювання значення опору ізоляції; - перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо. Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до Послуг з технічного обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до систем передавання тривожних сповіщень не має. Видаліть дану вимогу. В свою чергу ми наголошуємо, що предмет вашої закупівлі це ліцензійний вид діяльності (про, що в вимогах вашої закупівлі нічого не сказано) тому ми вимагаємо внести зміно до вашого оголошення (а не писати всяку дурницю) щодо вимог до кваліфікації працівників згідно з ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (ще раз наголошуємо читати нормативні документи), а також наявності в потенційного учасника закупівлі ліцензії на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2022 11:58
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Звертаємо вашу увагу, що закупівля UA-2022-10-21-006853-a проводиться згідно статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Оскільки чинним законодавством не встановлено порядку визначення аналогу за предметом закупівлі, замовником задля уникнення дискримінації учасників визначено аналогічним договором, договір згідно коду ДК 021:2015 закупівлі у закладах освіти, оскільки будівельні норми для закладів освіти мають свої особливості. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Звертаємо вашу увагу, що закупівля UA-2022-10-21-006853-a проводиться згідно статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Оскільки чинним законодавством не встановлено порядку визначення аналогу за предметом закупівлі, а також документів, що підтверджують його виконання, Замовником встановлено згадані вами вимоги щодо подання учасниками у складі пропозиції листів-відгуків. Копія аналогічного договору та документи про підтвердження оплати за ним не дають можливості перевірити відсутність претензій до учасника, тому вимога щодо надання листів-відгуків є обґрунтованою. Щодо дати їх видачі,законом не встановлено форми листа відгуку, тому з метою отримання актуальної інформації замовником встановлено вимогу щодо дати видачі листа відгука не раніше дати публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Звертаємо вашу увагу, що постанова КМУ №852 від 23 листопада 2016 року регулює деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює критерії щодо кваліфікації працівників при наданні послуг і виконання робіт протипожежного призначення. КЗ "Святопетрівський ЗДО "Буратіно" Бучанського району Київської області не видає ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога щодо наявності інженера, електрика встановлена на підставі технічного завдання на надання послуг за закупівлею. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2022 17:18