-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі випробування апаратури (інв. No20) та будівлі склад-боксів для а/м (інв. No21) на території РВБ Київського РЕЦ, вул. Київська, 2, м. Вишневе»45300000-0 Будівельно-монтажні роботи,
Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням
Завершена
403 940.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 039.40 UAH
мін. крок: 1% або 4 039.40 UAH
Період оскарження:
05.09.2022 15:54 - 14.09.2022 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
4f981dbbd2c94abc80d6493782ac74fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.a7
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику ми вам рекомендуємо, це не наша особиста примха, а вимоги чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконуються на основі чинної електронної або паперової ліцензії, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Дані роботи, згідно Постанови КМУ №852 виконуються ліцензіатами, відповідно вимог розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", які є предметом закупівлі, з обов'язковим врахуванням та дотриманням кадрових, технологічних та організаційних вимог.
В Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року Ліцензіата "Обов'язково" повинен дотримуватись та відповідати наступним Кадровим вимогам (наявність висококваліфікованих працівників):
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Виходячи з вищезазначеної, доведеної нами аргументами, фактами та доказами інформації наполягаємо на внесенні до тендерної документації наступних змін до тендерної документації, шляхом наявності вимоги до Учасників, що їх матеріально-технічна база та кадрові вимоги (забезпечення) відповідають чинній Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року.
Чи вам як Замовнику взагалі байдуже, чи Учасник "потенцйний переможець" відповідає "обовязковим" вимогам, згідно порядку виконання робіт, які є предмтеом закупівлі чи ні!!!
А також роботи, які є предметом закупівлі підлягають обов'язковому ліцензуванню і виконуються тільки при нявсності в Учасника паперової або електронної чинної ліцензії. І це не наша особиста примха, а вимоги чинного законодавтва України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2022 13:08
Вирішення:
Шановний Потенційний учасник! Повідомляємо, що згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає наявність кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. Всі інші вимоги згідно п.4 ст.14 можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Оголошення містить вичерпаний перелік вимог, які повинні бути зазначені при закупівлі даних робіт. Це бажання Замовника, а не його обов’язок
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.09.2022 12:12
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо необхідність роз'яснень щодо тендерної закупівлі
Номер:
04d5aa0899784da8b04c08874349c9b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.c6
Назва:
Вимога, щодо необхідність роз'яснень щодо тендерної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Роз'ясніть будь-ласка нам, як потенційному Учаснику і ми впевнені, що подібне запитання виникає в багатьох інших потенційних Учасників, що Ви саме вимагаєте від Учасників? У вас вже є робочий проект, який розроблений ТОВ "ПЄРУН" на даний обєкт, який виконаний в 2019 році сертифікованим кваліфікованим відповідальним виконавцем робіт, інженером-проектувальником - Олендером Констянтином Едуардовичем. То заключіть договір з ТОВ "ПЄРУН", щодо коригування (внесення змін) до робочого проекту, адже даний робочий проект є дійсним, згідно додатку Ж ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" п.Ж 6.2. Якщо протягом 5-ти років із моменту експертизи (експертної оцінки) проектної документації СПЗ не була змонтована та прийнята до експлуатування, то проектна документація повинна пройти повторну експертизу (експертну оцінку). Робочий проект датований 2019 роком, у вас є всі підстави звернутися до ТОВ "ПЄРУН", щодо коригування робочого проекту та проходження експертизи, зрозуміло за додаткові кошти, шляхом складання договору, щодо коригування робочого проекту.
Чи суть питання полягає в тому, що даний робочий проект не відповідає вимогам норм чинного законодавства, а саме не враховує вимоги ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд"? і ніколи відповідно ви як Замовник не отримаєте позитивний висновок, то це інша справа.
В чому полягає суть запитання. Без робочого проекту, який пройшов відповідне погодження - експертизу (експертну оцінку) ми, а також інші Учасники не можуть правильно розразувати кошторисну вартість робіт адже немає ні специфікації на обладнання та матеріали не їх кількості.
Чи ви як Замовник бажаєте, що Учасники без попереднього виконання робочого проекту вже прикинули приблизну кількість обладнання та інших матеріалів, які будуть потім монтуватися? Але це в корні не правильно, адже Учасники можуть допустити грубі помилки без наявного робочого проекту, які потім в подальшому вплинуть на загальну вартість обладнання та монтажних робіт вцілому.
На завершеня Без скоригованого робочого проекту Учасники будуть на кавовій гущі проводити кошторисні розрахунки монтажних робіт і це може призвести до значних фінансових втрат та різниці в першоговій вартості обладнання, матеріалів та вартості монтажних робіт та кінцевій.
Можливо ви не звертаєтеся до ТОВ "ПЄРУН", щодо коригування (внесення змін) до робочого проекту, тому що вони не мають сертифікат провідного інженера-проектувальника (ГІПа), то це інша справа.
В будь-якому випадку було б логічно та правильно спочатку заключити з відповідною організацією, яка має кваліфікованого виконавця робіт - сертифікат провідного інженера-проектувальника (ГІПа) прямий договір на розробку робочого проекту, або коригування наявного, а потім оголошувати тендерну закупівлю на виконання монтажних та пусконалагодувальних робіт. А так це якась "маячня" і Учасникам дуже важко правильно розрахувати кількість та вартість всього обладнання. Ще раз повторимо, що різниця між ціновою тендерною пропозицією Учасника на першочерговій стадії на рівні тендеру, може суттєво відрізнятися від кінцевої і Учасник (потенційний переможець) може спрацювати ще й в значний мінус собі, враховуючи що вартість протипожежного обладнання часто суттєво зростає.
Надайте будь-ласка зрозумілі роз'яснення, яка кінцева задача стоїть перед Учасниками процедури закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2022 12:57
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу , що Учасник процедури закупівлі повинен виконати роботи, які описані в додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
783ce1bd6f8a4009af58aeb8904d6f1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.a5
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно проаналізувавши вашу тендерну документацію у нас виникає, як в потенційного Учасника ряд запитань, які пов'язані з тим, що ви як Замовник процедури закупівлі перед складанням документів (кваліфікаційних вимог до Учасників) тендерної закупівлі та відповідно оголошенням закупівлі взагалі не ознайомились з нормами чинного законодавства України та не володієте питанням, щодо порядку та дотриманням відповідних норм, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі.
По-перше, виходячи з вищезазначеної інформації - дані роботи відносяться до робіт протипожежного призначення і відповідно до чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконуюься на основі чинної електронної або паперової ліцензії, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Дані роботи, згідно Постанови КМУ №852 виконуються ліцензіатами, відповідно вимог розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", які є предметом закупівлі, з обов'язковим врахуванням та дотриманням кадрових, технологічних та організаційних вимог.
По-друге, у Ліцензіата "Обов'язково" повинен дотримуватись та відповідати наступним Кадровим вимогам (наявність висококваліфікованих працівників), цитуємо вам відповідну інформацію, згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Виходячи з вищезазначеної, доведеної нами аргументами, фактами та доказами інформації наполягаємо на внесенні до тендерної документації наступних змін, а саме:
1. Наявність в Учасника висококваліфікованих працівників, як того вимагає чинна Постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року:
2. Наявність в Учасника документів, які підтверджують, що штатні працівники, а саме електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування мають відповідну освіту та кваліфікацію.
Доводимо до Вашого відома, якщо ви не володієте інформацією, такими документами є копії дипломів про освіту державного зразка (ПТУ - кваліфікація - кваліфікований робіт, коледж - кваліфікація - технік-електрик), або проходження спеціального навчання (в навчально-виробничих центрах, які мають на це відповідну ліцензію) та отримання відповідного посвідчення (засідання кваліфікаційно-атестаційної комісії), згідно ДКПП 7241 "Електромеханіки та електромонтажники".
Шановний Замовнику не порушуйте будь-ласка норми чинного законодавства України, вам на це ніхто не дав і не дає право. Дотримуйтеся будь-ласка норм Закону і включить ці вимоги до Учасників, як того і вимагає чинне законодавство України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, якими і є роботи, згідно Вашої тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 09:38
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу, що норми Закону України "Про Охорону праці" зі змінами № 2468-IX від 28.07.2022 стосуються виконання безпосередньо робіт та наявність відповідних посвідчень перед початком робіт, а не для визначення переможця. Учасник відповідно до вимог оголошення, а саме подання/підписання Пропозиції Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 4 до оголошення, де в п 1.2. умови допуску Підрядника до робіт.
Також повідомляємо, згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає наявність кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. Всі інші вимоги згідно п.4 ст.14 можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Оголошення містить вичерпаний перелік вимог, які повинні бути зазначені при закупівлі даних робіт. Це бажання Замовника, а не його обов’язок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2022 08:21
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
a5f807f6d6f747a9b69b340fb4f6e71c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.c4
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі.
Предметом закупівлі є «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі випробування апаратури (інв. No20) та будівлі склад-боксів для а/м (інв. No21) на території РВБ Київського РЕЦ, вул. Київська, 2, м. Вишневе»45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
Нарешті Ви, як Замовник влючили вимогу до Учасників, щодо наявності в них кваліфікованих працівників (фахівців), які дійсно повинні виконувати роботи з "монтажу системи охоронної сигналізація", які є предметом закупівлі.
Чому ви, як Замовник грубо порушуєте норми Закону України "Про Охорону праці" зі змінами № 2468-IX від 28.07.2022 і не вимагаєте від Учасників наявність в них наступних посвідчень та витягів з протоколів, в якому чорним по білому зазначено наступне:
Стаття 18. Навчання з питань охорони праці
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
На вашу думку, чи будуть дані працівники (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування) виконувати наступні види робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- працювати з електричними ручними інструментами та пристроями.
Згідно Закону України "Про Охорону праці" керівник робіт та виконавці робят зобов'язані пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги);
2. При підключені Приладу приймально-контрольного пожежного ППКП до електромережі напругою 220В, на Вашу думку, чи повинні вони мати відповідну групу допуску з електробезпеки, яка регламентується та визначається чинними Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 п.2.1.3 та додатку 1, група допуску з електробезпеки повинна бути не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт, якими є електромонтер та налагоджувальник систем);
Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, матимуть законне право підключати Прилад приймально-контрольний пожежний в електромережу напругою 220В. А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не матимуть, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці? Або якщо не дай Боженька вони впадуть з висоти понад 1,3 метри або з драбини, хто буде їх потім лікувати, за чий рахунок та відповідати за недотримання вимог Привил чинних нормативних актів з Охорони праці та Закону України "Про Охорону праці". Якщо відповідальна особа Замовника не знає Законів, це не звільняє від відповідальності!!!
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці (НПАОП) та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Також доводимо до Вашого відома, що згідно Розділу V "НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ"
Стаття 27. Документи, що належать до нормативно-правових актів з охорони праці
Нормативно-правові акти з охорони праці - це правила, норми, регламенти, положення, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 09:27
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу, що Замовник проводить процедуру закупівлі робіт, а не перевірку юридичної особи чи атестацію працівників учасника. Ви дуже відмінно цитує нормативно правові акти чинного законодавства, але вами не конкретизовано вимоги, щодо порушення ваших прав як Учасника. Замовнику не зрозуміло згідно вашої вимоги, які необхідно внести зміни.
Також повідомляємо, згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає наявність кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. Всі інші вимоги згідно п.4 ст.14 можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Оголошення містить вичерпаний перелік вимог, які повинні бути зазначені при закупівлі даних робіт. Це бажання Замовника, а не його обов’язок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2022 08:17
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
5d71da1c1d8f4022b24e41c4d03bb95a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.c3
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно проаналізувавши вашу тендерну документацію у нас виникає, як в потенційного Учасника ряд запитань, які пов'язані з тим, що ви як Замовник процедури закупівлі перед складанням документів (кваліфікаційних вимог до Учасників) тендерної закупівлі та відповідно оголошенням закупівлі взагалі не ознайомились з нормами чинного законодавства України та не володієте питанням, щодо порядку та дотриманням відповідних норм, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі.
По-перше, виходячи з вищезазначеної інформації - дані роботи відносяться до робіт протипожежного призначення і відповідно до чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконуюься на основі чинної електронної або паперової ліцензії, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Дані роботи, згідно Постанови КМУ №852 виконуються ліцензіатами, відповідно вимог розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", які є предметом закупівлі, з обов'язковим врахуванням та дотриманням кадрових, технологічних та організаційних вимог.
По-друге, у Ліцензіата "Обов'язково" повинна бути наявна наступна матеріально-технічна база, цитуємо вам Постанову КМУ №852:
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
А також відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Виходячи з вищезазначеної, доведеної нами аргументами, фактами та доказами інформації наполягаємо на внесенні до тендерної документації наступних змін, а саме:
1. Наявність в Учасника електронної, або паперової чинної ліцензії, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", без якої Учасник немає ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
2. Наявність в Учасника наступної матеріально-технічної бази, згідно вимог чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" на правах власності, або договору оренди.
3. Наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), долучити чинний договір купівлі-продажу, або договір оренди.
