• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона

Фізична охорона приміщень, території та майна Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області (2018 рік)

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
Період оскарження: 19.12.2017 18:28 - 22.12.2017 19:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: ebfe3db14fcd45c58a8549aa609d06a7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-19-004027-c.c1
Назва: Скарга
Вимога:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області від 28.12.2017 року Відповідно до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO, яке опубліковане в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-19-004027-c), Головним управлінням Державної казначейської служби України у Тернопільській області (далі по тексту – Замовник) проводилась допорогова закупівля за предметом: Фізична охорона приміщень, території та майна Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області (2018 рік). Пропозицію для участі в вищезазначеній закупівлі подало три учасники – Товариство з обмеженою відповідальністю «Оберіг», Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопіль» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-Т. За результатами аукціону, який завершився 28.12.2017 року о 15:16 цінові пропозиції учасників розподілилися наступним чином: Товариство з обмеженою відповідальністю «Оберіг» — 73400,00 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-Т» — 73500,00 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопіль» — 76500,40 грн. Рішенням Тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області від 28.12.2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Оберіг» було визнано переможцем вказаної закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-Т» не погоджується з таким рішенням Тендерного комітету та вважає його таким, що не відповідає принципам здійснення закупівель з огляду на наступне. Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. На виконання абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі по тексту – Порядок), який є регуляторним актом щодо здійснення допорогових закупівель. Відповідно до п. 6.3. Порядку під час Інформації Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Так, згідно з Інформацією для проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі по тексту – Інформація) з додатками, які було розміщено на веб-порталі з питань державних закупівель (www.prozorro.gov.ua) Замовником встановлювалися вимоги до учасників цієї закупівлі. П. 5 Інформації передбачено, що в складі цінової пропозиції учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи, серед яких Копію Статуту підприємства. Водночас, пропозиція ТОВ «Оберіг» в своєму складі містить сканований документ під назвою «статутю.pdf» у якому наявні аркуші №1,2,3 та 10, при цьому аркуші №4,5,6,7,8 та 9 відсутні. Таким чином, пропозиція ТОВ «Оберіг» не містить повної копії Статуту цього підприємства, а отже не відповідає вимогам Замовника. Згідно з п. 6.2. Порядку одним з основних принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Відповідно до п. 9.1. Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період Інформації Закупівлі. Відповідно до п. 9.2. Порядку невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі є підставою для дискваліфікації такого Учасника. Враховуючи викладене, просимо: 1. Скасувати рішенням Тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області від 28.12.2017 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Оберіг». 2. Дискваліфікувати учасника – ТОВ «Оберіг» в зв’язку з невідповідністю його пропозиції умовам Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник