• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей і системи передавання тривожних оповіщень міського Палацу культури ім. Шабельника О.А. в м.Бердичеві, площа Мистецька, 1» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 473 315.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 366.58 UAH
Період оскарження: 23.09.2022 14:31 - 29.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Пропозиція учасника не відповідає умовам

Номер: e17673acec86494e91a49e375a43a186
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-007892-a.c5
Назва: Пропозиція учасника не відповідає умовам
Вимога:
В пропозиції ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" знаходиться проект договору із заповненими реквізитами підрядника. р/р UA293047950000026006053730041 в АТ КБ ПриватБанк МФО 304795. Наразі це реквізити Луганської філії ПАТ КБ ПРИВАТБАНК. Статус - Припинено (ліквідовано, закрито, реорганізовано). В звязку з вищевикладеним, рахуємо що Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та прийнята до відома. Поряд із тим, повідомляю, що пропозиція ФОП Бойкова Вадима Володимировича відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, Ваша вимога від 19.10.2022р. не підлягає задоволенню. В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо незаконного визначення переможця закупівлі

Номер: 1134c0f54fd84548acd29972216a5f06
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-007892-a.c4
Назва: Щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2022 р. пропозицію, учасника процедури закупівлі, ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" було прийнято. Приватне підприємство «РЕЙДЕР» заперечує проти визнання переможцем закупівлі учасника ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" з подальшою аргументацією: Відповідно до абзацу 5 пункту 3 Документів, що надає учасник додатково в складі своєї пропозиції частини 3 Додатку 3 до документації: «До ціни пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 з урахуванням змін, в тому числі: - договірну ціну (договірна ціна є твердою) на правах зведеного кошторисного розрахунку; - локальні кошториси з розрахунком договірної ціни; - підсумкова відомість ресурсів до пропозиції по локальному кошторису; - розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до пропозиції; - пояснювальна записка до договірної ціни; - розрахунок про податки, збори та обов’язкові платежі.» Відповідно до п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисних норм України), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.». Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ у поданих у складі пропозиції кошторисних розрахунках не було включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Таким чином, пропозиція ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що дане твердження підтверджується рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 4010 від 21.04.2022, п. 1 якої розглядалась аналогічна ситуація. Отже враховуючи викладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. У свою чергу хочемо звернути увагу, що згідно ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.». Дії Уповноваженої особи необхідно кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: частиною 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бюджетних коштів. Ми закликаємо Вас здійснити розгляд тендерних пропозицій згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, чим підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповноваженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та прийнята до відома. Згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі, замовником не було встановлено вимоги щодо включення до розрахунку договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до робочого проєкту, який пройшов будівельну експертизу (експертний звіт № 05/21-06/20/А від 05.06.2020 року). Учасником визначено ціни, з урахуванням всіх видів та обсягів робіт. Ціна пропозиції учасника включає всі витрати учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Відтак, пропозиція ФОП Бойкова Вадима Володимировича відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, Ваша вимога від 18.10.2022р. не підлягає задоволенню. В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо оскарження рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Приватного підприємства «РЕЙДЕР»