Шановний Замовнику не порушуйте будь-ласка норми чинного законодавства України, вам на це ніхто не дав і не дає право. Дотримуйтеся будь-ласка норм Закону і включить ці вимоги до Учасників, як того і вимагає чинне законодавство України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, якими і є роботи, згідно тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 08:53
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу , що відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, по що зазначено в пункті 3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції, і не може вимагатися як умова.
Замовнику не зрозуміло згідно вашої вимоги, які необхідно внести зміни.
Також повідомляємо, згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає наявність кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. Всі інші вимоги згідно п.4 ст.14 можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Оголошення містить вичерпаний перелік вимог, які повинні бути зазначені при закупівлі даних робіт. Це бажання Замовника, а не його обов’язок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2022 08:17
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
7e1ece66ca9140f68a632c79657d6b30
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.c2
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно ознайомившись та проаналізувавши вашу тендерну документацію, ми прийшли до висновку, стосовно необхідності звернення вас, як до Замовника, щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, як того вимагає чинне законодавство України.
Друга наша вимога до Вас, як до Замовника процедури закупівлі є наслідком першої вимоги до Вас, як до Замовника.
Надайте будь-ласка чітку відповідь та відповідні роз'ясненнн, нам, як потенційному Учаснику та відповідно іншим Учасникам, яким чином можна взагалі прорахувати цінову (тендерну) пропозицію без наявного розробленого робочого проекту на виконання робіт з монтажу, чи як ви зазначили технічного переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а монтаж і технічне переоснащення це тотожні поняття, в якому наявна відповідна специфікація та обладнання та матеріали, згідно яких проводяться всі відповідні розрахунки, щодо вартості обладнання, з врахуванням його типу, способу прокладання кабелів та навності додаткових матеріалів (коробу, гофртруби, металорукава, монтажних комплектів і т.д.). Виходячи з вищезазначеної інформації, виникає чітке та логічне запитання до Вас, як до Замовника, яким чином провести розрахунки вартості обладнання та робіт, інформація по якому взагалі відсутня!!! Та яким чином подати тендерну пропозицію, опираючись на які вихідні дані та технічне завдання?
Вибачте але було б логічно та правильно з вашого боку оголосити спочатку тендерну закупівлю та виконання робочого проекту, щодо Технічного переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а потім вже оголошувати тендерну закупівлю на виконання монтажних робіт чи як ви зазначили в тендерній документації робіт з "Технічного переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 08:39
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу проєктна документація та нульовий кошторис знаходяться за посиланням, наведеним в пункті 2.1 розділу ІІ додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2022 08:03
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
d8e2f207957645229ddb4efaa1011f28
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-05-008383-a.a1
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі уважно ознайомившись та проаналізувавши вашу тендерну документацію, ми прийшли до висновку, стосовно необхідності звернення вас, як до Замовника, щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, як того вимагає чинне законодавство України.
В тендерній документації зазначена наступна інформація - Розрахунки за проектні роботи проводяться шляхом:
Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості проєктних робіт, , протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Тобто виходячи з вищезазначеної інформації Учаснику, необхідно буде виконати робочий проект - системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на обєкті, який є предметом закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України виконувати робочі проєкти систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу мають право тільки відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, який має кваліфікаційний сертифікат - інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва. Ніякі інші фахівці немають ніякого законого права виконувати проєктні роботи щодо систем протипожежного захисту.
Виконання робочих проектів інженерами-проектувальниками є "обов'язковою" вимогою відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення проектної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
Виникає логічне запитання до Вас, чому в тендерній документації відсутня вимога до Учасників, щодо наянвсності вищезазначеного виконавця робіт - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги щодо наявності в Учасника(ів) кваліфікованого сертифікованого виконавця робіт - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва, як того вимагає чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 08:09
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Звертаємо вашу увагу щодо, відповідно пункту 1.1 Учасник має надати довідку складену за формою №1 цього додатку 2 до оголошення. Формою 1 для підтвердження досвіду персоналу встановлено - Досвід проєктування персоналу – головний інженер проєкту, який виконав понад 1 проєкт, підтвердження спеціального досвіду роботи персоналу є чинний кваліфікаційний сертифікат1; та наказ(и) (витяг з наказу (ів)) про призначення ГІПом конкретних ≥ 2 проектів2 та/або експертний звіт з додатками.
Також повідомляємо, що згідно п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не передбачає наявність кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. Всі інші вимоги згідно п.4 ст.14 можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Оголошення містить вичерпаний перелік вимог, які повинні бути зазначені при закупівлі даних робіт. Це бажання Замовника, а не його обов’язок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2022 07:56
Задовільнена:
Ні