Номер: d5ac77cee903473f884ac2d9da148a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-007892-a.c3
Назва: Щодо оскарження рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Приватного підприємства «РЕЙДЕР»
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2022 р. пропозицію, учасника процедури закупівлі, Приватного підприємства «РЕЙДЕР» було відхилено. Приватне підприємство «РЕЙДЕР» заперечує проти відхилення своєї пропозиції з подальшою аргументацією: 1. Щодо питання першого повідомляємо наступне: Пунктом 1.2. додатку 3 до документації передбачалось надання: «1.2. Надати свідоцтва (посвідчення тощо) на працівників (персонал який буде задіяно для виконання робіт), що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій та протокол (витяг з протоколу): - перевірки знань з загальних питань охорони праці - перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП)» Звертаємо Вашу увагу, що документацією вимагалось надання документів що повинні містити саме посилання на номер НПАОП а не номер НПАОП. Форма посвідчення з електробезпеки передбачена додатком 2 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ДНАОП 0.00-1.21-98), затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4, перевірку знань яких ви вимагаєте своєю документацією. До того ж, в правому нижньому куту першої сторінки посвідченнь з електробезпеки, що були надані Приватним підприємством «РЕЙДЕР», знаходиться qr код, який містить посилання на протокол засідання охорони праці де зазначено НПАОПи за якими була дійснена перевірка знань. Зісканувавши qr код автоматично здійснюється перехід на сторінку з протоколом № 07.07/22-2 від 07.07.2022 р. щодо перевірки знань нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01). Тобто qr код і є посиланням на номер НПАОП, який ви вимагали. Учасник Приватне підприємство «РЕЙДЕР» повністю виконало вимогу передбачену Пунктом 1.2. додатку 3 до документації. 2. Щодо питання другого повідомляємо наступне: Підпунктами 3, 4, пункту 1.1. Додактку 3 до оголошення передбачено: «3) Надати копію наказу про призначення на посаду Керівника робіт, працівників (виконавців) Учасника, які будуть безпосередньо виконувати роботи. 4) Копія документу, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником (трудова книжка, трудовий договір) (всі сторінки де наявні записи для трудової книжки) по кожному з перелічених працівників в Таблиці.». Посади працівників що зазначені в довідці щодо наявності в Учасника мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг (робіт), зазначені відповідно до класифікатору професій ДК 003:2010 затвердженого Наказом Держспоживстандарту України № 327 28.07.2010. Зазначений вище класифікатор не передбачає зазначення розрядів в посадах та штатному розписі. Штатний розпис має розроблятися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинної структури та чисельності, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі). Розряд працівника - це поняття кваліфікації. Відповідно до статті 15 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту»: «Випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник" з набутої професії відповідного розряду (категорії).». Учасником Приватним підприємством «РЕЙДЕР» на підтвердження кваліфікації працівників було надано файл «Документи про освіту» в якому містяться свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. За зазначеними документами Демченку С.Г. було присвоєно кваліфікацію налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4-го розряду, а Штикі А.А. було присвоєно кваліфікацію електромонтера з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 4-го розряду. Учасник Приватне підприємство «РЕЙДЕР» повністю виконало вимоги передбачені підпунктами 3, 4, пункту 1.1. Додатку 3 до оголошення. Звертаємо Вашу увагу, що ні оголошенням про проведення спрощеної закупівлі ні жодним додатком до оголошення не передбачено зазначення в наказі про призначення чи трудовій книжці розрядів працівників. Таким чином пропозиція Приватного підприємства «РЕЙДЕР» повністю відповідає вимогам документації та була неправомірно відхилена Замовником. Отже враховуючи викладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. У свою чергу хочемо звернути увагу, що згідно ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.». В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми, як учасник процедури закупівлі, будемо вимушені звернутись до органів Держаудитслужби.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей і системи передавання тривожних оповіщень міського Палацу культури ім. Шабельника О.А. в м.Бердичеві, площа Мистецька, 1» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-23-007892-a) Приватного підприємства "РЕЙДЕР" відбулось з таких підстав: 1. Пунктом 1.2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі вимагалось: «Надати свідоцтва (посвідчення тощо) на працівників (персонал який буде задіяно для виконання робіт), що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій та протокол (витяг з протоколу): - перевірки знань з загальних питань охорони праці - перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП) - перевірки знань з питань правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП)». Учасником у складі пропозиції не надано свідоцтва (посвідчення тощо) на працівників (персонал який буде задіяно для виконання робіт), що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та перевірки знань з питань правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01. 2. Відповідно до п.1.1 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось наступне: «Обов’язково підтвердити трудові відносини з Учасником, шляхом завантаження документів в складі пропозиції. Надати скановані з оригіналів документи на працівників зазначених у таблиці: 1) Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та послужним списком. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». У складі пропозиції Учасником надано трудові книжки та накази про призначення на посади виконавців робіт, які не містять інформації присвоєних працівникам розрядів. Відповідно ПП «Рейдер» не виконано вимоги зазначені в Додатку 3 до оголошення тим самим він не підтвердив трудові відносини з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Пропозицію ПП «Рейдер» відхилено відповідно до п.1 ч. 13. Ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо ліцензії

Номер: 0dffa47d4a7145a690b56330b3675a0b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-007892-a.a2
Назва: Щодо ліцензії
Вимога:
Документацією передбачено надання: «Ліцензія Учасника Державної служби України з надзвичайних ситуацій на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або копія наказу державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до підприємств які мають ліцензію Державної інспекції техногенної безпеки України (на роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень). Вищезазначені ліцензії видавались до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852), проте вони не втратили свою чинність, що підтверджується відомостями в реєстрі ліцензіатів, розміщеному на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Тобто, за юридичним значенням ліцензія, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій та ліцензія, видана Державною інспекцією техногенної безпеки України є тотожними, але вони мають різну форму та перелік видів робіт. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання копії виключно ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій є дискримінаційною та такою, що відповідно до ст.5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №10932-р/пк-пз від 19.05.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Пункт 14.2 оголошення передбачає "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції" тому учасник може надати лист пояснення щодо документів які відсутні у складі його пропозиції з посиланням на відповідні нормативно правові акти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Послужний список

Номер: 0223159f1436418a8ec435341fcea22f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-007892-a.b1
Назва: Послужний список
Вимога:
Документацією передбачається надання послужного списку на керівника робіт. Звертаємо Вашу увагу, що копія послужного списку наявна виключно в працівників, що мають стаж в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека»), що є дискримінаційним до керівників робіт, що мають освіту у інших галузях знань. Просимо внести зміни до документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Пункт 14.2 оголошення передбачає "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції" тому учасник може надати лист пояснення щодо документів які відсутні у складі його пропозиції з посиланням на відповідні нормативно правові акти. Вимога стосовно послужного списку "...або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та послужним списком" відноситься до керівників робіт які на виконання ліцензійних вимог мають стаж в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека»)
Статус вимоги: Відхилено